quote:Op zondag 9 januari 2011 20:54 schreef Livra het volgende:
[..]
Maar die hoefde ze dus ook al niet, die vissen
Ja dat mag wel eens gezegd worden.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:54 schreef Susi het volgende:
Da's wel weer een goede opmerking van Frankieboy
en die andere wijven maar lachenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:54 schreef matthijst het volgende:
AI, Frankie gaat los.
Bijna kwaad![]()
![]()
Berber in de stress
Best sneu voor Berber.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:55 schreef matthijst het volgende:
Setting 3 tegen 1?
Hij gaat los, die andere zeiden niks...
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:55 schreef Honeymooner het volgende:
Wat is hij jammer zeg.. Ik gun hem de wenkbrauwloze..
quote:
dat jaquote:Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef Naamah het volgende:
Najaaaaa.. dit hoeft toch niet nu helemaal op de spits gedreven te worden? Pfff.. laat lekker!
Nou, inderdaad. Maar hier zal dus de mogelijke romance van af gaan hangenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef Naamah het volgende:
Najaaaaa.. dit hoeft toch niet nu helemaal op de spits gedreven te worden? Pfff.. laat lekker!
Proest!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:57 schreef Livra het volgende:
Berber vindt morgenochtend een geitenkop naast haar kussen
Inderdaad zeg. Bah.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:57 schreef Honeymooner het volgende:
My god, het wordt me met de minuut duidelijker waarom hij nog single is.
Neequote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:57 schreef Livra het volgende:
Berber vindt morgenochtend een geitenkop naast haar kussen
Maar hij ging helemaal los, die mafkees....quote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef vanDaal het volgende:
Goh, ben ik nou de enige die snapt hoe Frank zich voelt? Hoe naïef ben je om als vegetariër hieraan mee te doen?
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef vanDaal het volgende:
Goh, ben ik nou de enige die snapt hoe Frank zich voelt? Hoe naïef ben je om als vegetariër hieraan mee te doen?
Mwah,als ie nou geiten voor de slacht hield zou ik het wat anders vinden.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef vanDaal het volgende:
Ow dat snap ik ook wel, ik hou op z'n zachtst gezegd ook niet van vegetariërs, maar het is niet iets om zo even op de spits te drijven.. Daarnaast maakt ie ook in die tussenstukjes hele onsympathieke opmerkingen vind ik.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef vanDaal het volgende:
Boerenleven, dat hadden ze kunnen weten.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef Injetta het volgende:
Nou.. dat is dan ook een gezellig vooruitzicht. Een vriend die elke dag tot laat in de avond werkt en jij in de rotzooi zitten en koken dus...
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef Cee het volgende:
1026 vrouwen slaken nu een zucht van verlichting.
Dat snap ik ook niet helemaal. Als je echt zo overtuigd vegtariër bent (zelfs ook geen vis eet) waarom doe je dan aan zoiets mee?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef vanDaal het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Ow dat snap ik ook wel, ik hou op z'n zachtst gezegd ook niet van vegetariërs,
Is ook zo, maar laat het onderwerp gewoon ff lekker voor nu, zou ik zeggen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik kan Frank wel een beetje begrijpen, als boer wordt je echt enorm tegengewerkt door eindeloos voor regelgeving. Zo'n onderwerp ligt gewoon wat gevoelig bij veel boeren.
Maar zoals hij reageerde was nogal lomp.
100% mee eens.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik kan Frank wel een beetje begrijpen, als boer wordt je echt enorm tegengewerkt door eindeloos veel regelgeving. Zo'n onderwerp ligt gewoon wat gevoelig bij veel boeren.
Die Frank zit toch niet in de slacht?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet helemaal. Als je echt zo overtuigd vegtariër bent (zelfs ook geen vis eet) waarom doe je dan aan zoiets mee?
waarom zou er niet aan mee mogen doen?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet helemaal. Als je echt zo overtuigd vegtariër bent (zelfs ook geen vis eet) waarom doe je dan aan zoiets mee?
het kwam uit de moestuin van Gijsbert.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:00 schreef matthijst het volgende:
Wat eten ze?
Iemand heeft die zooi toch gekocht?
Nee hebben ze gevonden in Gijs zn tuin woud.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:00 schreef matthijst het volgende:
Wat eten ze?
Iemand heeft die zooi toch gekocht?
Natuurlijk is het lomp. Ze zei namelijk zelf hélemaal niets! Niets! Hij ging gewoon los op haar.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik kan Frank wel een beetje begrijpen, als boer wordt je echt enorm tegengewerkt door eindeloos veel regelgeving. Zo'n onderwerp ligt gewoon wat gevoelig bij veel boeren.
Maar zoals hij reageerde was nogal lomp.
Nee?? Zo ver was ik nog niet...quote:Op zondag 9 januari 2011 21:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die Frank zit toch niet in de slacht?
Straks gaat ze hun luiers verschonen. Hhja.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:02 schreef Bladergroen het volgende:
hahaha Annemarie en haar peuterboerenspeelzaal
Ik heb de tranen in mijn ogen staan.quote:
stel je voor dat ie vegetaiër isquote:Op zondag 9 januari 2011 21:03 schreef Aventura het volgende:
Kroket of frikandel? Ja dat vraag ik ook altijd aan mijn lovers als ik ze wil leren kennen.
WTF.
ik gok dat ze zo'n grote huidskleurige Hema onderbroek draagtquote:Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Johannes wil weten string of een gewone slip.
Dat bedacht ik me net ook. Ik zou me niet zo laten kleineren door zo'n loser.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:05 schreef Honeymooner het volgende:
Ik zou zelf weggaan als ik Berber was..
dat dus.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
Kom op zeg, dit doe je toch niet als je elkaar net kent??????
Rummicubben![]()
straf des Godsquote:Op zondag 9 januari 2011 21:06 schreef Naamah het volgende:
Frank was not amused over z'n vlees, whehe.
maar bij Gijs is dat weer leukquote:Op zondag 9 januari 2011 21:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat dus.
het is wel één grote Hollandsche kneuterige bende hoor
Hij is toch echt de leukste! En het is er wel gezellig!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:06 schreef Silenus het volgende:
Hahaha wat is die Gijs toch een corny schattiepatattie.
echt welquote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef Starlie het volgende:
Gijsbert is echt zo'n vent die je op bed gooit en... Nou ja ik laat mijn fantasie even de vrije loop
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef matthijst het volgende:
"als er maar alcohol in zit"
Laatste keer dat ze dat zei werd ze zwanger...
vertelquote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef Starlie het volgende:
Gijsbert is echt zo'n vent die je op bed gooit en... Nou ja ik laat mijn fantasie even de vrije loop
En zn uier insmeert met zalf?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef Starlie het volgende:
Cluedo.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:08 schreef matthijst het volgende:
Richard zal zo wel Twister uit de kast halen...
Nee intens..quote:Op zondag 9 januari 2011 21:08 schreef Livra het volgende:
Ben ik de enige die Anita heel lelijk vind?
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:08 schreef matthijst het volgende:
Nee, die consensus was er al wel.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:08 schreef Livra het volgende:
Linker tepel op roodquote:Op zondag 9 januari 2011 21:08 schreef matthijst het volgende:
Vind haar zelfs eng!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:08 schreef Livra het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:09 schreef snellejelle het volgende:
wat een leuk onderwerp bij Marcel, had ik niet verwacht zo snel.
Hij weet je elke keer te verrassen he?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:09 schreef snellejelle het volgende:
wat een leuk onderwerp bij Marcel, had ik niet verwacht zo snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |