quote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef Cee het volgende:
1026 vrouwen slaken nu een zucht van verlichting.
Dat snap ik ook niet helemaal. Als je echt zo overtuigd vegtariër bent (zelfs ook geen vis eet) waarom doe je dan aan zoiets mee?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef vanDaal het volgende:
Goh, ben ik nou de enige die snapt hoe Frank zich voelt? Hoe naïef ben je om als vegetariër hieraan mee te doen?
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef Honeymooner het volgende:
[..]
Ow dat snap ik ook wel, ik hou op z'n zachtst gezegd ook niet van vegetariërs,
Is ook zo, maar laat het onderwerp gewoon ff lekker voor nu, zou ik zeggen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik kan Frank wel een beetje begrijpen, als boer wordt je echt enorm tegengewerkt door eindeloos voor regelgeving. Zo'n onderwerp ligt gewoon wat gevoelig bij veel boeren.
Maar zoals hij reageerde was nogal lomp.
100% mee eens.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik kan Frank wel een beetje begrijpen, als boer wordt je echt enorm tegengewerkt door eindeloos veel regelgeving. Zo'n onderwerp ligt gewoon wat gevoelig bij veel boeren.
Die Frank zit toch niet in de slacht?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet helemaal. Als je echt zo overtuigd vegtariër bent (zelfs ook geen vis eet) waarom doe je dan aan zoiets mee?
waarom zou er niet aan mee mogen doen?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet helemaal. Als je echt zo overtuigd vegtariër bent (zelfs ook geen vis eet) waarom doe je dan aan zoiets mee?
het kwam uit de moestuin van Gijsbert.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:00 schreef matthijst het volgende:
Wat eten ze?
Iemand heeft die zooi toch gekocht?
Nee hebben ze gevonden in Gijs zn tuin woud.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:00 schreef matthijst het volgende:
Wat eten ze?
Iemand heeft die zooi toch gekocht?
Natuurlijk is het lomp. Ze zei namelijk zelf hélemaal niets! Niets! Hij ging gewoon los op haar.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik kan Frank wel een beetje begrijpen, als boer wordt je echt enorm tegengewerkt door eindeloos veel regelgeving. Zo'n onderwerp ligt gewoon wat gevoelig bij veel boeren.
Maar zoals hij reageerde was nogal lomp.
Nee?? Zo ver was ik nog niet...quote:Op zondag 9 januari 2011 21:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die Frank zit toch niet in de slacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |