quote:Op zondag 9 januari 2011 20:55 schreef Honeymooner het volgende:
Wat is hij jammer zeg.. Ik gun hem de wenkbrauwloze..
quote:
dat jaquote:Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef Naamah het volgende:
Najaaaaa.. dit hoeft toch niet nu helemaal op de spits gedreven te worden? Pfff.. laat lekker!
Nou, inderdaad. Maar hier zal dus de mogelijke romance van af gaan hangenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef Naamah het volgende:
Najaaaaa.. dit hoeft toch niet nu helemaal op de spits gedreven te worden? Pfff.. laat lekker!
Proest!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:57 schreef Livra het volgende:
Berber vindt morgenochtend een geitenkop naast haar kussen
Inderdaad zeg. Bah.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:57 schreef Honeymooner het volgende:
My god, het wordt me met de minuut duidelijker waarom hij nog single is.
Neequote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:57 schreef Livra het volgende:
Berber vindt morgenochtend een geitenkop naast haar kussen
Maar hij ging helemaal los, die mafkees....quote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef vanDaal het volgende:
Goh, ben ik nou de enige die snapt hoe Frank zich voelt? Hoe naļef ben je om als vegetariėr hieraan mee te doen?
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef vanDaal het volgende:
Goh, ben ik nou de enige die snapt hoe Frank zich voelt? Hoe naļef ben je om als vegetariėr hieraan mee te doen?
Mwah,als ie nou geiten voor de slacht hield zou ik het wat anders vinden.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef vanDaal het volgende:
Ow dat snap ik ook wel, ik hou op z'n zachtst gezegd ook niet van vegetariėrs, maar het is niet iets om zo even op de spits te drijven.. Daarnaast maakt ie ook in die tussenstukjes hele onsympathieke opmerkingen vind ik.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef vanDaal het volgende:
Boerenleven, dat hadden ze kunnen weten.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef Injetta het volgende:
Nou.. dat is dan ook een gezellig vooruitzicht. Een vriend die elke dag tot laat in de avond werkt en jij in de rotzooi zitten en koken dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |