in sommige gevallen wel.. Zoals the Machine hoor je (in mijn ogen iig) te weinig van.. Dat ie dan nu n heel album mag/kan uitbrengen is weer goed voor zn 'airplay' en hopelijk boekingen... HHZ, zo blijkt kan nog steeds best leuke dingetjes doen, en bij een album krijgt hij de kans om van links naar rechts van alles te proberen.. wat het een divers en misschien maar deels leuk album maakt, maar wel een ontwikkeling in de muziek.. Laat de artiesten zich maar eens bewijzen dat ze een album vol krijgen met goeie platen.. Of het je smaak is, is discutabel, maar als het 16-20 tracks zijn van goed niveau(productie-technisch gezien), ben ik tevreden.... Het geeft ze de kans zich te profileren en hun eigen stijl te laten zien.. een liveset is ook andermans platen (vaak) wat dus al een soort afwijking is van hun 'eigen ding'quote:quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 11:59 schreef ElDani het volgende:
Weet alleen niet of ik het een goede vooruitgang vind.
Thnxquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:32 schreef El_Matador het volgende:
Wat heeft dit topic toch een schitterende OP trouwens!
Zijn er wel es verkiezingen voor de beste OP van vaste FOK!topics? Zou een goed idee zijn!
Praat je dan over all-time of alleen 2010?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Sethje het volgende:
Ik heb enorm genoten van de albums van DBSTF en Alphaverb, de andere albums doen me eigenlijk niet zoveel.
Artiestenalbums over het algemeen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Praat je dan over all-time of alleen 2010?
Die van D&S vond ik juist niks.. Crypsis, Activator en The Pitcher daarentegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef Sethje het volgende:
Ik heb enorm genoten van de albums van DBSTF en Alphaverb, de andere albums doen me eigenlijk niet zoveel.
Die was ik natuurlijk vergeten, GOUDquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die was ik natuurlijk vergeten, GOUD
Haha hoezo dat? (ja ik heb m geopend ja, maar dat bedoel je vast niet)quote:
Ja The Pitcher - het album, was voor mij ook echt verrassend goed. Eigenlijk alleen maar lekkere tracks.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:22 schreef ElDani het volgende:
Heb zelf toch het meeste genoten van The Pitcher (althans de tracks, heb het album niet), Zany en ik vond Project One ook een aantal hele sterke nummers hebben.
Die ook natuurlijk. Project 1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, was maar een grapjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Haha hoezo dat? (ja ik heb m geopend ja, maar dat bedoel je vast niet)
Bedankt, en ik maar denken dat kerst voorbij wasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:24 schreef ElDani het volgende:
WOOT!
Gratis release van Wildstylez: Revenge of the LDMF
Heel vet!
Te krijgen via www.twitter.com/wildstyleznl of http://www.hardtraxx.nl/forum/gratis-tracks-hs/
Schrok al..... Daarom vroeg ik het alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Voor de mixers onder onsquote:djtechnoboy Cristiano Giusberti
Samples up!!!!!!!!! This is a contest!!!!!! www.tuneboy.it/FirstMatchSamples.zip
TBY is echt grappig om te volgen met zijn wasmachine soapquote:
the fuck?!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:54 schreef ElDani het volgende:
Verder gaan Brennan Heart en The Prophet vandaag hun Wake Up! afmaken (die somewhere over the rainbow baggerbreak)
gruwelijke trackquote:
QFT!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
nice!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:24 schreef ElDani het volgende:
WOOT!
Gratis release van Wildstylez: Revenge of the LDMF
Heel vet!
Te krijgen via www.twitter.com/wildstyleznl of http://www.hardtraxx.nl/forum/gratis-tracks-hs/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kameraad die me mee wil hebben, wilde al mijn drinken wel betalenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Als je komt krijg je van mij een biertje
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:12 schreef StijnDa het volgende:
Hard Nature, Eindhoven, 29 Januari![]()
Line-upIk zou er alleen voor Crypsis en Zatox heengaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel ik de laatste tijd ook niet echt over Zatox zijn (altijd dezelfde nummers) setjes te spreken ben.The Outside Agency
Ben ook benieuwd wat die zaterdag in Zak gaat doen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:20 schreef haakon het volgende:
Alhoewel ik de laatste tijd ook niet echt over Zatox zijn (altijd dezelfde nummers) setjes te spreken ben.
Volgende week @ Zak !quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Monopoly het volgende:
Wat vinden jullie van Chain Reaction trouwens ?
Het is de broer van een maat van me.
Altijd wel lekkere setjes
Morgen ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd wat die zaterdag in Zak gaat doen...
En ja mijn bankrekening en Agenda zijn het eens geworden...Hoewel kaartje HB ook nog moet![]()
![]()
Ik ga niet zo vaak dus als hij altijd dezelfde nummers draait heb ik daar niet zo'n last van. Het is redelijk in de buurt voor mij en de kaartjes zijn niet zo duur dus vandaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:20 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik zou er alleen voor Crypsis en Zatox heengaan.
Alhoewel ik de laatste tijd ook niet echt over Zatox zijn (altijd dezelfde nummers) setjes te spreken ben.
Sowieso ! Als ik erheen was gegaan had ik me ook prima vermaakt hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ga niet zo vaak dus als hij altijd dezelfde nummers draait heb ik daar niet zo'n last van. Het is redelijk in de buurt voor mij en de kaartjes zijn niet zo duur dus vandaar![]()
Wordt zeker een mooie avond
Thankyouquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:27 schreef haakon het volgende:
[..]
Sowieso ! Als ik erheen was gegaan had ik me ook prima vermaakt hoor
Veel plezier iig alvast !
Zijn altijd wel oké plaatjes, maar lijken erg veel op die van Crypsis. Weet jij of Crypsis ook voor hem produceert of dat dat gewoon toeval is?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Monopoly het volgende:
Wat vinden jullie van Chain Reaction trouwens ?
Het is de broer van een maat van me.
Altijd wel lekkere setjes
Dat antwoord hou je nog tegoed van me!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:31 schreef ElDani het volgende:
[..]
Zijn altijd wel oké plaatjes, maar lijken erg veel op die van Crypsis. Weet jij of Crypsis ook voor hem produceert of dat dat gewoon toeval is?
Vanmorgen kiezen laten trekk'n, dus dat wordt em niet voor mij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:29 schreef Koepert het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/190447:Zak_Invites.html
Dat is zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:31 schreef ElDani het volgende:
[..]
Zijn altijd wel oké plaatjes, maar lijken erg veel op die van Crypsis. Weet jij of Crypsis ook voor hem produceert of dat dat gewoon toeval is?
Hmm zelf heb ik dat nog niet echt ondervondenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:54 schreef Da_Ripper het volgende:
true, maar Ik kan wel ontzettend hard genieten van zijn platenkeuzes als hij moet draaien... meer afwisseling als bijv. Crypsis zelf.
Ik dacht dat ze de geluidjes van Angerfist kregen, maar dat ze wel zelf (of samen) produceerden? Voor mij maakt het ook niet veel uit welke van de 2 er draait, altijd wel ongeveer dezelfde setjes. Veel MiM spul idd, maar Crypsis draait ook altijd wel wat B-Front & kornuiten achtig materiaal, wat ik altijd wel kan waarderenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Dat is zoCrypsis en in mindere maten outblast/angerfist zitten achter de producties van Minus Is More
Jo jij ook al? Heb vanmiddag ook zwaar gechilld bij de kaakchirurgquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Vanmorgen kiezen laten trekk'n, dus dat wordt em niet voor mij.
Over 6 weken weerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:38 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Jo jij ook al? Heb vanmiddag ook zwaar gechilld bij de kaakchirurg![]()
En over Chain Reaction: Had gedacht dat hij een beetje door zou breken na zijn Emporium anthem (wat voor een anthem wel lekker was). Maar t is toch een beetje stil geworden na de zomer.
wel toffe plaat toch?quote:
ook met dione der inquote:
vet, die zou ik wel eens live willen horenquote:
Huig... gedraag jequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:11 schreef de_huig het volgende:
[..]
vet, die zou ik wel eens live willen horen
Rage.. Hoorde ik het eerst op eehm, Emporium 2008. Vond hem geweldig. Toen ik hem op Decibel 2008 hoorde, sprong ik bijna uit m`n vel, zo lekker haha.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:11 schreef de_huig het volgende:
[..]
vet, die zou ik wel eens live willen horen
Vind die lyrics wel lekker.. Beschrijft mij (en waarschijnlijk vele andere hardstyle liefhebbers) een beetje..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wow ik ontdek net dit nummer:
Wat een lekker kicks, goede drive. Matige lyrics.
Knaagt zo lastigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Vanmorgen kiezen laten trekk'n, dus dat wordt em niet voor mij.
De ideale combi! Zatox én Josh en Wesz!!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:29 schreef Koepert het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/190447:Zak_Invites.html
Ik ben erquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
De ideale combi! Zatox én Josh en Wesz!!!!Helaas niet aanwazig. Waarom weet ik niet, zal de afstand wel zijn.... en geen mensen om mee te gaan denk ik....
Wuuuuuuut? Niet echt mee eens, Crypsis draait vaak tracks van The Machine en The R3bels en dergelijkequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:54 schreef Da_Ripper het volgende:
true, maar Ik kan wel ontzettend hard genieten van zijn platenkeuzes als hij moet draaien... meer afwisseling als bijv. Crypsis zelf.
Degos & Re-Done zitten vanaf deze week officieel bij Theracords. Warrior EP komt daar uit met dus onder andere Warrior en wat ander nieuw spul. Wat precies is niet bekend. Ze remixen echter wel ondertussen Thera vs. Geck-O - Ding Dong.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:41 schreef Baronpilsener het volgende:
Weet een van jullie of er nog wat gedaan gaat worden met Degos & Re-Done ft Sasha F - Retribution? Zelfde geldt voor Zany - Gourlish delight..
Ja, ik vond hem wel aardig. Dit terwijl ik normaliter altijd heel erg te spreken ben over Zany werk. Voor mijn gevoel gooit hij het de laatste tijd ook over een andere boeg met zijn sets. Als je hem klaarblijkelijk langer boekt komt er een hele zooi oudere Hardstyle ook uit enzo, heel vet! Dit is wat ie scheen te doen op XXlerator en hij deed het ook al op Defqon.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:45 schreef Baronpilsener het volgende:
Ben benieuwd, vond Gourlish Delight echt een van de vetste tracks die ik heb gehoord op Q. pres. Fusion... Maar goed, alle tracks na 12 uur daar waren vet, dus wat wil je..
Haha... Nee helaas.. hoewel ik eerst wel n verjaardag in Winschoten heb, maar das met n auto vol familiequote:
* ReMcOrE zegt; mwoahquote:
Nice, maar 1,5 uur rijden in mijn uppie zie ik niet zo zittenquote:
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:21 schreef Baronpilsener het volgende:
Gisteren en vandaag weer even bezig geweest, ben benieuwd wat jullie er van denken :-) Oja, nevermind de username..
Hou die camera eens stil joh, ik hoor er niets van!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:21 schreef Baronpilsener het volgende:
Gisteren en vandaag weer even bezig geweest, ben benieuwd wat jullie er van denken :-) Oja, nevermind de username..
Netjes! Welk programma gebruik je hiervoor?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:21 schreef Baronpilsener het volgende:
Geeft zich ook op, als BaronPilsener les geeft, hahaha.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Klinkt zeker goed! Geluiden klinken al goed vol, ben benieuwd naar de hele track wanneer ie af is. Geef je ook les?
Dat zou wel aardig fucked up zijn ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Geeft zich ook op, als BaronPilsener les geeft, hahaha.
Oh jee. Headhunterz en Villain zijn dikke vriendjes aan het worden met Sterretje (Tonystar), zo te zien op Twitter. Waarom zou het me niets verbasen als headhunterz een nummertje zou maken voor Sterretje?
Mwaa, best aardig.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:09 schreef El_Matador het volgende:
Het beste hardstylenummer ooit gemaakt.![]()
![]()
De lyrics zijn zo waar.quote:
Super Bass Mix komt al aardig dichter in de buurt van het mooiste nummer ooitquote:Op zondag 9 januari 2011 02:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De lyrics zijn zo waar.![]()
En in een Duitse bunker klinkt dit heel erg vet, kan ik je vertellen!![]()
niet die headhunterz remix joh..de ekte ekte is veul beterquote:Op zondag 9 januari 2011 02:09 schreef El_Matador het volgende:
![]()
Nou euhm....niet om het één of het ander, maar...ken je het origineel? Die is véééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél DIKKER!!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:26 schreef El_Matador het volgende:
De lyrics zijn zo waar.![]()
En in een Duitse bunker klinkt dit heel erg vet, kan ik je vertellen!![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 10:40 schreef de_huig het volgende:
[..]
niet die headhunterz remix joh..de ekte ekte is veul beter
deze kan er ook wel mee door, daar niet van.
+1quote:Op zondag 9 januari 2011 11:02 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nou euhm....niet om het één of het ander, maar...ken je het origineel? Die is véééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél DIKKER!!![]()
![]()
![]()
zou kunnen komen door de superrrrrrrrrrrrrrr bassssss![]()
nou, dan verschillen onze meningen, wat betreft de beste hardstyle-plaat ooit, toch heel serieus van elkaar!!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:09 schreef El_Matador het volgende:
![]()
VET! Dank je!quote:Op zondag 9 januari 2011 17:05 schreef Quyxz_ het volgende:
De Qlimax DVD previews staan online trouwens!
http://www.youtube.com/user/Qdancedotnl
Vanavond maar eens kijken.
Dat doe ik altijdquote:Op zondag 9 januari 2011 13:35 schreef Koepert het volgende:
meer stampen op de bass dan luisteren naar 'oh dit nummer'
Ik weet het, zou daar ook naartoe maar had uiteindelijk ander feestje waar ik echt heen moest....quote:Op zondag 9 januari 2011 17:22 schreef haakon het volgende:
em-dee-em-aa.
mooi feestje voor jou dit:
http://partyflock.nl/party/191774:Beatbusters.html
Wij waren met een groep van 15 man en ik heb echt een top avond gehad! Iedereen ging los van onze groep, veel lol gemaakt en totaal geen ongein gezien. Leuke groep = leuk feestquote:Op zondag 9 januari 2011 19:15 schreef 16meter het volgende:
Gister naar Pussy Lounge geweest in Utrecht.
Vaag publiek, veel bezopen lui, druk en meer stilstaande mensen dan ik ooit op een feest gezien had. Dat was mijn eerste indruk toen ik binnenkwam. En het was warm, erg warm.
Vanwege de drukte achterin de zaal gingen we al gauw vooraan staan. Daar waren inmiddels Luna & The Viper (met Steve Sweet, Isaac, Ruthless en Nosferatu erbij) bezig die wat early hardstyle klassiekers draaiden. Enige 'recente' hardstyle plaat was Arise en dat smaakte zeker naar meer, maar helaas.. Vanaf ongeveer half 3 was het alleen maar mainstream hardcore.
Alle hitjes en zo een beetje elke HC remix van een top 40 nummer die bestaat. Lekker meezingen toch?Wel leuk om die gasten met z'n allen in die booth te zien, gezellige bende.
Al met al wel goed vermaakt, met name het laatste uur, toen het wel een beetje los begon te gaan. Maar echt een feest waar je met genoeg bekenden heen moet gaan en je verstand op nul moet zetten.
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
VET! Dank je!
Knuffelmeisje aan de hardcore.![]()
![]()
Blijf wel keer pittnquote:Op zondag 9 januari 2011 19:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik weet het, zou daar ook naartoe maar had uiteindelijk ander feestje waar ik echt heen moest....
Verder zijn die feestjes in Sans Souci best leuk. Goed geluid, leuk sfeertje en vaak leuke line-ups
Zo werkt het voor mij niet helemaal.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wij waren met een groep van 15 man en ik heb echt een top avond gehad! Iedereen ging los van onze groep, veel lol gemaakt en totaal geen ongein gezien. Leuke groep = leuk feest
Bestquote:
Huh? Je kan beter met z'n 15en thuis gaan zitten dan los gaan op een feest?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zo werkt het voor mij niet helemaal.
Dan kun je net zo goed thuis gaan zitten met een leuke groep.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:53 schreef -Menn0- het volgende:
Huh? Je kan beter met z'n 15en thuis gaan zitten dan los gaan op een feest?
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:55 schreef El_Matador het volgende:
Nog iemand zin in een feestje op 29-01?
Hehe, dat kan.quote:
Nee... Maar het is wel van belang dat het feest ook tof is... Natuurlijk heb je met n leuke groep een leuke avond, maar dan doet de setting er niet zoveel toe.. dat is met een leuk feest leuker,maar ook n avond thuis is dan gezellig. Een geslaagd feest vraagt wel om meer dan alleen een leuke groep.. Goeie dj's/sets, geluid wat goed is, aankleding wat aan gedaan, geen ruzies, etc denk dat 16meter dat ook een beetje bedoeld..quote:Op zondag 9 januari 2011 19:53 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Huh? Je kan beter met z'n 15en thuis gaan zitten dan los gaan op een feest?
X2 , 2 jaar terug met een groep van 10 man (en vrouwen). Altijd super gezellig, zeker als iedereen van het losgaan is.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
met een groep naar een feestje kan, in mijn ogen, wel een verschil maken...
165%?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
X2 , 2 jaar terug met een groep van 10 man (en vrouwen). Altijd super gezellig, zeker als iedereen van het losgaan is.
Zit ff de preview te bekijken van Zatox op Qlimax. Maar valt me op dat de shots in het publiek wel erg donker zijn. Normaal zit er toch altijd een bouwlamp op?
En "Feel my fire"....wat is de pitch daarvan? 165?
Dat van die donkere beelden was Krullie ook al opgevallen!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zit ff de preview te bekijken van Zatox op Qlimax. Maar valt me op dat de shots in het publiek wel erg donker zijn. Normaal zit er toch altijd een bouwlamp op?
En "Feel my fire"....wat is de pitch daarvan? 165?
ik luister zijn set nog steeds dagelijksquote:Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat van die donkere beelden was Krullie ook al opgevallen!
En die laatste paar platen die Zatox draaide, op die snelheid, bohhhh! Dat was echt rammen toen
Het ging heel erg hard inderdaad! Qua tempo had het best ietsjes lager mogen liggen, maar goed.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef T-Force het volgende:
[..]
En die laatste paar platen die Zatox draaide, op die snelheid, bohhhh! Dat was echt rammen toen
Inmiddels heb ik er dieper over nagedacht, maar ik heb Q-Dance door! Het is vast de bedoeling dat Qlimax echt als een ontzettend duister feest wordt gezien . En hoe doe je dat nu beter dan door een dvd uit te brengen met dit soort schemerbeelden?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef T-Force het volgende:
[..]
Haha, nice!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:46 schreef T-Force het volgende:
Hij draait 'm gewoonHahahaha, ik moest toch wel lachen!
Het is niet mijn winkel, vriend
Wou hem ook net postenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:46 schreef T-Force het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_krijgt_klapjes.htmlquote:Op zondag 9 januari 2011 21:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Kan iemand mij het verhaal erachter ff uitleggen... Vat het daardoor nog niet zo
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_haatmeneer.htmlquote:Op zondag 9 januari 2011 21:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Kan iemand mij het verhaal erachter ff uitleggen... Vat het daardoor nog niet zo
Dat is niet het origineel, vriend!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:53 schreef ElDani het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_haatmeneer.html
Er zijn een hoop persiflages op gemaakt, mede dus ook door Headhunterz.
Dat is wel grappig, vriendquote:Op zondag 9 januari 2011 21:46 schreef T-Force het volgende:
Die heb ik een tijd als ringtone gehad, levert altijd rare gezichten opquote:Op zondag 9 januari 2011 21:56 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat is wel grappig, vriend![]()
Toch krijg ik het nare Ruffian-gevoel van de 'vocal' erdoorheen, Who is callin is zo VEEETTTT
wil ik ook heen!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:56 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dan even uw aandacht voor de volgende hersenkrakers:
29 Jan.Awakenings,
Ik heb Mo als ringtonequote:Op zondag 9 januari 2011 21:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Die heb ik een tijd als ringtone gehad, levert altijd rare gezichten op
Aanwezigquote:Op zondag 9 januari 2011 21:56 schreef Krulliewullie het volgende:
Hard Nature
Die tweedequote:Op zondag 9 januari 2011 22:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb Mo als ringtone![]()
http://www55.zippyshare.com/v/15706743/file.html
http://www32.zippyshare.com/v/39964056/file.html
Koepert snapt 'mquote:Op zondag 9 januari 2011 20:08 schreef Koepert het volgende:
[..]
Goeie dj's/sets, geluid wat goed is, aankleding wat aan gedaan, geen ruzies, etc denk dat 16meter dat ook een beetje bedoeld..
29 jan wil ik wel xxl!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:56 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat is wel grappig, vriend![]()
Toch krijg ik het nare Ruffian-gevoel van de 'vocal' erdoorheen, Who is callin is zo VEEETTTT
29 Jan.Awakenings, Hard Nature of XXlerator ?
25 Maart: Faithless of HeartBeat?
Die van mij schopt me de keet uit als ik met die versie aan kom zettenquote:
Ik mag jouw vriendin welquote:Op maandag 10 januari 2011 11:02 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Die van mij schopt me de keet uit als ik met die versie aan kom zettenGeheel terecht overigens, bryan adams FTW
![]()
DJ Sammyquote:Op maandag 10 januari 2011 11:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Doe mij deze maar!
Aah goede oude tijden
en dan het besef dat het pas maandag is..quote:Op maandag 10 januari 2011 12:36 schreef T-Force het volgende:
Kom er maar in, Scooter!
It's WEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEND
Sorry huig! Het spijt me! Ik zal hem vrijdag nogmaals posten, okequote:Op maandag 10 januari 2011 12:40 schreef de_huig het volgende:
en dan het besef dat het pas maandag is..
Mooie tijd was dat.quote:
Driftwoodquote:
allemaal geweldigquote:Op maandag 10 januari 2011 12:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat.
* 16meter pinkt een traantje weg.
Ok.. genoeg nu.
Special Dquote:Op maandag 10 januari 2011 12:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
DJ Sammy
Jan Wayne was ook zo'n held. Of wat te denken van deze baas, Special D:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaat niet aan hier geloof ikquote:Op maandag 10 januari 2011 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
zal ik dan het topic maar weer eens even redden:
Dankquote:Op maandag 10 januari 2011 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
The R3bels!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Waar ken ik die melodie van #2 van?
Pattern 2quote:Op maandag 10 januari 2011 14:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Waar ken ik die melodie van #2 van?
als jij blij bent, ben ik dat ook..sterker nog: misschien kunnen we wel weer een pilsje drinken daar. serieuze optiequote:Op maandag 10 januari 2011 14:52 schreef Koepert het volgende:
Oooh jongens... ik word net toch even blij gemaakt... Groningen...meer specifiek Indicator...gaat wat nieuws doen.. andere locatie (en dat is een fijne!) en groter feest..
http://partyflock.nl/party/191444:Indicator.html
Deze jongen is weer blij
Dat sowieso! Die andere is gewoon trance met een hardere kick, en om eerlijk te zijn vind ik hem ook best vetquote:
Uiteraardquote:Op maandag 10 januari 2011 16:04 schreef ReMcOrE het volgende:
volgende week woensdag de overdracht van m'n (nu nog) toekomstige huis![]()
dan heb ik losgaan op HardBass wel verdiend toch? om het te vieren?
Geen origins of life maar Origins of war?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
De nieuwe wake you from your boredom is er ook weer & staat op m'n site. Enjoy![]()
01. Zatox & Activator Oxygen
02. Zany & The Beholder Euphoria
03. Crypsis Chaser
04. Alphaverb & Intractable One Never Enough
05. Activator Authentic Style
06. The Machine Vicious Tones (Second Mix)
07. Hardstyle Masterz Les Phases
08. Activator Go To Church
09. Chain Reaction Answers
10. Da Revolutionists Postal (Zatox Remix)
11. Crypsis Tuatara
12. 2 Sidez Listen
13. Phrantic Become One (Merge Mix)
14. Digital Punk & Marlon S Bringing The Funk
15. 2 Sidez Freakin
16. Zatox I Hate U
17. ABW Origins Of War
Limp Bizkitquote:
Stimmt... Deze is vetterquote:Op maandag 10 januari 2011 16:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen origins of life maar Origins of war?
Tracklist is weer van hoge kwaliteit!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
De nieuwe wake you from your boredom is er ook weer & staat op m'n site. Enjoy![]()
03. Crypsis Chaser
11. Crypsis Tuatara
12. 2 Sidez Listen
15. 2 Sidez Freakin
16. Zatox I Hate U
17. ABW Origins Of War
Tofquote:Op maandag 10 januari 2011 15:02 schreef de_huig het volgende:
[..]
als jij blij bent, ben ik dat ook..sterker nog: misschien kunnen we wel weer een pilsje drinken daar. serieuze optie
Vandaag uit inderdaad! Belachelijk dikke track! Max Enforcer heeft in 2010 alleen maar bommetjes uitgegeven en gaat er hier gewoon mee verder!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het enige nadeel is dat hij zo snel afgelopen isquote:Op maandag 10 januari 2011 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
bedankt man die kende ik nog niet toppie vet nummer ouwequote:
Pft als ik daar toch even van aan het genieten ben...quote:Op maandag 10 januari 2011 17:44 schreef mstx het volgende:
[..]
bedankt man die kende ik nog niet toppie vet nummer ouwe
als je er dan wat toelichting bij geeft...quote:Op maandag 10 januari 2011 17:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Pft als ik daar toch even van aan het genieten ben...
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:44 schreef mstx het volgende:
[..]
bedankt man die kende ik nog niet toppie vet nummer ouwe
Primaquote:Op maandag 10 januari 2011 18:05 schreef de_huig het volgende:
[..]
als je er dan wat toelichting bij geeft...
anders wordt het zon youtube-dump hier en de kwaliteit van het topic is vaak al ver te zoeken.
en ik weet dat dit niet sterk klinkt na die dance-hit-knaller-diarree van vanmiddag hier, maar toch
Wat is Kardinge? Ik draag Huize Maas een warm hart toe .. ben benieuwd wat dit zal worden. Is dit permanent?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:52 schreef Koepert het volgende:
Oooh jongens... ik word net toch even blij gemaakt... Groningen...meer specifiek Indicator...gaat wat nieuws doen.. andere locatie (en dat is een fijne!) en groter feest..
http://partyflock.nl/party/191444:Indicator.html
Deze jongen is weer blij
http://www.kardinge.nl/quote:Op maandag 10 januari 2011 18:18 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat is Kardinge? Ik draag Huize Maas een warm hart toe .. ben benieuwd wat dit zal worden. Is dit permanent?
Hé getverquote:Op maandag 10 januari 2011 10:10 schreef sandertjuh het volgende:
Van t weekend wezen stappen met m'n nieuwe vriendinnetje
Toen kwam deze voorbij
Was samen wel even genieten!![]()
Om van te smullenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
03. Crypsis Chaser
11. Crypsis Tuatara
12. 2 Sidez Listen
15. 2 Sidez Freakin
16. Zatox I Hate U
17. ABW Origins Of War
Gefeliciflappert! En dat heb je zeer zeker verdient ja!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:04 schreef ReMcOrE het volgende:
volgende week woensdag de overdracht van m'n (nu nog) toekomstige huis![]()
dan heb ik losgaan op HardBass wel verdiend toch? om het te vieren?
x2quote:Op maandag 10 januari 2011 19:26 schreef ElDani het volgende:
Ligt het aan mij of komen er steeds meer nieuwe mensen bij die zomaar wat posten?
JDX - Live the momentquote:Op maandag 10 januari 2011 19:15 schreef julian6 het volgende:
Hallo ik vind dit leuke hardstyle nummers:
zany - animated audio
b-front & frontliner - magic
Atrocious (Original Mix) - Alpha2 & Wildstylez
her voice headhunterz remix
shiverz
frontliner - spacer
wat past er nog meer in dit rijtje?
Is nog redelijk gevarieerd wel, download eens een Hardstyle Top 40 mix van de laatste maandenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:15 schreef julian6 het volgende:
zany - animated audio
shiverz
frontliner - spacer
gejatte vocalsquote:
dat dacht ik dus ook wel jah...quote:Op maandag 10 januari 2011 19:00 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Gefeliciflappert! En dat heb je zeer zeker verdient ja!
Dan wel.... of als ze een 'vraag voor deskundigen' hebben (ahum kuch, je snapt neem ik aan wat ik bedoel... en vooral hoe)quote:Op maandag 10 januari 2011 20:00 schreef Levitas het volgende:
Toch leuk, als ze ook een toegevoegde waarde hebben in het topic?
Ik heb liever kwaliteit dan kwantiteitquote:
B-Front - Musical Analysis (wanneer wordt ie eens gereleased!? )quote:Op maandag 10 januari 2011 19:15 schreef julian6 het volgende:
zany - animated audio
shiverz
frontliner - spacer
Die laatste, die slidesider mix..quote:Op maandag 10 januari 2011 20:44 schreef ReMcOrE het volgende:
en kennen we Gettin' Dollars (nog)??
of is hij van The Vision?
Just as Easy !!!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:15 schreef julian6 het volgende:
zany - animated audio
shiverz
frontliner - spacer
Ik kon iedereen al niet onthouden, maar nu wordt het me echt teveel. Net als koeien kan ik maar een beperkt aantal mede-dieren onthoudenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:42 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
Just as Easy !!!
Music made addicts!!!
hmm vind dit maar niks.. alleen music made addictquote:
redelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 21:52 schreef haakon het volgende:
[..]
B-Front - Musical Analysis (wanneer wordt ie eens gereleased!? )
Aangezien ik vind dat je met je lijstje al meer moeite en interesse hebt genomen dan de meeste nieuwkomers hier zal ik je wel helpen met een overzichtjequote:Op maandag 10 januari 2011 22:52 schreef julian6 het volgende:
hmm vind dit maar niks.. alleen music made addict
dan zeg ik:quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:09 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Aangezien ik vind dat je met je lijstje al meer moeite en interesse hebt genomen dan de meeste nieuwkomers hier zal ik je wel helpen met een overzichtje![]()
Oudere hardstyle:
Luna - Bring that shit back
Donkey Rollers - Followers
Zenith DJ - Scream
Deepack - Here's Johny
Melodieuze (maar toch nog goede) hardstyle:
Chickz on fire - natte asbak
Scope DJ - Lockdown
Nasty Boyz - Angel (HM cut)
Headhunterz - Scantraxx reloaded part II
Rauwere hardstyle ( ligt denk ik wat meer in jouw hoek)
Ran-D - Under Attack
Alphaverb - Roots of evil
Crypsis - Strike
Chris One - Psycho
Populaire hardstyle van dit moment
Psyko Punkz - Bass Boom (verkozen ook tot plaat van 2010)
Ran-D - Feel my Fire
Scope DJ - Househeads
Vernieuwende hardstyle:
The Prophet - Recession
Wildstylez - Truth
Noisecontrollers - Gimme love
The Pitcher ft. Noisecontrollers - Cherish
Tatanka - Tokyo
Tuneboy - Eins Zwei Telefunken
kuthardstyle:
Alles van Brennan Heart van de afgelopen 3 jaar
Breaks langer dan 1 minuut en-of gejat van popnummers
Succes
Ik hou het voor gezien denk ik want ik ga niet vechten voor een half uurtje na 23.00quote:Op maandag 10 januari 2011 23:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Straks om 12 uur ga ik weer een half uurtje hardstyle draaien op http://onz-radio.nl/
00.00-00.30 Quyxz_ als D J Q U Y X Z BAM met Stampwerk LIVE in the mix
[ONZIN RADIO] #47 Met een fucked up mic
oa Zatox en Thera komen langs
ooit eens een tijdje grijs gedraaid in de auto, wat ging dat mooiquote:
Haaksbergenquote:
QFTquote:Op maandag 10 januari 2011 23:09 schreef NLS04 het volgende:
kuthardstyle:
Alles van Brennan Heart van de afgelopen 3 jaar
Scoop - Drop It is ook vetquote:
Bijna alle Qlimax anthemsquote:Op maandag 10 januari 2011 23:09 schreef NLS04 het volgende:
[..]
kuthardstyle:
Breaks langer dan 1 minuut en-of gejat van popnummers
Qlimax anthemsquote:
Ja okequote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Qlimax anthems![]()
(ik doel dan op the prophecy,science & Religion, the darkside, power of the mind en next dimensional world)
die 2 laatste anthems zijn gewoon pure bagger.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:24 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja okeIk had moeten zeggen: de anthems van de laatste edities.
Ook niks mis mee! Ik hoorde hem op Qlimax zelf voor het eerst, denk dat vooral het idee dat BH hem heeft gemaakt de meeste mensen laat afhaken. En die van vorig jaar is natuurlijk door DBSTF gemaakt en dat schrikt dan ook af ofzo? Maar weer vind ik de plaat op zichzelf top! Lekker duisterrrr en een melodietje wat blijft hangen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:24 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja okeIk had moeten zeggen: de anthems van de laatste edities.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:37 schreef Krulliewullie het volgende:
Vooral dat stukje van Aaaaansaaaraaaaaaaaat tu du du du.. BAM BAM BAM etc.![]()
Staat nu aan hier op 't werk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:50 schreef Sethje het volgende:
Noisecult @ FearFM , te vinden op de bekende portal
Mooie anthemsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:09 schreef ReMcOrE het volgende:
The Prophecy / Science & Religion / The Darkside
Ansarat
de oude "tok" kick van Willemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:16 schreef 16meter het volgende:
Power of the mind vond ik toen ook nog wel vet.Beetje oude stijl HHZ.
waar staat het voor dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik snap nu pas waar A.N.S.A.R.A.T voor staatVond het al zo'n vreemde Arabische naam...
Accelerating new sounds and recapturing acid technology, dat zeggen ze in dat nummer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de oude "tok" kick van Willem![]()
![]()
[..]
waar staat het voor dan?
Dat viel je zomaar op toen je aan het luisteren was, die afkorting?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Accelerating new sounds and recapturing acid technology, dat zeggen ze in dat nummer.
Maar eigenlijk is het nog steeds een vage naam voor een feest
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat viel je zomaar op toen je aan het luisteren was, die afkorting?
Vind ik ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Beach het volgende:
Ik blijf deze na al die jaren nog steeds zo lekker vinden
Ben je er ooit geweest? Haha rare belgen daarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Accelerating new sounds and recapturing acid technology, dat zeggen ze in dat nummer.
Maar eigenlijk is het nog steeds een vage naam voor een feest
Jij zat mijn lyrics door te spitten!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik snap nu pas waar A.N.S.A.R.A.T voor staatVond het al zo'n vreemde Arabische naam...
http://www.lololyrics.com/lyrics/13898.html dus.quote:
wutquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest? Haha rare belgen daarvorig jaar levensgrote afbeeldingen van dode babyhoofdjes als aankleding
al die edits zijn niet meer bij te houdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Beach het volgende:
Ja had die gister al gedownload; zoals elke keer weer heel veel in heel weinig tijdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef haakon het volgende:
Voor de hardcoreliefhebbers onder ons:
Jason S @ Hardcore Yearmix 2010
op lsdb en hardtraxx..
tracklist van 124 nummers
Vind die yearmixen van hem elke keer weer echtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja had die gister al gedownload; zoals elke keer weer heel veel in heel weinig tijd
Nee, ik had hem weer even opgezetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jij zat mijn lyrics door te spitten!
quote:
Mooi hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef Da_Ripper het volgende:
godverdie break @ 2:45 geeft me nog steeds goosebumps
Doet mij altijd aan Qlimax 2007 denken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
godverdie break @ 2:45 geeft me nog steeds goosebumps
Zo hadden we eerder die avond ook de discussie hoe sommige nummers je instant terugbrengen naar 1 bepaald feest & naar 1 bepaald moment tijdens dat feest. Met 'I shot the blender' is dat Loudness '08 dat voor mij ...
Damn... Die goude tijdquote:
Mooie trailert inderdaadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:38 schreef Levitas het volgende:
Trailer van XXLerator: RAW vind ik best nice
Qlimax '07 (eerste feest waar ik alleen heen gingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:46 schreef 16meter het volgende:
Doet mij altijd aan Qlimax 2007 denken.
In mijn oren 1 van de beste edits/versies/remixes/etc..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef Beach het volgende:
Kardinge gaan we zeker ook nog uitcheckenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:24 schreef Koepert het volgende:
En Ripper....wat denk je van Kardinge?? Zekerheidje neem ik aan..
Oh..en HardBass... staat op losse schroeven.. heb (nog steeds) geen kaarten.. en een etentje/feest van boksvereniging (lustrumfeest) op zelfde dag..
quote:In mijn oren 1 van de beste edits/versies/remixes/etc..
Ja ja ik weet.. maar Boksfeest = eten, bier, etc.. en dan nog naar Gelre....ah fuck misschien ook wel..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:39 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kardinge gaan we zeker ook nog uitchecken![]()
en ga jij eens heeeeeeeel snel een kaartje fixenReMcOrE is ook al om
... dus als die malloot erbij is kun jij niet achterblijven
En ik bedoelde beste edit/versie van de Pounding Senses-track, niet in t algemeen..quote:[ afbeelding ] OPGEPAST: beste edit/versie/remix-YOUTUBE-drop-event coming up[ afbeelding ]
en nu ben ik naar de winkel .... wine-run
That's the spiritquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:42 schreef Koepert het volgende:
Ja ja ik weet.. maar Boksfeest = eten, bier, etc.. en dan nog naar Gelre....ah fuck misschien ook wel..
owk ... maar ik ben nu wel benieuwd wat de FOK!kers de beste remix/edit vinden?quote:En ik bedoelde beste edit/versie van de Pounding Senses-track, niet in t algemeen..
ja, dat kan ik me ook nog wel herinnerenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Qlimax '07 (eerste feest waar ik alleen heen ging) , voor mij hoort hier Neophyte's 1ste track van die avond bij: hoewel 't maar de sample van Alles Naar De Klote!!. betreft
Als je ook de live-set luistert hoor je GVD heel 't Gelredome boven de PA uitkomen: "KLOTUUUHHHH!!!!!!"![]()
Zelfs op de YT hoor je 't --- @ 3:23
nou kan ik al helemaal niet meer terugquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:39 schreef Da_Ripper het volgende:
ReMcOrE is ook al om... dus als die malloot erbij is kun jij niet achterblijven
die is ook zeker errug fijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:39 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ] OPGEPAST: beste edit/versie/remix-YOUTUBE-drop-event coming up[ afbeelding ]
eens met Machiel dacht ik zo!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:59 schreef haakon het volgende:
Ik vind die opmaat zo vet van Veritas !
Dat je de melodie eerst hoort, en dan de bass er pas in knalt, heerlijk !
Trailer is trouwens gemaakt door MC Villian voor de geïnteresseerdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:38 schreef Levitas het volgende:
Trailer van XXLerator: RAW vind ik best nice
Da's juist mooi! Eerst lekker eten (dan kun je het nogquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ja ja ik weet.. maar Boksfeest = eten, bier, etc.. en dan nog naar Gelre....ah fuck misschien ook wel..
Doet ie wel vaker.. Hij maakt veel trailers en intro'squote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef Neooo het volgende:
[..]
Trailer is trouwens gemaakt door MC Villian voor de geïnteresseerden
Ik weet ook wel dat hij het vaker doet, daarom zeg ik ook: voor de geïnteresseerdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Da's juist mooi! Eerst lekker eten (dan kun je het nog), met de nodige biertjes.. Heb je al genoeg biertjes op voordat je in 't Gelredome aankomt. Drink je daar in ieder geval (neem ik aan..) wat minder bier dan je normaal zou doen..
Vorig jaar met Masters of hardcore ook gedaan. Eerst goed vreten, genoeg bier gedronken, op de fiets gesprongen en naar de Brabanthallen gefietst, en vervolgens het goedkoopste feest in m`n leven gehad denk ik + een geweldige avond!
[..]
Doet ie wel vaker.. Hij maakt veel trailers en intro's
ORealy? Why? Want dat is in Groningen.. daar ben ik..quote:
Op zich heb je een punt.. ware t niet dat ik vanuit Groningen moet komen, zo t nu lijkt dan dus alleen moet reizen.. en dat dan liever in de auto doe ipv t gekloot met OV.. waarbij ik hardstyle-feesten meestal dus al niet drink (Mede omdat auto)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Da's juist mooi! Eerst lekker eten (dan kun je het nog), met de nodige biertjes.. Heb je al genoeg biertjes op voordat je in 't Gelredome aankomt. Drink je daar in ieder geval (neem ik aan..) wat minder bier dan je normaal zou doen..
Vorig jaar met Masters of hardcore ook gedaan. Eerst goed vreten, genoeg bier gedronken, op de fiets gesprongen en naar de Brabanthallen gefietst, en vervolgens het goedkoopste feest in m`n leven gehad denk ik + een geweldige avond!
Ja dat weet ik...maar ik wist niet dat jij dat wist....quote:
Oh oke! Hoezo niet dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ja dat weet ik...maar ik wist niet dat jij dat wist....
Voor mij blijft dit DE remix track!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:58 schreef Da_Ripper het volgende:
owk ... maar ik ben nu wel benieuwd wat de FOK!kers de beste remix/edit vinden?
hoezo dat?quote:
dat is een redelijke valide redenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:02 schreef haakon het volgende:
En het komt mij financieel heel wat beter uit
staat in mijn top 3 van remixen/edits!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:24 schreef RiKe het volgende:
[..]
Voor mij blijft dit DE remix track!
Elke keer dat ik deze track hoor...uit het zogeheten dak pannetje!
Sommige dingen zijn niet in geld uit te drukken. Zoals het enorme gevoel van spijt dat je op 12 februari 2010 krijgt als je rond middernacht nog niet in het Gelredome staat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:02 schreef haakon het volgende:
Die DVD van '07 is ook vet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Qlimax '07 (eerste feest waar ik alleen heen ging) , voor mij hoort hier Neophyte's 1ste track van die avond bij: hoewel 't maar de sample van Alles Naar De Klote!!. betreft
Als je ook de live-set luistert hoor je GVD heel 't Gelredome boven de PA uitkomen: "KLOTUUUHHHH!!!!!!"![]()
Zelfs op de YT hoor je 't --- @ 3:23
XXlerator-RAW : 90% dat ik daar aanwezig ben. Thera vs Crypsis![]()
des nieuw
Ik wist niet dat jij een Niner wasquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:02 schreef haakon het volgende:
[..]
Oh oke! Hoezo niet dan?
Jij kent Cloud9 niet... ? Dat is een meer valide reden dan je denktquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo dat?http://partyflock.nl/party/187008:Cloud9.html
sowieso niet mijn soort muziekquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jij kent Cloud9 niet... ? Dat is een meer valide reden dan je denkt![]()
Als je zin hebt om naar Groningen te komenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:13 schreef 16meter het volgende:
Wil dit jaar ook eens buiten het hardstyle/hardcore hokje gaan kijken. Sowieso een minimal/dubstep/techno feestje staat op de planning. Trance feestje lijkt me ook wel weer wat. En natuurlijk wat early hardstyle meepakken (Hard Classics en/of Remember).![]()
Trouwens heeft iemand nog vette hardstyle ringtonezzz () van wat recentere nummers?
Teh fuckquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest? Haha rare belgen daarvorig jaar levensgrote afbeeldingen van dode babyhoofdjes als aankleding
.com domein doet inderdaad niet meer, je moet .in gebruikenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef Koepert het volgende:
0day lijkt het ook begeven te hebben...
Bedoel jij niet 1gabba? want 0dag was altijd met org... en 1g van com naar inquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
.com domein doet inderdaad niet meer, je moet .in gebruiken
Ja man, luister de laatste tijd echt alleen maar Richie Gee en Sandy Warez shitquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een Niner wasomdat ik er nooit bij stil had gestaan dat t feest natuurlijk landelijk ook fokking goed staat aangeschreven bij de liefhebber.. en k wist niet dat ik jou daar onder mocht rekenen.. gebrek aan kennis van mijn kant
![]()
Maar...
Daar zit ik dus ook mee.... Cloud9= vet dat is zeker... HB = OOOK vet.. maar duurder.. in kaartje, in reiskosten.. plus dat ik al in Groningen zit..
[..]
Jij kent Cloud9 niet... ? Dat is een meer valide reden dan je denkt![]()
Weer 2 nieuwe tracks dus, Verder zal nummer 8 wel het BLACK anthem zijn. Dit jaar dus door The Prophetquote:01. To The Top - Zatox [Italian Hardstyle]
02. The Future - Zatox [Italian Hardstyle]
03. Irreplaceable- Zatox [Italian hardstyle]
04. Hardbass - Wild Motherfuckers [B2S Records]
05. Indoctrination - Zatox & Rand-D [A2 records]
06. Madhouse - Db&Stf vs Zatox [Scantraxx Evolution]
07. More & More - Maxter [Italian Hardstyle]
08. Pitch Black - The Prophet [Scantraxx]
09. Like it Loud , 98 to piani , rattle brain.. (Qlimax mix) - Supertool [Dj Tool]
10. Psycho - Chris one [Tilt]
ik was weer te snel met lezen, my badquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
Bedoel jij niet 1gabba? want 0dag was altijd met org... en 1g van com naar in
Dit gaat een tricky gesprek worden zonder websites weg te geven
TBY kan ook de afkorting zijn van TuneBoYquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:44 schreef Sethje het volgende:
Ik dacht dat zij juist met TBY ging...
Zoiets meende ik ook, maar in dit filmpje is toch echt Tuneboy te zien...quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:44 schreef Sethje het volgende:
Ik dacht dat zij juist met TBY ging...
heel toevallig zit ik 'm net ook te kijken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Bekijk nu net onderstaande video
Wist niet dat Stephanie de vriendin van Tuneboy was zoals te lezen is aan het eind van het filmpje...
Stephanie:quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wist niet dat Stephanie de vriendin van Tuneboy was zoals te lezen is aan het eind van het filmpje...
Vind het ook wel logisch, soms wil je net iets hardere of "zachtere" muziek maken. Als je dat dan onder een andere naam doet zal et geen invloed hebben op je huidige reputatie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:34 schreef Koepert het volgende:
Er zijn zoveel artiesten die een alias hebben in HC, HS en soms ook Hardtrance of nog andere genres..
Chris One doet toch ook iets hardtrance-igs als Dimavi oid?
Dan mag Brennan Heart alvast een aantal aliassen vastleggen..quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Vind het ook wel logisch, soms wil je net iets hardere of "zachtere" muziek maken. Als je dat dan onder een andere naam doet zal et geen invloed hebben op je huidige reputatie.
dan toch de andere TBY, zoals Sethje al zeiquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Stephanie:
Hi guys more people ask me if tuneboy he is my boyfriend.....NOOOO...i work togheter in studio
zodat hij ook onder die aliassen slechte muziek kan maken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:45 schreef haakon het volgende:
[..]
Dan mag Brennan Heart alvast een aantal aliassen vastleggen..
Of met een schone lei beginnen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan toch de andere TBY, zoals Sethje al zei
[..]
zodat hij ook onder die aliassen slechte muziek kan maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Hun ook al? Oke!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
The Beholder en Balistic komen uit ook de Neophyte-records stal
nou, ga je gangquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:52 schreef robuust89 het volgende:
PS: Ik wil de lapo, dat dat duidelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |