Hahaha Trui, nee ik wou dat het waar was. Maar ik was verliefd op de knuffel van Loqi die ze dacht ik aan haar moeder gegeven hadquote:Op woensdag 29 december 2010 00:15 schreef trui het volgende:
ah, caroline, dat klinkt leuk! gefeliciteerd(?) !![]()
leuk, de quiltkat... (als je daar kijkt bij de website (= www.dequiltkat.nl ) en je kijkt linksboven bij de sterrensampler en je gaat op die pagina naar beneden, dan zie je voorbeelden die mensen hebben ingestuurd om te laten zien (de foto's) en die met bruin/roodtinten, die is van mij!!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef Soempie het volgende:
Lush-lady, ik heb mijn GS patroon hier vandaan:
http://quiltkat.web-log.n(...)square-tutorial.html
Vind het in elk geval wel duidelijk, dus hopelijk heb je er iets aan.
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:28 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Hahaha Trui, nee ik wou dat het waar was. Maar ik was verliefd op de knuffel van Loqi die ze dacht ik aan haar moeder gegeven had
Die ridders op die witte paarden laten weer op zich wachten
Lekker jong! Dat zijn we toch ook nog?!quote:Op woensdag 29 december 2010 10:43 schreef mijsje het volgende:
ik dacht eerst in de 20, gewoon, lekker jong (zo kom je altijd op me over, gewoon gezellig jong) en toen las ik van je schoonouders 40 jaar getrouwd... toen dacht ik, of jij bent ouder dan ik dacht, of je vriend is ouder dan jij, of je schoonouders hebben pas heel laat kinderen gekregen...
(wij schelen niet zoveel...)
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:53 schreef Whoopdidoo het volgende:
Waar komen al die leidenaren opeens vandaan?
Mn zpagettitas was gister af, ik heb m helemaal uitgehaaldHij was niet hoog genoeg
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:19 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja ik ga m gewoon kleiner maken hoor! Zo heb je dr nog wat aan
Boven schagen is er toch ook niets, alkmaar is de grens hoor
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:38 schreef caroline88 het volgende:
Ik had misschien toch moeten solliciteren op die baan op Texel... hoewel ik al die wind niet geweldig vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu import-Brabander (Breda), maar ik kom uit Schagen (en ben daar nog regelmatig te vinden).quote:Op woensdag 29 december 2010 13:16 schreef mijsje het volgende:
[..]Whoop, wat doe je nu? wat zonde dat hij niet hoog genoeg is geworden... ga je nu nog eens proberen met zpagetti?
(hee, als ik nou zeg dat ik uit het noorden van Noord Holland kom, komen er dan ook opeens mensen van boven Schagen tevoorschijn?)
is dit icoontje beter???quote:Op woensdag 29 december 2010 11:21 schreef YPPY het volgende:
Haha, wat suf van me, toch maar ander icoontje zoeken lush-lady.Maar die GS kan ik dus uitleggen. Anderen niet.
Ja, probeer het maar, als je het werk keert, dan ga je de andere kant op.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:01 schreef Loqi het volgende:
hahah ja, ik doe dus wat die mevrouw met het kersje doet, niet die met het roze werkje.. maar ik zie niet zo goed hoe die vrouw met het roze werkje dat nou voor elkaar krijgt.. ze duwt de krul gewoon de andere kant op waardoor ze van buiten naar binnen kan gaan?
Ik voel me zo'n noob![]()
![]()
Jat dat begrijp ikquote:Op woensdag 29 december 2010 17:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, probeer het maar, als je het werk keert, dan ga je de andere kant op.
Stel je maar eens voor dat je die kers halverwege binnestebuiten keert, dan gaat je haaknaald van binnen naar buiten.
Ik keer ook niet bewust, het krult vanzelf die richting op en als dat niet gebeurt dan druk ik inderdaad zelf met m'n vinger het werk de 'goede' kant op.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
Jat dat begrijp ikmaar ik zie niet goed hoe die mevrouw met het roze werkje dat doet.. omdat ze hem niet bewust keert.. ik neem aan dat ze hem gewoon de andere kant opduwt tijdens t werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:17 schreef EsseEi het volgende:
Loqi ooit stond er hier een filmpje (10/20 topics terug?) met uitleg, over "binnenstebuiten" haken (van binnen naar buiten): dan wordt het wat langer, alleen in het buitenste lusje haken: dan wordt het heeel anders, en haken zoals "het hoort" (van buiten naar binnen door 2 lusjes): dan wordt een bolletje gewoon een bolletje haha.
Maar ik zat inderdaad in het begin ook van: ik ga vanuit het midden van eht rondje naar buiten....maar je moet dus bij de eerste paar toeren het werkje een beetje dwingen andersom de gaan zittenen dan ga je van buiten naar binnen
en wordt het zoals het voorbeeldje
![]()
(en als je dat dan vaak genoeg doet, gaat het na een tijdje vanzelf is mijn ervaring!)
En nu, ga ik de ene helft van m'n Up kussen afhaken!en dan zal ik jullie trakteren op een foto
Wordt binnenstebuiten langer ja? okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zal het eens 'de goede' manier gaan doen (alleen geen idee wanneer, heb het de komende dagen helemaal vol zitten)
Knoei
Ik heb de voering van mijn wantjes grof geknipt en toen (slordigquote:Op woensdag 29 december 2010 22:46 schreef trui het volgende:
ik ben de hele avond bezig geweest met een poging tot voeren van de twee mutsjes, maar het wordt erg lelijk en slecht passend, vreselijk! ik ga maar eens op zoek naar een patroontje voor 't maken van een muts-voering.
(misschien kan ik beter alleen de onderste rand voeren, zoals hier. dan kan er minder misgaan. nu zit ik me toch te prutsen om de bolling in 't juiste formaat te krijgen, aargh! )
cutequote:Op woensdag 29 december 2010 20:19 schreef StefanieV het volgende:
Mijn sneeuwman is eindelijk af!! Heb hem niet helemaal afgewerkt (knopjes en normaal skilatten ook) maar ik vind hem geslaagd!
[ afbeelding ]
Nu even zien wat ik ga haken, nog zoveel op mijn verlanglijst
sorry, ik heb 't uit m'n hoofd gedaan en ik heb er dus geen patroon van...quote:Op donderdag 30 december 2010 10:36 schreef EsseEi het volgende:
Trui, misschien heb je het al ergens neer gezet, maar is het een gratis patroon van de muts? waar staat het?
ja, ik heb er wel eens wat mee gemaakt. bijv. een muts.quote:Op woensdag 29 december 2010 05:58 schreef AnitraX het volgende:
Leuke mutsjes trui!
Had jij ervaring met Eskimo van drops, want ik vind het heel mooi, heb 4 bollen liggen, maar geen idee wat ik ermee ga doen
Aan een heb je straks niet meer genoeg!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik had veel van m'n garen gewoon in kartonnen dozen zitten, niet zo'n mooi gezicht natuurlijk. Dus ik wilde graag een mooie grote mand om alles in te doen. Die mand kwam ik laatst tegen:
[ afbeelding ]
Geen probleem om hem vol te krijgen natuurlijk.
[ afbeelding ]
de basis zou ongeveer 150 cm moeten zijn, geloof ik. volgens de oorspronkelijke martha cowl. (maar dat patroon staat momenteel niet online).quote:Op donderdag 30 december 2010 16:23 schreef knitwit het volgende:
Trui, hoe lang heb jij die sjaals die je dubbel omslaat gemaakt?
Nog een vraagje: ik vind van binnenuit de bol haken superhandig, maar het lukt me meestal niet het begin (of einde, hoe je het wil zien) van de bol te vinden. Hebben jullie daar een trucje voor?
Heb ik ook elke keer en ik heb hem inmiddels al 5 keer gemaaktquote:Op donderdag 30 december 2010 17:20 schreef NijntjesUk het volgende:
@ Yppy, met die zebra ben ik ook bezig! En bij mij ziet de binnenkant van de oren er echt niet zo uit als in het boekje.. heel gek. Heb t meerdere keren over gedaan, maar het werd er niet beter op..
quote:
ehm, oorspronkelijk... hmmm, dus nu niet meer?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef Danielle_ het volgende:
Nog niets noemenswaardigs om te laten zien (ben begonnen met wat rechttoe-rechtaan en rondjes haken), maar het begin is erHoop dat voor het einde van m'n zwangerschap het eerste zelfgehaakte knuffeltje voor de baby een feit is (A) Maar het zal voorlopig nog niet zo mooi zijn als alles wat jullie hier maken, fantastische mutsen, dekentjes, tassen en kussens, wauw!
![]()
En ik kom oorspronkelijk ook uit de buurt van Schagen, Anna Paulowna
Haha ja, maar 2 van de keren heb ik er een nijlpaard van gemaaktquote:Op donderdag 30 december 2010 18:08 schreef NijntjesUk het volgende:
@ Herfstblad, VIJF keer?!![]()
Ik heb nu zn kop, oren en 1 achterpoot af en vind dat streeppatroon best frustrerend haken..
Toch als je het soort van met beleid doet gaat het wel, ik doe het altijd.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:30 schreef trui het volgende:
ik probeer altijd maar wat om 't begin van de binnenkant te vinden. ik duw/trek er een flinke prop uit en daar zit dan vaak wel het begin bij. bij goedkopere wol gaat 't vaak mis trouwens is mijn ervaring, en raakt de boel vreselijk in de knoop.
is ook zo, is vrij groot, maar het is voor een beginner wel fijn om dan de steken goed te kunnen zien/maken. met 3,5 kan het prima, daar niet van, maar dan is de dichtheid van je lapje weer veel dichter en wordt het ms lastiger om de steken te onderscheiden. met een grotere naald heb je daar minder last van. vandaar de 6,0 naald... (waarmee je trouwens wel weer meters maakt...quote:Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Toch als je het soort van met beleid doet gaat het wel, ik doe het altijd.
Ik raak in de war van jullie saskia is toch gewoon 1 euro wibrawol? Ik doe die altijd met een 3,5. Mn moeder zelfs met een 3, maar met een 6? Das toch onwijs groot?
Net mn schild afgemaakt, was even bang dat ik t haken niet meer leuk vond, maar vind het nog steeds leuk
nee klopt een moeder heb ik niet meerquote:Op donderdag 30 december 2010 19:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
Jullie hebben geen moeder die het bolletje na 5 uur gepruts uit de knoop wilt halen, en m vervolgens binnen 3 minuten uit de knoop heeft
En met beleid ruk je soms het halve bolletje naar buiten![]()
Maar ik vind het anders echt niet fijn werken.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:37 schreef mijsje het volgende:
[..]
nee klopt een moeder heb ik niet meer
Volgens mij heb ik ze 2 keer zo laten zitten en 2 keer uitgehaald (laatste nijlpaard had andere oren). Maar ik kom nooit uit met benen, armen etc., dus de tweede leg ik altijd na zoveel toeren naast de eerste.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:40 schreef YPPY het volgende:
Wat zijn die olifanten leuk!
Mijn zebraoren gaan ook helemaal niet goed. Hoe heb jij dat opgelost herfstblad? Ik vind de buitenkant op zich wel gaan, maar dat binnengedeelte is minder. Zelf heb ik drie keer wat anders geprobeerd, maar dat is het ook niet. Anders misschien alleen wit voor de oren, er komt toch nog wat van dat pluizige tussen.
Het wisselen van kleur vind ik ook wel ophouden NijntjesUK, maar goed, het verzoek/eishier was een zebra, dus ik heb geen keuze.
Haha, ja, dat doen de mijne ook!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:18 schreef Soempie het volgende:
Als ik mijn garen niet goed opberg vind ik het ook zo terug.En soms trekt er opeens een kat aan m'n draad, of gaat er een kat met het bolletje vandoor waar ik net mee bezig ben. Sprintjes door de kamer en dan het liefst zo ver mogelijk wegkruipen onder een stoel of tafel.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
Voor de katteneigenaars:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....daarom hangt hier de tas met bollen wol dus hoog en doe ik de bol in een afsluitbaar doosje als ik bezig ben
....nu nog een oplossing vinden voor het borduren als ik bezig ben.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:58 schreef Soempie het volgende:
Die klauw.
Trui, die mutsen zijn echt tof. Heb je dat patroon nu zelf bedacht?
Mijn telefoonhoesje is klaar:
[ afbeelding ]
Maar, hoe kun je zien wat de binnenkanten wat de buitenkant is van een lapje gehaakte stof? Ik heb nu maar wat gegokt, omdat ik niet echt verschil zag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna klaar met alle spullen uitpakken en een plekje in huis geven. Vriendlief zei vanochtend toen hij naar zijn werk ging dat ik vandaag niet mocht werken, maar nog maar even moest genieten van een vrije dag. Ik ga dus snel aan het haken!![]()
Trui GS-jes is een voorbeeld van niet rechttoe rechtaan haken dus dat zou onder mijn uitzondering vallen. En misschien bedoelde ik meer te zeggen dat ik de achterkant niet per definitie mooier of lelijker vind dan de voorkant. Vgl borduurwerk waar de achterkant gewoon LELIJK is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:45 schreef trui het volgende:
caroline, er is zeker wel verschil tussen voor en achterkant van vasten en stokjes hoor! ik zie in elk geval wel een verschil bij bijvoorbeeld GS-jes, daar is een duidelijke 'goede' en 'slechte' kant. ook bij vasten ziet het er wel wat anders uit. maar je kunt daar nog meer twisten over wat je de mooiste kant vindt.
vervelend dat je je niet zo fit voelt. en ai, moet je de deur nog uit? dan is die ijzel niet fijn nee! beterschap en voorzichtig aan maar!
wij zijn aardig bevoorraad voor de komende dagen, dus ik ga alleen nog een paar oliebollen halen zometeen en dan kunnen wij ons lekker verschansen in huis.
Wat leuk die up! Lijkt wel borduren met haakwerk zo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:09 schreef EsseEi het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, de groene up!![]()
(oh en vind de foto best goed gelukt voor een telefoonfoto!)
Nu de rode nog, maar eerst oliebollen bakken en leren en als ik dan nog tijd heb mag ik haken
nr 4 is met andere kleuren wel mannelijker dan bijvoorbeeld nummer 1.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:40 schreef trui het volgende:
ja, 6 is ook wel erg mooi he, maar ik heb net 2 sjaals met die steek gehaakt en ben er een klein beetje op 'uitgekeken'. het werkt wel lekker snel hoor, daar niet van. en door de kleuren van al die voorbeelden moet je natuurlijk wel even 'heen kijken', daar staat of valt de mannelijkheid (hihi) wel mee ja. de grove zeshoeken van nr 4 trekken me ook nog wel.
inu, het enige dat ik over fleece nu weet is dat 't maar in 1 richting rekt, dus misschien dat je daar rekening mee kunt houden bij je dekentje. is er een richting die meer rek nodig heeft dan een andere?
We maken het alleen maar moeilijker voor je.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef trui het volgende:
ja, ik twijfel nu zelfs weer over zo'n ripple blanket. aargh!
Nee, het is een rechthoekig dekentje, wil hem graag verkopen, maar het is echt zo'n kinderwagen-maat, dus hij moet wat warmerquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:40 schreef trui het volgende:
ja, 6 is ook wel erg mooi he, maar ik heb net 2 sjaals met die steek gehaakt en ben er een klein beetje op 'uitgekeken'. het werkt wel lekker snel hoor, daar niet van. en door de kleuren van al die voorbeelden moet je natuurlijk wel even 'heen kijken', daar staat of valt de mannelijkheid (hihi) wel mee ja. de grove zeshoeken van nr 4 trekken me ook nog wel.
inu, het enige dat ik over fleece nu weet is dat 't maar in 1 richting rekt, dus misschien dat je daar rekening mee kunt houden bij je dekentje. is er een richting die meer rek nodig heeft dan een andere?
Leuk, die ga ik van het weekend eens rustig bekijken. Ik ben op blogspot een blog begonnen: http://catecrochet.blogspot.com/ Nog geen volgers natuurlijk, maar dat maakt me ook eigenlijk niet uit, als ik het zelf maar leuk vind. Van het weekend eens kijken of ik uit kan vissen wie ik daar kan volgen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:05 schreef Inu het volgende:
Ik ben de laatste tijd zoveel aan het frobelen met vanalles dat het me wel leuk lijkt om te bloggen, maar weet niet of het wel leuk genoeg is...
Ik vind zelf deze blogs zo leuk
http://sewmamasew.com/blog2/
http://www.made-by-rae.com/
http://tinyhappy.typepad.com/tiny_happy/
Maar die hebben vaak ook een winkel ofzo erbij, wat ik dan weer niet heb...
Ahw, dat is niet leuk, zeker niet op de laatste dag van het jaar. Heb je het feestje afgezegd?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
Bwuh heel lang verhaal, maar mn moeder is echt niet te genieten gewoon. Echt niet leuk gewoon
Wat leuk!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk, die ga ik van het weekend eens rustig bekijken. Ik ben op blogspot een blog begonnen: http://catecrochet.blogspot.com/ Nog geen volgers natuurlijk, maar dat maakt me ook eigenlijk niet uit, als ik het zelf maar leuk vind. Van het weekend eens kijken of ik uit kan vissen wie ik daar kan volgen.
Ja, ff in spoiler hoor, nogal offtopicquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ahw, dat is niet leuk, zeker niet op de laatste dag van het jaar. Heb je het feestje afgezegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik word gek van al dat geknal, is dat bij jullie ook zo erg?
Die deken ziet er trouwens niet uit als ananassteek, teminste het lijkt niet op wat ik krijg als ik t google, maar hij is wel mooi
En dat doen we expresquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
We maken het alleen maar moeilijker voor je.
Thanks!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:41 schreef YPPY het volgende:
Even tussendoor: er loopt in feedback een topic over een creativiteitsforum. Willen jullie daar even kijken? Lijkt me helemaal leuk. Veel overzichtelijker.
Donequote:Op vrijdag 31 december 2010 18:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks!
Voor het gemak een linkje: [AANVRAAG] Een subforum voor Knutselen en Creativiteit! .
Super!quote:
Dankje!quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:13 schreef caroline88 het volgende:
Lutte, topidee
Ik heb ook nog bij stemmen gekeken maar daar kon je alleen de suggestie doen en nog niet op jouw voorstel stemmen. Had bij het lezen van FB toch wel de indruk dat er een paar modjes ook wel wat in jouw voorstel zagen.
Het was wel jijquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:47 schreef Herfstblad het volgende:
Fijne jaarwisseling iedereen!
Ik ga niets doen, gewoon een beetje internetten en haken. Ik geef niet veel om avonden als dit![]()
En ik hoop ook niet dat het mijn blog is, maar ik geloof dat ik mijn profiel een andere blog heb staan dan mijn persoonlijke.Die in mijn profiel is niet heel boeiend in elk geval. Niet dus. Wel mijn persoonlijke
.
Ik kan het me ook niet herinneren (en onaardige dingen herinner ik me heel langquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Het was wel jij
Maar ik ben echt heel lief hoor![]()
Ik ging nog net niet hakend het nieuwe jaar inkwart voor 12 gestopt ofzo. Wel een 3kwart rat af, hij is best schattig.
Ik zit er op 4 of zo, maar daar zit ik onder een andere naamquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:51 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hmm dat andere forum waar ik je stiekem zag en vervolgens op je blog kwam en toen zag dat jij het was...of zit je op honderden?
Haha, ja, dan weet ik welk forumquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik zat te zoeken waarin ik je gezien had, in het favoriete webshoptopic, dan weet je wel welke ik bedoel
Met wat voor kleurtjes?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:21 schreef appelfan het volgende:
Ik heb mijn granny stripe sjaal af!!!!! Maar de foto is té slecht....
Post toch maar!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:21 schreef appelfan het volgende:
Ik heb mijn granny stripe sjaal af!!!!! Maar de foto is té slecht....
Ik heb ze nu op kleuren gesorteerd en heb zwart, grijs/zilver, groen, blauw, roze, paars, wit/doorzichtig en geel/hout/brons/goud.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef Herfstblad het volgende:
Ik zou ergens er tussenin gaan zitten tussen die voorbeelden.
Wat voor soort knopen zijn het? Zijn het knopen met kleurtjes of meer zwart, grijs, bruin en zo?
* Herfstblad houdt van knopen en heeft wel interesse als het gekleurde knopen zijn
En de knopen die ik koop zijn meestal tussen de 20 en 50 cent per stuk.
Ja, dat zijn nieuwe knopenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb ze nu op kleuren gesorteerd en heb zwart, grijs/zilver, groen, blauw, roze, paars, wit/doorzichtig en geel/hout/brons/goud.
Maar nieuwe knopen zijn dat dan? Dan klopt wat ik had bedacht wel ongeveer, dus voor een setje van 10 tot 15 losse knopen 4 euro?
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:04 schreef trui het volgende:
gelukkig nieuw jaar allemaal!
m'n deken in wording:
[ afbeelding ]
de open rondjes zijn inmiddels ook dichtgemaakt en afgewerkt trouwens.
Ik heb 50 zakjes gevuld en de rest in een schoenendoos geflikkerd die nog helemaal vol zitquote:Op zondag 2 januari 2011 15:33 schreef Daste het volgende:
En er zitten echt leuke knopen bij! Niet dat ik er iets mee zou doen, maar ik word er altijd wel een beetje hebberig van...
Bij mij gaat mn Paypal direct van mn creditcard af... Ik weet ook nog niet hoe het werkt met geld ontvangen op Paypal eigenlijk...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:22 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb een paar mooie soorten gezien, Inu, dus ik denk erover.Alleen jammer dat ik eerst geld op mijn Paypal moet storten en dat dat redelijk lang duurt.
1 tip: kom nooit in de min bij Etsy met Paypal te staan, dan kom je er niet meer vanaf. Ik moet nu steeds geld van bankrekening naar Paypal storten. En ook alleen bij Etsy, bij de andere wordt het wel van mijn bankrekening gehaald meteen
Ja, geweldig zijn die hequote:Op zondag 2 januari 2011 16:22 schreef Whoopdidoo het volgende:
ow Inu die witte met die bloemetjes![]()
En je woont in dezelfde stad als een vriendin van me, dat je het even weet
Bij mij werd het meteen van mijn bankrekening gehaald, maar heb een keer in de min gestaan bij Etsy/Paypal, dus dat doen ze nu niet meer of zo en moet ik zelf geld op mijn account zetten steeds.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:26 schreef Inu het volgende:
Bij mij gaat mn Paypal direct van mn creditcard af... Ik weet ook nog niet hoe het werkt met geld ontvangen op Paypal eigenlijk...
oh Inu, die "witte" met die bloemen, die wil ik!!!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:26 schreef Inu het volgende:
De knopen staan onlineWat een werk
En ik heb nog zoooooveel knopen over
http://www.etsy.com/shop/Inu86?ref=pr_shop_more
ow, ik heb nog helemaal niet gezegd dat ik je sjaal helemaal geweldig vind!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:22 schreef YPPY het volgende:
Eindelijk is mijn sjaal afgewerkt en gebruiksklaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zal even kijken hoe dat werkt...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:12 schreef Inu het volgende:
Mijsje, is prima hoorVolgens mij kun je ze ook via Etsy bestellen met moneyorder (gewoon geld overmaken), want dan kun je me feedback geven
Staat weer beter
Die donkerblauwe met het hart zijn al door mn schoonmoeder gereserveerd
Leuk! Die van mij is bijna af. Home Sweet heb ik alquote:Op zondag 2 januari 2011 20:05 schreef Soempie het volgende:
Vrolijke sjaal!
En ik ben bang dat er een wereld voor me opengaat als ik paypal in de gaten krijg.![]()
Ik heb vandaag twee nieuwe haakopdrachten gekregen:
- huissokken voor m'n vriend
- een dekentje met daarin verwerkt 'Home Sweet Home'
Heb er zin in. Alleen wil ik eerst m'n laptophoes helemaal af hebben en dat wordt sowieso pas dinsdag, omdat m'n zwart op is.
als je een zwarte rand ertussen wil kun je natuurlijk ook in plaats van 64 GS-jes een lange reep haken in granny-stripes. dat heeft vrijwel 'tzelfde effect en scheelt een boel aan elkaar gezet.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:12 schreef Lijnloos het volgende:
Essei, ik ga voor ook een rand van zwart ertussen (dus nog 64 zwarte gs-jes erbij...). En dan zo'n schuimrubber ding kopen om op te vullen, die dan meteen in de juiste maat snijden dan is het vast heel handig.
Hmmm, da;s ook wel een hele mooie optie.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:11 schreef trui het volgende:
[..]
als je een zwarte rand ertussen wil kun je natuurlijk ook in plaats van 64 GS-jes een lange reep haken in granny-stripes. dat heeft vrijwel 'tzelfde effect en scheelt een boel aan elkaar gezet.
Steek er een draadje tussen, of een paperclip, of steekmarkeerdersquote:Op maandag 3 januari 2011 19:59 schreef Morretje het volgende:
Ik verbaas me over de snelheid waarmee er gehaakt wordt zeg! Ik heb net een cirkeltje van 3 rijen afNu ben ik wel tig keer overnieuw begonnen omdat ik vergat te tellen, en nog niet goed kan zien waar ik begonnen ben.
Morgenavond ben ik bij mijn mams, die vertelde me dat ze vroeger ook gehaakt heeft.. Ook kleertjes die Isabel nu bijna past..Ik ben zo'n n00b, dat ik niet eens gezien had dat het haakwerk was
quote:
Of een veiligheidsspeldquote:Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Steek er een draadje tussen, of een paperclip, of steekmarkeerdersDan raak je de tel niet zo snel de tijd kwijt
Deze:quote:Op zondag 2 januari 2011 22:26 schreef Lemijn het volgende:
En m@x, leuk dat je er ook weer bent. Waar ben je van plan mee te beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |