quote:Op donderdag 30 december 2010 19:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
Voor de katteneigenaars:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....daarom hangt hier de tas met bollen wol dus hoog en doe ik de bol in een afsluitbaar doosje als ik bezig ben
....nu nog een oplossing vinden voor het borduren als ik bezig ben.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:58 schreef Soempie het volgende:
Die klauw.
Trui, die mutsen zijn echt tof. Heb je dat patroon nu zelf bedacht?
Mijn telefoonhoesje is klaar:
[ afbeelding ]
Maar, hoe kun je zien wat de binnenkanten wat de buitenkant is van een lapje gehaakte stof? Ik heb nu maar wat gegokt, omdat ik niet echt verschil zag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna klaar met alle spullen uitpakken en een plekje in huis geven. Vriendlief zei vanochtend toen hij naar zijn werk ging dat ik vandaag niet mocht werken, maar nog maar even moest genieten van een vrije dag. Ik ga dus snel aan het haken!![]()
Trui GS-jes is een voorbeeld van niet rechttoe rechtaan haken dus dat zou onder mijn uitzondering vallen. En misschien bedoelde ik meer te zeggen dat ik de achterkant niet per definitie mooier of lelijker vind dan de voorkant. Vgl borduurwerk waar de achterkant gewoon LELIJK is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:45 schreef trui het volgende:
caroline, er is zeker wel verschil tussen voor en achterkant van vasten en stokjes hoor! ik zie in elk geval wel een verschil bij bijvoorbeeld GS-jes, daar is een duidelijke 'goede' en 'slechte' kant. ook bij vasten ziet het er wel wat anders uit. maar je kunt daar nog meer twisten over wat je de mooiste kant vindt.
vervelend dat je je niet zo fit voelt. en ai, moet je de deur nog uit? dan is die ijzel niet fijn nee! beterschap en voorzichtig aan maar!
wij zijn aardig bevoorraad voor de komende dagen, dus ik ga alleen nog een paar oliebollen halen zometeen en dan kunnen wij ons lekker verschansen in huis.
Wat leuk die up! Lijkt wel borduren met haakwerk zo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:09 schreef EsseEi het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, de groene up!![]()
(oh en vind de foto best goed gelukt voor een telefoonfoto!)
Nu de rode nog, maar eerst oliebollen bakken en leren en als ik dan nog tijd heb mag ik haken
nr 4 is met andere kleuren wel mannelijker dan bijvoorbeeld nummer 1.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:40 schreef trui het volgende:
ja, 6 is ook wel erg mooi he, maar ik heb net 2 sjaals met die steek gehaakt en ben er een klein beetje op 'uitgekeken'. het werkt wel lekker snel hoor, daar niet van. en door de kleuren van al die voorbeelden moet je natuurlijk wel even 'heen kijken', daar staat of valt de mannelijkheid (hihi) wel mee ja. de grove zeshoeken van nr 4 trekken me ook nog wel.
inu, het enige dat ik over fleece nu weet is dat 't maar in 1 richting rekt, dus misschien dat je daar rekening mee kunt houden bij je dekentje. is er een richting die meer rek nodig heeft dan een andere?
We maken het alleen maar moeilijker voor je.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef trui het volgende:
ja, ik twijfel nu zelfs weer over zo'n ripple blanket. aargh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |