quote:
Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef Whoopdidoo het volgende:[..]
Toch als je het soort van met beleid doet gaat het wel, ik doe het altijd.
Ik raak in de war van jullie saskia is toch gewoon 1 euro wibrawol? Ik doe die altijd met een 3,5. Mn moeder zelfs met een 3, maar met een 6? Das toch onwijs groot?
Net mn schild afgemaakt, was even bang dat ik t haken niet meer leuk vond, maar vind het nog steeds leuk

is ook zo, is vrij groot, maar het is voor een beginner wel fijn om dan de steken goed te kunnen zien/maken. met 3,5 kan het prima, daar niet van, maar dan is de dichtheid van je lapje weer veel dichter en wordt het ms lastiger om de steken te onderscheiden. met een grotere naald heb je daar minder last van. vandaar de 6,0 naald... (waarmee je trouwens wel weer meters maakt...

) maar goed, het moet niet...
ik ben druk bezig met het tekenen van de hexagonnetjes voor het "patroon" van de bal. ik wil deze bal ietsje anders maken, maar wel met dezelfde kleuren maken als de vorige.

btw, ook beleid helpt niet altijd om draad goed uit het binnenste van de bol te krijgen. bij sommige bollen wil het gewoon echt niet, en inderdaad is dat bij mij ook vaker bij de goedkopere bollen, en ik heb er ervaring genoeg mee om te zeggen dat dat (in ieder geval bij mij) niks met het beleid van het zoeken naar het binnenste te maken heeft...