sorry, ik heb 't uit m'n hoofd gedaan en ik heb er dus geen patroon van...quote:Op donderdag 30 december 2010 10:36 schreef EsseEi het volgende:
Trui, misschien heb je het al ergens neer gezet, maar is het een gratis patroon van de muts? waar staat het?
ja, ik heb er wel eens wat mee gemaakt. bijv. een muts.quote:Op woensdag 29 december 2010 05:58 schreef AnitraX het volgende:
Leuke mutsjes trui!
Had jij ervaring met Eskimo van drops, want ik vind het heel mooi, heb 4 bollen liggen, maar geen idee wat ik ermee ga doen
Aan een heb je straks niet meer genoeg!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik had veel van m'n garen gewoon in kartonnen dozen zitten, niet zo'n mooi gezicht natuurlijk. Dus ik wilde graag een mooie grote mand om alles in te doen. Die mand kwam ik laatst tegen:
[ afbeelding ]
Geen probleem om hem vol te krijgen natuurlijk.
[ afbeelding ]
de basis zou ongeveer 150 cm moeten zijn, geloof ik. volgens de oorspronkelijke martha cowl. (maar dat patroon staat momenteel niet online).quote:Op donderdag 30 december 2010 16:23 schreef knitwit het volgende:
Trui, hoe lang heb jij die sjaals die je dubbel omslaat gemaakt?
Nog een vraagje: ik vind van binnenuit de bol haken superhandig, maar het lukt me meestal niet het begin (of einde, hoe je het wil zien) van de bol te vinden. Hebben jullie daar een trucje voor?
Heb ik ook elke keer en ik heb hem inmiddels al 5 keer gemaaktquote:Op donderdag 30 december 2010 17:20 schreef NijntjesUk het volgende:
@ Yppy, met die zebra ben ik ook bezig! En bij mij ziet de binnenkant van de oren er echt niet zo uit als in het boekje.. heel gek. Heb t meerdere keren over gedaan, maar het werd er niet beter op..
quote:
ehm, oorspronkelijk... hmmm, dus nu niet meer?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef Danielle_ het volgende:
Nog niets noemenswaardigs om te laten zien (ben begonnen met wat rechttoe-rechtaan en rondjes haken), maar het begin is erHoop dat voor het einde van m'n zwangerschap het eerste zelfgehaakte knuffeltje voor de baby een feit is (A) Maar het zal voorlopig nog niet zo mooi zijn als alles wat jullie hier maken, fantastische mutsen, dekentjes, tassen en kussens, wauw!
![]()
En ik kom oorspronkelijk ook uit de buurt van Schagen, Anna Paulowna
Haha ja, maar 2 van de keren heb ik er een nijlpaard van gemaaktquote:Op donderdag 30 december 2010 18:08 schreef NijntjesUk het volgende:
@ Herfstblad, VIJF keer?!![]()
Ik heb nu zn kop, oren en 1 achterpoot af en vind dat streeppatroon best frustrerend haken..
Toch als je het soort van met beleid doet gaat het wel, ik doe het altijd.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:30 schreef trui het volgende:
ik probeer altijd maar wat om 't begin van de binnenkant te vinden. ik duw/trek er een flinke prop uit en daar zit dan vaak wel het begin bij. bij goedkopere wol gaat 't vaak mis trouwens is mijn ervaring, en raakt de boel vreselijk in de knoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |