abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 januari 2011 @ 14:04:53 #226
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90743215
gelukkig nieuw jaar allemaal! :*

m'n deken in wording:

de open rondjes zijn inmiddels ook dichtgemaakt en afgewerkt trouwens.
in de haak.
pi_90743701
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 14:04 schreef trui het volgende:
gelukkig nieuw jaar allemaal! :*

m'n deken in wording:
[ afbeelding ]
de open rondjes zijn inmiddels ook dichtgemaakt en afgewerkt trouwens.
O+
  zondag 2 januari 2011 @ 14:35:16 #228
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_90744133
Kirsten, het is een huissjaal. Ik leg de uiteinden over elkaar :)

Wordt een leuke deken trui!
pi_90745407
Trui en Mijsje, wat gaan jullie snel! En wat worden ze leuk!
Trui, waarom laat je een stukje open? Heeft dat met een bepaalde afwerking te maken?

Inu: nu ben ik wel erg nieuwsgierig naar die knopen. ;)
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
  zondag 2 januari 2011 @ 15:12:07 #230
1762 YPPY
Yppiaans
pi_90745796
Wat een heerlijke kleuren mijsje!

De sjaal ziet er zacht uit. O+

Je gaat weer snel trui!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_90745894
O+ bedankt! :) deze bal wordt voor de kindjes van Davinia :) ik ben trouwens net klaar met de laatste pentagon, dus ik ga vanavond beginnen met in elkaar naaien... *O*

Daste, Trui heeft die open stukjes al dicht gemaakt, dat zegt ze onder de foto... :)
  zondag 2 januari 2011 @ 15:22:38 #232
1762 YPPY
Yppiaans
pi_90746224
Eindelijk is mijn sjaal afgewerkt en gebruiksklaar. :)

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_90746343
De knopen staan online *O* Wat een werk :D En ik heb nog zoooooveel knopen over :')

http://www.etsy.com/shop/Inu86?ref=pr_shop_more
pi_90746532
Daste, Trui heeft die open stukjes al dicht gemaakt, dat zegt ze onder de foto... :)
[/quote]

Ja, snap ik :) , maar ik vroeg me af waarom ze in eerste instantie open waren gelaten. Zelf maak ik ze meteen helemaal dicht. Kan je ze op die manier mooier afwerken ofzo?
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_90746610
En er zitten echt leuke knopen bij! Niet dat ik er iets mee zou doen, maar ik word er altijd wel een beetje hebberig van... :P
W. Somerset Maugham
pi_90746886
Leuke rondjes trui! En mooie sjaal, YPPY! :)

Ik ga eens kijken bij de knopen. :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 2 januari 2011 @ 15:52:40 #237
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_90747416
hier nu eventjes tussendoor bezig met een paar eierwarmers, lekker makkelijk en snel klaar :)

lekkere kleuren voor je bal Mijsje

oeh cool, t CRE forum komt al snel als ik de sluitpost van t borduurtopic zie *O*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_90748600
Ik was jullie kwijt :'(

Herfstblad mooie sjaal!

En mooie dekens in wording.

Ik heb het heulemaal gehad met haken, mn rat zit eindelijk in elkaar, en ollie blijft denk ik petloos. Grr.
pi_90748710
:P Ik heb nog geen foto's van mijn sjaal gepost, Whoopidoo, dus ik denk dat je Appelfan of YPPY bedoelt. :P

Ik ben aan het bedenken of ik nog 2 toeren aan de sjaal haak of dat ik hem zo goed vind.

*O* Ik vind dat CRE-forum echt een goed idee! Ben benieuwd wanneer het nou komt.
pi_90748758
Ow sorry, het is zondag enzo :P Appelfan, mooie sjaal!
pi_90748845
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:33 schreef Daste het volgende:
En er zitten echt leuke knopen bij! Niet dat ik er iets mee zou doen, maar ik word er altijd wel een beetje hebberig van... :P
Ik heb 50 zakjes gevuld en de rest in een schoenendoos geflikkerd die nog helemaal vol zit :D Ik heb er genoeg :Y :')
pi_90748909
ow Inu die witte met die bloemetjes O+
En je woont in dezelfde stad als een vriendin van me, dat je het even weet :P
pi_90748923
Ik heb een paar mooie soorten gezien, Inu, dus ik denk erover. :9 Alleen jammer dat ik eerst geld op mijn Paypal moet storten en dat dat redelijk lang duurt.
1 tip: kom nooit in de min bij Etsy met Paypal te staan, dan kom je er niet meer vanaf. Ik moet nu steeds geld van bankrekening naar Paypal storten. En ook alleen bij Etsy, bij de andere wordt het wel van mijn bankrekening gehaald meteen :(
pi_90749082
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:22 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb een paar mooie soorten gezien, Inu, dus ik denk erover. :9 Alleen jammer dat ik eerst geld op mijn Paypal moet storten en dat dat redelijk lang duurt.
1 tip: kom nooit in de min bij Etsy met Paypal te staan, dan kom je er niet meer vanaf. Ik moet nu steeds geld van bankrekening naar Paypal storten. En ook alleen bij Etsy, bij de andere wordt het wel van mijn bankrekening gehaald meteen :(
Bij mij gaat mn Paypal direct van mn creditcard af... Ik weet ook nog niet hoe het werkt met geld ontvangen op Paypal eigenlijk...

quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:22 schreef Whoopdidoo het volgende:
ow Inu die witte met die bloemetjes O+
En je woont in dezelfde stad als een vriendin van me, dat je het even weet :P
Ja, geweldig zijn die he O+
pi_90749298
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:26 schreef Inu het volgende:

Bij mij gaat mn Paypal direct van mn creditcard af... Ik weet ook nog niet hoe het werkt met geld ontvangen op Paypal eigenlijk...
Bij mij werd het meteen van mijn bankrekening gehaald, maar heb een keer in de min gestaan bij Etsy/Paypal, dus dat doen ze nu niet meer of zo en moet ik zelf geld op mijn account zetten steeds.
En een creditcard heb ik niet. ;)
pi_90749596
mijn zoekkwaliteiten zijn niet aanwezig, werd al helemaal chagerijnig omdat ik mn favoriete topic op een ander forum niet kon vinden :P
en net was ik al helemaal aan het zoeken of dat cre gedoe er al was omdat ik dit topic niet kon vinden. Het wordt niets meer vandaag denk ik :P

Ga vanavond aan de pinguin beginnen O+ (en dan het mutsje heel lang uitstellen, ollie blijft ook petloos verlopig)
pi_90755699
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:26 schreef Inu het volgende:
De knopen staan online *O* Wat een werk :D En ik heb nog zoooooveel knopen over :')

http://www.etsy.com/shop/Inu86?ref=pr_shop_more
oh Inu, die "witte" met die bloemen, die wil ik!!! O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90755736
:o ik zie dat ik niet de enige ben die ze geweldig vindt...
  zondag 2 januari 2011 @ 19:43:15 #249
30252 Soempie
Procreating
pi_90758087
Haha, ik dacht vanmiddag nog: zal ik uitzoeken hoe dat met paypall werkt of de cc van m'n vriend vragen voor die witte met bloemen? :D Maar ik heb de laatste tijd al zoveel geld uitgegeven dat ik dacht, nah, toch maar niet.

Ze zijn inderdaad erg leuk. O+

Appelfan, ik heb een sjaal gekocht in precies die kleuren. :D Mooi. :Y

En trui, speedy!

Mijsje, waar heb je het patroon voor zo'n hexagon vandaan? Ik vind het erg leuk zo'n bal!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_90758738
*O* Mijn sjaal is af.

Het is een colsjaal en hij kan 2 keer om mijn nek. Het witte draadje van de sjaal op de foto is nu trouwens al weggewerkt ;) (andere witte draadje is een kabeltje :))
Foto is onduidelijk, hij is met mijn mobiele telefoon gemaakt, maar geen zin om mijn camera te pakken :P

En als je Paypal eenmaal doorhebt, is het supersimpel. ;) Sowieso is het niet zo heel moeilijk. Voor mij is er een wereld opengegaan in elk geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')