quote:Op zondag 2 januari 2011 14:04 schreef trui het volgende:
gelukkig nieuw jaar allemaal!
m'n deken in wording:
[ afbeelding ]
de open rondjes zijn inmiddels ook dichtgemaakt en afgewerkt trouwens.
Ik heb 50 zakjes gevuld en de rest in een schoenendoos geflikkerd die nog helemaal vol zitquote:Op zondag 2 januari 2011 15:33 schreef Daste het volgende:
En er zitten echt leuke knopen bij! Niet dat ik er iets mee zou doen, maar ik word er altijd wel een beetje hebberig van...
Bij mij gaat mn Paypal direct van mn creditcard af... Ik weet ook nog niet hoe het werkt met geld ontvangen op Paypal eigenlijk...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:22 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb een paar mooie soorten gezien, Inu, dus ik denk erover.Alleen jammer dat ik eerst geld op mijn Paypal moet storten en dat dat redelijk lang duurt.
1 tip: kom nooit in de min bij Etsy met Paypal te staan, dan kom je er niet meer vanaf. Ik moet nu steeds geld van bankrekening naar Paypal storten. En ook alleen bij Etsy, bij de andere wordt het wel van mijn bankrekening gehaald meteen
Ja, geweldig zijn die hequote:Op zondag 2 januari 2011 16:22 schreef Whoopdidoo het volgende:
ow Inu die witte met die bloemetjes![]()
En je woont in dezelfde stad als een vriendin van me, dat je het even weet
Bij mij werd het meteen van mijn bankrekening gehaald, maar heb een keer in de min gestaan bij Etsy/Paypal, dus dat doen ze nu niet meer of zo en moet ik zelf geld op mijn account zetten steeds.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:26 schreef Inu het volgende:
Bij mij gaat mn Paypal direct van mn creditcard af... Ik weet ook nog niet hoe het werkt met geld ontvangen op Paypal eigenlijk...
oh Inu, die "witte" met die bloemen, die wil ik!!!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:26 schreef Inu het volgende:
De knopen staan onlineWat een werk
En ik heb nog zoooooveel knopen over
http://www.etsy.com/shop/Inu86?ref=pr_shop_more
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |