ow, ik heb nog helemaal niet gezegd dat ik je sjaal helemaal geweldig vind!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:22 schreef YPPY het volgende:
Eindelijk is mijn sjaal afgewerkt en gebruiksklaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zal even kijken hoe dat werkt...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:12 schreef Inu het volgende:
Mijsje, is prima hoorVolgens mij kun je ze ook via Etsy bestellen met moneyorder (gewoon geld overmaken), want dan kun je me feedback geven
Staat weer beter
Die donkerblauwe met het hart zijn al door mn schoonmoeder gereserveerd
Leuk! Die van mij is bijna af. Home Sweet heb ik alquote:Op zondag 2 januari 2011 20:05 schreef Soempie het volgende:
Vrolijke sjaal!
En ik ben bang dat er een wereld voor me opengaat als ik paypal in de gaten krijg.![]()
Ik heb vandaag twee nieuwe haakopdrachten gekregen:
- huissokken voor m'n vriend
- een dekentje met daarin verwerkt 'Home Sweet Home'
Heb er zin in. Alleen wil ik eerst m'n laptophoes helemaal af hebben en dat wordt sowieso pas dinsdag, omdat m'n zwart op is.
als je een zwarte rand ertussen wil kun je natuurlijk ook in plaats van 64 GS-jes een lange reep haken in granny-stripes. dat heeft vrijwel 'tzelfde effect en scheelt een boel aan elkaar gezet.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:12 schreef Lijnloos het volgende:
Essei, ik ga voor ook een rand van zwart ertussen (dus nog 64 zwarte gs-jes erbij...). En dan zo'n schuimrubber ding kopen om op te vullen, die dan meteen in de juiste maat snijden dan is het vast heel handig.
Hmmm, da;s ook wel een hele mooie optie.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:11 schreef trui het volgende:
[..]
als je een zwarte rand ertussen wil kun je natuurlijk ook in plaats van 64 GS-jes een lange reep haken in granny-stripes. dat heeft vrijwel 'tzelfde effect en scheelt een boel aan elkaar gezet.
Steek er een draadje tussen, of een paperclip, of steekmarkeerdersquote:Op maandag 3 januari 2011 19:59 schreef Morretje het volgende:
Ik verbaas me over de snelheid waarmee er gehaakt wordt zeg! Ik heb net een cirkeltje van 3 rijen afNu ben ik wel tig keer overnieuw begonnen omdat ik vergat te tellen, en nog niet goed kan zien waar ik begonnen ben.
Morgenavond ben ik bij mijn mams, die vertelde me dat ze vroeger ook gehaakt heeft.. Ook kleertjes die Isabel nu bijna past..Ik ben zo'n n00b, dat ik niet eens gezien had dat het haakwerk was
quote:
Of een veiligheidsspeldquote:Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Steek er een draadje tussen, of een paperclip, of steekmarkeerdersDan raak je de tel niet zo snel de tijd kwijt
Deze:quote:Op zondag 2 januari 2011 22:26 schreef Lemijn het volgende:
En m@x, leuk dat je er ook weer bent. Waar ben je van plan mee te beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |