SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:41 schreef YPPY het volgende:
Even tussendoor: er loopt in feedback een topic over een creativiteitsforum. Willen jullie daar even kijken? Lijkt me helemaal leuk. Veel overzichtelijker.
Donequote:Op vrijdag 31 december 2010 18:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks!
Voor het gemak een linkje: [AANVRAAG] Een subforum voor Knutselen en Creativiteit! .
Super!quote:
Dankje!quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:13 schreef caroline88 het volgende:
Lutte, topidee
Ik heb ook nog bij stemmen gekeken maar daar kon je alleen de suggestie doen en nog niet op jouw voorstel stemmen. Had bij het lezen van FB toch wel de indruk dat er een paar modjes ook wel wat in jouw voorstel zagen.
Het was wel jijquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:47 schreef Herfstblad het volgende:
Fijne jaarwisseling iedereen!
Ik ga niets doen, gewoon een beetje internetten en haken. Ik geef niet veel om avonden als dit![]()
En ik hoop ook niet dat het mijn blog is, maar ik geloof dat ik mijn profiel een andere blog heb staan dan mijn persoonlijke.Die in mijn profiel is niet heel boeiend in elk geval. Niet dus. Wel mijn persoonlijke
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |