Ja zo eentje moet je gewoon niet hebben. Dat is gewoon berekenend.quote:Op zondag 26 december 2010 21:16 schreef Hippos het volgende:
Leuk dat Berber door is, blijf toch een beetje een zwak voor haar hebben...
Maar ik krijg 0,0,0,0 hoogte van Annemarie, ligt aan mij? Ze komt zo koel over, niet echt mijn type...
Die heeft gewoon BzV gebruikt om Harrie te regelen, meer niet.quote:Op zondag 26 december 2010 21:16 schreef Hippos het volgende:
Maar ik krijg 0,0,0,0 hoogte van Annemarie, ligt aan mij? Ze komt zo koel over, niet echt mijn type...
Het is een diepvriezer inderdaad, als ze eens zou beginnen met mensen in de ogen aankijken dan kwam ze al wat 'warmer' over.quote:Op zondag 26 december 2010 21:16 schreef Hippos het volgende:
Vorige week ging het nog harderquote:Op zondag 26 december 2010 21:17 schreef IV_Xample het volgende:
sjees wat ratelen jullie door terwijl ik gewoon op tv zit te kijken
Ja want om mevrouw IKKRIJGNULKOMMANULAANDACHT mee te nemen zou een beetje ongeloofwaardig zijn. Richard eindigt met Maxima, ook al gedraagt ze zich als een stom huppelkutje.quote:Op zondag 26 december 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Richard liever Paulien had gehad ipv die AmerikaanseMaar nu moest hij wel
ja ik heb geen pc bij mijn tv of andersom, dus eerst kijken dan lezen en dan achteraf pas reageren...quote:
Zij zou eigenlijk mee moeten doen in een reclame-campagne over de negatieve gevolgen van zonnebankgebruik.quote:Op zondag 26 december 2010 21:18 schreef Silenus het volgende:
Richard eindigt met Maxima, ook al gedraagt ze zich als een stom huppelkutje.
Nee, hij eindigt met die andere donkerharige.quote:Op zondag 26 december 2010 21:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja want om mevrouw IKKRIJGNULKOMMANULAANDACHT mee te nemen zou een beetje ongeloofwaardig zijn. Richard eindigt met Maxima, ook al gedraagt ze zich als een stom huppelkutje.
Het zijn allemaal stomme huppelkuttenquote:Op zondag 26 december 2010 21:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja want om mevrouw IKKRIJGNULKOMMANULAANDACHT mee te nemen zou een beetje ongeloofwaardig zijn. Richard eindigt met Maxima, ook al gedraagt ze zich als een stom huppelkutje.
Yup, denk ik ook. Annemiek!quote:Op zondag 26 december 2010 21:20 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Nee, hij eindigt met die andere donkerharige.
Ik heb steeds het idee dat ze 10 jaar ouder dan Richard isquote:Op zondag 26 december 2010 21:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Of hoe je het beste grijs haar kunt kweken.quote:Op zondag 26 december 2010 21:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zij zou eigenlijk mee moeten doen in een reclame-campagne over de negatieve gevolgen van zonnebankgebruik.
Volgens mij wel. Zou je niet verwachten..quote:Op zondag 26 december 2010 21:22 schreef Morendo het volgende:
Welk meisje van Frank had een tattoo? Was het die Anita, wat wel weer typisch zou zijn....
Tap tap tapquote:
Nogal jaquote:Op zondag 26 december 2010 21:24 schreef sheotah het volgende:
En toch blijft het raar, hoor. Anita die bij Frank in het dorp woont. Hadden ze dit niet in de kroeg kunnen regelen?
En had Annemarie Harrie niet op het schuurfeest kunnen nemen?
ik begin toch ook wel nieuwsgierig te worden ja, duurt wel lang he?quote:
Het had er al om half 9 moeten staanquote:Op zondag 26 december 2010 21:27 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
ik begin toch ook wel nieuwsgierig te worden ja, duurt wel lang he?
Jullie vergeten even dat ik geen standaard fokker ben en het dus voor mij al een hele opgave is om ze op m'n computer te krijgen. Maar bijna klaar.quote:Op zondag 26 december 2010 21:27 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
ik begin toch ook wel nieuwsgierig te worden ja, duurt wel lang he?
Dat vindt Sileen zelf niet nodigquote:
Een student die niks op de computer kan, dat dát nog bestaatquote:Op zondag 26 december 2010 21:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jullie vergeten even dat ik geen standaard fokker ben en het dus voor mij al een hele opgave is om ze op m'n computer te krijgen. Maar bijna klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zondag 26 december 2010 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een student die niks op de computer kan, dat dát nog bestaateuhm student?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what you see, is what you get!
zo vakkundig heb ik haar niet bestudeerd...quote:Op zondag 26 december 2010 21:30 schreef Morendo het volgende:
Het enige wat niet leuk is aan Berber is haar naam. En ligt het aan mij of is Annemarie een beetje kalend aan het worden?
Jep.quote:
Zoietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
Volgens mij wel ja. Wat wil hij eigenlijk doen met die al bestaande kinderen? Rare Limbo.quote:Op zondag 26 december 2010 21:31 schreef sheotah het volgende:
En trouwens, heeft Marcel nu alleen maar vrouwen gekozen die al een kind of kinderen hebben?
Ik vind de naam Berber ook wel een beetje apart jaquote:Op zondag 26 december 2010 21:30 schreef Morendo het volgende:
Het enige wat niet leuk is aan Berber is haar naam. En ligt het aan mij of is Annemarie een beetje kalend aan het worden?
quote:Op zondag 26 december 2010 21:33 schreef Silenus het volgende:
In spoiler, zodat diegenen die hier niet op zitten te wachten gewoon door kunnen scrollen.Je kunt de aderen zien lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Neukgewei? Juist wel hoorquote:Op zondag 26 december 2010 21:23 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Zou je niet verwachten..
Same herequote:
Ik weet niet of ze wachten tot de herhaling morgen op tv is geweest?quote:Op zondag 26 december 2010 21:36 schreef Dinus het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer deze afl. online zal staan?
Dit klinkt als een "Paulientje".quote:Op zondag 26 december 2010 21:37 schreef IV_Xample het volgende:
zo, ik heb mijn schokkende ervaring met Silenus ook overleefd, dus ik kan weer gaan toch?
Het is een beetje jammer dat je iig weet dat ze ver komenquote:Op zondag 26 december 2010 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:
In die brievenleesaflevering zie je toch af en toe een filmpje van een schrijfster thuis? Zoals die Femke en die Ksenia. Zouden dat dan de uiteindelijke keuzes van die boeren zijn? Het is toch allang opgenomen.
de afwijzing bedoel je?quote:Op zondag 26 december 2010 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt als een "Paulientje".![]()
Je mag gaan ja
Jaquote:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/video/2010/default.aspxquote:Op zondag 26 december 2010 21:36 schreef Dinus het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer deze afl. online zal staan?
quote:Op zondag 26 december 2010 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
http://boerzoektvrouw.kro.nl/video/2010/default.aspx
Staat er al.
zo bedoelde ik het niet hoorquote:
voornaam: annemariequote:
hahaha, ja sorry ik heb mijn naam ook maar meegekregenquote:Op zondag 26 december 2010 21:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
voornaam: annemarie
Sorry van die neusvleugels, dat bedoelde ik niet zo.
Nee joh gekkie, dat was een flauw grapje hierquote:Op zondag 26 december 2010 21:40 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet hoor
maar ga verder met het kijken van mijn serie
en hij houdt zichzelf ook wel heel eng stil, dus....:)
ooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 26 december 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, dat was een flauw grapje hier![]()
Sommige vrouwen vatten dat op als zéér diepzinnigquote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef K.Weenie het volgende:
Ik vind die Richard zo'n smerig loeder, net een rat hoe die erbij zit, en dan dat onverstaanbare gezemel van hem.
ik dacht al dat het aan mij lag dat ie niet te verstaan wasquote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef K.Weenie het volgende:
Ik vind die Richard zo'n smerig loeder, net een rat hoe die erbij zit, en dan dat onverstaanbare gezemel van hem. Bleeeh dat je daarmee in bed wil liggen.![]()
Die maxima aka Heidy vind ik dan ook niet echt bij hem passen.. iemand die dit wel wat vind lijken die 2?quote:Op zondag 26 december 2010 21:45 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
ik dacht al dat het aan mij lag dat ie niet te verstaan was
Zal nog tegenvallen dan straks, als 'ie met zijn vork zijn aardappels zit te prakken, riekend naar koeienstront.quote:Op zondag 26 december 2010 21:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vatten dat op als zéér diepzinnig
quote:Op zondag 26 december 2010 21:47 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Zal nog tegenvallen dan straks, als 'ie met zijn vork zijn aardappels zit te prakken, riekend naar koeienstront.
Dat dacht ik ook vorig jaar toen ik voor het eerst een seizoen Boer Zoekt Vrouw ging volgen. Ik had toen gedacht dat Jos voor Marieke zou kiezen door de veronderstelling dat als ze veel in beeld zouden komen, dat ze uitgekozen werden door de betreffende boer. Maar nu weet ik dat dit een indicatie moet zijn van dat ze ver komen.quote:Op zondag 26 december 2010 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is een beetje jammer dat je iig weet dat ze ver komen
quote:Op zondag 26 december 2010 21:47 schreef sheotah het volgende:
Oh, wat ik ook zeggen wilde: bij Annemarie begin ik nu al het kromme-tenen-gevoel van Wietse te krijgen
Ik vind Marcel hier het type niet voor, om z'n telefoon op te nemen, zou het belangrijk geweest zijn? Iets op de boerderie?quote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Marcel nam z'n mobiele foon op en er bleek ene 'Maria' te bellen. Een ouwe vlam die de uitslag van de zwangerschapstest doorbelt
Nog mooier is dat Gijs melkte dat er zoveel inhoud in de brief zat.quote:Op zondag 26 december 2010 21:52 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, dat Femke in die brief 'Gijs' schreef...... Wat een dombo dat ie daar voor is gevallen. Gijsbert is gewoon een stomme naam, logisch dat ze er Gijs van maakte. Dat is ook het eerst wat ik dacht toen hij voorgesteld werd in die eerste aflevering.
Het was het adoptiebureau met de mededeling dat zijn aanvraag wéér was afgewezen in verband met een labiele thuissituatie. Daarom kwam hij ook een beetje beteuterd terug.quote:Op zondag 26 december 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Marcel hier het type niet voor, om z'n telefoon op te nemen, zou het belangrijk geweest zijn? Iets op de boerderie?
Ik begreep het ook al niet. Misschien was er idd. iets want de andere boeren hadden hun foon toch écht uitgezet (ook tijdens de andere opnames). Maar ja, dan zeg je toch even dat er iets speelt op het thuisfront?quote:Op zondag 26 december 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Marcel hier het type niet voor, om z'n telefoon op te nemen, zou het belangrijk geweest zijn? Iets op de boerderie?
Maximaquote:Op zondag 26 december 2010 21:46 schreef Confession het volgende:
[..]
Die maxima aka Heidy vind ik dan ook niet echt bij hem passen.. iemand die dit wel wat vind lijken die 2?
Nou, het lijkt me wel een type dat in bed ineens met klamme handjes zit en er niks van baktquote:
haha.. zou je haast denken.quote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Marcel nam z'n mobiele foon op en er bleek ene 'Maria' te bellen. Een ouwe vlam die de uitslag van de zwangerschapstest doorbelt
Ik vrees dat ze keihard het bed uitrent als er een vent in ligt.quote:Op zondag 26 december 2010 22:07 schreef Hippos het volgende:
Ik heb het vermoeden dat bij Annemarie het niet gaat lukken, zo'n wandelende diepvries en 0,0 emotie. Geen leuke gesprekjes en nee...
Richards briljante openingszin: 'ik zie wat jij niet ziet, een lekker ding' zou in ieder geval niet werken, want Annemarie kijkt altijd een andere kant op.quote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zou er gebeuren als boer Richard en boerin Annemarie samen in één jacuzzi zitten?
Ik vind dat helemaal geen matchquote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zou er gebeuren als boer Richard en boerin Annemarie samen in één jacuzzi zitten?
Ik denk ook dat haar ogen van schrik verder uit elkaar gaan staan als ze met Richard in het water zitquote:Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Richards briljante openingszin: 'ik zie wat jij niet ziet, een lekker ding' zou in ieder geval niet werken, want Annemarie kijkt altijd een andere kant op.
Of hij houdt haar minutenlang onder water, of hij zegt iets over neusvleugels.quote:Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Richards briljante openingszin: 'ik zie wat jij niet ziet, een lekker ding' zou in ieder geval niet werken, want Annemarie kijkt altijd een andere kant op.
Richard zou een blauw oog krijgen van Annemarie.quote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Er komen anders wel dezelfde cliché's uit: rustig aan doen, je leeft maar één keer, gezelligheid, lekker gek doen. Annemarie bezoekt graag schuurfeesten, Richard begraafplaatsen.quote:
Ik heb weer hetzelfde als vorige week met jou:quote:Op zondag 26 december 2010 22:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er komen anders wel dezelfde cliché's uit: rustig aan doen, je leeft maar één keer, gezelligheid, lekker gek doen. Annemarie bezoekt graag schuurfeesten, Richard begraafplaatsen.
Klopt, direct toen er een gesprekje kwam ging het weer over neuken.quote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Hippos het volgende:
Overigens begint het cliché te worden toen Marcel aan de koffie zat met zijn vrouwen en het meteen weer ging over 'moeder' 'zwanger' en 'kindjes.' Boer zoekt eicellen...jammer dat ie daar maar op door blijft gaan, maar misschien gaat dat volgende week wel veranderen als ie in zijn natuurlijke habitat is...
Ben bang dat ook daar de kinderkamer al is ingericht.quote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Hippos het volgende:
Ik kan Richard ook soms totaal niet verstaan, en toen ie bij dat kampvuur stond...brrrrrrrr
Ik vond zijn uitje ook niet echt denderend, althans, dat vlieger maken....had Frank het beter getroffen![]()
Overigens begint het cliché te worden toen Marcel aan de koffie zat met zijn vrouwen en het meteen weer ging over 'moeder' 'zwanger' en 'kindjes.' Boer zoekt eicellen...jammer dat ie daar maar op door blijft gaan, maar misschien gaat dat volgende week wel veranderen als ie in zijn natuurlijke habitat is...
En de toekomstige vrouw krijgt een andere kamer.quote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Ben bang dat ook daar de kinderkamer al is ingericht.
Ik denk dat ze geen hoge pet opheeft van haarzelf en denkt dat ze eigenlijk geen kans maakt bij Sander. Dat bleek ook een beetje uit het gesprek met Yvonne. Harrie is momenteel 1e, en misschien maar goed ook want die weet met grap en grol haar los te krijgen. Denk dat ze best sympatiek en grappig is, maar een relatief lange ontdooiingsperiode kent. Kortom Harrie 1e, Adriaan 2e en Johannes moet loskomen als hij wat wil bereiken.quote:Op zondag 26 december 2010 22:01 schreef Kinga het volgende:
En ik geloof dat Annemarie geen vent wil uberhaupt, die haar op de plaats kan zetten. Die Sander was de enige normale met een vlotte babbel van haar groepje. Ik kan nog steeds niet begrijpen wat ze in die hgja-Johannes ziet....mijn god.
Ja, eerst leek het alsof hij gewoon graag een gezin wilde, maar nu is het wel duidelijk dat hij vooral graag een opvolger wilt voor zijn bedrijf. Daarom alleen vrouwen met kind en kinderwens, als het dan niet lukt om zelf te fokken heb je altijd dat kind nog achter de handquote:Op zondag 26 december 2010 22:18 schreef Hippos het volgende:
Alles voor de opvolging van het bedrijf
Ja heel handig, vooral als het kind dat zelf oh dol zo graag wil.quote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Ja, eerst leek het alsof hij gewoon graag een gezin wilde, maar nu is het wel duidelijk dat hij vooral graag een opvolger wilt voor zijn bedrijf. Daarom alleen vrouwen met kind en kinderwens, als het dan niet lukt om zelf te fokken heb je altijd dat kind nog achter de hand
quote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Hier kreeg ik het even benauwd. De doodskisten staan al klaar.
[ link | afbeelding ]
Waar je hart vol van is.....quote:Op zondag 26 december 2010 22:21 schreef easy-going het volgende:
Maakte die Richard nou een opmerking over een motor- (of ketting)zaag aan het begin in die loods waar ze die vlieger bouwden?
CEEEquote:Op zondag 26 december 2010 22:34 schreef Cee het volgende:
Dag luitjes! Ik ben weer terug en helemaal op de hoogte, kon het niet laten om de aflevering meteen terug te kijken. Dus ik ga eerst dit topic doorlezen en ben dan weer terug. Tot later.
De keuze tussen Richard en Wim Lex is overigens ook geen prettige.quote:Op zondag 26 december 2010 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
En "Maxima" die mooier dan de echte moet zijn
De echte Maxima is ten eerste al 15 jaar jonger
We zaten te Pesten (het kaartspel). Iedere keer dat een Boer werd opgegooid dacht ik mattiiieeees.quote:Op zondag 26 december 2010 20:20 schreef Silenus het volgende:
We zijn overigens met onze gedachten even bij Cee en NouMooiNiet, die bij ONS PAP EN MAM OP DN KERSTBORREL HEUL NIE ALLENIG ZEN, maar wel met hun vingers op tafel tikken en denken 'zucht, was ik maar bij m'n fokmatties om BZV te kijken!'
Ik dacht precies het zelfde bij dat shot!quote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Hier kreeg ik het even benauwd. De doodskisten staan al klaar.
[ link | afbeelding ]
Ik begin ook steeds tevredener te worden.quote:Op zondag 26 december 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben blij dat ons Ceeke niet door gegaan is met Gijs, Gijs is een te eigengereid joch.
Totally agree!quote:Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
...
Gotsietering wat ben ik blij dat Gijsie niet voor Merel Floep-oog heeft gekozen. En Brunette zit er nog steeds bij!
...
Dacht ik ook.quote:Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
Trouwens, tijdens haar gesprek met hem was mijn hamster zo ongelofelijk hard aan het knagen aan dr tralies dat ik amper kon verstaan wat ze zei en daarom dacht ik in eerste instantie dat de verdoving waarover ze praatte, die zelfde ochtend nog bij haar gedaan was en dat ze daarom zon beetje een scheve mond had.
Ik heb geen idee, ik kijk de speeddates-uitzending nog wel een keer.quote:Op maandag 27 december 2010 00:07 schreef Andromache het volgende:
Is dit niet een van Richards vrouwen?
quote:Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
Trouwens, tijdens haar gesprek met hem was mijn hamster zo ongelofelijk hard aan het knagen aan dr tralies dat ik amper kon verstaan wat ze zei
Samen een broodje worst gaan eten?quote:Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
Silenus, ik schrok van je leuter.Maar je bent wel
Als ze ooit Eetbare Leuter Zoekt Vrouw doen, klim ik weer in de pen.
Hmm, volgens mij niet. Ze draagt ook niet dezelfde kleding als Annemieke op die bewuste dag.quote:Op maandag 27 december 2010 00:07 schreef Andromache het volgende:
Is dit niet een van Richards vrouwen?
[edit] jazeker, het is Annemieke:
[ afbeelding ]
Die is van Frank!! In die speeddate aflevering zie je haar als hij moet kiezen, meisje met rode krullen. Knappe meid iddquote:Op zondag 26 december 2010 23:54 schreef Fascination het volgende:
Haha, leuk dat als ik de topics doorlees na de uitzending, jullie hetzelfde blijken te denken over bepaalde situaties/personen als ik.
Die rollenspellen bij Marcel: tenenkrommend.Die liefdesgedichtjes: nog tenenkrommender.
![]()
Ik vind het toch grappig dat Frank het zo heet krijgt van Anita, want ze is nou niet bepaald moeders mooiste. Voor de rest lijkt ze me ook niet echt interessant, maar wie weet vergis ik me.
Yvonne vond ik deze uitzending leuk overkomen. Sympathieke meid, die licht verlegen overkwam. I like that.![]()
En Richard met dat stuk over wat zijn interesses buiten het boerenleven zijn.Hij lulde maar wat raak.
![]()
Ik zat op de site van BZV te kijken en zag in het filmpje "lekker tutten bij de toiletten" deze dame voorbij komen. Wat een knapperd, zeg. Volgens mij is ze bij de speeddates niet echt in beeld geweest.
[ afbeelding ]
Daar heb je wel een punt dat een boerderij geen 9 tot 5 job is, maar het is fatsoenlijk om aan te geven dat je telefoon aanstaat omdat je mogelijk een belangrijk telefoontje verwacht.quote:Op maandag 27 december 2010 01:21 schreef bloodymary het volgende:
En die wijven van Marcel zaten wel te zeiken zeg over dat bellen. Als hij een dag van zijn hoeve is, dan moet hij uiteraard gewoon bereikbaar zijn. Als ze daar al niet tegen kunnen..... Een boederij is nou eenmaal geen 9 to 5 job.
Ik dacht al dat ik de enige was die het zag, ze heeft echt een norse kopquote:Op maandag 27 december 2010 03:00 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind Yvonne een schatje, maar uiteindelijk zal de keuze wel op Femke vallen. Ik kan er de vinger niet helemaal opleggen, maar ze lijkt me helemaal niet leuk. Ze heeft ook zo'n nors gezicht, harde trekken.
Ik vind haar ook het leukstequote:Op maandag 27 december 2010 03:00 schreef Grunge. het volgende:
Team Ksenia. Leuke vrouw, te leuk eigenlijk
.
Ik ook op zich wel jaquote:
Oh was zij datquote:Op maandag 27 december 2010 09:43 schreef Marrije het volgende:
Had Femke er geen foto bij gedaan van zichzelf languit liggend op een paard dan was ze nooit uitgekozen.
Aan de hand van het beeld in de uitzendingen tot nu toe kan ik die gedachte wel een beetje begrijpen, ze komt inderdaad wat stijfjes en nors over. Misschien door de montage, misschien omdat ze het toch moeilijk had met die camera's om haar heen. Maar ze is in het echt een hele leuke en spontane meid, zoals iemand die haar kende een paar topics ook al zei.quote:Op maandag 27 december 2010 03:00 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind Yvonne een schatje, maar uiteindelijk zal de keuze wel op Femke vallen. Ik kan er de vinger niet helemaal opleggen, maar ze lijkt me helemaal niet leuk. Ze heeft ook zo'n nors gezicht, harde trekken.
Oh gut zegquote:
of ze heeft moeite met de andere vrouwen om zich heen. Kan ik me wel wat bij voorstellen. Dat je van tevoren denkt, ach, alleen maar leuk, maar dat je het eenmaal daar als je de boer in kwestie toch echt meer dan leuk gaat vinden, niet meer zo gezellig vindt met die dames om je heen.quote:Op maandag 27 december 2010 10:11 schreef Devz het volgende:
[..]-knip-
ze komt inderdaad wat stijfjes en nors over. Misschien door de montage, misschien omdat ze het toch moeilijk had met die camera's om haar heen. -knip-
Volgens mij wel netjes zo op 2e kerstdagquote:Boer zoekt vrouw legt het af tegen kerststal
Uitgebracht op: 27 December 2010 - 08:26:28
Categorie: Media
Bron: ANP
HILVERSUM (ANP) - Het populaire tv-programma Boer zoekt vrouw moest het op tweede kerstdag afleggen tegen de huiselijke gezelligheid van de kerstboom en de kerststal. Zondag zagen 'maar' ruim 3,2 miljoen tv-kijkers het datingprogramma met presentatrice Yvon Jaspers. Dat heeft de Stichting KijkOnderzoek (SKO) maandag bekendgemaakt.
Vorige week keken meer dan 4,1 miljoen mensen naar Boer zoekt vrouw, het hoogste aantal kijkers van dit seizoen. Het programma stond zondag wel op de eerste plaats van de top 25 van meest bekeken programma's, gevolgd door het Journaal van acht uur, dat ruim 2,6 miljoen kijkers trok.
Het muziekprogramma Top 2000 a Gogo kwam op de vijftiende plaats. Het programma van presentator Matthijs van Nieuwkerk wist zondag 482.000 mensen te boeien.
hoezo? wij zaten toch ook gewoon te kijken, zijn wij dan niet van de huiselijke gezelligheidquote:Op maandag 27 december 2010 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij wel netjes zo op 2e kerstdag
Nee, omdat er ook veel mensen buiten de deur zijn dus niet kúnnen kijkenquote:Op maandag 27 december 2010 10:29 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
hoezo? wij zaten toch ook gewoon te kijken, zijn wij dan niet van de huiselijke gezelligheid![]()
blijkbaar zijn wij van de mediaquote:Op maandag 27 december 2010 10:29 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
hoezo? wij zaten toch ook gewoon te kijken, zijn wij dan niet van de huiselijke gezelligheid![]()
Vrijquote:Op maandag 27 december 2010 10:33 schreef IV_Xample het volgende:
jaaaaaaaaaaa zoooooooooooo, maar zijn jullie ook vrij of rustig op de werkvloer?
ik ga nu toch weer ff me serie afkijken, nog 3 afleveringen te gaan(persons unknown wel te verstaan)
quote:Op zondag 26 december 2010 20:20 schreef Silenus het volgende:
We zijn overigens met onze gedachten even bij Cee en NouMooiNiet, die bij ONS PAP EN MAM OP DN KERSTBORREL HEUL NIE ALLENIG ZEN, maar wel met hun vingers op tafel tikken en denken 'zucht, was ik maar bij m'n fokmatties om BZV te kijken!'
Opdat we niet verg...hoooo het begint!
Misschien omdat simpele jongens geen moeilijke (persoonlijke) vragen stellen?quote:Op maandag 27 december 2010 09:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En idd, waarom een intelligente Annemarie van die simpele jongens uitkiest is mij een raadsel. Ik had leuke tv verwacht, maar dit soort jongens
Hier ga je er al van uit dat ze ook intelligent is. Dat valt wel mee hoor denk ik.quote:Op maandag 27 december 2010 11:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien omdat simpele jongens geen moeilijke (persoonlijke) vragen stellen?
quote:Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind Richard toch niet meer zo heul eng, heb gezien dat er toch wel een serieuze man ergens in zit en dat lachen en flirten is om zijn onzekerheid/kwetsbaarheid te verdoezelen. Ik denk dat hij heel gevoelig is..
Er zitten een aantal zéér drukke tantes tussen, o.a die vreselijke Maxima en die donkerharige "Oh Paulien, meidddddd wat zeg je me nouuuuuuuuuuuuuu"quote:Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Diana sloot zichzelf buiten zo te zien, gelukkig is ze weg.
Ik moest ff de foto van Pauline erbij pakken, ja ik zie het wel een beetje jaquote:Op maandag 27 december 2010 12:06 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond Pauline trouwens heel erg lijken op een oudere versie van Hanna Verboom
Nu ik erover nadenk, ik doe dat zelf ookquote:Op maandag 27 december 2010 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zitten een aantal zéér drukke tantes tussen, o.a die vreselijke Maxima en die donkerharige "Oh Paulien, meidddddd wat zeg je me nouuuuuuuuuuuuuu"![]()
Ik zou spontaan al geen zin meer hebben als ik tussen dat soort aandachtsgeile wijven moet strijden om een man.
Dus ik kan Diana wel ergens begrijpen
Of ze was zelf wat stug, dat kan ook
Bij alle andere boeren zie ik niet zulke hysterische types zitten, normaal strijden is niks mis mee, maar 2 van die Gooische drukke wijven... brrquote:Op maandag 27 december 2010 12:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, ik doe dat zelf ook.
Ik heb ook geen zin om te vechten voor aandacht.
Ik denk ook dat ze van Richard iets anders maken wat ze in hem zien dan dat hij is (hoe leg ik dit uit dat het begrijpelijk is?), denk dat het gaat tegenvallen als ze inderdaad in de stront staan volgende week.quote:Op maandag 27 december 2010 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij alle andere boeren zie ik niet zo'n stel hysterische types zitten, normaal strijden is niks mis mee, maar 2 van die Gooische drukke wijven... brr
Ik begrijp denk ik wel wat je bedoeltquote:Op maandag 27 december 2010 12:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze van Richard iets anders maken wat ze in hem zien dan dat hij is (hoe leg ik dit uit dat het begrijpelijk is?), denk dat het gaat tegenvallen als ze inderdaad in de stront staan volgende week.
Fiewquote:Op maandag 27 december 2010 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt
Ik niet.quote:Op maandag 27 december 2010 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt
Neuh niet dat, maar zijn karakter en persoonquote:Op maandag 27 december 2010 12:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik niet.
Die vrouwen hebben toch al in eerdere jaren kunnen zien dat ze ook moeten meewerken op de logeerweek en wat ze een beetje kunnen verwachten?
Oh op die manier, ik legde dan teveel nadruk op het in de stront staan.quote:Op maandag 27 december 2010 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh niet dat, maar zijn karakter en persoon
Je kan ook 2 dingen met die zin, al kunnen ze ook weer in het verlengde van elkaar staanquote:Op maandag 27 december 2010 12:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh op die manier, ik legde dan teveel nadruk op het in de stront staan.
Wat Pisces al zegt, ik bedoelde dat qua persoon/uiterlijk dat ze van hem iets maken als in mooi blousje aan, woest aantrekkelijke krullenkop, mooie ogen, lach en je hebt een leuke Gooische man gemaakt.quote:Op maandag 27 december 2010 12:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik niet.
Die vrouwen hebben toch al in eerdere jaren kunnen zien dat ze ook moeten meewerken op de logeerweek en wat ze een beetje kunnen verwachten?
Ik moet hardop lachenquote:Op maandag 27 december 2010 12:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
Terwijl hij gewoon een BOER is. Met poep. En zulks.
Eerder een serial killer... Hij blijft eng....quote:Op maandag 27 december 2010 12:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat Pisces al zegt, ik bedoelde dat qua persoon/uiterlijk dat ze van hem iets maken als in mooi blousje aan, woest aantrekkelijke krullenkop, mooie ogen, lach en je hebt een leuke Gooische man gemaakt.
Terwijl hij gewoon een BOER is. Met poep. En zulks.
quote:Op maandag 27 december 2010 13:03 schreef Injetta het volgende:
Gaat hij op zijn trouwdag ook tijdens de ceremonie bellen of als zijn vrouw zijn kinderen ligt te baren.
quote:Op maandag 27 december 2010 13:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie Ksenia daar al liggen.
"Meepoefen Marcel, meepoefen!!"
Marcel: PFF PFF PFF PFF
"Oehhh diet doet zojn painnnn"
*trinnggg*
-Jaaaaa? Wahhhttt? Staat er teveel ooohhnnkruid op m'n akkerrrr? Neeee togggggggggg'
"MARCEL DIT VIEND IK NIET LOOK!"
Als Marcel eindelijk de koter krijgt die hij al zo lang wenst, dan trekt hij het kind er met eigen handen uitquote:Op maandag 27 december 2010 13:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie Ksenia daar al liggen.
"Meepoefen Marcel, meepoefen!!"
Marcel: PFF PFF PFF PFF
"Oehhh diet doet zojn painnnn"
*trinnggg*
-Jaaaaa? Wahhhttt? Staat er teveel ooohhnnkruid op m'n akkerrrr? Neeee togggggggggg'
"MARCEL DIT VIEND IK NIET LOOK!"
Precies. Hij heeft een beetje een verkeerde indruk van zichzelf achtergelaten op de speeddates denk ik. Niet bewust natuurlijk, maar wel als masker voor zijn onzekerheid.quote:Op maandag 27 december 2010 13:15 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Richard op een gegeven moment ook wel zichtbaar kwetsbaar. Die ene vrouw had m net afgewezen, zit hij later naast Yvonne en zij vraagt aan hem of de eerste vrouw van t rijtje bij hem op de boerderij zal komen, zegt ie heel voorzichtig 'als zij wil. . .'. Die vrouw schoot gewoon in de lach, die zal ook wel gedacht hebben, wat moet ik met deze geslagen hond, dat is niet woest aantrekkelijk! Arme Richard.
Ik heb die indruk ook wel. Alsof zijn vage woorden voor veel diepzinnigheid staan. Zijn vrouwen hebben toch allemaal de hersens wel goed op hun plek, die zijn niet dom. Maar of je nou een béétje gesprek met hem kan voeren, ik vraag 't me af.quote:Op maandag 27 december 2010 12:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze van Richard iets anders maken wat ze in hem zien dan dat hij is (hoe leg ik dit uit dat het begrijpelijk is?), denk dat het gaat tegenvallen als ze inderdaad in de stront staan volgende week.
Ik denk dat ze best intelligent is. Zeker wel.quote:Op maandag 27 december 2010 11:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hier ga je er al van uit dat ze ook intelligent is. Dat valt wel mee hoor denk ik.
ik ook, tijdens een bedrijfsuitje, vond het doodengquote:Op maandag 27 december 2010 13:10 schreef marcodej het volgende:
Wel tof trouwens, dat raften. Zelf ook een paar keer gedaan. Een maat van me is er bijna een keer verzopen.
Dan raad ik hem af om de reacties in deze topicreeks eens goed door te lezen.quote:Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind Richard toch niet meer zo heul eng... Ik denk dat hij heel gevoelig is..
Die kant zal ie wel hebben ja. Maar het is toch wel opvallend dat wij hier gelijk associaties kregen met een serial killer en Richard zelf gister in de uitzending naar een kettingzaag vroeg.quote:quote:
Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind Richard toch niet meer zo heul eng... Ik denk dat hij heel gevoelig is..
Voor boeren/bouwvakkers/tuinmannen is een kettingzaag een heel normaal stuk gereedschap hoor, die worden niet puur voor serial killers op de markt gebracht hequote:Op maandag 27 december 2010 13:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die kant zal ie wel hebben ja. Maar het is toch wel opvallend dat wij hier gelijk associaties kregen met een serial killer en Richard zelf gister in de uitzending naar een kettingzaag vroeg.
Wat moet een boer nou met een kettingzaag? Leg mij dat eens uitquote:Op maandag 27 december 2010 13:52 schreef Helly het volgende:
[..]
Voor boeren/bouwvakkers/tuinmannen is een kettingzaag een heel normaal stuk gereedschap hoor, die worden niet puur voor serial killers op de markt gebracht he.
quote:Op maandag 27 december 2010 14:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
Overhangende takken waar koeien zich aan kunnen stoten.
Jij valt op foute mannen zoals Richard?quote:Op maandag 27 december 2010 14:04 schreef Helly het volgende:
Je bent toch niet serieus he? Maar goed, ik zal er maar in trappen:.
Gewoon bomen omzagen of snoeien natuurlijk, of wat onderhoud/reparaties in z'n stal ofzo. Eigenlijk alles wat gezaagd moet worden maar wat niet heel netjes hoeft kan met een kettingzaag toch.
quote:Op maandag 27 december 2010 14:06 schreef Nouk het volgende:
Marcel. Ik krijg zulke enge ideeën als je bedenkt hoe graag hij wel niet een vrouw met kinderen wil. Engerd. Dat gevoelige gedoe en dat gehijg, ik krijg er jeuk van.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar hij over praat met zijn vrienden in de kroeg.quote:Op maandag 27 december 2010 14:06 schreef Nouk het volgende:
Marcel. Ik krijg zulke enge ideeën als je bedenkt hoe graag hij wel niet een vrouw met kinderen wil. Engerd. Dat gevoelige gedoe en dat gehijg, ik krijg er jeuk van.
Hij lijkt me niet iemand die veel vrienden heeft eigenlijk.quote:Op maandag 27 december 2010 14:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar hij over praat met zijn vrienden in de kroeg.
Juist wel, als je borstbeen open moet voor een hartoperatie gebruiken ze ook een cirkelzaag.quote:Op maandag 27 december 2010 14:05 schreef Silenus het volgende:
En menselijk bot snijdt niet goed door met een cirkelzaagje, vergeet dat niet.
Nee, ik vond dat ook!quote:Op maandag 27 december 2010 13:35 schreef marcodej het volgende:
Ben ik de enige die die Merel een beetje op Miss Montreal vond lijken?
Ik denk dat hij liever een boek leest in z'n eentje thuis. Lijkt me geen type met een sociaal leven. Ben benieuwd hoe hij volgende week uit de verf komt.quote:Op maandag 27 december 2010 14:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar hij over praat met zijn vrienden in de kroeg.
24 tochquote:Op maandag 27 december 2010 14:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik denk dat hij liever een boek leest in z'n eentje thuis. Lijkt me geen type met een sociaal leven. Ben benieuwd hoe hij volgende week uit de verf komt.
Hoe oud was dat jongere meisje dat al klaar was om te settelen met Marcel eigenlijk? Dat heb ik even gemist..
Dan heb je wel issues zeg, als je gelijk kinderen wilt van iemand die 20 jaar ouder is en ook nog Limburger nota bene.quote:
Nou dat bedoel ik jaquote:Op maandag 27 december 2010 14:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan heb je wel issues zeg, als je gelijk kinderen wilt van iemand die 20 jaar ouder is en ook nog Limburger nota bene.
Toch maar foto weggehaald. Niet zo netjes.quote:Op maandag 27 december 2010 14:42 schreef Nouk het volgende:
Ze lijkt een beetje op iemand die ik ken..
quote:Op maandag 27 december 2010 14:37 schreef flyguy het volgende:
Denk dat Frank de dierenvriend zijn keuze al heeft gemaakt.
[ afbeelding ]
'Anita'
quote:Op maandag 27 december 2010 14:37 schreef flyguy het volgende:
Denk dat Frank de dierenvriend zijn keuze al heeft gemaakt.
[ afbeelding ]
'Anita'
Dat was allemáál tenenkrommend en vreselijkquote:Op maandag 27 december 2010 13:15 schreef marcodej het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)2010.aspx?id=272352#
"Mooie ogen, daar verdrink je in, in die ogen...moet je mee uitkijken..."
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... Sonja toch, gekke meid!
Als ik me ergens mee weg wil jagen, zijn het dat soort dates en dat soort opmerkingen. Hoe ongemakkelijk.
Euh, dat lijkt me juist niet. Niet iedereen die een kort kapsel heeft vindt zichzelf lekker gek en spontaan.quote:Op maandag 27 december 2010 15:49 schreef Morendo het volgende:
Sonja is zo'n iemand die zichzelf zou omschrijven als 'spontaan, lekker gek', met haar pittige, korte kapsel, maar ik zou het niet langer dan 10 minuten met haar kunnen uithouden.
Ja, maar ik weet zeker dat zij dat van zichzelf wel vindt.quote:Op maandag 27 december 2010 15:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euh, dat lijkt me juist niet. Niet iedereen die een kort kapsel heeft vindt zichzelf lekker gek en spontaan.
Maak van die 10 minuten maar 1.quote:Op maandag 27 december 2010 15:49 schreef Morendo het volgende:
Sonja is zo'n iemand die zichzelf zou omschrijven als 'spontaan, lekker gek', met haar pittige, korte kapsel, maar ik zou het niet langer dan 10 minuten met haar kunnen uithouden.
Over lekker gek, kort haar en spontaan gesproken, die Esther in het blauwe truitje bij Gijsbert, wát een kapselquote:Op maandag 27 december 2010 15:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euh, dat lijkt me juist niet. Niet iedereen die een kort kapsel heeft vindt zichzelf lekker gek en spontaan.
quote:Op maandag 27 december 2010 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over lekker gek, kort haar en spontaan gesproken, die Esther in het blauwe truitje bij Gijsbert, wát een kapsel
quote:Boer zoekt Vrouw is een minuut of tien op streek, Annemarie is aan het raften met haar vijf mannen en mijn mobiel piept. Mijn broer: ,,Zeg, die Adriaan, die ken ik. Zat die niet bij mij in de klas op de lagere school?'' Weer een paar minuten later: ,,Ik heb een klassenfoto opgezocht. Het is hem echt. Wonderlijk dat je iemand na dik twintig jaar direct herkent.''
Verwacht geen juicy details, want daarmee houdt de informatie ook meteen op. Ze hebben vanaf hun vierde een paar jaar bij elkaar in de klas gezeten en daarna verhuisde Adriaan met zijn vader en moeder en broertjes - en misschien was er ook nog wel een zusje - naar elders. Einde contact. Al heeft mijn broer ooit nog eens een bezoekje gebracht aan hun nieuwe bedrijf. Iets met kippen, meent hij zich te herinneren.
Het blijft maf als je opeens een bekende ontwaart in Boer zoekt Vrouw. In het eerste seizoen was het ook raak: één van de logees van boer Teus kwam uit hetzelfde boerendurrup als ik. En onbewust hoop je dan toch dat dát de gelukkige wordt. Helaas, Mariandel viel, eenmaal op de boerderij, als eerste af. Het zou leuk zijn als Adriaan een beter lot beschoren is. Maar het wordt lastig met Annemarie. Die dame geeft zich niet makkelijk, zeg. Wat de Limburgse aardappelteler Marcel te veel heeft, heeft onze Wassenaarse kaasbabe te weinig. Zeker, ze kletst gezellig over het leven op de boerderij en zwartbonte koeien, maar laat geen glimp zien van wat er in haar binnenste omgaat. Ze mijdt zelfs oogcontact met de jongens. Terwijl het vaak helpt om iemand eens even diep in de ogen te kijken. Ik ben benieuwd of er zich komende weken nog een serieus gesprek over gevoelens ontspint tijdens het kaasmaken of dat het louter over schuurfeesten en koeien fokken blijft gaan.
Het is een tikkeltje gevaarlijk om zo aan het begin al een voorspelling te doen maar ik heb het idee dat een aantal boeren de keuze al heeft gemaakt. Marcel en Ksenia kan bijna niet missen. En hoe Gijsbert Yvonne beetpakte op het ijs, sprak boekdelen. Al is er met José en Femke ook een - oef, ik kan het woord niet meer horen na drie afleveringen - klik. Richard, die opmerkelijk tam was gisteravond, gaat vast voor Annemieke. Dat Frank trillende handen krijgt van Anita, zegt genoeg. En Annemarie? Die gaat vast voor Harrie. Want die kent ze al. Van schuurfeesten. Lekker veilig.
Volgende week begint de logeerpartij!
Gewoon een slechte rip-off van de meesterschrijvers van hier. Ik zeg, boycot het AD!quote:Op maandag 27 december 2010 16:26 schreef Hippos het volgende:
Uit het AD (wat een herkenning, zou de schrijfster meelezen hier?)
[..]
quote:
Oh ik had ook niks op haar aan te merken, puur het aparte kapselquote:Op maandag 27 december 2010 16:47 schreef IV_Xample het volgende:
ja, maar ze lacht tenminste wel
ook nog iets positiefs zeggen he...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Ja Agnes had echt nog gewone leuke jongens iddquote:Op maandag 27 december 2010 16:52 schreef IV_Xample het volgende:
maar ja ik had wel gehoopt op wat leukere mannen in het programma (die bij Annemarie zitten), want ik weet met Agnes dat ze nog wel wat leuke mannen had uitgekozen....deze vind ik niet echt woest aantrekkelijk zeg maar....
ja die met die krulletjesquote:Op maandag 27 december 2010 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Agnes had echt nog gewone leuke jongens idd![]()
Vooral ook die het nét niet werd
Ik mag miss Bitch ook niet maar dat is om persoonlijke redenen... Cee kom ik je weer tegen als het over die troll gaat, hihi!quote:
Ik denk dat ik wel durf te zeggen dat als we in percentages gaan kijken, dat de meerderheid die van Agnes leuker vondquote:Op maandag 27 december 2010 17:30 schreef IV_Xample het volgende:
ja juist, dat was um, dat was fijner tv kijken dan de boeren die Annemarie heeft uitgekozen, maar ja smaken verschillen he
Dit was m!!!quote:Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Frank in de preview van volgende week:
Als jullie een man nodig hebben, dan roep maar, dan ga ik er één zoeken!
zou niemand voor Johannes gaan.....quote:Op maandag 27 december 2010 17:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel durf te zeggen dat als we in percentages gaan kijken, dat de meerderheid die van Agnes leuker vond
Misschien heeft ze in het dorp wel een reputatie als 'makkelijk'. Het plaatselijke matras zeg maar...quote:Op maandag 27 december 2010 18:13 schreef alors het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat Frank in Anita ziet, het lijkt me meer zo'n veilige keus van 'ja we kennen elkaar en ze wil zeker weten wel naar de boerderie, want ze woont immers al in de buurt'.
Kijk, Berber en Judith komen over als leuke meiden, maar van Anita heb ik niet echt een beeld van goh, leuke meid...
Hoezo is Anita niet leuk? Kijk jij niet toevallig naar het uiterlijk en dat je dan die 2 anderen mooier vindt?quote:Op maandag 27 december 2010 18:13 schreef alors het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat Frank in Anita ziet, het lijkt me meer zo'n veilige keus van 'ja we kennen elkaar en ze wil zeker weten wel naar de boerderie, want ze woont immers al in de buurt'.
Kijk, Berber en Judith komen over als leuke meiden, maar van Anita heb ik niet echt een beeld van goh, leuke meid...
Je had er twee: één was grijs, stil en onopvallend en die ander......quote:Op maandag 27 december 2010 17:45 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
zou niemand voor Johannes gaan.....
.... wild en woest aantrekkelijk?quote:Op maandag 27 december 2010 18:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je had er twee: één was grijs, stil en onopvallend en die ander......
We kunnen in ieder geval concluderen dat Frank minder oppervlakkig is dan sommige FOK!'ers in dit topic.quote:Op maandag 27 december 2010 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo is Anita niet leuk? Kijk jij niet toevallig naar het uiterlijk en dat je dan die 2 anderen mooier vindt?
Ik vind Anita gewoon een gezellige meid
high five!!quote:Op maandag 27 december 2010 18:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
We kunnen in ieder geval concluderen dat Frank minder oppervlakkig is dan sommige FOK!'ers in dit topic.
Deze ja. Hhhhja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
En dat is een reden om er uit te kiezen?quote:Op maandag 27 december 2010 18:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze in het dorp wel een reputatie als 'makkelijk'. Het plaatselijke matras zeg maar...
Die andere 2 zijn sowieso mooier, maar Anita blijft gewoon wat aan de oppervlakte qua karakter, uit de uitzending blijft het maar een grijs muisje, ik heb ook het idee dat ze nog maar 17 isquote:Op maandag 27 december 2010 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo is Anita niet leuk? Kijk jij niet toevallig naar het uiterlijk en dat je dan die 2 anderen mooier vindt?
Ik vind Anita gewoon een gezellige meid
Altijd rekening houden met het feit dat elke boer/meisje neergezet wordt zoals de BZV-redactie dat wil. Natuurlijk kunnen we Anita allemaal schaterlachend vergelijken met een ontsnapte Beluga-walvis, maar in het echt lijkt het me ook een schat van een meid. Zeker niet mijn type, maar er is ook niet echt iets 'mis mee'.quote:Op maandag 27 december 2010 18:27 schreef alors het volgende:
[..]
Die andere 2 zijn sowieso mooier, maar Anita blijft gewoon wat aan de oppervlakte qua karakter, uit de uitzending blijft het maar een grijs muisje, ik heb ook het idee dat ze nog maar 17 is
Wacht ff hoor, wie?quote:Op maandag 27 december 2010 18:44 schreef Silenus het volgende:
Overigens heeft Frank al eens gezoend met het zusje van het beste vriendinnetje van míjn zusje
Yvonne is net weg, heb 1083 brieven gekregen.quote:Op maandag 27 december 2010 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
Sileen, heb jij nog mooie date-aanzoeken gekregen sinds het plaatsen van je worstje?
Je hebt een PM..quote:Op maandag 27 december 2010 18:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Yvonne is net weg, heb 1083 brieven gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blij dat hij eindelijk uit de kast is gekomen en gun hem verder het allerbeste in zijn leven.quote:Op maandag 27 december 2010 18:53 schreef Viking84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)__beet___.html?p=6,1
quote:Op maandag 27 december 2010 18:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij eindelijk uit de kast is gekomen en gun hem verder het allerbeste in zijn leven.
Kom jij ook uit horst? Of trek ik nu een totaal verkeerde conclusie? Das namelijk bij mij in the neighberhoedquote:Op maandag 27 december 2010 18:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Altijd rekening houden met het feit dat elke boer/meisje neergezet wordt zoals de BZV-redactie dat wil. Natuurlijk kunnen we Anita allemaal schaterlachend vergelijken met een ontsnapte Beluga-walvis, maar in het echt lijkt het me ook een schat van een meid. Zeker niet mijn type, maar er is ook niet echt iets 'mis mee'.
Als het goed is komt ze uit Horst, dus ik zal m'n zusje eens vragen of ze haar kent. Overigens heeft Frank al eens gezoend met het zusje van het beste vriendinnetje van míjn zusje, dus een playah is het zeker!
Tja, je kunt dat inderdaad niet hélemaal uit dat artikel afleiden.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 18:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij eindelijk uit de kast is gekomen en gun hem verder het allerbeste in zijn leven.
Leuk, volgens mij is hij echt een lieverdquote:Op maandag 27 december 2010 18:53 schreef Viking84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)__beet___.html?p=6,1
Heb er op het Dendron College gezeten ja, maar ben in 2002 richting de bewoonde wereld getrokken.quote:Op maandag 27 december 2010 19:26 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Kom jij ook uit horst? Of trek ik nu een totaal verkeerde conclusie? Das namelijk bij mij in the neighberhoed
Hahahaha die kans is heel groot, goeie ouwe tijd de shuffle.... maar hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 27 december 2010 19:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb er op het Dendron College gezeten ja, maar ben in 2002 richting de bewoonde wereld getrokken.
Kom jij uit Sevenum oid? Heb even je hyves gezien en bedenk me nu of we op ons 17e wel eens samen in feestcafe 'The Shuffle' hebben gestaan.
quote:
Die opmerking inderdaad van berber dat ze haar opleiding wilde afmaken, ik wachtte ook op de reactie van Frank dat hij dat juist erg goed vond en daar helemaal achter zou staan, was een beetje jammer dat hij niets zei verder....quote:Op maandag 27 december 2010 20:51 schreef naomie het volgende:
Hallo mensen!
Ik ben nieuw hier maar een fanatiek BZV volger![]()
Heb alles natuurlijk wel gelezen en ben het wel met de meesten hier eens. Wat me bij de uitzending van gister ook wel opviel was de reactie van Frank op Berbers opmerking van: "ik maak wel mijn opleiding af". Met een ongeintreseerde blik zei hij: tja.. Dan denk ik, wees blij dat ze niet alleen afhankelijk van jou wil zijn en ook een eigen leven wil hebben. Die ook zelfstandig is. Ik dacht dat hij dat ook zocht. Wat wil hij dan, een meid zonder opleiding? Ik vond het een beetje een rare reactie. Ik zou meer iets gezegd hebben in de richting van: dat is prima en logisch. Maar nee hoor, hij deed het af met een tja.. Ik zelf vind Berber leuker maar ik denk dat hij al helemaal gek op Anita is..
En van dat gebel van Marcel wordt je toch ook niet goed?! Ik snap dat je het druk hebt, maar hij wil een vrouw (hoewel, volgens mij gewoon een kind..), neem dan ook de tijd om ze te leren kennen. Die vrouwen kunnen dan wel zeuren, maar dan denk ik. Zeg er dan ook gewoon wat van! Maar nee hoor, gewoon netjes stil houden.
Bij Gijsbert zal het waarschijnlijk wel gaan tussen Femke en Yvonne. Zelf denk ik dat hij Femke wel leuk vind alleen volgens mij vind hij haar leuker dan andersom. Althans, dat beeld heb ik tot nu toe van haar gekregen. Daarnaast is Yvonne volgens mij echt een schat van een meid dus ik hoop dat hij voor haar gaat kiezen.
Annemarie ... ja, wat moet je daar van zeggen... Die heeft haar keuze ook al lang gemaakt. Dat wordt natuurlijk Harrie! En daarnaast, kon ze echt geen leukere mannen vinden? Agnes had er toen tenminste nog leuke mannen tussen zitten! Met alle respect voor de mannen die bij Annemarie nog over zijn..
En Richard? Die Diana met haar 0,0 aandacht. Dan denk ik je kunt ook zelf ook wel wat doen. Ze stond zelf ook maar een beetje aan de kant. Je kunt ook zelf actie ondernemen. Maar goed, zo denk ik dan weer![]()
Ach, al met al heb ik me wel weer prima vermaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |