Oh ik had ook niks op haar aan te merken, puur het aparte kapselquote:Op maandag 27 december 2010 16:47 schreef IV_Xample het volgende:
ja, maar ze lacht tenminste wel
ook nog iets positiefs zeggen he...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Ja Agnes had echt nog gewone leuke jongens iddquote:Op maandag 27 december 2010 16:52 schreef IV_Xample het volgende:
maar ja ik had wel gehoopt op wat leukere mannen in het programma (die bij Annemarie zitten), want ik weet met Agnes dat ze nog wel wat leuke mannen had uitgekozen....deze vind ik niet echt woest aantrekkelijk zeg maar....
ja die met die krulletjesquote:Op maandag 27 december 2010 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Agnes had echt nog gewone leuke jongens idd![]()
Vooral ook die het nét niet werd
Ik mag miss Bitch ook niet maar dat is om persoonlijke redenen... Cee kom ik je weer tegen als het over die troll gaat, hihi!quote:
Ik denk dat ik wel durf te zeggen dat als we in percentages gaan kijken, dat de meerderheid die van Agnes leuker vondquote:Op maandag 27 december 2010 17:30 schreef IV_Xample het volgende:
ja juist, dat was um, dat was fijner tv kijken dan de boeren die Annemarie heeft uitgekozen, maar ja smaken verschillen he
Dit was m!!!quote:Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Frank in de preview van volgende week:
Als jullie een man nodig hebben, dan roep maar, dan ga ik er één zoeken!
zou niemand voor Johannes gaan.....quote:Op maandag 27 december 2010 17:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel durf te zeggen dat als we in percentages gaan kijken, dat de meerderheid die van Agnes leuker vond
Misschien heeft ze in het dorp wel een reputatie als 'makkelijk'. Het plaatselijke matras zeg maar...quote:Op maandag 27 december 2010 18:13 schreef alors het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat Frank in Anita ziet, het lijkt me meer zo'n veilige keus van 'ja we kennen elkaar en ze wil zeker weten wel naar de boerderie, want ze woont immers al in de buurt'.
Kijk, Berber en Judith komen over als leuke meiden, maar van Anita heb ik niet echt een beeld van goh, leuke meid...
Hoezo is Anita niet leuk? Kijk jij niet toevallig naar het uiterlijk en dat je dan die 2 anderen mooier vindt?quote:Op maandag 27 december 2010 18:13 schreef alors het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat Frank in Anita ziet, het lijkt me meer zo'n veilige keus van 'ja we kennen elkaar en ze wil zeker weten wel naar de boerderie, want ze woont immers al in de buurt'.
Kijk, Berber en Judith komen over als leuke meiden, maar van Anita heb ik niet echt een beeld van goh, leuke meid...
Je had er twee: één was grijs, stil en onopvallend en die ander......quote:Op maandag 27 december 2010 17:45 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
zou niemand voor Johannes gaan.....
.... wild en woest aantrekkelijk?quote:Op maandag 27 december 2010 18:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je had er twee: één was grijs, stil en onopvallend en die ander......
We kunnen in ieder geval concluderen dat Frank minder oppervlakkig is dan sommige FOK!'ers in dit topic.quote:Op maandag 27 december 2010 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo is Anita niet leuk? Kijk jij niet toevallig naar het uiterlijk en dat je dan die 2 anderen mooier vindt?
Ik vind Anita gewoon een gezellige meid
high five!!quote:Op maandag 27 december 2010 18:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
We kunnen in ieder geval concluderen dat Frank minder oppervlakkig is dan sommige FOK!'ers in dit topic.
Deze ja. Hhhhja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
En dat is een reden om er uit te kiezen?quote:Op maandag 27 december 2010 18:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze in het dorp wel een reputatie als 'makkelijk'. Het plaatselijke matras zeg maar...
Die andere 2 zijn sowieso mooier, maar Anita blijft gewoon wat aan de oppervlakte qua karakter, uit de uitzending blijft het maar een grijs muisje, ik heb ook het idee dat ze nog maar 17 isquote:Op maandag 27 december 2010 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo is Anita niet leuk? Kijk jij niet toevallig naar het uiterlijk en dat je dan die 2 anderen mooier vindt?
Ik vind Anita gewoon een gezellige meid
Altijd rekening houden met het feit dat elke boer/meisje neergezet wordt zoals de BZV-redactie dat wil. Natuurlijk kunnen we Anita allemaal schaterlachend vergelijken met een ontsnapte Beluga-walvis, maar in het echt lijkt het me ook een schat van een meid. Zeker niet mijn type, maar er is ook niet echt iets 'mis mee'.quote:Op maandag 27 december 2010 18:27 schreef alors het volgende:
[..]
Die andere 2 zijn sowieso mooier, maar Anita blijft gewoon wat aan de oppervlakte qua karakter, uit de uitzending blijft het maar een grijs muisje, ik heb ook het idee dat ze nog maar 17 is
Wacht ff hoor, wie?quote:Op maandag 27 december 2010 18:44 schreef Silenus het volgende:
Overigens heeft Frank al eens gezoend met het zusje van het beste vriendinnetje van míjn zusje
Yvonne is net weg, heb 1083 brieven gekregen.quote:Op maandag 27 december 2010 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
Sileen, heb jij nog mooie date-aanzoeken gekregen sinds het plaatsen van je worstje?
Je hebt een PM..quote:Op maandag 27 december 2010 18:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Yvonne is net weg, heb 1083 brieven gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blij dat hij eindelijk uit de kast is gekomen en gun hem verder het allerbeste in zijn leven.quote:Op maandag 27 december 2010 18:53 schreef Viking84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)__beet___.html?p=6,1
quote:Op maandag 27 december 2010 18:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij eindelijk uit de kast is gekomen en gun hem verder het allerbeste in zijn leven.
Kom jij ook uit horst? Of trek ik nu een totaal verkeerde conclusie? Das namelijk bij mij in the neighberhoedquote:Op maandag 27 december 2010 18:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Altijd rekening houden met het feit dat elke boer/meisje neergezet wordt zoals de BZV-redactie dat wil. Natuurlijk kunnen we Anita allemaal schaterlachend vergelijken met een ontsnapte Beluga-walvis, maar in het echt lijkt het me ook een schat van een meid. Zeker niet mijn type, maar er is ook niet echt iets 'mis mee'.
Als het goed is komt ze uit Horst, dus ik zal m'n zusje eens vragen of ze haar kent. Overigens heeft Frank al eens gezoend met het zusje van het beste vriendinnetje van míjn zusje, dus een playah is het zeker!
Tja, je kunt dat inderdaad niet hélemaal uit dat artikel afleiden.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 18:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij eindelijk uit de kast is gekomen en gun hem verder het allerbeste in zijn leven.
Leuk, volgens mij is hij echt een lieverdquote:Op maandag 27 december 2010 18:53 schreef Viking84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)__beet___.html?p=6,1
Heb er op het Dendron College gezeten ja, maar ben in 2002 richting de bewoonde wereld getrokken.quote:Op maandag 27 december 2010 19:26 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Kom jij ook uit horst? Of trek ik nu een totaal verkeerde conclusie? Das namelijk bij mij in the neighberhoed
Hahahaha die kans is heel groot, goeie ouwe tijd de shuffle.... maar hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 27 december 2010 19:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb er op het Dendron College gezeten ja, maar ben in 2002 richting de bewoonde wereld getrokken.
Kom jij uit Sevenum oid? Heb even je hyves gezien en bedenk me nu of we op ons 17e wel eens samen in feestcafe 'The Shuffle' hebben gestaan.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |