Ik heb die indruk ook wel. Alsof zijn vage woorden voor veel diepzinnigheid staan. Zijn vrouwen hebben toch allemaal de hersens wel goed op hun plek, die zijn niet dom. Maar of je nou een béétje gesprek met hem kan voeren, ik vraag 't me af.quote:Op maandag 27 december 2010 12:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze van Richard iets anders maken wat ze in hem zien dan dat hij is (hoe leg ik dit uit dat het begrijpelijk is?), denk dat het gaat tegenvallen als ze inderdaad in de stront staan volgende week.
Ik denk dat ze best intelligent is. Zeker wel.quote:Op maandag 27 december 2010 11:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hier ga je er al van uit dat ze ook intelligent is. Dat valt wel mee hoor denk ik.
ik ook, tijdens een bedrijfsuitje, vond het doodengquote:Op maandag 27 december 2010 13:10 schreef marcodej het volgende:
Wel tof trouwens, dat raften. Zelf ook een paar keer gedaan. Een maat van me is er bijna een keer verzopen.
Dan raad ik hem af om de reacties in deze topicreeks eens goed door te lezen.quote:Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind Richard toch niet meer zo heul eng... Ik denk dat hij heel gevoelig is..
Die kant zal ie wel hebben ja. Maar het is toch wel opvallend dat wij hier gelijk associaties kregen met een serial killer en Richard zelf gister in de uitzending naar een kettingzaag vroeg.quote:quote:
Op maandag 27 december 2010 12:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind Richard toch niet meer zo heul eng... Ik denk dat hij heel gevoelig is..
Voor boeren/bouwvakkers/tuinmannen is een kettingzaag een heel normaal stuk gereedschap hoor, die worden niet puur voor serial killers op de markt gebracht hequote:Op maandag 27 december 2010 13:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die kant zal ie wel hebben ja. Maar het is toch wel opvallend dat wij hier gelijk associaties kregen met een serial killer en Richard zelf gister in de uitzending naar een kettingzaag vroeg.
Wat moet een boer nou met een kettingzaag? Leg mij dat eens uitquote:Op maandag 27 december 2010 13:52 schreef Helly het volgende:
[..]
Voor boeren/bouwvakkers/tuinmannen is een kettingzaag een heel normaal stuk gereedschap hoor, die worden niet puur voor serial killers op de markt gebracht he.
quote:Op maandag 27 december 2010 14:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
Overhangende takken waar koeien zich aan kunnen stoten.
Jij valt op foute mannen zoals Richard?quote:Op maandag 27 december 2010 14:04 schreef Helly het volgende:
Je bent toch niet serieus he? Maar goed, ik zal er maar in trappen:.
Gewoon bomen omzagen of snoeien natuurlijk, of wat onderhoud/reparaties in z'n stal ofzo. Eigenlijk alles wat gezaagd moet worden maar wat niet heel netjes hoeft kan met een kettingzaag toch.
quote:Op maandag 27 december 2010 14:06 schreef Nouk het volgende:
Marcel. Ik krijg zulke enge ideeën als je bedenkt hoe graag hij wel niet een vrouw met kinderen wil. Engerd. Dat gevoelige gedoe en dat gehijg, ik krijg er jeuk van.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar hij over praat met zijn vrienden in de kroeg.quote:Op maandag 27 december 2010 14:06 schreef Nouk het volgende:
Marcel. Ik krijg zulke enge ideeën als je bedenkt hoe graag hij wel niet een vrouw met kinderen wil. Engerd. Dat gevoelige gedoe en dat gehijg, ik krijg er jeuk van.
Hij lijkt me niet iemand die veel vrienden heeft eigenlijk.quote:Op maandag 27 december 2010 14:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar hij over praat met zijn vrienden in de kroeg.
Juist wel, als je borstbeen open moet voor een hartoperatie gebruiken ze ook een cirkelzaag.quote:Op maandag 27 december 2010 14:05 schreef Silenus het volgende:
En menselijk bot snijdt niet goed door met een cirkelzaagje, vergeet dat niet.
Nee, ik vond dat ook!quote:Op maandag 27 december 2010 13:35 schreef marcodej het volgende:
Ben ik de enige die die Merel een beetje op Miss Montreal vond lijken?
Ik denk dat hij liever een boek leest in z'n eentje thuis. Lijkt me geen type met een sociaal leven. Ben benieuwd hoe hij volgende week uit de verf komt.quote:Op maandag 27 december 2010 14:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar hij over praat met zijn vrienden in de kroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |