Ik vrees dat ze keihard het bed uitrent als er een vent in ligt.quote:Op zondag 26 december 2010 22:07 schreef Hippos het volgende:
Ik heb het vermoeden dat bij Annemarie het niet gaat lukken, zo'n wandelende diepvries en 0,0 emotie. Geen leuke gesprekjes en nee...
Richards briljante openingszin: 'ik zie wat jij niet ziet, een lekker ding' zou in ieder geval niet werken, want Annemarie kijkt altijd een andere kant op.quote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zou er gebeuren als boer Richard en boerin Annemarie samen in één jacuzzi zitten?
Ik vind dat helemaal geen matchquote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zou er gebeuren als boer Richard en boerin Annemarie samen in één jacuzzi zitten?
Ik denk ook dat haar ogen van schrik verder uit elkaar gaan staan als ze met Richard in het water zitquote:Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Richards briljante openingszin: 'ik zie wat jij niet ziet, een lekker ding' zou in ieder geval niet werken, want Annemarie kijkt altijd een andere kant op.
Of hij houdt haar minutenlang onder water, of hij zegt iets over neusvleugels.quote:Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Richards briljante openingszin: 'ik zie wat jij niet ziet, een lekker ding' zou in ieder geval niet werken, want Annemarie kijkt altijd een andere kant op.
Richard zou een blauw oog krijgen van Annemarie.quote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Er komen anders wel dezelfde cliché's uit: rustig aan doen, je leeft maar één keer, gezelligheid, lekker gek doen. Annemarie bezoekt graag schuurfeesten, Richard begraafplaatsen.quote:
Ik heb weer hetzelfde als vorige week met jou:quote:Op zondag 26 december 2010 22:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er komen anders wel dezelfde cliché's uit: rustig aan doen, je leeft maar één keer, gezelligheid, lekker gek doen. Annemarie bezoekt graag schuurfeesten, Richard begraafplaatsen.
Klopt, direct toen er een gesprekje kwam ging het weer over neuken.quote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Hippos het volgende:
Overigens begint het cliché te worden toen Marcel aan de koffie zat met zijn vrouwen en het meteen weer ging over 'moeder' 'zwanger' en 'kindjes.' Boer zoekt eicellen...jammer dat ie daar maar op door blijft gaan, maar misschien gaat dat volgende week wel veranderen als ie in zijn natuurlijke habitat is...
Ben bang dat ook daar de kinderkamer al is ingericht.quote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Hippos het volgende:
Ik kan Richard ook soms totaal niet verstaan, en toen ie bij dat kampvuur stond...brrrrrrrr
Ik vond zijn uitje ook niet echt denderend, althans, dat vlieger maken....had Frank het beter getroffen![]()
Overigens begint het cliché te worden toen Marcel aan de koffie zat met zijn vrouwen en het meteen weer ging over 'moeder' 'zwanger' en 'kindjes.' Boer zoekt eicellen...jammer dat ie daar maar op door blijft gaan, maar misschien gaat dat volgende week wel veranderen als ie in zijn natuurlijke habitat is...
En de toekomstige vrouw krijgt een andere kamer.quote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Ben bang dat ook daar de kinderkamer al is ingericht.
Ik denk dat ze geen hoge pet opheeft van haarzelf en denkt dat ze eigenlijk geen kans maakt bij Sander. Dat bleek ook een beetje uit het gesprek met Yvonne. Harrie is momenteel 1e, en misschien maar goed ook want die weet met grap en grol haar los te krijgen. Denk dat ze best sympatiek en grappig is, maar een relatief lange ontdooiingsperiode kent. Kortom Harrie 1e, Adriaan 2e en Johannes moet loskomen als hij wat wil bereiken.quote:Op zondag 26 december 2010 22:01 schreef Kinga het volgende:
En ik geloof dat Annemarie geen vent wil uberhaupt, die haar op de plaats kan zetten. Die Sander was de enige normale met een vlotte babbel van haar groepje. Ik kan nog steeds niet begrijpen wat ze in die hgja-Johannes ziet....mijn god.
Ja, eerst leek het alsof hij gewoon graag een gezin wilde, maar nu is het wel duidelijk dat hij vooral graag een opvolger wilt voor zijn bedrijf. Daarom alleen vrouwen met kind en kinderwens, als het dan niet lukt om zelf te fokken heb je altijd dat kind nog achter de handquote:Op zondag 26 december 2010 22:18 schreef Hippos het volgende:
Alles voor de opvolging van het bedrijf
Ja heel handig, vooral als het kind dat zelf oh dol zo graag wil.quote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Ja, eerst leek het alsof hij gewoon graag een gezin wilde, maar nu is het wel duidelijk dat hij vooral graag een opvolger wilt voor zijn bedrijf. Daarom alleen vrouwen met kind en kinderwens, als het dan niet lukt om zelf te fokken heb je altijd dat kind nog achter de hand
quote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Hier kreeg ik het even benauwd. De doodskisten staan al klaar.
[ link | afbeelding ]
Waar je hart vol van is.....quote:Op zondag 26 december 2010 22:21 schreef easy-going het volgende:
Maakte die Richard nou een opmerking over een motor- (of ketting)zaag aan het begin in die loods waar ze die vlieger bouwden?
CEEEquote:Op zondag 26 december 2010 22:34 schreef Cee het volgende:
Dag luitjes! Ik ben weer terug en helemaal op de hoogte, kon het niet laten om de aflevering meteen terug te kijken. Dus ik ga eerst dit topic doorlezen en ben dan weer terug. Tot later.
De keuze tussen Richard en Wim Lex is overigens ook geen prettige.quote:Op zondag 26 december 2010 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
En "Maxima" die mooier dan de echte moet zijn
De echte Maxima is ten eerste al 15 jaar jonger
We zaten te Pesten (het kaartspel). Iedere keer dat een Boer werd opgegooid dacht ik mattiiieeees.quote:Op zondag 26 december 2010 20:20 schreef Silenus het volgende:
We zijn overigens met onze gedachten even bij Cee en NouMooiNiet, die bij ONS PAP EN MAM OP DN KERSTBORREL HEUL NIE ALLENIG ZEN, maar wel met hun vingers op tafel tikken en denken 'zucht, was ik maar bij m'n fokmatties om BZV te kijken!'
Ik dacht precies het zelfde bij dat shot!quote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Hier kreeg ik het even benauwd. De doodskisten staan al klaar.
[ link | afbeelding ]
Ik begin ook steeds tevredener te worden.quote:Op zondag 26 december 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben blij dat ons Ceeke niet door gegaan is met Gijs, Gijs is een te eigengereid joch.
Totally agree!quote:Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
...
Gotsietering wat ben ik blij dat Gijsie niet voor Merel Floep-oog heeft gekozen. En Brunette zit er nog steeds bij!
...
Dacht ik ook.quote:Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
Trouwens, tijdens haar gesprek met hem was mijn hamster zo ongelofelijk hard aan het knagen aan dr tralies dat ik amper kon verstaan wat ze zei en daarom dacht ik in eerste instantie dat de verdoving waarover ze praatte, die zelfde ochtend nog bij haar gedaan was en dat ze daarom zon beetje een scheve mond had.
Ik heb geen idee, ik kijk de speeddates-uitzending nog wel een keer.quote:Op maandag 27 december 2010 00:07 schreef Andromache het volgende:
Is dit niet een van Richards vrouwen?
quote:Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
Trouwens, tijdens haar gesprek met hem was mijn hamster zo ongelofelijk hard aan het knagen aan dr tralies dat ik amper kon verstaan wat ze zei
Samen een broodje worst gaan eten?quote:Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
Silenus, ik schrok van je leuter.Maar je bent wel
Als ze ooit Eetbare Leuter Zoekt Vrouw doen, klim ik weer in de pen.
Hmm, volgens mij niet. Ze draagt ook niet dezelfde kleding als Annemieke op die bewuste dag.quote:Op maandag 27 december 2010 00:07 schreef Andromache het volgende:
Is dit niet een van Richards vrouwen?
[edit] jazeker, het is Annemieke:
[ afbeelding ]
Die is van Frank!! In die speeddate aflevering zie je haar als hij moet kiezen, meisje met rode krullen. Knappe meid iddquote:Op zondag 26 december 2010 23:54 schreef Fascination het volgende:
Haha, leuk dat als ik de topics doorlees na de uitzending, jullie hetzelfde blijken te denken over bepaalde situaties/personen als ik.
Die rollenspellen bij Marcel: tenenkrommend.Die liefdesgedichtjes: nog tenenkrommender.
![]()
Ik vind het toch grappig dat Frank het zo heet krijgt van Anita, want ze is nou niet bepaald moeders mooiste. Voor de rest lijkt ze me ook niet echt interessant, maar wie weet vergis ik me.
Yvonne vond ik deze uitzending leuk overkomen. Sympathieke meid, die licht verlegen overkwam. I like that.![]()
En Richard met dat stuk over wat zijn interesses buiten het boerenleven zijn.Hij lulde maar wat raak.
![]()
Ik zat op de site van BZV te kijken en zag in het filmpje "lekker tutten bij de toiletten" deze dame voorbij komen. Wat een knapperd, zeg. Volgens mij is ze bij de speeddates niet echt in beeld geweest.
[ afbeelding ]
Daar heb je wel een punt dat een boerderij geen 9 tot 5 job is, maar het is fatsoenlijk om aan te geven dat je telefoon aanstaat omdat je mogelijk een belangrijk telefoontje verwacht.quote:Op maandag 27 december 2010 01:21 schreef bloodymary het volgende:
En die wijven van Marcel zaten wel te zeiken zeg over dat bellen. Als hij een dag van zijn hoeve is, dan moet hij uiteraard gewoon bereikbaar zijn. Als ze daar al niet tegen kunnen..... Een boederij is nou eenmaal geen 9 to 5 job.
Ik dacht al dat ik de enige was die het zag, ze heeft echt een norse kopquote:Op maandag 27 december 2010 03:00 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind Yvonne een schatje, maar uiteindelijk zal de keuze wel op Femke vallen. Ik kan er de vinger niet helemaal opleggen, maar ze lijkt me helemaal niet leuk. Ze heeft ook zo'n nors gezicht, harde trekken.
Ik vind haar ook het leukstequote:Op maandag 27 december 2010 03:00 schreef Grunge. het volgende:
Team Ksenia. Leuke vrouw, te leuk eigenlijk
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |