abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 december 2010 @ 22:08:52 #101
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_90471577
quote:
7s.gif Op zondag 26 december 2010 22:07 schreef Hippos het volgende:
Ik heb het vermoeden dat bij Annemarie het niet gaat lukken, zo'n wandelende diepvries en 0,0 emotie. Geen leuke gesprekjes en nee...
Ik vrees dat ze keihard het bed uitrent als er een vent in ligt.
  zondag 26 december 2010 @ 22:08:54 #102
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90471581
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zou er gebeuren als boer Richard en boerin Annemarie samen in één jacuzzi zitten? :o
Richards briljante openingszin: 'ik zie wat jij niet ziet, een lekker ding' zou in ieder geval niet werken, want Annemarie kijkt altijd een andere kant op.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_90471612
quote:
Wat zou er gebeuren als boer Richard en boerin Annemarie samen in één jacuzzi zitten? :o
Ik vind dat helemaal geen match :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 26 december 2010 @ 22:10:20 #104
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_90471643
quote:
14s.gif Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef Morendo het volgende:

[..]

Richards briljante openingszin: 'ik zie wat jij niet ziet, een lekker ding' zou in ieder geval niet werken, want Annemarie kijkt altijd een andere kant op.
Ik denk ook dat haar ogen van schrik verder uit elkaar gaan staan als ze met Richard in het water zit :D
pi_90471645
quote:
14s.gif Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef Morendo het volgende:

[..]

Of hij houdt haar minutenlang onder water, of hij zegt iets over neusvleugels.
Succinylcholine verslapt binnen één minuut vrijwel alle spieren in het lichaam, inclusief de ademhalingsspieren.
  zondag 26 december 2010 @ 22:10:56 #106
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_90471666
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Daarom juist! Gewoon, even fantaseren en het is al lachen :+
  zondag 26 december 2010 @ 22:11:06 #107
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_90471673
quote:
Richard zou een blauw oog krijgen van Annemarie. O-)
  zondag 26 december 2010 @ 22:11:58 #108
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_90471713
_O-
  zondag 26 december 2010 @ 22:12:00 #109
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90471714
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Er komen anders wel dezelfde cliché's uit: rustig aan doen, je leeft maar één keer, gezelligheid, lekker gek doen. Annemarie bezoekt graag schuurfeesten, Richard begraafplaatsen.
pi_90471811
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:12 schreef Morendo het volgende:

[..]

Er komen anders wel dezelfde cliché's uit: rustig aan doen, je leeft maar één keer, gezelligheid, lekker gek doen. Annemarie bezoekt graag schuurfeesten, Richard begraafplaatsen.
Ik heb weer hetzelfde als vorige week met jou: :D _O_
Succinylcholine verslapt binnen één minuut vrijwel alle spieren in het lichaam, inclusief de ademhalingsspieren.
pi_90471812
Ik kan Richard ook soms totaal niet verstaan, en toen ie bij dat kampvuur stond...brrrrrrrr
Ik vond zijn uitje ook niet echt denderend, althans, dat vlieger maken....had Frank het beter getroffen :P

Overigens begint het cliché te worden toen Marcel aan de koffie zat met zijn vrouwen en het meteen weer ging over 'moeder' 'zwanger' en 'kindjes.' Boer zoekt eicellen...jammer dat ie daar maar op door blijft gaan, maar misschien gaat dat volgende week wel veranderen als ie in zijn natuurlijke habitat is...
pi_90471870
quote:
7s.gif Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Hippos het volgende:

Overigens begint het cliché te worden toen Marcel aan de koffie zat met zijn vrouwen en het meteen weer ging over 'moeder' 'zwanger' en 'kindjes.' Boer zoekt eicellen...jammer dat ie daar maar op door blijft gaan, maar misschien gaat dat volgende week wel veranderen als ie in zijn natuurlijke habitat is...
Klopt, direct toen er een gesprekje kwam ging het weer over neuken.
pi_90471916
quote:
7s.gif Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Hippos het volgende:
Ik kan Richard ook soms totaal niet verstaan, en toen ie bij dat kampvuur stond...brrrrrrrr
Ik vond zijn uitje ook niet echt denderend, althans, dat vlieger maken....had Frank het beter getroffen :P

Ben bang dat ook daar de kinderkamer al is ingericht.
pi_90472007
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef VreemdeEend het volgende:

[..]

Ben bang dat ook daar de kinderkamer al is ingericht.
En de toekomstige vrouw krijgt een andere kamer.
pi_90472036
Alles voor de opvolging van het bedrijf :{
pi_90472116
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:01 schreef Kinga het volgende:
En ik geloof dat Annemarie geen vent wil uberhaupt, die haar op de plaats kan zetten. Die Sander was de enige normale met een vlotte babbel van haar groepje. Ik kan nog steeds niet begrijpen wat ze in die hgja-Johannes ziet....mijn god.
Ik denk dat ze geen hoge pet opheeft van haarzelf en denkt dat ze eigenlijk geen kans maakt bij Sander. Dat bleek ook een beetje uit het gesprek met Yvonne. Harrie is momenteel 1e, en misschien maar goed ook want die weet met grap en grol haar los te krijgen. Denk dat ze best sympatiek en grappig is, maar een relatief lange ontdooiingsperiode kent. Kortom Harrie 1e, Adriaan 2e en Johannes moet loskomen als hij wat wil bereiken.

Frank krijgt het momenteel warm van Anita, maar Berber is in opkomst.

Marcel gaat nog steeds voor Ksenia, maar Sonja maakt nog kans als Ksenia tegenvalt.

Gijsbert: 1e Femke, 2e Yvonne. Dit kan nog makkelijk omwisselen gedurende de logeerweek.

Richard: Heidy, Annemieke. Meestal betrekken ze de kinderen er later ook bij gedurende de logeerweek en daardoor wordt het wellicht uiteindelijk Annemieke.
pi_90472200
Ik vond Marcel's keuze ook teleurstellend, allemaal van die uitgeleefde moekes met bleke koppen. Behalve die Poolse, die is wel leuk.
Hij had toch een stuk of veertig brieven? Daar zat vast wel wat beters tussen lijkt me. :{
pi_90472260
Maakte die Richard nou een opmerking over een motor- (of ketting)zaag aan het begin in die loods waar ze die vlieger bouwden?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_90472298
quote:
7s.gif Op zondag 26 december 2010 22:18 schreef Hippos het volgende:
Alles voor de opvolging van het bedrijf :{
Ja, eerst leek het alsof hij gewoon graag een gezin wilde, maar nu is het wel duidelijk dat hij vooral graag een opvolger wilt voor zijn bedrijf. Daarom alleen vrouwen met kind en kinderwens, als het dan niet lukt om zelf te fokken heb je altijd dat kind nog achter de hand ^O^
  zondag 26 december 2010 @ 22:26:32 #120
130755 Kinga
versier hier
pi_90472524
Arme kindjes, die worden misschien ongewild met een boerderij opgezadeld.
  zondag 26 december 2010 @ 22:26:52 #121
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_90472537
Hier kreeg ik het even benauwd. De doodskisten staan al klaar.

pi_90472556
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef VreemdeEend het volgende:

[..]

Ja, eerst leek het alsof hij gewoon graag een gezin wilde, maar nu is het wel duidelijk dat hij vooral graag een opvolger wilt voor zijn bedrijf. Daarom alleen vrouwen met kind en kinderwens, als het dan niet lukt om zelf te fokken heb je altijd dat kind nog achter de hand ^O^
Ja heel handig, vooral als het kind dat zelf oh dol zo graag wil.
pi_90472651
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef Boca_Raton het volgende:

[ link | afbeelding ]
_O-
pi_90472697
Berber en Yvonne O+

Annemarie :'). Als een ijskast een naam moest hebben, zou het Annemarie heten. Vreemd dat ze Johannes hhhjaaa kiest. Gaat gewoon voor Harrie lijkt me.

Richard praat gewoon raar, maar verder vind ik hem wel redelijk normaal. Gaat denk ik voor Maxima ( :') ), maar Annemieke is de leukste. Eigenlijk was die Pauline de leukste, zonde voor hem.
Dat chagrijnige wijf. :') "HIJ GEEFT MIJ 0.0 AANDACHT!" en "Ik wil graag naar de boerderij, dus ik baal er wel van." :')

Die Marcel is een verschrikking. Het is vooral dat accent denk ik, maar wat een glibber. Sowieso die date :'). Als ik ergens ongemakkelijk van zou worden zijn het rollenspellen. :D Gaat denk ik voor die Poolse, is ook de leukste.

Frank gaat nu nog voor Anita denk ik, want dat is het makkelijkste, maar vind uiteindelijk Berber het leukste. En terecht.

Bij Gijsbert gaat het tussen Femke en Yvonne. Femke ligt voor, maar Yvonne is de leukste. Vind ik dan.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 26 december 2010 @ 22:31:50 #125
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90472803
quote:
6s.gif Op zondag 26 december 2010 22:21 schreef easy-going het volgende:
Maakte die Richard nou een opmerking over een motor- (of ketting)zaag aan het begin in die loods waar ze die vlieger bouwden?
Waar je hart vol van is.....
  ESF Reporter zondag 26 december 2010 @ 22:34:34 #126
87554 Cee
Welluk?
pi_90472972
Dag luitjes! Ik ben weer terug en helemaal op de hoogte, kon het niet laten om de aflevering meteen terug te kijken. Dus ik ga eerst dit topic doorlezen en ben dan weer terug. Tot later. *O*
  zondag 26 december 2010 @ 22:35:40 #127
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_90473029
Ja, inderdaad Easy-going! Op 10.30min.

"Doe mij eerst ff een motorzaag. Dit zijn allemaal gereedschappen, dat schiet niet op."
:o :o :o

http://boerzoektvrouw.kro.nl/video/2010/2010-04/index.aspx
pi_90473126
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:34 schreef Cee het volgende:
Dag luitjes! Ik ben weer terug en helemaal op de hoogte, kon het niet laten om de aflevering meteen terug te kijken. Dus ik ga eerst dit topic doorlezen en ben dan weer terug. Tot later. *O*
CEEE *O*
pi_90473157
En "Maxima" die mooier dan de echte moet zijn _O-

De echte Maxima is ten eerste al 15 jaar jonger :|W
  zondag 26 december 2010 @ 22:39:49 #130
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90473266
Het was dan ook niet dat Paulien geen klik voelde, maar dat ze in toekomstgedachten al een klik hoorde: de klik van de handboeien die Richard in zijn martelkelder om haar polsen doet nadat hij wat GHB in haar wijn heeft gestopt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Morendo op 26-12-2010 22:45:20 ]
  zondag 26 december 2010 @ 22:40:52 #131
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90473310
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
En "Maxima" die mooier dan de echte moet zijn _O-

De echte Maxima is ten eerste al 15 jaar jonger :|W
De keuze tussen Richard en Wim Lex is overigens ook geen prettige.
  ESF Reporter zondag 26 december 2010 @ 22:57:57 #132
87554 Cee
Welluk?
pi_90474155
Zo, daar ben ik weer!
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 20:20 schreef Silenus het volgende:
We zijn overigens met onze gedachten even bij Cee en NouMooiNiet, die bij ONS PAP EN MAM OP DN KERSTBORREL HEUL NIE ALLENIG ZEN, maar wel met hun vingers op tafel tikken en denken 'zucht, was ik maar bij m'n fokmatties om BZV te kijken!'
We zaten te Pesten (het kaartspel). Iedere keer dat een Boer werd opgegooid dacht ik mattiiieeees.
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef Boca_Raton het volgende:

[ link | afbeelding ]
Ik dacht precies het zelfde bij dat shot! _O- Te creepy gewoon.

Mijn bevindingen na het bekijken van deze aflevering:

Annemarie heeft neusgaten zo groot, je zag de glinstering van haar neusnat. Sowieso zag iedereen er nat uit. Nat als in glinsterig. Die haren van Richard, besprenkeld met glycerine. De gezichten van de vrouwen van Gijsbert, waren ze vettig of was het een overmaat van slecht hydraterende gezichtscrème?
Die vrouwen van Frank, die... oh, wacht, die zaten in een jaccuzi, die hadden allemaal een alibi om er nat uit te zien.
De vrouwen van Marcel waren ook allemaal nat maar dan op een andere manier dan bovenstaand omschreven was.

Ik dacht bij dat ene meisje dat tandartsassistente was en met Frank even alleen haar momentje pakte, dat ze een zekere ja zou zijn voor de logeerpartijen. Trouwens, tijdens haar gesprek met hem was mijn hamster zo ongelofelijk hard aan het knagen aan dr tralies dat ik amper kon verstaan wat ze zei en daarom dacht ik in eerste instantie dat de verdoving waarover ze praatte, die zelfde ochtend nog bij haar gedaan was en dat ze daarom zon beetje een scheve mond had. :@

Gotsietering wat ben ik blij dat Gijsie niet voor Merel Floep-oog heeft gekozen. En Brunette zit er nog steeds bij! *O*
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben blij dat ons Ceeke niet door gegaan is met Gijs, Gijs is een te eigengereid joch. :{
Ik begin ook steeds tevredener te worden. :P
Alhoewel ik toch altijd het laatste woord zal kijgen.
Hey hij stond trouwens in de Weekend deze week! Ik zag de Weekend liggen bij onsmamenonspap vandaag en ik heb stiekum het artikel over Gijs gelezen. Waarom stiekum? Dat weet ik niet, toch nog ergens iets van schaamte. :)

Silenus, ik schrok van je leuter. :D Maar je bent wel O+ Als ze ooit Eetbare Leuter Zoekt Vrouw doen, klim ik weer in de pen.
pi_90474523
Cee, ik miste je al :D

Vorige week al trouwens }:|
pi_90474581
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
...

Gotsietering wat ben ik blij dat Gijsie niet voor Merel Floep-oog heeft gekozen. En Brunette zit er nog steeds bij! *O*

...
Totally agree! :Y
pi_90474815
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:
Trouwens, tijdens haar gesprek met hem was mijn hamster zo ongelofelijk hard aan het knagen aan dr tralies dat ik amper kon verstaan wat ze zei en daarom dacht ik in eerste instantie dat de verdoving waarover ze praatte, die zelfde ochtend nog bij haar gedaan was en dat ze daarom zon beetje een scheve mond had. :@
Dacht ik ook. :D Vond haar ook een beetje typisch praten op het eind. Wel een leuk meisje denk ik.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_90476836
Haha, leuk dat als ik de topics doorlees na de uitzending, jullie hetzelfde blijken te denken over bepaalde situaties/personen als ik.

Die rollenspellen bij Marcel: tenenkrommend. :') Die liefdesgedichtjes: nog tenenkrommender. :')

Ik vind het toch grappig dat Frank het zo heet krijgt van Anita, want ze is nou niet bepaald moeders mooiste. Voor de rest lijkt ze me ook niet echt interessant, maar wie weet vergis ik me.

Yvonne vond ik deze uitzending leuk overkomen. Sympathieke meid, die licht verlegen overkwam. I like that. O+

En Richard met dat stuk over wat zijn interesses buiten het boerenleven zijn. :') Hij lulde maar wat raak. _O-

Ik zat op de site van BZV te kijken en zag in het filmpje "lekker tutten bij de toiletten" deze dame voorbij komen. Wat een knapperd, zeg. Volgens mij is ze bij de speeddates niet echt in beeld geweest.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 27 december 2010 @ 00:07:08 #137
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_90477464
Is dit niet een van Richards vrouwen?

[edit] jazeker, het is Annemieke:

[ Bericht 79% gewijzigd door Andromache op 27-12-2010 00:30:04 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_90477541
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 00:07 schreef Andromache het volgende:
Ik heb geen idee, ik kijk de speeddates-uitzending nog wel een keer.
pi_90477616
quote:
Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:

Trouwens, tijdens haar gesprek met hem was mijn hamster zo ongelofelijk hard aan het knagen aan dr tralies dat ik amper kon verstaan wat ze zei
_O-
pi_90478766
Whahaaa, heb het net even teruggekeken en me weer dood gelachen om jullie commentaar.. :)
Vooral Marcels liefdesgedichten waren echt te genant..
pi_90478985
quote:
Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef Cee het volgende:

Silenus, ik schrok van je leuter. :D Maar je bent wel O+ Als ze ooit Eetbare Leuter Zoekt Vrouw doen, klim ik weer in de pen.
Samen een broodje worst gaan eten? O-)
pi_90479559
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 00:07 schreef Andromache het volgende:

[edit] jazeker, het is Annemieke:

[ afbeelding ]

Hmm, volgens mij niet. Ze draagt ook niet dezelfde kleding als Annemieke op die bewuste dag.
pi_90479938
quote:
2s.gif Op zondag 26 december 2010 23:54 schreef Fascination het volgende:
Haha, leuk dat als ik de topics doorlees na de uitzending, jullie hetzelfde blijken te denken over bepaalde situaties/personen als ik.

Die rollenspellen bij Marcel: tenenkrommend. :') Die liefdesgedichtjes: nog tenenkrommender. :')

Ik vind het toch grappig dat Frank het zo heet krijgt van Anita, want ze is nou niet bepaald moeders mooiste. Voor de rest lijkt ze me ook niet echt interessant, maar wie weet vergis ik me.

Yvonne vond ik deze uitzending leuk overkomen. Sympathieke meid, die licht verlegen overkwam. I like that. O+

En Richard met dat stuk over wat zijn interesses buiten het boerenleven zijn. :') Hij lulde maar wat raak. _O-

Ik zat op de site van BZV te kijken en zag in het filmpje "lekker tutten bij de toiletten" deze dame voorbij komen. Wat een knapperd, zeg. Volgens mij is ze bij de speeddates niet echt in beeld geweest.
[ afbeelding ]
Die is van Frank!! In die speeddate aflevering zie je haar als hij moet kiezen, meisje met rode krullen. Knappe meid idd :Y

screentje
know'm sayin?
word? word.
pi_90480502
Die Diana (heet die zo, die van 0,0 aandacht?) deed me steeds denken aan Pauline uit een eerder seizoen. Van uiterlijk dan.

En die wijven van Marcel zaten wel te zeiken zeg over dat bellen. Als hij een dag van zijn hoeve is, dan moet hij uiteraard gewoon bereikbaar zijn. Als ze daar al niet tegen kunnen..... Een boederij is nou eenmaal geen 9 to 5 job.
  maandag 27 december 2010 @ 01:35:06 #145
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_90480913
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 01:21 schreef bloodymary het volgende:

En die wijven van Marcel zaten wel te zeiken zeg over dat bellen. Als hij een dag van zijn hoeve is, dan moet hij uiteraard gewoon bereikbaar zijn. Als ze daar al niet tegen kunnen..... Een boederij is nou eenmaal geen 9 to 5 job.
Daar heb je wel een punt dat een boerderij geen 9 tot 5 job is, maar het is fatsoenlijk om aan te geven dat je telefoon aanstaat omdat je mogelijk een belangrijk telefoontje verwacht.
  maandag 27 december 2010 @ 03:00:34 #146
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_90482552
Jammer dat Richard nu niet zo creepy was. Ik hoop op een boerderij vol duistere geheimen. Team Annemiek(e), trouwens, al vind ik haar niet zo bij Richard passen. Ik vraag me af hoe die twee een goed gesprek kunnen voeren. Zij is aanzienlijk intelligenter. Hij zal wel voor Heidy gaan. 'Máxima' :').

Die Annemarie, ze had niet eens de moeite genomen om zich een beetje leuk aan te kleden of om zich ook maar een béétje op te maken. En die mannen :')! Die Harrie lijkt me trouwens nogal een simpele en Annemarie lijkt me zeker niet dom. Ze heeft wel iets voor zoete mannen (wat Harrie opzeker niet is, daar zou ze wel 'tegengas' :') van kunnen krijgen). Een dominant type, vandaar zulke schatjes als Johannes 'blauwe trui' :'). Maar ze zal vast voor Harrie gaan.

Gijsbert valt me toch een beetje tegen, met z'n G-Star-trui. Echt zo'n hip surfdude-type. Maar nog steeds wel mijn favoriet deze reeks. Ik vind Yvonne een schatje, maar uiteindelijk zal de keuze wel op Femke vallen. Ik kan er de vinger niet helemaal opleggen, maar ze lijkt me helemaal niet leuk. Ze heeft ook zo'n nors gezicht, harde trekken.

Frank, tja... echt zo'n jongetje. Met z'n rode wangen. Berber vind ik leuk, niet echt knap, maar gewoon een heel leuk type. En die zal het ook wel worden.

Marcel. Plaatsvervangende schaamte; die toneelstukjes, die gedichtjes, mijn god :'). Ik had wel voor Renate gekozen als ik hem was, in plaats van die suffe langharige blonde. Lekker jong en nog geen kinderen. Maar hij ziet meer in het 'oermoeder-type', zoals dat-ene-pitje (Sonja?). Team Ksenia O+. Leuke vrouw, te leuk eigenlijk :{.
  maandag 27 december 2010 @ 08:15:43 #147
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_90483916
ma 27 dec 2010, 06:00
Boer Maurits heeft 'beet'
door Patricia Cortie
Boer Maurits lijkt beet te hebben in de liefde.

De agrariër uit Boer zoekt Vrouw verklapte over zijn kerst: „Het zou best kunnen zijn dat er een bijzonder iemand voor mij is.” Maurits kreeg net niet genoeg brieven om door te gaan in het programma, maar er zat waarschijnlijk wel een leuke tussen.

detelegraaf.nl
pi_90484380
quote:
Op maandag 27 december 2010 03:00 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind Yvonne een schatje, maar uiteindelijk zal de keuze wel op Femke vallen. Ik kan er de vinger niet helemaal opleggen, maar ze lijkt me helemaal niet leuk. Ze heeft ook zo'n nors gezicht, harde trekken.

Ik dacht al dat ik de enige was die het zag, ze heeft echt een norse kop :X straalt niks uit :N
  maandag 27 december 2010 @ 09:21:54 #149
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_90484399
Ik vind die Jose wel leuk.
pi_90484404
quote:
Op maandag 27 december 2010 03:00 schreef Grunge. het volgende:
Team Ksenia O+. Leuke vrouw, te leuk eigenlijk :{.
Ik vind haar ook het leukste :Y

En idd, waarom een intelligente Annemarie van die simpele jongens uitkiest is mij een raadsel. Ik had leuke tv verwacht, maar dit soort jongens :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')