Ik vrees dat ze keihard het bed uitrent als er een vent in ligt.quote:Op zondag 26 december 2010 22:07 schreef Hippos het volgende:
Ik heb het vermoeden dat bij Annemarie het niet gaat lukken, zo'n wandelende diepvries en 0,0 emotie. Geen leuke gesprekjes en nee...
Richards briljante openingszin: 'ik zie wat jij niet ziet, een lekker ding' zou in ieder geval niet werken, want Annemarie kijkt altijd een andere kant op.quote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zou er gebeuren als boer Richard en boerin Annemarie samen in één jacuzzi zitten?
Ik vind dat helemaal geen matchquote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zou er gebeuren als boer Richard en boerin Annemarie samen in één jacuzzi zitten?
Ik denk ook dat haar ogen van schrik verder uit elkaar gaan staan als ze met Richard in het water zitquote:Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Richards briljante openingszin: 'ik zie wat jij niet ziet, een lekker ding' zou in ieder geval niet werken, want Annemarie kijkt altijd een andere kant op.
Of hij houdt haar minutenlang onder water, of hij zegt iets over neusvleugels.quote:Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Richards briljante openingszin: 'ik zie wat jij niet ziet, een lekker ding' zou in ieder geval niet werken, want Annemarie kijkt altijd een andere kant op.
Richard zou een blauw oog krijgen van Annemarie.quote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Er komen anders wel dezelfde cliché's uit: rustig aan doen, je leeft maar één keer, gezelligheid, lekker gek doen. Annemarie bezoekt graag schuurfeesten, Richard begraafplaatsen.quote:
Ik heb weer hetzelfde als vorige week met jou:quote:Op zondag 26 december 2010 22:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er komen anders wel dezelfde cliché's uit: rustig aan doen, je leeft maar één keer, gezelligheid, lekker gek doen. Annemarie bezoekt graag schuurfeesten, Richard begraafplaatsen.
Klopt, direct toen er een gesprekje kwam ging het weer over neuken.quote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Hippos het volgende:
Overigens begint het cliché te worden toen Marcel aan de koffie zat met zijn vrouwen en het meteen weer ging over 'moeder' 'zwanger' en 'kindjes.' Boer zoekt eicellen...jammer dat ie daar maar op door blijft gaan, maar misschien gaat dat volgende week wel veranderen als ie in zijn natuurlijke habitat is...
Ben bang dat ook daar de kinderkamer al is ingericht.quote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Hippos het volgende:
Ik kan Richard ook soms totaal niet verstaan, en toen ie bij dat kampvuur stond...brrrrrrrr
Ik vond zijn uitje ook niet echt denderend, althans, dat vlieger maken....had Frank het beter getroffen![]()
Overigens begint het cliché te worden toen Marcel aan de koffie zat met zijn vrouwen en het meteen weer ging over 'moeder' 'zwanger' en 'kindjes.' Boer zoekt eicellen...jammer dat ie daar maar op door blijft gaan, maar misschien gaat dat volgende week wel veranderen als ie in zijn natuurlijke habitat is...
En de toekomstige vrouw krijgt een andere kamer.quote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Ben bang dat ook daar de kinderkamer al is ingericht.
Ik denk dat ze geen hoge pet opheeft van haarzelf en denkt dat ze eigenlijk geen kans maakt bij Sander. Dat bleek ook een beetje uit het gesprek met Yvonne. Harrie is momenteel 1e, en misschien maar goed ook want die weet met grap en grol haar los te krijgen. Denk dat ze best sympatiek en grappig is, maar een relatief lange ontdooiingsperiode kent. Kortom Harrie 1e, Adriaan 2e en Johannes moet loskomen als hij wat wil bereiken.quote:Op zondag 26 december 2010 22:01 schreef Kinga het volgende:
En ik geloof dat Annemarie geen vent wil uberhaupt, die haar op de plaats kan zetten. Die Sander was de enige normale met een vlotte babbel van haar groepje. Ik kan nog steeds niet begrijpen wat ze in die hgja-Johannes ziet....mijn god.
Ja, eerst leek het alsof hij gewoon graag een gezin wilde, maar nu is het wel duidelijk dat hij vooral graag een opvolger wilt voor zijn bedrijf. Daarom alleen vrouwen met kind en kinderwens, als het dan niet lukt om zelf te fokken heb je altijd dat kind nog achter de handquote:Op zondag 26 december 2010 22:18 schreef Hippos het volgende:
Alles voor de opvolging van het bedrijf
Ja heel handig, vooral als het kind dat zelf oh dol zo graag wil.quote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Ja, eerst leek het alsof hij gewoon graag een gezin wilde, maar nu is het wel duidelijk dat hij vooral graag een opvolger wilt voor zijn bedrijf. Daarom alleen vrouwen met kind en kinderwens, als het dan niet lukt om zelf te fokken heb je altijd dat kind nog achter de hand
quote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Hier kreeg ik het even benauwd. De doodskisten staan al klaar.
[ link | afbeelding ]
Waar je hart vol van is.....quote:Op zondag 26 december 2010 22:21 schreef easy-going het volgende:
Maakte die Richard nou een opmerking over een motor- (of ketting)zaag aan het begin in die loods waar ze die vlieger bouwden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |