Ik weet niet of ze wachten tot de herhaling morgen op tv is geweest?quote:Op zondag 26 december 2010 21:36 schreef Dinus het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer deze afl. online zal staan?
Dit klinkt als een "Paulientje".quote:Op zondag 26 december 2010 21:37 schreef IV_Xample het volgende:
zo, ik heb mijn schokkende ervaring met Silenus ook overleefd, dus ik kan weer gaan toch?
Het is een beetje jammer dat je iig weet dat ze ver komenquote:Op zondag 26 december 2010 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:
In die brievenleesaflevering zie je toch af en toe een filmpje van een schrijfster thuis? Zoals die Femke en die Ksenia. Zouden dat dan de uiteindelijke keuzes van die boeren zijn? Het is toch allang opgenomen.
de afwijzing bedoel je?quote:Op zondag 26 december 2010 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt als een "Paulientje".![]()
Je mag gaan ja
Jaquote:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/video/2010/default.aspxquote:Op zondag 26 december 2010 21:36 schreef Dinus het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer deze afl. online zal staan?
quote:Op zondag 26 december 2010 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
http://boerzoektvrouw.kro.nl/video/2010/default.aspx
Staat er al.
zo bedoelde ik het niet hoorquote:
voornaam: annemariequote:
hahaha, ja sorry ik heb mijn naam ook maar meegekregenquote:Op zondag 26 december 2010 21:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
voornaam: annemarie
Sorry van die neusvleugels, dat bedoelde ik niet zo.
Nee joh gekkie, dat was een flauw grapje hierquote:Op zondag 26 december 2010 21:40 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet hoor
maar ga verder met het kijken van mijn serie
en hij houdt zichzelf ook wel heel eng stil, dus....:)
ooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 26 december 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, dat was een flauw grapje hier![]()
Sommige vrouwen vatten dat op als zéér diepzinnigquote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef K.Weenie het volgende:
Ik vind die Richard zo'n smerig loeder, net een rat hoe die erbij zit, en dan dat onverstaanbare gezemel van hem.
ik dacht al dat het aan mij lag dat ie niet te verstaan wasquote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef K.Weenie het volgende:
Ik vind die Richard zo'n smerig loeder, net een rat hoe die erbij zit, en dan dat onverstaanbare gezemel van hem. Bleeeh dat je daarmee in bed wil liggen.![]()
Die maxima aka Heidy vind ik dan ook niet echt bij hem passen.. iemand die dit wel wat vind lijken die 2?quote:Op zondag 26 december 2010 21:45 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
ik dacht al dat het aan mij lag dat ie niet te verstaan was
Zal nog tegenvallen dan straks, als 'ie met zijn vork zijn aardappels zit te prakken, riekend naar koeienstront.quote:Op zondag 26 december 2010 21:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vatten dat op als zéér diepzinnig
quote:Op zondag 26 december 2010 21:47 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Zal nog tegenvallen dan straks, als 'ie met zijn vork zijn aardappels zit te prakken, riekend naar koeienstront.
Dat dacht ik ook vorig jaar toen ik voor het eerst een seizoen Boer Zoekt Vrouw ging volgen. Ik had toen gedacht dat Jos voor Marieke zou kiezen door de veronderstelling dat als ze veel in beeld zouden komen, dat ze uitgekozen werden door de betreffende boer. Maar nu weet ik dat dit een indicatie moet zijn van dat ze ver komen.quote:Op zondag 26 december 2010 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is een beetje jammer dat je iig weet dat ze ver komen
quote:Op zondag 26 december 2010 21:47 schreef sheotah het volgende:
Oh, wat ik ook zeggen wilde: bij Annemarie begin ik nu al het kromme-tenen-gevoel van Wietse te krijgen
Ik vind Marcel hier het type niet voor, om z'n telefoon op te nemen, zou het belangrijk geweest zijn? Iets op de boerderie?quote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Marcel nam z'n mobiele foon op en er bleek ene 'Maria' te bellen. Een ouwe vlam die de uitslag van de zwangerschapstest doorbelt
Nog mooier is dat Gijs melkte dat er zoveel inhoud in de brief zat.quote:Op zondag 26 december 2010 21:52 schreef Kinga het volgende:
Trouwens, dat Femke in die brief 'Gijs' schreef...... Wat een dombo dat ie daar voor is gevallen. Gijsbert is gewoon een stomme naam, logisch dat ze er Gijs van maakte. Dat is ook het eerst wat ik dacht toen hij voorgesteld werd in die eerste aflevering.
Het was het adoptiebureau met de mededeling dat zijn aanvraag wéér was afgewezen in verband met een labiele thuissituatie. Daarom kwam hij ook een beetje beteuterd terug.quote:Op zondag 26 december 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Marcel hier het type niet voor, om z'n telefoon op te nemen, zou het belangrijk geweest zijn? Iets op de boerderie?
Ik begreep het ook al niet. Misschien was er idd. iets want de andere boeren hadden hun foon toch écht uitgezet (ook tijdens de andere opnames). Maar ja, dan zeg je toch even dat er iets speelt op het thuisfront?quote:Op zondag 26 december 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Marcel hier het type niet voor, om z'n telefoon op te nemen, zou het belangrijk geweest zijn? Iets op de boerderie?
Maximaquote:Op zondag 26 december 2010 21:46 schreef Confession het volgende:
[..]
Die maxima aka Heidy vind ik dan ook niet echt bij hem passen.. iemand die dit wel wat vind lijken die 2?
Nou, het lijkt me wel een type dat in bed ineens met klamme handjes zit en er niks van baktquote:
haha.. zou je haast denken.quote:Op zondag 26 december 2010 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Marcel nam z'n mobiele foon op en er bleek ene 'Maria' te bellen. Een ouwe vlam die de uitslag van de zwangerschapstest doorbelt
Ik vrees dat ze keihard het bed uitrent als er een vent in ligt.quote:Op zondag 26 december 2010 22:07 schreef Hippos het volgende:
Ik heb het vermoeden dat bij Annemarie het niet gaat lukken, zo'n wandelende diepvries en 0,0 emotie. Geen leuke gesprekjes en nee...
Richards briljante openingszin: 'ik zie wat jij niet ziet, een lekker ding' zou in ieder geval niet werken, want Annemarie kijkt altijd een andere kant op.quote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zou er gebeuren als boer Richard en boerin Annemarie samen in één jacuzzi zitten?
Ik vind dat helemaal geen matchquote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zou er gebeuren als boer Richard en boerin Annemarie samen in één jacuzzi zitten?
Ik denk ook dat haar ogen van schrik verder uit elkaar gaan staan als ze met Richard in het water zitquote:Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Richards briljante openingszin: 'ik zie wat jij niet ziet, een lekker ding' zou in ieder geval niet werken, want Annemarie kijkt altijd een andere kant op.
Of hij houdt haar minutenlang onder water, of hij zegt iets over neusvleugels.quote:Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Richards briljante openingszin: 'ik zie wat jij niet ziet, een lekker ding' zou in ieder geval niet werken, want Annemarie kijkt altijd een andere kant op.
Richard zou een blauw oog krijgen van Annemarie.quote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Er komen anders wel dezelfde cliché's uit: rustig aan doen, je leeft maar één keer, gezelligheid, lekker gek doen. Annemarie bezoekt graag schuurfeesten, Richard begraafplaatsen.quote:
Ik heb weer hetzelfde als vorige week met jou:quote:Op zondag 26 december 2010 22:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er komen anders wel dezelfde cliché's uit: rustig aan doen, je leeft maar één keer, gezelligheid, lekker gek doen. Annemarie bezoekt graag schuurfeesten, Richard begraafplaatsen.
Klopt, direct toen er een gesprekje kwam ging het weer over neuken.quote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Hippos het volgende:
Overigens begint het cliché te worden toen Marcel aan de koffie zat met zijn vrouwen en het meteen weer ging over 'moeder' 'zwanger' en 'kindjes.' Boer zoekt eicellen...jammer dat ie daar maar op door blijft gaan, maar misschien gaat dat volgende week wel veranderen als ie in zijn natuurlijke habitat is...
Ben bang dat ook daar de kinderkamer al is ingericht.quote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Hippos het volgende:
Ik kan Richard ook soms totaal niet verstaan, en toen ie bij dat kampvuur stond...brrrrrrrr
Ik vond zijn uitje ook niet echt denderend, althans, dat vlieger maken....had Frank het beter getroffen![]()
Overigens begint het cliché te worden toen Marcel aan de koffie zat met zijn vrouwen en het meteen weer ging over 'moeder' 'zwanger' en 'kindjes.' Boer zoekt eicellen...jammer dat ie daar maar op door blijft gaan, maar misschien gaat dat volgende week wel veranderen als ie in zijn natuurlijke habitat is...
En de toekomstige vrouw krijgt een andere kamer.quote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Ben bang dat ook daar de kinderkamer al is ingericht.
Ik denk dat ze geen hoge pet opheeft van haarzelf en denkt dat ze eigenlijk geen kans maakt bij Sander. Dat bleek ook een beetje uit het gesprek met Yvonne. Harrie is momenteel 1e, en misschien maar goed ook want die weet met grap en grol haar los te krijgen. Denk dat ze best sympatiek en grappig is, maar een relatief lange ontdooiingsperiode kent. Kortom Harrie 1e, Adriaan 2e en Johannes moet loskomen als hij wat wil bereiken.quote:Op zondag 26 december 2010 22:01 schreef Kinga het volgende:
En ik geloof dat Annemarie geen vent wil uberhaupt, die haar op de plaats kan zetten. Die Sander was de enige normale met een vlotte babbel van haar groepje. Ik kan nog steeds niet begrijpen wat ze in die hgja-Johannes ziet....mijn god.
Ja, eerst leek het alsof hij gewoon graag een gezin wilde, maar nu is het wel duidelijk dat hij vooral graag een opvolger wilt voor zijn bedrijf. Daarom alleen vrouwen met kind en kinderwens, als het dan niet lukt om zelf te fokken heb je altijd dat kind nog achter de handquote:Op zondag 26 december 2010 22:18 schreef Hippos het volgende:
Alles voor de opvolging van het bedrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |