Volgens mij wel ja. Wat wil hij eigenlijk doen met die al bestaande kinderen? Rare Limbo.quote:Op zondag 26 december 2010 21:31 schreef sheotah het volgende:
En trouwens, heeft Marcel nu alleen maar vrouwen gekozen die al een kind of kinderen hebben?
Ik vind de naam Berber ook wel een beetje apart jaquote:Op zondag 26 december 2010 21:30 schreef Morendo het volgende:
Het enige wat niet leuk is aan Berber is haar naam. En ligt het aan mij of is Annemarie een beetje kalend aan het worden?
quote:Op zondag 26 december 2010 21:33 schreef Silenus het volgende:
In spoiler, zodat diegenen die hier niet op zitten te wachten gewoon door kunnen scrollen.Je kunt de aderen zien lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Neukgewei? Juist wel hoorquote:Op zondag 26 december 2010 21:23 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Zou je niet verwachten..
Same herequote:
Ik weet niet of ze wachten tot de herhaling morgen op tv is geweest?quote:Op zondag 26 december 2010 21:36 schreef Dinus het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer deze afl. online zal staan?
Dit klinkt als een "Paulientje".quote:Op zondag 26 december 2010 21:37 schreef IV_Xample het volgende:
zo, ik heb mijn schokkende ervaring met Silenus ook overleefd, dus ik kan weer gaan toch?
Het is een beetje jammer dat je iig weet dat ze ver komenquote:Op zondag 26 december 2010 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:
In die brievenleesaflevering zie je toch af en toe een filmpje van een schrijfster thuis? Zoals die Femke en die Ksenia. Zouden dat dan de uiteindelijke keuzes van die boeren zijn? Het is toch allang opgenomen.
de afwijzing bedoel je?quote:Op zondag 26 december 2010 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt als een "Paulientje".![]()
Je mag gaan ja
Jaquote:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/video/2010/default.aspxquote:Op zondag 26 december 2010 21:36 schreef Dinus het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer deze afl. online zal staan?
quote:Op zondag 26 december 2010 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
http://boerzoektvrouw.kro.nl/video/2010/default.aspx
Staat er al.
zo bedoelde ik het niet hoorquote:
voornaam: annemariequote:
hahaha, ja sorry ik heb mijn naam ook maar meegekregenquote:Op zondag 26 december 2010 21:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
voornaam: annemarie
Sorry van die neusvleugels, dat bedoelde ik niet zo.
Nee joh gekkie, dat was een flauw grapje hierquote:Op zondag 26 december 2010 21:40 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet hoor
maar ga verder met het kijken van mijn serie
en hij houdt zichzelf ook wel heel eng stil, dus....:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |