Doe dat maar eens ja. Recht toe, recht aan. Jwz.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef FedExpress het volgende:
[..]
sorry, zal voortaan duidelijker zijn meske
ik ga mijn uiterste best doen damequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Doe dat maar eens ja. Recht toe, recht aan. Jwz.
Mooi, ik ben benieuwd naar het resultaat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik ga mijn uiterste best doen dame
Je moet wat als je op jacht bent.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef fairytalessuck het volgende:
Waarom ben ik uit de OP gehaald?
ik hoor het wel als het bevalt/niet bevaltquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Mooi, ik ben benieuwd naar het resultaat.
Inderdaad! Dat kán toch niet.quote:
Ik heb de OP uit de wiki gehaald dus dan sta je daar nog niet in.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef fairytalessuck het volgende:
Waarom ben ik uit de OP gehaald?
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik hoor het wel als het bevalt/niet bevalt
Okee, dan vergeef ik je.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb de OP uit de wiki gehaald dus dan sta je daar nog niet in.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:30 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Okee, dan vergeef ik je.
Ik moet wel, je bent een mede SUM 41-lover.
Haahahahah wat een ontzettend leuk grapje.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:35 schreef FedExpress het volgende:
Tijd om mijn bed weer eens een bezoek te gaan brengen!
Ben benieuwd wanneer Fairy zich er vandaag (waarschijnlijk morgen)toe kan zetten te gaan slapen
![]()
Trusten allemaal!
hoezo grapje? over 23 minuten breekt er alweer een nieuwe dag aan hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Haahahahah wat een ontzettend leuk grapje.![]()
Ik ben ook benieuwd, maar denk dat het vandaag niet zo laat wordt.
Maarja dat zeg ik al een paar weken.
Slaap lekker.
Over 16. Dan moet ik snel zijn, oeioei.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hoezo grapje? over 23 minuten breekt er alweer een nieuwe dag aan hoor![]()
Haha, succes!
Yeaaah.quote:
Dat schuift wel wat he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat schuift wel wat he.
Als ik dat kon regelen, had ik dat allang gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Nouja dan maar blijven dromen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als ik dat kon regelen, had ik dat allang gedaan.![]()
Düsseldorf gaat ook niet meer door trouwens.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja dan maar blijven dromen.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:56 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Düsseldorf gaat ook niet meer door trouwens.
We zouden met z'n 4en gaan, maar we hebben geen vervoer en we spreken elkaar te weinig om echt iets fatsoenlijks te regelen.quote:
Oh balen zeg.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:00 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
We zouden met z'n 4en gaan, maar we hebben geen vervoer en we spreken elkaar te weinig om echt iets fatsoenlijks te regelen.
Ja vind ik ook, maarja.quote:
Da's waar, maar meer is altijd beter toch?quote:Op woensdag 17 november 2010 00:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maarja.
Gelukkig heb ik ze al gezien!
Dat klopt, maar iets is beter dan niets.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's waar, maar meer is altijd beter toch?
Da's ook weer zo.quote:Op woensdag 17 november 2010 01:12 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat klopt, maar iets is beter dan niets.
En nu ga ik slapen!
Leef jij ook nogquote:
Klopt.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:33 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen!
fairy, 1.15 uur begint er al meer op te lijken hè
hmmm, ergens kan ik dat wel begrijpenquote:Op woensdag 17 november 2010 13:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ben vanochtend weer niet naar de eerste les gegaan.
Weet niet waarom, maar ik kan het deze week even niet opbrengen om de trein van half 8 te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Duurt al veelste lang..quote:Op woensdag 17 november 2010 12:21 schreef originalred het volgende:
Pfff wanneer zijn ze een keer klaar met die onderwijsboulevard? Wat een drama..
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hmmm, ergens kan ik dat wel begrijpen![]()
Maar goed begin ist halve werk he. Over een tijdje ben je zo uitgerust dat je al om 7 uur in de trein zit!Ja leuk man, dan ben ik een uur te vroeg op school.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit he, ooit komt het zover dat ik gewoon blijf overnachten daar.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Echt he.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:21 schreef originalred het volgende:
Pfff wanneer zijn ze een keer klaar met die onderwijsboulevard? Wat een drama..
Omijngodquote:Op woensdag 17 november 2010 14:43 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga nooit meer een nacht doorhalen om Call of Duty te spelen
quote:
preciesquote:Op woensdag 17 november 2010 14:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja leuk man, dan ben ik een uur te vroeg op school.
Ooit he, ooit komt het zover dat ik gewoon blijf overnachten daar.
quote:
Heb je echt helemaal niet geslapen?quote:
Naar school. Het was een helquote:Op woensdag 17 november 2010 14:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Heb je echt helemaal niet geslapen?
Gast.
Moet jij niet werken of naar school ofzo?
Hahaha dat geloof ik graag ja. Held.quote:
6 fokking hele urenquote:Op woensdag 17 november 2010 15:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hahaha dat geloof ik graag ja. Held.![]()
Moest je lang naar school?
Haha omg.quote:
Nee, viel mee. Normaal ben ik heel druk en nu was ik heeeel stil en rustigquote:Op woensdag 17 november 2010 15:25 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Haha omg.
Wat zullen je klasgenoten en docenten je hard uitgelachen hebben.
Of viel dat mee?
Je moet als je moe bent juist druk gaan doen.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, viel mee. Normaal ben ik heel druk en nu was ik heeeel stil en rustig
Ik heb liever dat het fietspad van de tunnel snel klaar is.quote:
Conserve your energyquote:Op woensdag 17 november 2010 15:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je moet als je moe bent juist druk gaan doen.
Dan val je niet in slaap.
Die nieuwe aflevering is echt de grappigste tot nu toequote:Op woensdag 17 november 2010 15:28 schreef fairytalessuck het volgende:
Ohhhhhhh bdh ik zie nou je signature pas.
Barney.
How i met your mother.
Daar mogen ze ook wel mee opschieten inderdaad.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb liever dat het fietspad van de tunnel snel klaar is.
Die had je toch al niet meer, dusja.quote:
Komt dat weer op televisie??quote:Op woensdag 17 november 2010 15:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die nieuwe aflevering is echt de grappigste tot nu toe
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:03 schreef VulpesVulpes het volgende:
Jeej eindelijk internet hier in db.. het huis begint echt al huis te wordenniet alleen vanwege het internet hoor.. maarja alles krijgt zo zijn plekje
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:57 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
Mooi dat het al wat begint te worden
Tofquote:Op woensdag 17 november 2010 20:04 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
vinden wij ook..
Het valt ons hier trouwens wel op hoeveel gastvrije/aardige mensen er rondlopen voor een stad.. die keer van de bank.. ook hebben we al een keer later mogen betalen bij de bloemist (hij zei neem de bloemen maar mee dit is mijn rekening nummer maak maar een keer over) en de eigenaresse van de pizzaria hier op de hoek heeft ons allerlei dingen verteld over de wijk en den bosch..
Gezellig binnenkomst zo in een week
Wij zijn dat hier allemaal gewendquote:Op woensdag 17 november 2010 20:04 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
vinden wij ook..
Het valt ons hier trouwens wel op hoeveel gastvrije/aardige mensen er rondlopen voor een stad.. die keer van de bank.. ook hebben we al een keer later mogen betalen bij de bloemist (hij zei neem de bloemen maar mee dit is mijn rekening nummer maak maar een keer over) en de eigenaresse van de pizzaria hier op de hoek heeft ons allerlei dingen verteld over de wijk en den bosch..
Wow.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:04 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
vinden wij ook..
quote:
Zie je er niet meer uit als Amsterdams straatschoffie dan.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Handig, als ik per ongeluk wil posten onder VV's account
Anyway, die gastvrijheid komt natuurlijk ook vanwege ons uitermate goede voorkomen he
Meest gastvrije stad van NL hèquote:Op woensdag 17 november 2010 20:04 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
vinden wij ook..
Als je uit A'dam komt zal dat inderdaad schrikken zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:04 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
vinden wij ook..
Vroeg ooit de weg in Amsterdam. Dat doe ik nooit meer.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je uit A'dam komt zal dat inderdaad schrikken zijn.
Die Amsterdammers op m'n werk zijn nog te beroerd om iets terug te zeggen als je ze goedemorgen/goedemiddag wenst.
Welkom iig
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Slecht geslapen.En ik moet zo nog naar een bijeenkomst in het buurthuis ook.
VV komt niet uit a'dam he,d ie is gewoon een geboren braboquote:Op donderdag 18 november 2010 08:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je uit A'dam komt zal dat inderdaad schrikken zijn.
Die Amsterdammers op m'n werk zijn nog te beroerd om iets terug te zeggen als je ze goedemorgen/goedemiddag wenst.
Welkom iig
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Succes. Ik heb geslapen van half 9 tot kwart over 8
aaah, dat meen je niet :p slaapkop, Hahaquote:Op donderdag 18 november 2010 15:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wat wil je, na een nachtje doorhalen om COD te spelen.
Ik ben ook ontwaakt, goeiemiddag.
Jij bent epicquote:Op donderdag 18 november 2010 15:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jaloers is, ik was verd**me al om 6u mn nest uitquote:Op donderdag 18 november 2010 15:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik moest er kwart over 8 uit. Werd wakker van de wekkerquote:Op donderdag 18 november 2010 16:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jaloers is, ik was verd**me al om 6u mn nest uit
Beetje bijgekomen van je COD-nacht ondertussen?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moest er kwart over 8 uit. Werd wakker van de wekker
Ja. Maar op mijn leeftijd moet het gewoon kunnen, een nachtje overslaan tochquote:Op donderdag 18 november 2010 16:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Beetje bijgekomen van je COD-nacht ondertussen?
Een nachtje overslaan op die leeftijd moet kunnen ja.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Maar op mijn leeftijd moet het gewoon kunnen, een nachtje overslaan tochBen nog maar 35
Ja maar dat extra chromosoompje zorgt ervoor dat ik niet zo snel benquote:Op donderdag 18 november 2010 17:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Een nachtje overslaan op die leeftijd moet kunnen ja.
6 uur naar school gaan overdag op die leeftijd vind ik wat minder.
Kind toch.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar dat extra chromosoompje zorgt ervoor dat ik niet zo snel ben
Maastricht?!?! WTF MOET JE DAARquote:Op donderdag 18 november 2010 17:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kind toch.![]()
Goed ik ga even wat nuttigs doen, vanavond op stap in Maastricht yeahh.
Leugenaar.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Maar op mijn leeftijd moet het gewoon kunnen, een nachtje overslaan tochBen nog maar 35
Ik ben ouder dan jou. Zie er alleen heel jong uitquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jou. Zie er alleen heel jong uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |