quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat is een vrouw man.
FE is een jongetjeman.
uiteraardquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Is de inside wel sexy dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mensen die hier studeren zijn ook welkomquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
HelmondWhat the... Ik zie toch echt 's-Hertogenbosch staan
~Si vis amari, ama~
Zag er laatst een bij het programma van Bridget Maasland. Alleen had tie geen pakje aan. Dat maakte misschien het verschil.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:33 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jij bent een sexy postbode ja?
Dat kan toch nooit man, in zo'n pakje.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
uiteraard
Hoe kan de inside nou sexy zijn met al dat bloedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Dat denk ik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zag er laatst een bij het programma van Bridget Maasland. Alleen had tie geen pakje aan. Dat maakte misschien het verschil.
Zegt iemand uit Arnhem.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oja.. Je zit bij SG op school toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik zit daar op school, dus ik heb toestemming om hier te posten.
Ik wist niet dat 's-Hertogenbosch zo gastvrij wasquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
mensen die hier studeren zijn ook welkom
neeeee, onder het pakkie natuurlijk hequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoe kan de inside nou sexy zijn met al dat bloed
Gastvrij? Meest gastvrij nog wel!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oja.. Je zit bij SG op school toch?
[..]
Ik wist niet dat 's-Hertogenbosch zo gastvrij wasIk ga hier zeker een notitie van maken, en dit doorgeven aan mijn stadsgenoten
We hebben niet voor niks de prijs voor meest gastvrije stad 2010 he.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wist niet dat 's-Hertogenbosch zo gastvrij wasIk ga hier zeker een notitie van maken, en dit doorgeven aan mijn stadsgenoten
quote:
Jij basht om niksquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
We hebben niet voor niks de prijs voor meest gastvrije stad 2010 he.
Je kan beter zorgen dat het station afkomt ipv je hier druk om te maken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Jij basht om niksIk kom even gezellig buurten en dit is hoe ik ontvangen wordt? Ik ben geschokt, in Arnhem zou dit een schandaal van grote proporties zijn.
Ik zou het graag willen, helaas is dat niet mijn ambachtquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kan beter zorgen dat het station afkomt ipv je hier druk om te maken.
Klopt, goed onthouden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oja.. Je zit bij SG op school toch?
Dat is nog steeds de outside, alleen dan degene zonder kleding.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
neeeee, onder het pakkie natuurlijk he
Arnhemquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
ja, ik had het over de inside van het pakje zeg maarquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat is nog steeds de outside, alleen dan degene zonder kleding.
Wees dan gewoon duidelijk over wat je bedoelt!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, ik had het over de inside van het pakje zeg maar![]()
Naja, never mind
dat jij het niet begreep wil niet zeggen dat ik niet duidelijk wasquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wees dan gewoon duidelijk over wat je bedoelt!
Mannen..
Als ik iets niet begrijp, is de ander onduidelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat jij het niet begreep wil niet zeggen dat ik niet duidelijk was![]()
je nam mijn woorden gewoon iets te letterlijk
Ja. Vrouwenquote:
quote:
sorry, zal voortaan duidelijker zijn meskequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als ik iets niet begrijp, is de ander onduidelijk.
Want het ligt gewoon niet aan mij, dat kan niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |