Mijn inspiratie is op! Hoe was het gister??quote:
Mastervakken Fiscaal Recht.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:46 schreef Complexiteit het volgende:
GM, hoezo, wat voor colleges volg jij dan?
Hahaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:20 schreef Impressie het volgende:
Het was leuk en ik ben keidood en ik was vanochtend heel vroeg wakker want iemand had het leuke idee om om half 9 alle tegels buiten uit zijn tuin te halen om ze er weer opnieuw in te leggen
Dan moet je maar op tijd komen!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:38 schreef GlowMouse het volgende:
Alles beter dan om 8.40 in een collegezaal komen die helemaal volzit, niet in de vensterbank willen zitten, en daarom de collegezaal weer te verlaten.
Hebben die er ooit in gestaan dan?quote:
Je bent in de war met het wo rechtentopic denk ikquote:
Ja. Aan het eind van de bachelor moet je ook in toga een pleidooi houden, heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:03 schreef Complexiteit het volgende:
Moet je dan ook een scriptie schrijven?
Het is gewoon een slecht evenwicht nu. Ik ben wel eens 10 minuten te vroeg gekomen, en toen was ook 90% al aanwezig.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dan moet je maar op tijd komen!!
Wat ging je gister doen dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:20 schreef Impressie het volgende:
Het was leuk en ik ben keidood en ik was vanochtend heel vroeg wakker want iemand had het leuke idee om om half 9 alle tegels buiten uit zijn tuin te halen om ze er weer opnieuw in te leggen
Dat was bij ons toen ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:13 schreef Two het volgende:
[..]
Wat ging je gister doen dan?![]()
Leuk, moet ik volgende week in mijn vakantie naar Tilburg om een portfolio van AcVa in te leveren...
Biercantus! Waar was jij dan met je hoofd?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:13 schreef Two het volgende:
[..]
Wat ging je gister doen dan?![]()
Leuk, moet ik volgende week in mijn vakantie naar Tilburg om een portfolio van AcVa in te leveren...
Ja oefenhof/rechtbank, dat weetik. Lijkt me leuk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja. Aan het eind van de bachelor moet je ook in toga een pleidooi houden, heb ik ook gedaan
[..]
Het is gewoon een slecht evenwicht nu. Ik ben wel eens 10 minuten te vroeg gekomen, en toen was ook 90% al aanwezig.
Dat moet ja, is onderdeel van de opleidingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:28 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Maar ik bedoel voor die master. Moet je daar dan ook een scriptie voor schrijven?
Ik was met mijn hoofd op een terrasje, speciaalbiertjes aan het drinken om vervolgens naar Pendulum in 013 te gaan met mijn hoofd!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:25 schreef Impressie het volgende:
[..]
Biercantus! Waar was jij dan met je hoofd?
Zo goed zijn mijn ogen ook weer niet, maar dit staat op de studiegids.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom heb je deze kennis?
Doe mij de belangrijke info ff doorspelen dan!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was je aan het skippen vandaag? Je hebt allemaal belangrijke info gemist!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Wat ik doe is in mijn 'Exam Schedule' kijken welke tentamens ik heb per maand, en dan bij het registreren kies je gewoon de vakken die je in die maand hebt, kan niet fout gaan. Desnoods kijk je nog even bij de vakcodes of die overeenkomen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:12 schreef daankes het volgende:
Iemand van bedrijfs economie die weet voor welke toetsen we ons voor morgen moeten inschrijven?
Alleen wiskunde toets 3 right?
Haha, welke?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:38 schreef Two het volgende:
En toen won ik opeens een boek tijdens mijn college geschiedenis
Influence van Robert B. Cialdiniquote:
Cool!quote:
Tijdens laatste college van geschiedenis werd en een quiz gehouden over de stof die behandeld werd tijdens alle voorgaande colleges. De hele zaal deed mee. Bij een fout antwoord viel je af. En zo ging het door tot er 4 over waren. Ik was 4e van de zaalquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Cool!
En hoe heb je die gewonnen dan?
Grappigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:53 schreef Two het volgende:
[..]
Tijdens laatste college van geschiedenis werd en een quiz gehouden over de stof die behandeld werd tijdens alle voorgaande colleges. De hele zaal deed mee. Bij een fout antwoord viel je af. En zo ging het door tot er 4 over waren. Ik was 4e van de zaal
Oo je mocht kiezen ofzo?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:14 schreef Impressie het volgende:
Dat was wel tof jaDie eersten durfden trouwens niet het duurste boek te pakken, dat vonden we nog het leukst van alles
Hihiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:33 schreef Impressie het volgende:
Ja er waren 4 boeken en de beste mocht als eerst kiezen en de tweede daarna. En Seger zei erbij dat een boek de duurste was en je zag die eerste twee even naar dat boek kijken en twijfelen en toen toch maar een ander pakken![]()
!!
Één over sociale psychologie en één over hoe je psychologie terug ziet in de hedendaagse wereld. Die laatste was de duurste.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:03 schreef Impressie het volgende:
Ehm, die ene die Two net zei.
Eentje met consumer behaviour
Andere twee weet ik niet maar gingen geloof ik ook die kant uit
Je krijgt een plaats toegewezenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:01 schreef Impressie het volgende:
Ik kom wel naast je zitten bij het tentamen, nu weet ik dat ik bij jou moet gluren
Bij deze dus:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:13u door Impressie het volgende in een persoonlijk bericht
Eigenlijk zouden we een taart moeten bakken voor auto en oomp om ze te bedanken![]()
Proeftentamens functieleer?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:36 schreef Two het volgende:
[..]
Bij deze dus:
[ afbeelding ]
Voor de proeftentamens van Functieleer
Gister ook maar begonnne, wat is IOT toch ontieglijk veel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:09 schreef Granaatappel het volgende:
Bah, vandaag maar eens gaan beginnen met studeren voor de tentamenweek.
Ik lees de slides, de samenvatting en de begrippen in het boek door en dan moet het wel lukken denk ik zo...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:32 schreef daankes het volgende:
[..]
Gister ook maar begonnne, wat is IOT toch ontieglijk veel.
Waar staat IOT voor?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:40 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ik lees de slides, de samenvatting en de begrippen in het boek door en dan moet het wel lukken denk ik zo...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:32 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Inleiding in de Organisatie Theorie, een oersaai vak dat je in je hoofd moet stampen.
Het is ook multiple-choice met 40 vragen maar alsnog is het gewoon stampen van al die theorie, voornamelijk begrippen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]! Dat is flink verandert dan. In het jaar dat ik dat vak heb afgesloten (5 jaar terug) was het een multiplechoice tentamen en waren de colleges altijd best leuk. Ook altijd leuke voorbeelden erbij.
Durf ik niet te zeggen, je zou even kunnen mailen naar Asset Strategy & Logistics (die verzorgt de leidraad).quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:45 schreef arucard het volgende:
Zijn die leidraden deze week ook nog te halen, of hebben ze daar ook vakantie?
Dan even Asset Economics mailen he, ze hebben elk een soort departement.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:04 schreef arucard het volgende:
Ik ben eigenlijk naar die van Micro-economie op zoek
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:18 schreef Complexiteit het volgende:
Je kunt ze wel uitvinken, zodat je ze in ieder geval niet meer ziet op je blackboard pagina. Soms krijg je dan nog wel mailtjes ervan, maar je blackboard is er wel mooi door opgeruimd.
Deze knop: [ afbeelding ]
quote:Ze mailen me maar, ik klik toch alleen de boeiende aan.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:23 schreef Granaatappel het volgende:
En die mailtjes kun je weer direct in je prullenbak laten terecht komen via je webmail opties.
tip van GlowMouse
quote:Wow, dan is de mijne met 1 ongelezen bericht nogal netjes.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze mailen me maar, ik klik toch alleen de boeiende aan.
At 23/10/10 19:26 you had 439 unread messages.
quote:Me neither, microeconomieOp zondag 24 oktober 2010 13:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Morgen tentamen en ik heb er geen goed gevoel over.
quote:HerkenbaarOp zondag 24 oktober 2010 13:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Morgen tentamen en ik heb er geen goed gevoel over.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:20 schreef arucard het volgende:
Weet iemand wat nou precies de tentamenstof van Wiskunde 1 is?
quote:Nja ben zeer benieuwd hoor naar dat tentamen van geschiedenis. De stof gaat niet echt heel diep imo, dus ben zeer benieuwd wat voor vragen ik kan verwachten!
quote:Volgens mij staat die O voor Olympus. Wat betekent dat je in de sportzaal zit, echt kut om daar tentamen te maken.Op zondag 24 oktober 2010 16:54 schreef sk888er het volgende:
Morgen hier ook tentamen micro-economie om 8:30 (geweldige tijd)
Merendeel van de onderwerpen al op het HBO gehad maar blijft toch lastig.
Waar zit trouwens gebouw O voordat ik morgen te laat kom?
quote:Klopt. En zo slecht is het niet, want de tafeltjes zijn er groter.Op zondag 24 oktober 2010 16:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens mij staat die O voor Olympus. Wat betekent dat je in de sportzaal zit, echt kut om daar tentamen te maken.
quote:Je hebt er veel meer overlast dan bij een normale zaak. Helemaal als er eenmaal mensen weg beginnen te lopen door die piepende klote deur.Op zondag 24 oktober 2010 17:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Klopt. En zo slecht is het niet, want de tafeltjes zijn er groter.
quote:JL Rendierhof?Op zondag 24 oktober 2010 17:00 schreef sk888er het volgende:
Ow dat zit volgens mij tegenover mijn oude basisschool
quote:Drama om daar tentamen te maken vind ik ook ja. Je hebt idd wat meer ruimte op het tafeltje (doch anders heb je 2 tafeltjes), maar alles piept en kraakt, en het zit voor geen meter.Op zondag 24 oktober 2010 17:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt er veel meer overlast dan bij een normale zaak. Helemaal als er eenmaal mensen weg beginnen te lopen door die piepende klote deur.
quote:Ik ben ook benieuwd en heb ook telkens dubbele gevoelens erover, maar ik heb zojuist alle sheets doorgekeken van IGP en ik herkende alles en snapte ook de verbanden goed wie nou waarbij hoorde en wat als reactie op wat was! Komt vast wel goed, en zo niet dan zien we dat ooit wel weerOp zondag 24 oktober 2010 15:59 schreef Two het volgende:
[..]
Nja ben zeer benieuwd hoor naar dat tentamen van geschiedenis. De stof gaat niet echt heel diep imo, dus ben zeer benieuwd wat voor vragen ik kan verwachten!
quote:Niet heel slim om nu nog te gaan beginnen inderdaadOp zondag 24 oktober 2010 18:48 schreef Mikeyyy het volgende:
haha micro aan universiteit tilburg zeker? zal ik wat leuks vertellen. Ik ga vanavond beginnen.. word 3x niks
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:54 schreef daankes het volgende:
[..]
Niet heel slim om nu nog te gaan beginnen inderdaad.
Moet zeggen dat ik ook een kleine tegenslag had, dacht namelijk dat we morgen avond pas toets hadden, maar dat is dus half 9. Weinig leren van te voren dus.
Heb verder geen samenvatting voor je, heb zelf gewoon sheets doorgelezen en hier en daar opdrachten gemaakt. Wel stom dat er niet net als wiskunde een aantal oefentoetsen online staan. Bah.
quote:Klote webmail. Ik kan de titel van een belangrijke mail wel zien, maar kan de mail zelf niet bekijken.Webmail Notifier: No response from stumail.
quote:http://stumail.uvt.nl:8080Op zondag 24 oktober 2010 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klote webmail. Ik kan de titel van een belangrijke mail wel zien, maar kan de mail zelf niet bekijken.
Moet ook nog een mail de deur uit doen.
quote:Kwam er gisteravond ook nog achter.Op zondag 24 oktober 2010 22:37 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
http://stumail.uvt.nl:8080
of
https://stumail.uvt.nl:1011
edit: de beveiligde verbinding ligt eruit.. de laatste link werkt dus niet, de eerste wel.
quote:Ik dacht dat je een 6 oneindig kan herkansen. Stel dat je nu een 7 haalt en de tweede keer een 6, dan telt je 6. Check het nog even goed in het OER, want het kan per opleiding anders zijn. Bij ons was het vorig jaar per vak anders...Op maandag 25 oktober 2010 12:10 schreef sk888er het volgende:
vrij zuur:( heel "herfstvakantie" geleerd voor microeconomie en uiteindelijk tijdens het tentamen maar 8 van de 30 vragen zeker weten....
edit: stel ik heb voor dit tentamen een 6 kan ik dit dan gewoon herkansen? En zo ja, stel ik haal vervolgens toch een lager punt dan dat ik al had, telt dan toch dit punt?
Ik baal namelijk echt enorm, aangezien ik veel beter kan als de vraagstelling anders was geweest. (+ nu kan ik me op deze manier van vragen voorbereiden voor de her).
quote:zal is gaan uitzoeken of navragen dan iddOp maandag 25 oktober 2010 13:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een 6 oneindig kan herkansen. Stel dat je nu een 7 haalt en de tweede keer een 6, dan telt je 6. Check het nog even goed in het OER, want het kan per opleiding anders zijn. Bij ons was het vorig jaar per vak anders...
quote:haha bij ons waren ze vergeten de kladblaadjes klaar te leggen, die werden toen nog uitgedeeld.Op maandag 25 oktober 2010 13:26 schreef Granaatappel het volgende:
Micro-economie zit er op, goed gevoel over!
Moet 15/30 goed hebben voor een 6, is zeker gelukt denk ik zo.
In die gymzaal een tentamen maken is wel vervelend, erg krakkemikkige stoeltjes, zat echt niet lekker. Ook kreeg je maar 1 kladblaadje in het begin dus kon je de hele tijd je hand opsteken voor extra blaadjes in zo'n grote zaal...
quote:En anders weet GM het welOp maandag 25 oktober 2010 13:59 schreef sk888er het volgende:
zal is gaan uitzoeken of navragen dan idd
quote:RER! Voor de feb: artikel 23 lid 7.Op maandag 25 oktober 2010 13:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een 6 oneindig kan herkansen. Stel dat je nu een 7 haalt en de tweede keer een 6, dan telt je 6. Check het nog even goed in het OER, want het kan per opleiding anders zijn. Bij ons was het vorig jaar per vak anders...
quote:Ja dat is dus het gevalOp dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef arucard het volgende:
En als je wel naar de colleges was gegaan maar het niet had overgenomen omdat het toch in de slides stond is het al helemaal zuur
quote:HahaOp dinsdag 26 oktober 2010 14:31 schreef GlowMouse het volgende:
Kinderachtig. Kaart het aan bij Univers
quote:Volgens BB de inhoud van college 1 t/m 5, loopt dit synchroon met de instructiecolleges?Op zondag 24 oktober 2010 14:20 schreef arucard het volgende:
Weet iemand wat nou precies de tentamenstof van Wiskunde 1 is?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:05 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Volgens BB de inhoud van college 1 t/m 5, loopt dit synchroon met de instructiecolleges?
quote:Karig. Dat soort rijtjes neem ik nu juist niet over omdat docenten vaak zeggen dat het toch wel op BB komt.
quote:Inderdaad, ik heb braaf alle colleges gevolgd en kan het alsnog niet snel even opzoeken in de slides, moet ik weer dat dikke boek doorspitten...Op dinsdag 26 oktober 2010 15:09 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Karig. Dat soort rijtjes neem ik nu juist niet over omdat docenten vaak zeggen dat het toch wel op BB komt.
quote:Zo had ik laatst ook een keer een college waarvoor je inderdaad de opdrachten verplicht gemaakt moest hebben, wilde je binnen komen. Was er wel blij mee, want normaliter lees ik alles maar bereid ik de opdrachten niet voor. Nu dus wel, wel leuk voor een keer.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:16 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb braaf alle colleges gevolgd en kan het alsnog niet snel even opzoeken in de slides, moet ik weer dat dikke boek doorspitten...
Ik hoorde trouwens ook van iemand dat 'ie een werkcollege niet mocht bijwonen als 'ie het huiswerk ervoor niet zou maken.
quote:Lullig ja, haha.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef Granaatappel het volgende:
Ben momenteel voor een tentamen aan het leren en zie ik tot mijn verbazing dat de docent de Powerpoint slides heeft aangepast speciaal voor de 'blackboard versies' i.t.t. de 'college versies'. Vanalles eruit gehaald, bv.
Voordelen:
- ...
- ...
Nadelen:
- ...
- ...
Kinderachtig of niet?
quote:Goed ding als je het mij vraagt. Als niemand de werkcolleges voorbereid, kun je net zogoed een hoorcollege geven.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:16 schreef Granaatappel het volgende:
Ik hoorde trouwens ook van iemand dat 'ie een werkcollege niet mocht bijwonen als 'ie het huiswerk ervoor niet zou maken.
quote:Mijn dank is groot!Op maandag 25 oktober 2010 19:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
RER! Voor de feb: artikel 23 lid 7.
quote:Zat nog te twijfelen als ik een 6 had gehaald of ik dit ga herkansen. Dit geeft mij iig de doorslag om het zeker te gaan herkansen, ongeacht wat voor punt ik heb gehaald.7. In geval van meerdere toetspogingen voor een vak geldt het hoogste resultaat.
quote:Hoogleraar betekent toch niets anders dan docent aan een universiteit?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:13 schreef Complexiteit het volgende:
Niet iedere docent is tevens hoogleraar.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:32 schreef aardappel het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Professor
Betekenis is verschillend in verschillende landen btw.
quote:stud!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:18 schreef Friek_ het volgende:
Wtf, ik heb gewoon een tien gehaald voor een van m'n essays. Ik word helemaal gek hier.
quote:Volgens mij zit het zo:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:19 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Hoogleraar betekent toch niets anders dan docent aan een universiteit?
Tenminste, dat is de officiële Nederlandse betekenis...
quote:Als je Organisatietheorie bedoelt heb ik wel de eerste 5 powerpoints.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:13 schreef daankes het volgende:
Granaat, neem aan dat ze de ppt hebben aangepast na het college, zodat je hem wel normaal kon downloade als je hem wou gebruiken voor het HC.
If so,
heeft iemand de ppt´s van te voren gedownload en zou die die dan nog even willen uploaden. Ben wel naar HC´s geweest maar heb dus niets meer gedaan dan luisteren aangezien ik niet wist dat die dames zo achterlijk triest waren.
quote:De goede? Zou je die aub ergens kunnen oploaden of iets dergelijks, zou ik heel erg fijn vinden!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:25 schreef arucard het volgende:
[..]
Als je Organisatietheorie bedoelt heb ik wel de eerste 5 powerpoints.
quote:http://www.megaupload.com/?d=CXBQJBTGOp dinsdag 26 oktober 2010 21:32 schreef daankes het volgende:
[..]
De goede? Zou je die aub ergens kunnen oploaden of iets dergelijks, zou ik heel erg fijn vinden!
quote:Boek heb ik al zo goed als doorgespit afgelopen week, leidraad heb ik niet. Maar alle beetjes extra helpen (hoop ik).Op dinsdag 26 oktober 2010 21:40 schreef arucard het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/?d=CXBQJBTG
Ik weet trouwens niet zeker of het de goede zijn, maar ik heb ze allemaal in september al gedownload. Zelf ben ik van plan gewoon via het boek en leidraad te leren.
quote:nu ben je hier welkom?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:18 schreef Friek_ het volgende:
Wtf, ik heb gewoon een tien gehaald voor een van m'n essays. Ik word helemaal gek hier.
quote:Handig! bedanktOp dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef Wokkel1982 het volgende:
Ik heb hier trouwens ook nog een samenvatting IOT:
http://www.mediafire.com/?okjr25jhcd2tncf
quote:Dat is een hele handleiding!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:44 schreef Wokkel1982 het volgende:
Ik heb hier trouwens ook nog een samenvatting IOT:
http://www.mediafire.com/?okjr25jhcd2tncf
quote:Van wat ik heb meegekregen van de wc's is logisch nadenken al 30% van het examen, de vragen lezen 20% en kennis van begrippen de overige 50%. IOT is het vak waar ik het meeste vertrouwen in heb/had deze week.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:10 schreef Granaatappel het volgende:
Handig die samenvatting inderdaad!
Wel een dikke pil om te lezen, ik zal zien donderdag, kan toch niet alles onthouden, meer de rode draad in het verhaal maar niet alles specifiek.
quote:Functie? Wat vroeg inderdaad! Was inleiding goed gegaan? Of die hoef jij niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Om half 9 tentamen.. Wat een belachelijke tijd!![]()
![]()
quote:Die hoef ik niet. Hebben we in het eerste jaar bij organisatiewetenschappen al gehad. Wel toffe cursus..Op dinsdag 26 oktober 2010 23:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Functie? Wat vroeg inderdaad! Was inleiding goed gegaan? Of die hoef jij niet?
quote:Dat is echt pre-cies de functie waar ik naar gesolliciteerd heb een aantal maanden geleden. Destijds werd ik afgewezen omdat een andere student een werkverleden had in het communiceren tussen instanties. Zou me wel erg vreemd lijken om nogmaals doodleuk m'n cv en sollicitatiemail in te sturen.
quote:Een 5,5 is bij onze faculteit toch te laag, je hebt een 5,8 nodig om te slagen officieel.Op woensdag 27 oktober 2010 14:02 schreef Impressie het volgende:
Ik heb bij functieleer 1 fout teveel gemaakt dus een 5.. Maar de docent heeft erbij gezegd: 'Let op: 5.5 mag niet gegeven worden, cesuur ligt bij 34 correct.'
Ik had juist gehoord dat dat dit jaar veranderd is en dat dat wél gegeven mag worden? Kan iemand dat bevestigen en zo ja, heeft het nog nut om die docent te mailen? Baal er wel van dat het net met 1 fout is..
quote:dit jaar niet meer; zie art. 14 RER FSW: http://www.uvt.nl/studenten/studeren/oer/fsw/1011-richtlijnen.pdfOp woensdag 27 oktober 2010 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een 5,5 is bij onze faculteit toch te laag, je hebt een 5,8 nodig om te slagen officieel.Ik zou de docent niet hiervoor mailen, eerder hopen dat de norm wordt aangepast.
quote:Dat wist ik helemaal niet!Op woensdag 27 oktober 2010 14:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dit jaar niet meer; zie art. 14 RER FSW: http://www.uvt.nl/studenten/studeren/oer/fsw/1011-richtlijnen.pdf
quote:Bij inleiding in de organisatietheorie hoeven we maar 22 van de 40 goed te hebben voor een 6Op woensdag 27 oktober 2010 14:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze nog wel altijd de norm aanhouden dat je minimaal 2/3e goed moet hebben bij een multiplechoice tentamen (zo gaat dat bij de meeste vakken bij ons althans).
quote:Bij FSW houden ze wel rekening met de gokcorrectie.Op woensdag 27 oktober 2010 15:02 schreef arucard het volgende:
[..]
Bij inleiding in de organisatietheorie hoeven we maar 22 van de 40 goed te hebben voor een 6![]()
quote:Dat maakt het nog zuurder dan.Ik had van mijn gegokte er nog 2 goed.Op woensdag 27 oktober 2010 15:58 schreef Impressie het volgende:
Die gokcorrectie kan sterven aan constipatie. Ik had er 18 gegokt waarvan ik bij de meesten zoiets had van 'die of die is het' en ik had er 1 goed gegokt.. De 32 die ik zeker wist waren wel allemaal goed. Daar had ik ook een streepje bij gezet op mijn kladblaadje dat ik die zeker wist
Bedankt voor de link, GMHad al gezocht op de UvT OER maar daar stond niks in.
quote:Staan er toevallig net opOp woensdag 27 oktober 2010 16:49 schreef BaasD het volgende:
Waarom staan de antwoorden van micro nog niet onlineze zouden er vanmorgen opstaan
quote:Ik 15 van de 30... en had een5 nodig..... Ik heb gewoon bij vraag 1 het verkeerde antwoord aangekruist
quote:jaOp woensdag 27 oktober 2010 17:08 schreef arucard het volgende:
Hoe moet dat herkansen? Als je je registreert voor dat hertentamen is dan alles geregeld?
quote:Een 7 dan he, gaat om het detail.Op woensdag 27 oktober 2010 17:19 schreef GlowMouse het volgende:
Je kunt een vak niet afsluiten met een 7,4.
quote:Waarom ik geen 7,5 heb?
quote:Het staat nergens maar afronden is ergens in een NEN-norm wel gedefinieerdOp woensdag 27 oktober 2010 17:42 schreef Granaatappel het volgende:
Die 0,01 klopte trouwens niet.
Als dat echt zo is ben ik heul blij GM.
Staat dat in de RER?
quote:Bedoel je 50% of 10% van die 20%?Op woensdag 27 oktober 2010 19:40 schreef sk888er het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan docenten die veel te veel stof in een toets zetten.
Ben zonet terug van de tussentoets statistiek. Was niet moeilijk ofzo heb denk ik bijna alles wat ik gemaakt heb goed. Maar nadat de tijd (2 uur) was verstreken was 80% van de zaal nog aanwezig (ik zat in de grote college zaal wz1) en van die overige 20% was 10% na een half uur al weg.
Damn baal nu wel zeg dat ik maar waarschijnlijk een zes-je heb.
quote:Balen!Op woensdag 27 oktober 2010 14:02 schreef Impressie het volgende:
Ik heb bij functieleer 1 fout teveel gemaakt dus een 5.. Maar de docent heeft erbij gezegd: 'Let op: 5.5 mag niet gegeven worden, cesuur ligt bij 34 correct.'
Ik had juist gehoord dat dat dit jaar veranderd is en dat dat wél gegeven mag worden? Kan iemand dat bevestigen en zo ja, heeft het nog nut om die docent te mailen? Baal er wel van dat het net met 1 fout is..
quote:ib4brute moord.Op woensdag 27 oktober 2010 21:46 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ha ha, nu weet ik wie je bent!
quote:Ik vond de tussentoets toen ook echt meevallen, alleen had ik niet alle vragen gemaakt omdat ik de trein wilde halenOp woensdag 27 oktober 2010 19:40 schreef sk888er het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan docenten die veel te veel stof in een toets zetten.
Ben zonet terug van de tussentoets statistiek. Was niet moeilijk ofzo heb denk ik bijna alles wat ik gemaakt heb goed. Maar nadat de tijd (2 uur) was verstreken was 80% van de zaal nog aanwezig (ik zat in de grote college zaal wz1) en van die overige 20% was 10% na een half uur al weg.
Damn baal nu wel zeg dat ik maar waarschijnlijk een zes-je heb.
quote:Kun je helaas niet herkansen, het is nl. een tussentoetsOp donderdag 28 oktober 2010 12:43 schreef daankes het volgende:
hmm, wiskunde compleet verneukt, word lekker herkansen ben ik bang.
quote:Prima wel. Ga je weer beginnen?Op donderdag 28 oktober 2010 12:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, een goeie voorbereiding is het halve werk!
Hoe is het?
quote:Volgend jaar. Ik heb me een jaar uitgeschreven en komend collegejaar ga ik weer meedoen.Op donderdag 28 oktober 2010 13:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Prima wel. Ga je weer beginnen?
quote:Bedoelde meer het vak als een geheel. Maargoed, als ik volgende tussentoets weer een 8 haal, en laatste toets gewoon een 6~7 heb ik het uiteindelijk nog voldoende afgesloten.Op donderdag 28 oktober 2010 13:02 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Kun je helaas niet herkansen, het is nl. een tussentoets![]()
Heb Wiskunde wel goed gemaakt gelukkig, 2 foutjes maar
Succes met IOT in ieder geval!
quote:Onderaan of bovenaan het topic staat een groen knopje 'volgen' o.i.d.Op donderdag 28 oktober 2010 14:25 schreef mw19208509 het volgende:
Misschien stomme vraag maar ik wil dit topic blijven volgen. Hoe krijg ik dit bij mijn actieve topics? Weet dat ik dit nu automatisch gedaan heb door te reageren maar hoe moet dat als je (nog) niet wil reageren?
Idioot niet-gebruiksvriendelijk forum pffff
Valt me trouwens op dat jullie al tentamens hebben gehad, of worden tussentoetsen niet opgenomen in de exam registration??
Daarnaast nog niet begonnen met studeren, wel al wat bijgelezen. Eerste tentamens in december
quote:Ja de volgende toets is weer 15% en die daarna is 40% maar wel open vragen voor die laatste heb ik begrepen.Op donderdag 28 oktober 2010 14:26 schreef daankes het volgende:
[..]
Bedoelde meer het vak als een geheel. Maargoed, als ik volgende tussentoets weer een 8 haal, en laatste toets gewoon een 6~7 heb ik het uiteindelijk nog voldoende afgesloten.
Maar jij haalt trouwens wel goede punten of lijkt dat alleen maar?
quote:Nope, niet bij mij of ik ben heel scheelOp donderdag 28 oktober 2010 14:32 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Onderaan of bovenaan het topic staat een groen knopje 'volgen' o.i.d.
quote:Addblocker aanstaan zeker?Op donderdag 28 oktober 2010 15:32 schreef mw19208509 het volgende:
[..]
Nope, niet bij mij of ik ben heel scheel
quote:Bij dit topic zie je nu als het goed is een rood knopje met stop volgen. Op die plek zou een topic volgen-knop moeten staan bij topics waar je nog niet gereageerd hebt.Op donderdag 28 oktober 2010 15:32 schreef mw19208509 het volgende:
[..]
Nope, niet bij mij of ik ben heel scheel
Wel bookmarks, maar ik wil het onder mijn actieve topics krijgen zodat ik in 1 klik naar het laatstgelezen bericht kan gaan.
Denk dat die optie die ik wil dan niet mogelijk is? (Evenals een mailtje als er gereageerd is op een topic (wel irritant bij slow chat)).
quote:Nee helaas zie ik het niet staan. In andere topic waar in nog niet in gereageerd heb is ook geen groen knopje te vinden. Stoppen met volgen kan ik alleen via "verwijderen" bij mijn actieve topics.Op donderdag 28 oktober 2010 15:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Bij dit topic zie je nu als het goed is een rood knopje met stop volgen. Op die plek zou een topic volgen-knop moeten staan bij topics waar je nog niet gereageerd hebt.
quote:Maakt niet uit, haha.Op donderdag 28 oktober 2010 19:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoi!
Hoe gaat het met je studie? Ik heb totaal niet bijgelezen
quote:Het begin kun je nu opzoeken op de studiegids (hangt ook af van herkansingen), en het nieuwe jaar begint op zijn vroegst op 26 augustus.Op donderdag 28 oktober 2010 21:16 schreef sk888er het volgende:
Ik moet voor mn bijbaantje de zomervakantie al doorgeven....
Iemand een idee tussen welke 2 data ik zeker veilig zit?
quote:Gewoon kijken wanneer je eventuele laatste tentamen is en/of naar de jaarplanning kijkenOp donderdag 28 oktober 2010 21:16 schreef sk888er het volgende:
quote:Nu al?! Waar werk je?Op donderdag 28 oktober 2010 21:16 schreef sk888er het volgende:
quote:Het klagen ging vooral over de hoeveelheid vragen voor die 2 uur die er voor staat. Want makkelijk was ie inderdaad.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:16 schreef Soldier2000 het volgende:
Zijn er meer mensen die woensdag de mid-term statistiek tentamen hebben gehad?
Het viel me op hoeveel mensen er zaten te klagen over deze relatief makkelijke toets.
quote:Niets meer vragen dan de toetsen van vorig jaar.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:33 schreef sk888er het volgende:
[..]
Het klagen ging vooral over de hoeveelheid vragen voor die 2 uur die er voor staat. Want makkelijk was ie inderdaad.
quote:IOT had ik echt binnen een half uur klaarOp vrijdag 29 oktober 2010 14:36 schreef Granaatappel het volgende:
Tentamenweek zit er weer op, blij toe ^^
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:10 schreef BobW het volgende:
IOT 25 goed dus een 6.3
Wiskunde 11 van de 15 goed
en Micro 20 van de 30
Geslaagd weekje
quote:GefeliciteerdOp vrijdag 29 oktober 2010 19:24 schreef arucard het volgende:
Ik heb er net genoeg, 23 goed![]()
Toch nog één tentamen voldoende gemaakt.
quote:Je hebt altijd betere, gefeliciteerdOp vrijdag 29 oktober 2010 20:32 schreef Granaatappel het volgende:
IOT 32/40
Wiskunde 13/15
Micro 22/30
Super blij
quote:Jij ookOp vrijdag 29 oktober 2010 20:53 schreef BobW het volgende:
[..]
Je hebt altijd betere, gefeliciteerd
Ligt aan het rooster dat je gebruikt. Die standaard in blackboard gaat niet zo ver.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:49 schreef sk888er het volgende:
Was net mn rooster aan het invoeren in mn telefoon en kom er net achter dat 3 december mijn laatste college is, is dit altijd zo? :/
lag gewoon in mijn postvakquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:12 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.uvt.nl/universiteit/dies/
18 oktober schijnen de uitnodigingen verstuurd te zijn, maar ik heb niks gezien. Als student kun je een videostream in CZ115 bekijken, mits je je aanmeldt en een uitnodiging ontvangt.
Wat goed dat je pathologie hebt gehaaldquote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, haha.
Ik zit nu in de derde & ik heb Testtheorie en Ontwikkelingsstoornissen nog open staan uit de tweede. Verder heb ik Psychopathologie vorig jaar "voor de grap" gedaan en gehaald, dus dat scheelt weer. In principe loop ik dus één vak achter, dus dat is wel te doen
Had jij vorig jaar nog wel meegedaan of was je toen ook al uitgeschreven?
Jij niet volgens mij...quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:47 schreef Impressie het volgende:
Er is er een jarig hoerahoera
Gaan jullie maar lekker gokken wie
Je bent 3 dagen te laatquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:47 schreef Impressie het volgende:
Er is er een jarig hoerahoera
Gaan jullie maar lekker gokken wie
quote:Nee. Hij is volgens mij pas in december jarig ofzo.
GEFELICITEERD!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef Two het volgende:
Hahaha klopt helemaal!
Ik ben vandaag 20 geworden
Dankjewelquote:
Ahhh, hoe coolquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:15 schreef Two het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Ik voel me ook erg jarig, kreeg namelijk een werkcollege MTO en een hoorcollege Hersenen en Gedrag cadeau
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef Two het volgende:
Hahaha klopt helemaal!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef Two het volgende:
Hahaha klopt helemaal!
ik heb niks gehad en nu zit de zaal al volquote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:20 schreef GlowMouse het volgende:
iedereen gefeliciteerd die dit jaar jarig is geweest!
Je hebt nog even om er over na te denken, toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:03 schreef Complexiteit het volgende:
Ik weet niet welke master ik wil doen, besef ik me opeens.
Nog ongeveer 1,5 jaarquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt nog even om er over na te denken, toch?
Ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:14 schreef Granaatappel het volgende:
Ik moet binnenkort in L104 zijn in de bieb, waar zit dat ergens, op de 1e etage?
http://zoeken.rechtspraak.nl/quote:Op woensdag 3 november 2010 13:22 schreef Tegan het volgende:
Aan de rechtenstudenten: Kan je ergens een bepaalde rechtzaak met procedurenummer xxx inzien ergens?
17:52.quote:Uiterlijk op 3 november 2010 zal een geanonimiseerde uitslagenlijst worden gepubliceerd op Blackboard.
Hm, het is een lopende zaak. Jammer.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
http://zoeken.rechtspraak.nl/
Niet alle uitspraken worden gepubliceerd. Bij lopende zaken moet je denk ik langs de rechtbank voor meer informatie, en dan hangt het nog van het soort zaak af want sommige zaken moeten eerst geanonimiseerd worden (bv. belastingrecht).
Ik had vanmiddag om 12.30 ook al weekend.quote:
Gewoon ook weekend nemen! Dat persoonlijkheidsleer zal denk ik toch niet lastig zijn.quote:
Ik had vorig blok alleen functieleer. Als het goed is daarvoor 7.5 dus wel prima.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:56 schreef Impressie het volgende:
Tentamens mwoah, zit echt nét op het randje of ik het wel of niet haal dus ik weet het niet.. Jij dan?
En persoonlijkheidsleer lijkt mij juist wel lachen, zie alleen ook op tegen die vragenlijsten ja
Heb je mij eigenlijk al gespot?quote:Op donderdag 4 november 2010 18:07 schreef Impressie het volgende:
Wie weet spot ik je dan weleens, zonder het te weten. Heb geen idee hoe je eruit ziet namelijk en in je fobo sta je ook niet
Die ene keer toen jij je boekje won, maar ik weet niet meer precies hoe je eruit ziet dus telkens denk ik van 'ooh is dat hem nou?' en dan zit je meestal toch te verquote:
ik jou weer eenmaal.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:07 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb Impressie meerdere malen gespot.
ik spot wel eens mensen die op jou lijken, maar dan durf ik nooit hoi te zeggen want ik weet het nooit zekerquote:
Hoe weet je hoe ik eruit zie?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:07 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb Impressie meerdere malen gespot.
Nee, eigenlijk nietquote:Op donderdag 4 november 2010 22:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik spot wel eens mensen die op jou lijken, maar dan durf ik nooit hoi te zeggen want ik weet het nooit zeker
wil je gespot worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot dusver mijn klaagzang. Om er nog een positieve draai aan te geven: ik heb vandaag wel geleerd dat het logo van de uvt bestaat uit een boompje met wortels en wat de achterliggende gedachte daarachter is. Superinteressant natuurlijk.
Ik heb jou voor zover ik weet nog nooit gespotquote:
Bovennatuurlijke krachten.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:39 schreef Impressie het volgende:
[..]
Hoe weet je hoe ik eruit zie?
In C kun je vlakbij de lunchroom naar beneden, zitten wat zalen en een stilte ruimte, ziet er ook uit als een bunker.quote:
Ik ook ja, stoptrein Breda (stopt in West) reed helemaal niet door seinstoringen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:22 schreef Two het volgende:
Wat een drama vanochtend met de treinen zeg.. Uiteindelijk met de bus naar West gegaan om een kwartier te laat te komen bij mijn werkcollege
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |