quote:Het begin kun je nu opzoeken op de studiegids (hangt ook af van herkansingen), en het nieuwe jaar begint op zijn vroegst op 26 augustus.Op donderdag 28 oktober 2010 21:16 schreef sk888er het volgende:
Ik moet voor mn bijbaantje de zomervakantie al doorgeven....
Iemand een idee tussen welke 2 data ik zeker veilig zit?
quote:Gewoon kijken wanneer je eventuele laatste tentamen is en/of naar de jaarplanning kijkenOp donderdag 28 oktober 2010 21:16 schreef sk888er het volgende:
quote:Nu al?! Waar werk je?Op donderdag 28 oktober 2010 21:16 schreef sk888er het volgende:
quote:Het klagen ging vooral over de hoeveelheid vragen voor die 2 uur die er voor staat. Want makkelijk was ie inderdaad.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:16 schreef Soldier2000 het volgende:
Zijn er meer mensen die woensdag de mid-term statistiek tentamen hebben gehad?
Het viel me op hoeveel mensen er zaten te klagen over deze relatief makkelijke toets.
quote:Niets meer vragen dan de toetsen van vorig jaar.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:33 schreef sk888er het volgende:
[..]
Het klagen ging vooral over de hoeveelheid vragen voor die 2 uur die er voor staat. Want makkelijk was ie inderdaad.
quote:IOT had ik echt binnen een half uur klaarOp vrijdag 29 oktober 2010 14:36 schreef Granaatappel het volgende:
Tentamenweek zit er weer op, blij toe ^^
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:10 schreef BobW het volgende:
IOT 25 goed dus een 6.3
Wiskunde 11 van de 15 goed
en Micro 20 van de 30
Geslaagd weekje
quote:GefeliciteerdOp vrijdag 29 oktober 2010 19:24 schreef arucard het volgende:
Ik heb er net genoeg, 23 goed![]()
Toch nog één tentamen voldoende gemaakt.
quote:Je hebt altijd betere, gefeliciteerdOp vrijdag 29 oktober 2010 20:32 schreef Granaatappel het volgende:
IOT 32/40
Wiskunde 13/15
Micro 22/30
Super blij
quote:Jij ookOp vrijdag 29 oktober 2010 20:53 schreef BobW het volgende:
[..]
Je hebt altijd betere, gefeliciteerd
Ligt aan het rooster dat je gebruikt. Die standaard in blackboard gaat niet zo ver.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:49 schreef sk888er het volgende:
Was net mn rooster aan het invoeren in mn telefoon en kom er net achter dat 3 december mijn laatste college is, is dit altijd zo? :/
lag gewoon in mijn postvakquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:12 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.uvt.nl/universiteit/dies/
18 oktober schijnen de uitnodigingen verstuurd te zijn, maar ik heb niks gezien. Als student kun je een videostream in CZ115 bekijken, mits je je aanmeldt en een uitnodiging ontvangt.
Wat goed dat je pathologie hebt gehaaldquote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, haha.
Ik zit nu in de derde & ik heb Testtheorie en Ontwikkelingsstoornissen nog open staan uit de tweede. Verder heb ik Psychopathologie vorig jaar "voor de grap" gedaan en gehaald, dus dat scheelt weer. In principe loop ik dus één vak achter, dus dat is wel te doen
Had jij vorig jaar nog wel meegedaan of was je toen ook al uitgeschreven?
Jij niet volgens mij...quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:47 schreef Impressie het volgende:
Er is er een jarig hoerahoera
Gaan jullie maar lekker gokken wie
Je bent 3 dagen te laatquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:47 schreef Impressie het volgende:
Er is er een jarig hoerahoera
Gaan jullie maar lekker gokken wie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |