quote:Je hebt altijd betere, gefeliciteerdOp vrijdag 29 oktober 2010 20:32 schreef Granaatappel het volgende:
IOT 32/40
Wiskunde 13/15
Micro 22/30
Super blij
quote:Jij ookOp vrijdag 29 oktober 2010 20:53 schreef BobW het volgende:
[..]
Je hebt altijd betere, gefeliciteerd
Ligt aan het rooster dat je gebruikt. Die standaard in blackboard gaat niet zo ver.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:49 schreef sk888er het volgende:
Was net mn rooster aan het invoeren in mn telefoon en kom er net achter dat 3 december mijn laatste college is, is dit altijd zo? :/
lag gewoon in mijn postvakquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:12 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.uvt.nl/universiteit/dies/
18 oktober schijnen de uitnodigingen verstuurd te zijn, maar ik heb niks gezien. Als student kun je een videostream in CZ115 bekijken, mits je je aanmeldt en een uitnodiging ontvangt.
Wat goed dat je pathologie hebt gehaaldquote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, haha.
Ik zit nu in de derde & ik heb Testtheorie en Ontwikkelingsstoornissen nog open staan uit de tweede. Verder heb ik Psychopathologie vorig jaar "voor de grap" gedaan en gehaald, dus dat scheelt weer. In principe loop ik dus één vak achter, dus dat is wel te doen
Had jij vorig jaar nog wel meegedaan of was je toen ook al uitgeschreven?
Jij niet volgens mij...quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:47 schreef Impressie het volgende:
Er is er een jarig hoerahoera
Gaan jullie maar lekker gokken wie
Je bent 3 dagen te laatquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:47 schreef Impressie het volgende:
Er is er een jarig hoerahoera
Gaan jullie maar lekker gokken wie
quote:Nee. Hij is volgens mij pas in december jarig ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |