Één over sociale psychologie en één over hoe je psychologie terug ziet in de hedendaagse wereld. Die laatste was de duurste.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:03 schreef Impressie het volgende:
Ehm, die ene die Two net zei.
Eentje met consumer behaviour
Andere twee weet ik niet maar gingen geloof ik ook die kant uit
Je krijgt een plaats toegewezenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:01 schreef Impressie het volgende:
Ik kom wel naast je zitten bij het tentamen, nu weet ik dat ik bij jou moet gluren
Bij deze dus:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:13u door Impressie het volgende in een persoonlijk bericht
Eigenlijk zouden we een taart moeten bakken voor auto en oomp om ze te bedanken![]()
Proeftentamens functieleer?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:36 schreef Two het volgende:
[..]
Bij deze dus:
[ afbeelding ]
Voor de proeftentamens van Functieleer
Gister ook maar begonnne, wat is IOT toch ontieglijk veel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:09 schreef Granaatappel het volgende:
Bah, vandaag maar eens gaan beginnen met studeren voor de tentamenweek.
Ik lees de slides, de samenvatting en de begrippen in het boek door en dan moet het wel lukken denk ik zo...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:32 schreef daankes het volgende:
[..]
Gister ook maar begonnne, wat is IOT toch ontieglijk veel.
Waar staat IOT voor?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:40 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ik lees de slides, de samenvatting en de begrippen in het boek door en dan moet het wel lukken denk ik zo...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:32 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Inleiding in de Organisatie Theorie, een oersaai vak dat je in je hoofd moet stampen.
Het is ook multiple-choice met 40 vragen maar alsnog is het gewoon stampen van al die theorie, voornamelijk begrippen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]! Dat is flink verandert dan. In het jaar dat ik dat vak heb afgesloten (5 jaar terug) was het een multiplechoice tentamen en waren de colleges altijd best leuk. Ook altijd leuke voorbeelden erbij.
Durf ik niet te zeggen, je zou even kunnen mailen naar Asset Strategy & Logistics (die verzorgt de leidraad).quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:45 schreef arucard het volgende:
Zijn die leidraden deze week ook nog te halen, of hebben ze daar ook vakantie?
Dan even Asset Economics mailen he, ze hebben elk een soort departement.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:04 schreef arucard het volgende:
Ik ben eigenlijk naar die van Micro-economie op zoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |