GEFELICITEERD!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef Two het volgende:
Hahaha klopt helemaal!
Ik ben vandaag 20 geworden
Dankjewelquote:
Ahhh, hoe coolquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:15 schreef Two het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Ik voel me ook erg jarig, kreeg namelijk een werkcollege MTO en een hoorcollege Hersenen en Gedrag cadeau
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef Two het volgende:
Hahaha klopt helemaal!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef Two het volgende:
Hahaha klopt helemaal!
ik heb niks gehad en nu zit de zaal al volquote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:20 schreef GlowMouse het volgende:
iedereen gefeliciteerd die dit jaar jarig is geweest!
Je hebt nog even om er over na te denken, toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:03 schreef Complexiteit het volgende:
Ik weet niet welke master ik wil doen, besef ik me opeens.
Nog ongeveer 1,5 jaarquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt nog even om er over na te denken, toch?
Ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:14 schreef Granaatappel het volgende:
Ik moet binnenkort in L104 zijn in de bieb, waar zit dat ergens, op de 1e etage?
http://zoeken.rechtspraak.nl/quote:Op woensdag 3 november 2010 13:22 schreef Tegan het volgende:
Aan de rechtenstudenten: Kan je ergens een bepaalde rechtzaak met procedurenummer xxx inzien ergens?
17:52.quote:Uiterlijk op 3 november 2010 zal een geanonimiseerde uitslagenlijst worden gepubliceerd op Blackboard.
Hm, het is een lopende zaak. Jammer.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
http://zoeken.rechtspraak.nl/
Niet alle uitspraken worden gepubliceerd. Bij lopende zaken moet je denk ik langs de rechtbank voor meer informatie, en dan hangt het nog van het soort zaak af want sommige zaken moeten eerst geanonimiseerd worden (bv. belastingrecht).
Ik had vanmiddag om 12.30 ook al weekend.quote:
Gewoon ook weekend nemen! Dat persoonlijkheidsleer zal denk ik toch niet lastig zijn.quote:
Ik had vorig blok alleen functieleer. Als het goed is daarvoor 7.5 dus wel prima.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:56 schreef Impressie het volgende:
Tentamens mwoah, zit echt nét op het randje of ik het wel of niet haal dus ik weet het niet.. Jij dan?
En persoonlijkheidsleer lijkt mij juist wel lachen, zie alleen ook op tegen die vragenlijsten ja
Heb je mij eigenlijk al gespot?quote:Op donderdag 4 november 2010 18:07 schreef Impressie het volgende:
Wie weet spot ik je dan weleens, zonder het te weten. Heb geen idee hoe je eruit ziet namelijk en in je fobo sta je ook niet
Die ene keer toen jij je boekje won, maar ik weet niet meer precies hoe je eruit ziet dus telkens denk ik van 'ooh is dat hem nou?' en dan zit je meestal toch te verquote:
ik jou weer eenmaal.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:07 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb Impressie meerdere malen gespot.
ik spot wel eens mensen die op jou lijken, maar dan durf ik nooit hoi te zeggen want ik weet het nooit zekerquote:
Hoe weet je hoe ik eruit zie?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:07 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb Impressie meerdere malen gespot.
Nee, eigenlijk nietquote:Op donderdag 4 november 2010 22:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik spot wel eens mensen die op jou lijken, maar dan durf ik nooit hoi te zeggen want ik weet het nooit zeker
wil je gespot worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot dusver mijn klaagzang. Om er nog een positieve draai aan te geven: ik heb vandaag wel geleerd dat het logo van de uvt bestaat uit een boompje met wortels en wat de achterliggende gedachte daarachter is. Superinteressant natuurlijk.
Ik heb jou voor zover ik weet nog nooit gespotquote:
Bovennatuurlijke krachten.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:39 schreef Impressie het volgende:
[..]
Hoe weet je hoe ik eruit zie?
In C kun je vlakbij de lunchroom naar beneden, zitten wat zalen en een stilte ruimte, ziet er ook uit als een bunker.quote:
Ik ook ja, stoptrein Breda (stopt in West) reed helemaal niet door seinstoringen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:22 schreef Two het volgende:
Wat een drama vanochtend met de treinen zeg.. Uiteindelijk met de bus naar West gegaan om een kwartier te laat te komen bij mijn werkcollege
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |