Dan even Asset Economics mailen he, ze hebben elk een soort departement.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:04 schreef arucard het volgende:
Ik ben eigenlijk naar die van Micro-economie op zoek
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:18 schreef Complexiteit het volgende:
Je kunt ze wel uitvinken, zodat je ze in ieder geval niet meer ziet op je blackboard pagina. Soms krijg je dan nog wel mailtjes ervan, maar je blackboard is er wel mooi door opgeruimd.
Deze knop: [ afbeelding ]
quote:Ze mailen me maar, ik klik toch alleen de boeiende aan.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:23 schreef Granaatappel het volgende:
En die mailtjes kun je weer direct in je prullenbak laten terecht komen via je webmail opties.
tip van GlowMouse
quote:Wow, dan is de mijne met 1 ongelezen bericht nogal netjes.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze mailen me maar, ik klik toch alleen de boeiende aan.
At 23/10/10 19:26 you had 439 unread messages.
quote:Me neither, microeconomieOp zondag 24 oktober 2010 13:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Morgen tentamen en ik heb er geen goed gevoel over.
quote:HerkenbaarOp zondag 24 oktober 2010 13:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Morgen tentamen en ik heb er geen goed gevoel over.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:20 schreef arucard het volgende:
Weet iemand wat nou precies de tentamenstof van Wiskunde 1 is?
quote:Nja ben zeer benieuwd hoor naar dat tentamen van geschiedenis. De stof gaat niet echt heel diep imo, dus ben zeer benieuwd wat voor vragen ik kan verwachten!
quote:Volgens mij staat die O voor Olympus. Wat betekent dat je in de sportzaal zit, echt kut om daar tentamen te maken.Op zondag 24 oktober 2010 16:54 schreef sk888er het volgende:
Morgen hier ook tentamen micro-economie om 8:30 (geweldige tijd)
Merendeel van de onderwerpen al op het HBO gehad maar blijft toch lastig.
Waar zit trouwens gebouw O voordat ik morgen te laat kom?
quote:Klopt. En zo slecht is het niet, want de tafeltjes zijn er groter.Op zondag 24 oktober 2010 16:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens mij staat die O voor Olympus. Wat betekent dat je in de sportzaal zit, echt kut om daar tentamen te maken.
quote:Je hebt er veel meer overlast dan bij een normale zaak. Helemaal als er eenmaal mensen weg beginnen te lopen door die piepende klote deur.Op zondag 24 oktober 2010 17:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Klopt. En zo slecht is het niet, want de tafeltjes zijn er groter.
quote:JL Rendierhof?Op zondag 24 oktober 2010 17:00 schreef sk888er het volgende:
Ow dat zit volgens mij tegenover mijn oude basisschool
quote:Drama om daar tentamen te maken vind ik ook ja. Je hebt idd wat meer ruimte op het tafeltje (doch anders heb je 2 tafeltjes), maar alles piept en kraakt, en het zit voor geen meter.Op zondag 24 oktober 2010 17:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt er veel meer overlast dan bij een normale zaak. Helemaal als er eenmaal mensen weg beginnen te lopen door die piepende klote deur.
quote:Ik ben ook benieuwd en heb ook telkens dubbele gevoelens erover, maar ik heb zojuist alle sheets doorgekeken van IGP en ik herkende alles en snapte ook de verbanden goed wie nou waarbij hoorde en wat als reactie op wat was! Komt vast wel goed, en zo niet dan zien we dat ooit wel weerOp zondag 24 oktober 2010 15:59 schreef Two het volgende:
[..]
Nja ben zeer benieuwd hoor naar dat tentamen van geschiedenis. De stof gaat niet echt heel diep imo, dus ben zeer benieuwd wat voor vragen ik kan verwachten!
quote:Niet heel slim om nu nog te gaan beginnen inderdaadOp zondag 24 oktober 2010 18:48 schreef Mikeyyy het volgende:
haha micro aan universiteit tilburg zeker? zal ik wat leuks vertellen. Ik ga vanavond beginnen.. word 3x niks
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:54 schreef daankes het volgende:
[..]
Niet heel slim om nu nog te gaan beginnen inderdaad.
Moet zeggen dat ik ook een kleine tegenslag had, dacht namelijk dat we morgen avond pas toets hadden, maar dat is dus half 9. Weinig leren van te voren dus.
Heb verder geen samenvatting voor je, heb zelf gewoon sheets doorgelezen en hier en daar opdrachten gemaakt. Wel stom dat er niet net als wiskunde een aantal oefentoetsen online staan. Bah.
quote:Klote webmail. Ik kan de titel van een belangrijke mail wel zien, maar kan de mail zelf niet bekijken.Webmail Notifier: No response from stumail.
quote:http://stumail.uvt.nl:8080Op zondag 24 oktober 2010 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klote webmail. Ik kan de titel van een belangrijke mail wel zien, maar kan de mail zelf niet bekijken.
Moet ook nog een mail de deur uit doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |