Mijn inspiratie is op! Hoe was het gister??quote:
Mastervakken Fiscaal Recht.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:46 schreef Complexiteit het volgende:
GM, hoezo, wat voor colleges volg jij dan?
Hahaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:20 schreef Impressie het volgende:
Het was leuk en ik ben keidood en ik was vanochtend heel vroeg wakker want iemand had het leuke idee om om half 9 alle tegels buiten uit zijn tuin te halen om ze er weer opnieuw in te leggen
Dan moet je maar op tijd komen!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:38 schreef GlowMouse het volgende:
Alles beter dan om 8.40 in een collegezaal komen die helemaal volzit, niet in de vensterbank willen zitten, en daarom de collegezaal weer te verlaten.
Hebben die er ooit in gestaan dan?quote:
Je bent in de war met het wo rechtentopic denk ikquote:
Ja. Aan het eind van de bachelor moet je ook in toga een pleidooi houden, heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:03 schreef Complexiteit het volgende:
Moet je dan ook een scriptie schrijven?
Het is gewoon een slecht evenwicht nu. Ik ben wel eens 10 minuten te vroeg gekomen, en toen was ook 90% al aanwezig.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dan moet je maar op tijd komen!!
Wat ging je gister doen dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:20 schreef Impressie het volgende:
Het was leuk en ik ben keidood en ik was vanochtend heel vroeg wakker want iemand had het leuke idee om om half 9 alle tegels buiten uit zijn tuin te halen om ze er weer opnieuw in te leggen
Dat was bij ons toen ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:13 schreef Two het volgende:
[..]
Wat ging je gister doen dan?![]()
Leuk, moet ik volgende week in mijn vakantie naar Tilburg om een portfolio van AcVa in te leveren...
Biercantus! Waar was jij dan met je hoofd?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:13 schreef Two het volgende:
[..]
Wat ging je gister doen dan?![]()
Leuk, moet ik volgende week in mijn vakantie naar Tilburg om een portfolio van AcVa in te leveren...
Ja oefenhof/rechtbank, dat weetik. Lijkt me leuk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja. Aan het eind van de bachelor moet je ook in toga een pleidooi houden, heb ik ook gedaan
[..]
Het is gewoon een slecht evenwicht nu. Ik ben wel eens 10 minuten te vroeg gekomen, en toen was ook 90% al aanwezig.
Dat moet ja, is onderdeel van de opleidingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:28 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Maar ik bedoel voor die master. Moet je daar dan ook een scriptie voor schrijven?
Ik was met mijn hoofd op een terrasje, speciaalbiertjes aan het drinken om vervolgens naar Pendulum in 013 te gaan met mijn hoofd!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:25 schreef Impressie het volgende:
[..]
Biercantus! Waar was jij dan met je hoofd?
Zo goed zijn mijn ogen ook weer niet, maar dit staat op de studiegids.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom heb je deze kennis?
Doe mij de belangrijke info ff doorspelen dan!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was je aan het skippen vandaag? Je hebt allemaal belangrijke info gemist!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Wat ik doe is in mijn 'Exam Schedule' kijken welke tentamens ik heb per maand, en dan bij het registreren kies je gewoon de vakken die je in die maand hebt, kan niet fout gaan. Desnoods kijk je nog even bij de vakcodes of die overeenkomen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:12 schreef daankes het volgende:
Iemand van bedrijfs economie die weet voor welke toetsen we ons voor morgen moeten inschrijven?
Alleen wiskunde toets 3 right?
Haha, welke?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:38 schreef Two het volgende:
En toen won ik opeens een boek tijdens mijn college geschiedenis
Influence van Robert B. Cialdiniquote:
Cool!quote:
Tijdens laatste college van geschiedenis werd en een quiz gehouden over de stof die behandeld werd tijdens alle voorgaande colleges. De hele zaal deed mee. Bij een fout antwoord viel je af. En zo ging het door tot er 4 over waren. Ik was 4e van de zaalquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Cool!
En hoe heb je die gewonnen dan?
Grappigquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:53 schreef Two het volgende:
[..]
Tijdens laatste college van geschiedenis werd en een quiz gehouden over de stof die behandeld werd tijdens alle voorgaande colleges. De hele zaal deed mee. Bij een fout antwoord viel je af. En zo ging het door tot er 4 over waren. Ik was 4e van de zaal
Oo je mocht kiezen ofzo?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:14 schreef Impressie het volgende:
Dat was wel tof jaDie eersten durfden trouwens niet het duurste boek te pakken, dat vonden we nog het leukst van alles
Hihiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:33 schreef Impressie het volgende:
Ja er waren 4 boeken en de beste mocht als eerst kiezen en de tweede daarna. En Seger zei erbij dat een boek de duurste was en je zag die eerste twee even naar dat boek kijken en twijfelen en toen toch maar een ander pakken![]()
!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |