quote:Een 5,5 is bij onze faculteit toch te laag, je hebt een 5,8 nodig om te slagen officieel.Op woensdag 27 oktober 2010 14:02 schreef Impressie het volgende:
Ik heb bij functieleer 1 fout teveel gemaakt dus een 5.. Maar de docent heeft erbij gezegd: 'Let op: 5.5 mag niet gegeven worden, cesuur ligt bij 34 correct.'
Ik had juist gehoord dat dat dit jaar veranderd is en dat dat wél gegeven mag worden? Kan iemand dat bevestigen en zo ja, heeft het nog nut om die docent te mailen? Baal er wel van dat het net met 1 fout is..
quote:dit jaar niet meer; zie art. 14 RER FSW: http://www.uvt.nl/studenten/studeren/oer/fsw/1011-richtlijnen.pdfOp woensdag 27 oktober 2010 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een 5,5 is bij onze faculteit toch te laag, je hebt een 5,8 nodig om te slagen officieel.Ik zou de docent niet hiervoor mailen, eerder hopen dat de norm wordt aangepast.
quote:Dat wist ik helemaal niet!Op woensdag 27 oktober 2010 14:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dit jaar niet meer; zie art. 14 RER FSW: http://www.uvt.nl/studenten/studeren/oer/fsw/1011-richtlijnen.pdf
quote:Bij inleiding in de organisatietheorie hoeven we maar 22 van de 40 goed te hebben voor een 6Op woensdag 27 oktober 2010 14:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze nog wel altijd de norm aanhouden dat je minimaal 2/3e goed moet hebben bij een multiplechoice tentamen (zo gaat dat bij de meeste vakken bij ons althans).
quote:Bij FSW houden ze wel rekening met de gokcorrectie.Op woensdag 27 oktober 2010 15:02 schreef arucard het volgende:
[..]
Bij inleiding in de organisatietheorie hoeven we maar 22 van de 40 goed te hebben voor een 6![]()
quote:Dat maakt het nog zuurder dan.Ik had van mijn gegokte er nog 2 goed.Op woensdag 27 oktober 2010 15:58 schreef Impressie het volgende:
Die gokcorrectie kan sterven aan constipatie. Ik had er 18 gegokt waarvan ik bij de meesten zoiets had van 'die of die is het' en ik had er 1 goed gegokt.. De 32 die ik zeker wist waren wel allemaal goed. Daar had ik ook een streepje bij gezet op mijn kladblaadje dat ik die zeker wist
Bedankt voor de link, GMHad al gezocht op de UvT OER maar daar stond niks in.
quote:Staan er toevallig net opOp woensdag 27 oktober 2010 16:49 schreef BaasD het volgende:
Waarom staan de antwoorden van micro nog niet onlineze zouden er vanmorgen opstaan
quote:Ik 15 van de 30... en had een5 nodig..... Ik heb gewoon bij vraag 1 het verkeerde antwoord aangekruist
quote:jaOp woensdag 27 oktober 2010 17:08 schreef arucard het volgende:
Hoe moet dat herkansen? Als je je registreert voor dat hertentamen is dan alles geregeld?
quote:Een 7 dan he, gaat om het detail.Op woensdag 27 oktober 2010 17:19 schreef GlowMouse het volgende:
Je kunt een vak niet afsluiten met een 7,4.
quote:Waarom ik geen 7,5 heb?
quote:Het staat nergens maar afronden is ergens in een NEN-norm wel gedefinieerdOp woensdag 27 oktober 2010 17:42 schreef Granaatappel het volgende:
Die 0,01 klopte trouwens niet.
Als dat echt zo is ben ik heul blij GM.
Staat dat in de RER?
quote:Bedoel je 50% of 10% van die 20%?Op woensdag 27 oktober 2010 19:40 schreef sk888er het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan docenten die veel te veel stof in een toets zetten.
Ben zonet terug van de tussentoets statistiek. Was niet moeilijk ofzo heb denk ik bijna alles wat ik gemaakt heb goed. Maar nadat de tijd (2 uur) was verstreken was 80% van de zaal nog aanwezig (ik zat in de grote college zaal wz1) en van die overige 20% was 10% na een half uur al weg.
Damn baal nu wel zeg dat ik maar waarschijnlijk een zes-je heb.
quote:Balen!Op woensdag 27 oktober 2010 14:02 schreef Impressie het volgende:
Ik heb bij functieleer 1 fout teveel gemaakt dus een 5.. Maar de docent heeft erbij gezegd: 'Let op: 5.5 mag niet gegeven worden, cesuur ligt bij 34 correct.'
Ik had juist gehoord dat dat dit jaar veranderd is en dat dat wél gegeven mag worden? Kan iemand dat bevestigen en zo ja, heeft het nog nut om die docent te mailen? Baal er wel van dat het net met 1 fout is..
quote:ib4brute moord.Op woensdag 27 oktober 2010 21:46 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ha ha, nu weet ik wie je bent!
quote:Ik vond de tussentoets toen ook echt meevallen, alleen had ik niet alle vragen gemaakt omdat ik de trein wilde halenOp woensdag 27 oktober 2010 19:40 schreef sk888er het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan docenten die veel te veel stof in een toets zetten.
Ben zonet terug van de tussentoets statistiek. Was niet moeilijk ofzo heb denk ik bijna alles wat ik gemaakt heb goed. Maar nadat de tijd (2 uur) was verstreken was 80% van de zaal nog aanwezig (ik zat in de grote college zaal wz1) en van die overige 20% was 10% na een half uur al weg.
Damn baal nu wel zeg dat ik maar waarschijnlijk een zes-je heb.
quote:Kun je helaas niet herkansen, het is nl. een tussentoetsOp donderdag 28 oktober 2010 12:43 schreef daankes het volgende:
hmm, wiskunde compleet verneukt, word lekker herkansen ben ik bang.
quote:Prima wel. Ga je weer beginnen?Op donderdag 28 oktober 2010 12:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, een goeie voorbereiding is het halve werk!
Hoe is het?
quote:Volgend jaar. Ik heb me een jaar uitgeschreven en komend collegejaar ga ik weer meedoen.Op donderdag 28 oktober 2010 13:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Prima wel. Ga je weer beginnen?
quote:Bedoelde meer het vak als een geheel. Maargoed, als ik volgende tussentoets weer een 8 haal, en laatste toets gewoon een 6~7 heb ik het uiteindelijk nog voldoende afgesloten.Op donderdag 28 oktober 2010 13:02 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Kun je helaas niet herkansen, het is nl. een tussentoets![]()
Heb Wiskunde wel goed gemaakt gelukkig, 2 foutjes maar
Succes met IOT in ieder geval!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |