Ze prprrppprrraat wel andersquote:
Dat hebben ze gemeenquote:
Ja iddquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:12 schreef henkde_j het volgende:
Vind Wennemars altijd wel mooi als hij met zoveel passie over sport praat
Dan is ie idd geweldigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:12 schreef henkde_j het volgende:
Vind Wennemars altijd wel mooi als hij met zoveel passie over sport praat
Whehe volgens mij heeft hij wel een schijthekel aan dikkertjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens mij heeft Paul de Leeuw Erben er uitgeflikkerd toen Erben 'm te dik noemde.
Hah, ik zei het.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens mij heeft Paul de Leeuw Erben er uitgeflikkerd toen Erben 'm te dik noemde.
Erben liegt als hij zegt dat Paul het nu beter presenteert. Het is nog steeds niets aan, dat programma. Die Filemon staat er ook bij als een schandknaapje, want dat ego van Paul laat geen ruimte over voor anderen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens vind ik Paul de Leeuw een onvervalste mongool en een klootzak, dus ik ben voor team Erben, ook al praat hij iets te warrig.
Een stuk of 7 lettergrepen in totaal. Naar boven afgerond.quote:
Als hij echt mooie items met topsporters gaat maken past het welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
Is hij niet iemand voor bij Holland Sport?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien moet-ie ook wel gewoon sportcommentator worden.
Filemonquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Erben liegt als hij zegt dat Paul het nu beter presenteert. Het is nog steeds niets aan, dat programma. Die Filemon staat er ook bij als een schandknaapje, want die ego van Paul laat geen ruimte over voor anderen.
Klopt. Nou zal het Filemon jeuken zolang-ie maar in beeld is, maar vlammen naast Paul lukt je niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef Klaudias het volgende:
Die Filemon staat er ook bij als een schandknaapje, want die ego van Paul laat geen ruimte over voor anderen.
Wat gebeurt er dan met je?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij gaat er ook steeds enger uitzien, die Paul. Alsof hij 's nachts op kleuterdrumsticks knaagt.
ik denk niet dat hij een zure dikke nicht werd omdat hij op kleuterarmpjes knaagt, maar dat hij knaagt omdat hij een zure dikke nicht is.quote:
LOL.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij gaat er ook steeds enger uitzien, die Paul. Alsof hij 's nachts op kleuterdrumsticks knaagt.
Ah zo. Nee, ik denk dat ie begonnen is met patatjes oorlog en broodjes speklap. Dat kleuterarmpjes knagen is echt iets van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij een zure dikke nicht werd omdat hij op kleuterarmpjes knaagt, maar dat hij knaagt omdat hij een zure dikke nicht is.
Erben was toen gauw weg bij Paul nadat hij had gezegd dat hij Paul te dik vind.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
ik zit nu te luisteren ..Genieten van Erbenquote:
Lauren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:07 schreef v_ het volgende:
De tafeldame zat er alleen om te zitten? Een echte aanwinst lijkt ze me nou niet echt.
Ja, welke uit de klei getrokken PR-pief dat heeft geadviseerd. Schamen moet ie zich.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:38 schreef Tim86 het volgende:
Pff als je dan je sponsor wil laten zien dan moet je maar zorgen dat het op een overhemd of trui staat, met je jas daar aan tafel ziet er echt niet uit
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me behoorlijk begin te irriteren aan Erben. Wat een ophemelarij allemaal.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:46 schreef marcodej het volgende:
Erben moet gewoon lekker reportages maken over sport.
Ongesteld waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:03 schreef Klaudias het volgende:
wat heeft GeenStijl nou opeens te zeiken over Wennemars
En Halina te lelijk om tafeldame te zijn. En voor de inhoud hoef je het bij deze mejuffrouw ook niet te doen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:02 schreef Bellatrix het volgende:
Lauren is te druk om actief tafeldame te zijn, lijkt me.
Ik heb ze niet onthouden...quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me behoorlijk begin te irriteren aan Erben. Wat een ophemelarij allemaal.
Je bedoelt: Leeg koppie, geen vragen.quote:
Nee anders had hij dat toch wel gepost?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je bedoelt: Leeg koppie, geen vragen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Vanavond te gast: Frits Barend, Tjeerd Veenstra, Hans Horneman, Gummbah, Michel van der Aa, Tania Kross, Thom Hoffman. Muziek is er van Sabrina Starke, tafeldame is Yvon Jaspers en Nico Dijkshoorn dicht.
"Hij's zo'n natuurtalent"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:56 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Moet er toch niet aan denken dat ze Hersman door hem laten vervangen oid.
Zoals tegenwoordig iedere nerd met een internetverslaving zich een flinke televisierecensent mag vinden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:43 schreef pberends het volgende:
[..]
"Hij's zo'n natuurtalent"
Noemen we tegenwoordig elke idioot die geen media-training gehad heeft een natuurtalent??
Ik vind dat "natuurtalenten" hun bagger maar lekker op FOK moeten spuien, en niet op tv. Wie maakt er een account aan voor Wennemars?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zoals tegenwoordig iedere nerd met een internetverslaving zich een flinke televisierecensent mag vinden.
En wat willen 'we' daarmee zeggen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:09 schreef Ringo het volgende:
En Holland toont zich wederom van zijn smalste kant, zullen we maar zeggen.
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee anders had hij dat toch wel gepost?
Inderdaad, dat jij je aangesproken mag voelen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:11 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
En wat willen 'we' daarmee zeggen?
Of Dicht0r des Vaderl0nds.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:45 schreef Ringo het volgende:
Zoals tegenwoordig iedere nerd met een internetverslaving zich een flinke televisierecensent mag vinden.
Praat niet in raadselen en zeg gewoon wat je bedoelt. Van iemand die een dragende rol speelt in een praatprogramma c.q. tv-programma met de pretentie enige inhoud te hebben verwacht ik eloquentie, intellect, intelligentie of humor. Wennemars beschikt volgens mij niet bovengemiddeld over één van die eigenschappen. Hij heeft een aanstekelijk enthousiasme, dat zal ik gelijk beamen, maar dat is eerder een basisvoorwaarde dan een kwaliteit. Aan mij dan het goed recht om dat op dit discussieforum op te tekenen, ieder kan daar zijn eigen waarde aan geven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Inderdaad, dat jij je aangesproken mag voelen..
Voor wat het waard is: ik ben het met je eens. Natuurlijk mag een sportman een tweede carriere hebben, maar ik vond Dennis en Yuri, die tot voor kort in elk paneltje leuk zaten te doen, ook al niet van die geweldige toppertjes.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:19 schreef El_Bassie het volgende:
Wennemars beschikt volgens mij niet bovengemiddeld over één van die eigenschappen.
Oh gatverdamme, Dennisquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: ik ben het met je eens. Natuurlijk mag een sportman een tweede carriere hebben, maar ik vond Dennis en Yuri, die tot voor kort in elk paneltje leuk zaten te doen, ook al niet van die geweldige toppertjes.
Yuri? Die heeft amper (zeg maar nooit) in paneltjes gezetenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: ik ben het met je eens. Natuurlijk mag een sportman een tweede carriere hebben, maar ik vond Dennis en Yuri, die tot voor kort in elk paneltje leuk zaten te doen, ook al niet van die geweldige toppertjes.
Volgens mij o.a. bij Ranking the Stars.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:27 schreef marcodej het volgende:
Yuri? Die heeft amper (zeg maar nooit) in paneltjes gezeten
Nee, daar nooit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens mij o.a. bij Ranking the Stars.
Ook goed, ik heb 'm een paar keer ergens gezien, maar het boeit me verder niet in die mate dat ik research ga doen.quote:
Dat programma noem je Studio Sport.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ook goed, ik heb 'm een paar keer ergens gezien, maar het boeit me verder niet in die mate dat ik research ga doen.
Nee nooit bij Ranking the Stars.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
Volgens mij o.a. bij Ranking the Stars.
Inderdaad, met een onbekende smoel krijg je dat echt niet voor elkaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:36 schreef Klaudias het volgende:
WTF, denkt Yvon nou echt dat die cassiere dat doet omdat Yvon een probleem heeft? die cassiere wil gewoon tegen haar vriendinnen kunnen vertellen dat ze Yvon Jaspers heeft geholpen
Volgens mij was Wennemars zelf nog het meest duidelijk over zijn televisiecarrière. Die ging hem te snel. En hij wist ook waar hij, als ie dan toch met zijn kop op de buis kwam, het best in is: het maken van een sportprogramma. Daaruit bleek voor mij tien keer zoveel zelfkennis als jij in je zurige zuinige karakterschetsje aan kritisch vermogen laat zien.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:19 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Praat niet in raadselen en zeg gewoon wat je bedoelt. Van iemand die een dragende rol speelt in een praatprogramma c.q. tv-programma met de pretentie enige inhoud te hebben verwacht ik eloquentie, intellect, intelligentie of humor. Wennemars beschikt volgens mij niet bovengemiddeld over één van die eigenschappen. Hij heeft een aanstekelijk enthousiasme, dat zal ik gelijk beamen, maar dat is eerder een basisvoorwaarde dan een kwaliteit. Aan mij dan het goed recht om dat op dit discussieforum op te tekenen, ieder kan daar zijn eigen waarde aan geven.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
No fucking way dat iemand voor mij een tientje voorschiet.
Hou 'm in de gaten, hij is van elastiek.quote:
Klopt. Jammer dat Aalsmeer en Hilversum elke BN-er meteen in een rol duwen waarbij de BN-er zelf geen inspraak lijkt te hebben.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:37 schreef Ringo het volgende:
Wennemars is een jongen van de gestampte pot, een harde werker, een bloedserieuze kerel, die je niet moet opzadelen met allerlei leukdoenerij of onderwerpen waar ie geen verstand van heeft.
Joah, maar hij is heel zelfbewust tijdig op de rem gaan staan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt. Jammer dat Aalsmeer en Hilversum elke BN-er meteen in een rol duwen waarbij de BN-er zelf geen inspraak lijkt te hebben.
Vrouwen snappen dat toch niet joh!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:54 schreef Maloney het volgende:
Tip 1 voor Yvonne: Nooit in discussie gaan met een aburdist.
echt hehquote:
hoezoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:56 schreef marcodej het volgende:
maar lult hem er tegelijk wel gewoon uit.
omdat ze domme vragen steltquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:56 schreef marcodej het volgende:
Yvon snapt zijn humor niet, maar lult hem er tegelijk wel gewoon uit.
al een hele tijd idd, beetje zwak. laat ze maar wat beter zoeken naar gekke dingen op tv.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ze kijken wel erg vaak op dumpert heb ik het idee
Nee op FokWeblogquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zulke 'kruisingen' heb je bij elk tankstation langs de snelweg volgens mijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is ook echt een dom punt, bij het brugrestaurant over de A4.
Dat is handig voor mensen als ik die daar nooit kijkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik kijk er ook nooit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Dat is handig voor mensen als ik die daar nooit kijken
duhquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:08 schreef Tourniquet het volgende:
Die treinduik is toch zeker wel in scène gezet?
lijkt er wel op ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:08 schreef Tourniquet het volgende:
Die treinduik is toch zeker wel in scène gezet?
Maar DWDD zal de leukste wel uitkiezen dus geen nut om er zelf te kijkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kijk er ook nooit.
En ik wou dat eigenlijk wel zo houden. Mooi dat DWDD er is.
Het zit wel diep he?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:02 schreef Paul het volgende:
NEE DIE MOET JE NIET NOG EEN KEER LATEN ZIEN YVON, HOU JE BEK NOU ES EEN KEER
Yvon Jaspers
Hier staat het gedeelte waar die bus vandaan kwam praktisch haaks op de weg waar hij moet invoegen. En daar komen dus auto's vandaan die al een paar honderd meter snelheid hebben kunnen maken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Zulke 'kruisingen' heb je bij elk tankstation langs de snelweg volgens mij
heel veel zijn ook niet echt geschikt voor tvquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar DWDD zal de leukste wel uitkiezen dus geen nut om er zelf te kijken
+ domquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:11 schreef Ringo het volgende:
Maar die Yvon Jaspers is me dan ook een naar, arrogant, zuur wijf geworden, zeg.
Beauty is in the eye...quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
Nico vond het ontroer0nd. Ik vond het een plasmomentje, maar dat had ik al gedaan, dus ik heb gekeken.
En hoe!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Lucky TV zal ook wel over Chili gaan
AAN DE RINGEN ZEKERquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:21 schreef Cynix ® het volgende:
Ik blijf toch maar ff hangen denk ik.
Klopt, maar dit was bij het brugrestaurantquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Zulke 'kruisingen' heb je bij elk tankstation langs de snelweg volgens mij
Daar staat ook zo'n geniaal filmpje op waarin hij 'De Kwien' gaat huren bij de videotheek.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:43 schreef Klaudias het volgende:
Voorbeelden van fragmenten uit Gummbah's boekje:
http://www.hansteeuwen.tv/html/post/215.html
Ze had wel wat verleidelijker mogen kijken. Kop op, rug recht, niet die ingezakte gewonemeisjeshouding die ze zo krampachtig tot haar handelsmerk heeft gemaakt. Desalniettemin: mooi gezicht, lekker lijf, en zwanger bovendien. Bovenvrouw, als ze haar best deed!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gatver... nu heb ik de komende 3 weken geen erectie meer
Welke ééncellige heeft haar in Godsnaam zwanger gespotenquote:
Dat is ook het enige wat Yvon Jaspers kan...quote:
* Ofyles2 zelfs naar het ziekenhuis moet omdat zijn zaakje eraf gevallen is...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gatver... nu heb ik de komende 3 weken geen erectie meer
Moet vast wel een pantoffelheld zijn met het IQ dat gelijk is aan de gemiddelde leeftijd van een kleuterklas...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Welke ééncellige heeft haar in Godsnaam zwanger gespoten![]()
?
Dat ik spontaan incontinent van haar wordquote:
Dat absoluutquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:23 schreef Ringo het volgende:
Wat je ook van iemand vindt, dit soort opmerkingen zijn toch van een ongehoord schoolpleinniveau..
Klopt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:23 schreef Ringo het volgende:
Wat je ook van iemand vindt, dit soort opmerkingen zijn toch van een ongehoord schoolpleinniveau..
Het is tekenend voor jouw geestelijke niveau.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik denk dat ik mijn aanvallen op Yvon Jaspers stopzet. Het is net vechten tegen MI6...
Volgens je profiel ben je in 1966 geboren, ik hoop toch zo erg dat je geen kinderen hebtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Welke ééncellige heeft haar in Godsnaam zwanger gespoten![]()
?
We mogen sowieso hopen dat deze user niets meer is dan een virtuele geestverschijning. Hij vertegenwoordigt al jaren het Wezen der Dom- en Onnozelheid. Dat ie desalniettemin een grote bek blijft opzetten, tegen wil en dank, zullen we helaas moeten accepteren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:40 schreef TLC het volgende:
[..]
Volgens je profiel ben je in 1966 geboren, ik hoop toch zo erg dat je geen kinderen hebt
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:40 schreef TLC het volgende:
[..]
Volgens je profiel ben je in 1966 geboren, ik hoop toch zo erg dat je geen kinderen hebt
We lijken helaas op elkaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
We mogen sowieso hopen dat deze user niets meer is dan een virtuele geestverschijning. Hij vertegenwoordigt al jaren het Wezen der Dom- en Onnozelheid. Dat ie desalniettemin een grote bek blijft opzetten, tegen wil en dank, zullen we helaas moeten accepteren.
Waarom zie jij het altijd als een (persoonlijke) aanval wanneer iemand niet jouw mening deelt? Of is het al 'my first mistake' om dat te vragen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik jou was.
Linda de Mol vind ik ook irriquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:09 schreef Cynix ® het volgende:
Gek genoeg zijn het vaak de sympathiekste en populairste vrouwen waar ik de grootste hekel aan heb. Irene Moors, Linda de Mol, Yvon Jaspers, Bridget Maasland, etc. Nou ja, het zal mijn latente kansloze jaloezie wel zijn.
Goeie vraag. Omdat domme mensen dood moeten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:09 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Waarom zie jij het altijd als een (persoonlijke) aanval wanneer iemand niet jouw mening deelt? Of is het al 'my first mistake' om dat te vragen?
Doe eens lief!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Goeie vraag. Omdat domme mensen dood moeten..
Zegt alles over jou en je gevoel voor humor.quote:
Nou eenmaal niet iedereen kan het altijd maar met je eens zijn/dezelfde mening toebedeeld zijn toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Geef daar es een heel goeie reden voor!
quote:
Ik ben geen Henk, ook niet zijn zoon, ik ben iemand die vecht tegen middelmatigheid...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is tekenend voor jouw geestelijke niveau.
Veghel, je zal er maar geboren zijn...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt alles over jou en je gevoel voor humor.
Zo maar eens ergeren aan die domme blonde doos.
Ik pleit ervoor domme mensen een voorkeursbehandeling te geven. Een overdosis TelSell en Linedancevereniging Op Een Rijtje meegeven...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Goeie vraag. Omdat domme mensen dood moeten..
Waarom die vrouwen sympathiek en populair zijn? Omdat die geen eigen mening hebben...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:09 schreef Cynix ® het volgende:
Gek genoeg zijn het vaak de sympathiekste en populairste vrouwen waar ik de grootste hekel aan heb. Irene Moors, Linda de Mol, Yvon Jaspers, Bridget Maasland, etc. Nou ja, het zal mijn latente kansloze jaloezie wel zijn.
Dat doet iedereen op zijn eerste jaren FOK. Ritmo zit nog in die bepaalde fasequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:09 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Waarom zie jij het altijd als een (persoonlijke) aanval wanneer iemand niet jouw mening deelt? Of is het al 'my first mistake' om dat te vragen?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik jou was.
Ah, dat verklaart.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat doet iedereen op zijn eerste jaren FOK. Ritmo zit nog in die bepaalde fase.
Hij loopt op de Frontpage ook altijd iedereen voor de lol uit te scheldenquote:
Ja, geniaalquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:50 schreef Dos37 het volgende:
Haha die Jort heeft een vinger in de pap
Die haarpenis wordt met de dag groterquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Margriet van der Linden heeft weer tegen de wind in gefietst
Leuk idd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Leuk nu gaan Jan en Prem schreeuwen tegen elkaar
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Die haarpenis wordt met de dag groter
V.
Ik zag het juist andersomquote:
Vind je dat zo vreemd na drie mislukte kabinetten en nu een gedoog-regering ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geef dat kabinet toch es een kans. Tsjonge, dat geneuzel steeds over hoe lang het blijft zitten
Er zitten nu andere mensen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind je dat zo vreemd na drie mislukte kabinetten en nu een gedoog-regering ?
Volgens mij zit het CDA er nog steeds.quote:
Die verschrikkelijke PvdA gelukkig niet meer. Dat scheelt nogal.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij zit het CDA er nog steeds.
Ja ben ook blij dat de PVV nu mee regeert.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die verschrikkelijke PvdA gelukkig niet meer. Dat scheelt nogal.
Shit m'n webcam aan laten staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |