Ze prprrppprrraat wel andersquote:
Dat hebben ze gemeenquote:
Ja iddquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:12 schreef henkde_j het volgende:
Vind Wennemars altijd wel mooi als hij met zoveel passie over sport praat
Dan is ie idd geweldigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:12 schreef henkde_j het volgende:
Vind Wennemars altijd wel mooi als hij met zoveel passie over sport praat
Whehe volgens mij heeft hij wel een schijthekel aan dikkertjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens mij heeft Paul de Leeuw Erben er uitgeflikkerd toen Erben 'm te dik noemde.
Hah, ik zei het.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens mij heeft Paul de Leeuw Erben er uitgeflikkerd toen Erben 'm te dik noemde.
Erben liegt als hij zegt dat Paul het nu beter presenteert. Het is nog steeds niets aan, dat programma. Die Filemon staat er ook bij als een schandknaapje, want dat ego van Paul laat geen ruimte over voor anderen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens vind ik Paul de Leeuw een onvervalste mongool en een klootzak, dus ik ben voor team Erben, ook al praat hij iets te warrig.
Een stuk of 7 lettergrepen in totaal. Naar boven afgerond.quote:
Als hij echt mooie items met topsporters gaat maken past het welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
Is hij niet iemand voor bij Holland Sport?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien moet-ie ook wel gewoon sportcommentator worden.
Filemonquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Erben liegt als hij zegt dat Paul het nu beter presenteert. Het is nog steeds niets aan, dat programma. Die Filemon staat er ook bij als een schandknaapje, want die ego van Paul laat geen ruimte over voor anderen.
Klopt. Nou zal het Filemon jeuken zolang-ie maar in beeld is, maar vlammen naast Paul lukt je niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef Klaudias het volgende:
Die Filemon staat er ook bij als een schandknaapje, want die ego van Paul laat geen ruimte over voor anderen.
Wat gebeurt er dan met je?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij gaat er ook steeds enger uitzien, die Paul. Alsof hij 's nachts op kleuterdrumsticks knaagt.
ik denk niet dat hij een zure dikke nicht werd omdat hij op kleuterarmpjes knaagt, maar dat hij knaagt omdat hij een zure dikke nicht is.quote:
LOL.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij gaat er ook steeds enger uitzien, die Paul. Alsof hij 's nachts op kleuterdrumsticks knaagt.
Ah zo. Nee, ik denk dat ie begonnen is met patatjes oorlog en broodjes speklap. Dat kleuterarmpjes knagen is echt iets van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij een zure dikke nicht werd omdat hij op kleuterarmpjes knaagt, maar dat hij knaagt omdat hij een zure dikke nicht is.
Erben was toen gauw weg bij Paul nadat hij had gezegd dat hij Paul te dik vind.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
ik zit nu te luisteren ..Genieten van Erbenquote:
Lauren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:07 schreef v_ het volgende:
De tafeldame zat er alleen om te zitten? Een echte aanwinst lijkt ze me nou niet echt.
Ja, welke uit de klei getrokken PR-pief dat heeft geadviseerd. Schamen moet ie zich.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:38 schreef Tim86 het volgende:
Pff als je dan je sponsor wil laten zien dan moet je maar zorgen dat het op een overhemd of trui staat, met je jas daar aan tafel ziet er echt niet uit
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me behoorlijk begin te irriteren aan Erben. Wat een ophemelarij allemaal.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:46 schreef marcodej het volgende:
Erben moet gewoon lekker reportages maken over sport.
Ongesteld waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:03 schreef Klaudias het volgende:
wat heeft GeenStijl nou opeens te zeiken over Wennemars
En Halina te lelijk om tafeldame te zijn. En voor de inhoud hoef je het bij deze mejuffrouw ook niet te doen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:02 schreef Bellatrix het volgende:
Lauren is te druk om actief tafeldame te zijn, lijkt me.
Ik heb ze niet onthouden...quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me behoorlijk begin te irriteren aan Erben. Wat een ophemelarij allemaal.
Je bedoelt: Leeg koppie, geen vragen.quote:
Nee anders had hij dat toch wel gepost?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je bedoelt: Leeg koppie, geen vragen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Vanavond te gast: Frits Barend, Tjeerd Veenstra, Hans Horneman, Gummbah, Michel van der Aa, Tania Kross, Thom Hoffman. Muziek is er van Sabrina Starke, tafeldame is Yvon Jaspers en Nico Dijkshoorn dicht.
"Hij's zo'n natuurtalent"quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:56 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Moet er toch niet aan denken dat ze Hersman door hem laten vervangen oid.
Zoals tegenwoordig iedere nerd met een internetverslaving zich een flinke televisierecensent mag vinden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:43 schreef pberends het volgende:
[..]
"Hij's zo'n natuurtalent"
Noemen we tegenwoordig elke idioot die geen media-training gehad heeft een natuurtalent??
Ik vind dat "natuurtalenten" hun bagger maar lekker op FOK moeten spuien, en niet op tv. Wie maakt er een account aan voor Wennemars?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zoals tegenwoordig iedere nerd met een internetverslaving zich een flinke televisierecensent mag vinden.
En wat willen 'we' daarmee zeggen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:09 schreef Ringo het volgende:
En Holland toont zich wederom van zijn smalste kant, zullen we maar zeggen.
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee anders had hij dat toch wel gepost?
Inderdaad, dat jij je aangesproken mag voelen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:11 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
En wat willen 'we' daarmee zeggen?
Of Dicht0r des Vaderl0nds.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:45 schreef Ringo het volgende:
Zoals tegenwoordig iedere nerd met een internetverslaving zich een flinke televisierecensent mag vinden.
Praat niet in raadselen en zeg gewoon wat je bedoelt. Van iemand die een dragende rol speelt in een praatprogramma c.q. tv-programma met de pretentie enige inhoud te hebben verwacht ik eloquentie, intellect, intelligentie of humor. Wennemars beschikt volgens mij niet bovengemiddeld over één van die eigenschappen. Hij heeft een aanstekelijk enthousiasme, dat zal ik gelijk beamen, maar dat is eerder een basisvoorwaarde dan een kwaliteit. Aan mij dan het goed recht om dat op dit discussieforum op te tekenen, ieder kan daar zijn eigen waarde aan geven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Inderdaad, dat jij je aangesproken mag voelen..
Voor wat het waard is: ik ben het met je eens. Natuurlijk mag een sportman een tweede carriere hebben, maar ik vond Dennis en Yuri, die tot voor kort in elk paneltje leuk zaten te doen, ook al niet van die geweldige toppertjes.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:19 schreef El_Bassie het volgende:
Wennemars beschikt volgens mij niet bovengemiddeld over één van die eigenschappen.
Oh gatverdamme, Dennisquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: ik ben het met je eens. Natuurlijk mag een sportman een tweede carriere hebben, maar ik vond Dennis en Yuri, die tot voor kort in elk paneltje leuk zaten te doen, ook al niet van die geweldige toppertjes.
Yuri? Die heeft amper (zeg maar nooit) in paneltjes gezetenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: ik ben het met je eens. Natuurlijk mag een sportman een tweede carriere hebben, maar ik vond Dennis en Yuri, die tot voor kort in elk paneltje leuk zaten te doen, ook al niet van die geweldige toppertjes.
Volgens mij o.a. bij Ranking the Stars.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:27 schreef marcodej het volgende:
Yuri? Die heeft amper (zeg maar nooit) in paneltjes gezeten
Nee, daar nooit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens mij o.a. bij Ranking the Stars.
Ook goed, ik heb 'm een paar keer ergens gezien, maar het boeit me verder niet in die mate dat ik research ga doen.quote:
Dat programma noem je Studio Sport.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ook goed, ik heb 'm een paar keer ergens gezien, maar het boeit me verder niet in die mate dat ik research ga doen.
Nee nooit bij Ranking the Stars.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
Volgens mij o.a. bij Ranking the Stars.
Inderdaad, met een onbekende smoel krijg je dat echt niet voor elkaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:36 schreef Klaudias het volgende:
WTF, denkt Yvon nou echt dat die cassiere dat doet omdat Yvon een probleem heeft? die cassiere wil gewoon tegen haar vriendinnen kunnen vertellen dat ze Yvon Jaspers heeft geholpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |