Ze prprrppprrraat wel andersquote:
Dat hebben ze gemeenquote:
Ja iddquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:12 schreef henkde_j het volgende:
Vind Wennemars altijd wel mooi als hij met zoveel passie over sport praat
Dan is ie idd geweldigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:12 schreef henkde_j het volgende:
Vind Wennemars altijd wel mooi als hij met zoveel passie over sport praat
Whehe volgens mij heeft hij wel een schijthekel aan dikkertjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens mij heeft Paul de Leeuw Erben er uitgeflikkerd toen Erben 'm te dik noemde.
Hah, ik zei het.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens mij heeft Paul de Leeuw Erben er uitgeflikkerd toen Erben 'm te dik noemde.
Erben liegt als hij zegt dat Paul het nu beter presenteert. Het is nog steeds niets aan, dat programma. Die Filemon staat er ook bij als een schandknaapje, want dat ego van Paul laat geen ruimte over voor anderen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens vind ik Paul de Leeuw een onvervalste mongool en een klootzak, dus ik ben voor team Erben, ook al praat hij iets te warrig.
Een stuk of 7 lettergrepen in totaal. Naar boven afgerond.quote:
Als hij echt mooie items met topsporters gaat maken past het welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
Is hij niet iemand voor bij Holland Sport?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien moet-ie ook wel gewoon sportcommentator worden.
Filemonquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Erben liegt als hij zegt dat Paul het nu beter presenteert. Het is nog steeds niets aan, dat programma. Die Filemon staat er ook bij als een schandknaapje, want die ego van Paul laat geen ruimte over voor anderen.
Klopt. Nou zal het Filemon jeuken zolang-ie maar in beeld is, maar vlammen naast Paul lukt je niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef Klaudias het volgende:
Die Filemon staat er ook bij als een schandknaapje, want die ego van Paul laat geen ruimte over voor anderen.
Wat gebeurt er dan met je?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij gaat er ook steeds enger uitzien, die Paul. Alsof hij 's nachts op kleuterdrumsticks knaagt.
ik denk niet dat hij een zure dikke nicht werd omdat hij op kleuterarmpjes knaagt, maar dat hij knaagt omdat hij een zure dikke nicht is.quote:
LOL.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij gaat er ook steeds enger uitzien, die Paul. Alsof hij 's nachts op kleuterdrumsticks knaagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |