30 ook.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:14 schreef BarrieButsers het volgende:
TT van deel 29 is wel toepasselijk trouwens.
Okay, nu ga je te ver!quote:
Rikkertquote:
Nee gij nie.quote:
Verrückter Mongo Junge!quote:
quote:
OMG. Daar een meet houden?quote:
Dat is een grapje hoop ik.quote:
Zou wel awesome zijn.quote:
Eens.quote:
Je vader is eng.quote:
quote:
ST wil gewoon ook zo'n vaderquote:
De mijne ookquote:
Mijn papa weet toch niet dat ik op fok zit.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:40 schreef BarrieButsers het volgende:
Dadelijk leest tie hier mee. Is tie morgen na zn werk ineens extra vrolijk.![]()
Nee oke maar je weet maar nooit.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn papa weet toch niet dat ik op fok zit.
De mijne doet dat niet. Die geeft niets om dit soort dingenquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee oke maar je weet maar nooit.![]()
De mijne zie ik ervoor aan namelijk.
Onder werktijd rustig fokken.
Beter voor jou.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De mijne doet dat niet. Die geeft niets om dit soort dingen
Maakt mij niet uitquote:
Dan krijg je vortaan andere gesprekken tijdens het eten.quote:
Dan ga ik op kamersquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan krijg je vortaan andere gesprekken tijdens het eten.
Maar wel wat fokken isquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
De mijne weet nieteens wat fok is.
Ik ontken alles.quote:
quote:
quote:
Klopt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft weleens seks gehad die achteraf niet mocht plaatsvinden
Maar niet bij iedereen is dat familiequote:
Owja iedereen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft weleens seks gehad die achteraf niet mocht plaatsvinden
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar niet bij iedereen is dat familie![]()
Neequote:
Jakkie bahquote:
Ben niet ziek in mijn hoofd. Al ken ik wel een meisje dat door haar vader verkracht isquote:
Da's zielig.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben niet ziek in mijn hoofd. Al ken ik wel een meisje dat door haar vader verkracht is
Ja, ogerm. Maar ga je me woensdag opwachten bij het station?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Ja jij wilt ook niet verkracht worden door je moeder ofwel?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ogerm. Maar ga je me woensdag opwachten bij het station?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:43 schreef FedExpress het volgende:
zo, weer een half topic gemist zeg. ST, ontkennen heeft geen zin. maak je het alleen maar lastiger voor jezelf om het te accepteren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ST weer..
Hello
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Dan krijg ik 'm niet eens omhoogquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja jij wilt ook niet verkracht worden door je moeder ofwel?
Nee, dat is eng.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:43 schreef FedExpress het volgende:
zo, weer een half topic gemist zeg. ST, ontkennen heeft geen zin. maak je het alleen maar lastiger voor jezelf om het te accepteren!noooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
welkom in db
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan krijg ik 'm niet eens omhoog![]()
En ik ben niet eng
I can handle youquote:
Oh lekker!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben een viswijf van 2 bij 2 hoor.
Waar de fuck heb je het over.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:43 schreef FedExpress het volgende:
zo, weer een half topic gemist zeg. ST, ontkennen heeft geen zin. maak je het alleen maar lastiger voor jezelf om het te accepteren!
Wacht op me,quote:
Wist je dat niet?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Sinds wanneer gebruikt Fed drugs eigenlijk?
Dat wist ik niet nee.quote:
Oh ik dacht dat jij zn grootste klant was joh.quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij zn grootste klant was joh.
De groeten aan Fed.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ga snurken, fijne avond nog allemaal!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Nee echt?quote:
Dat staat nergens.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
over de seks die je met je pa had.
ik en drugs
Je ziet ruben elke dag. Ik zou ook drugs gebruikenquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
over de seks die je met je pa had.
ik en drugs
Voor ie Ruben z'n piemel in z'n sterretje krijgt kan ie maar beter eerst van de wereld zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je ziet ruben elke dag. Ik zou ook drugs gebruiken
quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voor ie Ruben z'n piemel in z'n sterretje krijgt kan ie maar beter eerst van de wereld zijn.
Idd. ze gebruikt zelfquote:
En dan ook nog selectief lezen en quoten.quote:
Ja nicotine.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Idd. ze gebruikt zelfIk ga slapen, DOEG!
uiteraardquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan ook nog selectief lezen en quoten.
Juist wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
uiteraardiemand die aan de drugs is kan dat niet hoor!
Lachende kindjes zijn het.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:41 schreef DuTank het volgende:
Nog 20 minuten de je hinderlijkste nigguh is 21
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |