Wist je dat niet?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Sinds wanneer gebruikt Fed drugs eigenlijk?
Dat wist ik niet nee.quote:
Oh ik dacht dat jij zn grootste klant was joh.quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij zn grootste klant was joh.
De groeten aan Fed.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ga snurken, fijne avond nog allemaal!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Nee echt?quote:
Dat staat nergens.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
over de seks die je met je pa had.
ik en drugs
Je ziet ruben elke dag. Ik zou ook drugs gebruikenquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
over de seks die je met je pa had.
ik en drugs
Voor ie Ruben z'n piemel in z'n sterretje krijgt kan ie maar beter eerst van de wereld zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je ziet ruben elke dag. Ik zou ook drugs gebruiken
quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voor ie Ruben z'n piemel in z'n sterretje krijgt kan ie maar beter eerst van de wereld zijn.
Idd. ze gebruikt zelfquote:
En dan ook nog selectief lezen en quoten.quote:
Ja nicotine.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Idd. ze gebruikt zelfIk ga slapen, DOEG!
uiteraardquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan ook nog selectief lezen en quoten.
Juist wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
uiteraardiemand die aan de drugs is kan dat niet hoor!
Lachende kindjes zijn het.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:41 schreef DuTank het volgende:
Nog 20 minuten de je hinderlijkste nigguh is 21
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |