Je moeder zit nog niet in dit topicquote:
Uhuh, dat hadden wij al doorquote:Op donderdag 23 september 2010 17:11 schreef Impressie het volgende:
Met Two en Friek natuurlijk he, even voor de duidelijkheid.
Heb jij er ook "van" van gemaakt en die [ ]? Dat paste niet meer bij mijquote:Op donderdag 23 september 2010 17:17 schreef Friek_ het volgende:
Oh verrek, ik kan hem nu ook centraal maken. Yeaaaaaah!
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb jij er ook "van" van gemaakt en die [ ]? Dat paste niet meer bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb oompaloompa gezienNiet?! Waarom niet?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik kon er niet bij; ze zat te ver weg.quote:
Ahhh! Balen! Volgende keer beter!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik kon er niet bij; ze zat te ver weg.
De op staat in een wiki.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:42 schreef Ebbao het volgende:
Hoi![]()
Ik mag er ook bij in de op bij de master Marketing Management. Gebeuren er verder nog spannende dingen in dit topic?
Ho ho dit heb ik gemist, waar ging dit over?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:11 schreef Impressie het volgende:
Die moet ik nog even kijken op uitzending gemist, gister vergeten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:05 schreef Impressie het volgende:
Haha die zat gewoon Oh Oh Cherso te kijken op de uni!
Vandaar dat het gisteren zo rustig was in dit topicquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:05 schreef Impressie het volgende:
Haha die zat gewoon Oh Oh Cherso te kijken op de uni!
waarom ging je dan zo snel weg uit E?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:56 schreef oompaloompa het volgende:
Ik zat gisteren tot tien uur op de uni omdat het maar niet ophield met onweren
Ik wacht nog steeds op uitleg van Impressiequote:Op donderdag 23 september 2010 17:11 schreef Impressie het volgende:
Als het vanavond maar weer rijdt bij Tilburg, heb een concert in 013quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:05 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)til-bij-tilburg.html
Laat ik nu net weg willen voor een afspraak
Dat is natuurlijk een geheim.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:04 schreef Two het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op uitleg van Impressie
In het begin vond ik hem behoorlijk vervelend als docent, maar naarmate de jaren verstreken kreeg ik wel meer waardering voor hem. Je moet ook weten dat de beste man vrijwel niks voorbereidt; hij filosofeert gewoon op dat moment zelf en ratelt er een complete gedachtegang uit (wat wel op den duur aandoet als een kapotte grammofoonplaat). Hij schrijft wel erg leuke columns trouwens.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:56 schreef Complexiteit het volgende:
Nou Friek, de docent bij Inleiding Filosofie heeft inderdaad een, zoals jij het zei, tamme manier van uitleggen. Wat een chaotisch vak is dat zeg
Die cijfers zijn altijd een beetje natte vinger werk. Zelf had ik ook een aaneenschakeling van zevens en achten ervoor, terwijl me eigenlijk niet zo goed duidelijk werd waarom ik precies dat cijfer kreeg. Maar och, ik was allang weer tevreden ermee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:17 schreef Complexiteit het volgende:
Ja precies, hij trekt alles wat ie zegt gewoon ter plekke uit z'n hoofd. Heletijd met z'n vingers op z'n hoofd om iets duidelijk te maken.Soms verheft ie z'n stem heel plots, ook wel grappig.
Vind het wel prima, maar vandaag was toch behoorlijk onduidelijk, veel vragen uit de groep ook waar ie geen antwoord op leek te hebben, niet zo vreemd vind ik overigens.
Wel een minpuntje is dat ik geen 9 had voor m'n eerste werkstukje, maar een 8. Hij had geen commentaar bijgeschreven, enkel 1 vraagteken bij een enigzins pretentieuze uitspraak van me.
Net als mijn identiteit?quote:
Nee dat dan weer niet!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:34 schreef Impressie het volgende:
[..]
Heb het zoeken gestaakt. Weet jij al wie ik ben dan?
Welke ettertjes? Hahaha, kans i klein dat het over mij gaat. Ik chill 'm meestal een beetje bij college! Ik ga voornamelijk om met 3 van dat metal luisterende tuig. Niet die Thor overigens ik weet via Killian dat die gozer zo heet!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:56 schreef Impressie het volgende:
Ja, nu kan ik natuurlijk niet roddelen over die ettertjes omdat de kans bestaat dat ik het over jou heb.
Wie is Killian dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:25 schreef Two het volgende:
[..]
Welke ettertjes? Hahaha, kans i klein dat het over mij gaat. Ik chill 'm meestal een beetje bij college! Ik ga voornamelijk om met 3 van dat metal luisterende tuig. Niet die Thor overigens ik weet via Killian dat die gozer zo heet!
Daarom durf ik ook nooit fok te openen, waar dan ook op de uni. Stel je voor dat iemand het herkent en me aanspreekt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef oompaloompa het volgende:
haha blijken jullie gewoon elkaar al lang te kennen, dat zou grappig zijn
ik vraag altijd aan iedereen of ze FOK! kennen, dat is makkelijker.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:08 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Daarom durf ik ook nooit fok te openen, waar dan ook op de uni. Stel je voor dat iemand het herkent en me aanspreekt.
Wat moeten al die buitenlandse studenten wel niet denken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:10 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik vraag altijd aan iedereen of ze FOK! kennen, dat is makkelijker.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:08 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Daarom durf ik ook nooit fok te openen, waar dan ook op de uni. Stel je voor dat iemand het herkent en me aanspreekt.
ik kijk ook altijd extreem schichtig over mijn schouder. (sommige weten wel dat ik dat doe, maar niet veel denk ik, zou ik ook heel vervelend vinden).quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:08 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Toen je gisteren buiten stond deed je dat anders niet. Maar later ging je wel zo zitten dat je mij continu in de gaten kon houdenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik kijk ook altijd extreem schichtig over mijn schouder. (sommige weten wel dat ik dat doe, maar niet veel denk ik, zou ik ook heel vervelend vinden).
ik weet echt niet waar ik je gisteren heb moeten zien, espla?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Toen je gisteren buiten stond deed je dat anders niet. Maar later ging je wel zo zitten dat je mij continu in de gaten kon houden
Daar ja. Eerst liep je buiten, en toen je naar binnen liep ging je zo zitten dat je naar de buitendeur keek, en daar zat ik niet ver vandaan. Je keek gewoon continu mijn kant op; degenen bij mij aan tafel zeiden al dat er iemand constant naar mij zat te kijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik weet echt niet waar ik je gisteren heb moeten zien, espla?
Hahahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Daar ja. Eerst liep je buiten, en toen je naar binnen liep ging je zo zitten dat je naar de buitendeur keek, en daar zat ik niet ver vandaan. Je keek gewoon continu mijn kant op; degenen bij mij aan tafel zeiden al dat er iemand constant naar mij zat te kijkenLater ging je ergens anders zitten.
Jep, ik probeer psychologie studenten altijd te mijden. Ze weten wat je denkt, 9 van de 10 keer nog beter dan jijzelf.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:55 schreef oompaloompa het volgende:
een retrospectieve hoi dan!
(allemaal pychologen idd, we hadden je geestelijk helemaal uit elkaar getrokken in 5 minuten als en soort wereldkampioen lego-piratenschepen-uit-elkaar-halen)
Ja, we krijgen dan ook alleen maar trainingen daarin en verder geen vakkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef aardappel het volgende:
[..]
Jep, ik probeer psychologie studenten altijd te mijden. Ze weten wat je denkt, 9 van de 10 keer nog beter dan jijzelf.
Ik ben vandaag niet zeiknat geweestquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:00 schreef Impressie het volgende:
Ben ik blij dat ik vooral in WZ1 zit als ik dit zo lees. Zou met mn contactgestoorde kop helemaal doodgeanalyseerd worden in P
En regen is zeer matig! De enige troost is dat Two waarschijnlijk ook zeik en zeiknat is nu
Ja één of andere vriend van die Thor, ik weet alleen dat hij ongeveer naast me zat te slapen, vorig college functieleer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:47 schreef Impressie het volgende:
[..]
Wie is Killian dan?
En metaltuig, bwihi alto's enzo![]()
Reageren jullie trouwens allebei eens op PMs ofzo![]()
Ten eerste: ja dat maakt je autistischquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:07 schreef oompaloompa het volgende:
de halve lengte van wat?
ik vind halflang wel zo'n enorm onbegrijpelijke term :/ (maakt dat me autistisch?)
We kijken dwars door je heen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef aardappel het volgende:
[..]
Jep, ik probeer psychologie studenten altijd te mijden. Ze weten wat je denkt, 9 van de 10 keer nog beter dan jijzelf.
Bij mannen vind ik halflang ook altijd een beetje lastig te interpreteren. Je moet dat gewoon niet met vrouwen-halflang vergelijkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:07 schreef oompaloompa het volgende:
de halve lengte van wat?
ik vind halflang wel zo'n enorm onbegrijpelijke term :/ (maakt dat me autistisch?)
quote:
Eigenlijk wastie ook niet zo grappig hequote:Op zaterdag 25 september 2010 01:45 schreef oompaloompa het volgende:
dan snapte ik hem wel maar vond ik hem niet zo hilarisch :/
waarom zou hij dat nou doen?
Middag!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:40 schreef Impressie het volgende:
[..]
Eigenlijk wastie ook niet zo grappig he
En goeiemorgen allemaal
Nee, maar wel hier iemand die ook micro-economie moet lerenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:39 schreef Granaatappel het volgende:
Middag alweer, hard aan de leer voor tussentoets micro-economie, bah
P.S. Zijn er trouwens Platonen aanwezig in dit topic?
Ah, schiet het een beetje op?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:30 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee, maar wel hier iemand die ook micro-economie moet leren
Zo lastig is functieleer toch niet? Ik skip het vandaag maar, weinig zin om voor 1 college door die barre kou te moeten fietsen. Het is verdomme toch niet meer normaal, zo'n weer in september.quote:Op maandag 27 september 2010 11:20 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij was dat meteen een onvoldoende![]()
Of naja, ik dacht dat wij Functieleer eerst hadden (onvoldoende) en daarna Inleiding en die had ik binnen
Klopt. Ik had alleen (toen) het idee "laat ik eens serieus beginnen na het HBO" en had het hele boek geleerd/gelezen, terwijl je gewoon de sheets moet stampenquote:Op maandag 27 september 2010 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo lastig is functieleer toch niet? Ik skip het vandaag maar, weinig zin om voor 1 college door die barre kou te moeten fietsen. Het is verdomme toch niet meer normaal, zo'n weer in september.
Mooi. Ik heb de sheets in een dictaatvorm gekocht, zal ze binnenkort eens lezen. Die colleges gaan echt zo ontzettend traag dus niet echt de moeite waard denk ik.quote:Op maandag 27 september 2010 11:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt. Ik had alleen (toen) het idee "laat ik eens serieus beginnen na het HBO" en had het hele boek geleerd/gelezen, terwijl je gewoon de sheets moet stampen
Barre kou?quote:Op maandag 27 september 2010 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo lastig is functieleer toch niet? Ik skip het vandaag maar, weinig zin om voor 1 college door die barre kou te moeten fietsen. Het is verdomme toch niet meer normaal, zo'n weer in september.
Toen ik met noodweer door de sneeuw moest baggeren omdat ik tentamen had? Ja vaag, probeer het te verdringen.quote:Op maandag 27 september 2010 12:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Barre kou?Heb je vorige winter wel meegemaakt? Dat was pas barre kou.
Ja, dat. Wat een drama was dat zeg. Mag hopen dat het dit jaar beter geregeld gaat worden mocht het weer zulk weer worden. Was gewoon belachelijk.quote:Op maandag 27 september 2010 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toen ik met noodweer door de sneeuw moest baggeren omdat ik tentamen had? Ja vaag, probeer het te verdringen.
Heb je niet gezienquote:Op maandag 27 september 2010 19:54 schreef Two het volgende:
Impressie heeft mij vandaag niet gevraagd hoe het was bij Blind Guardian, ik geniet van mijn anonimiteit!
Kom eens hoi zeggen dan!quote:Op maandag 27 september 2010 19:55 schreef oompaloompa het volgende:
blind guardian, ik ken wel iemand van de uvt die daarheen ging maar dat was een 5e jaars vrouw... Was er bijna zelf nog heen gegaan
Overigens heb ik impressie wel gezien vandaag!
ik liep langs met mijn klasgenoten, dan ga ik toch niet met een eerstejaars praten.... kom nouquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 20:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik liep langs met mijn klasgenoten, dan ga ik toch niet met een eerstejaars praten.... kom nou
quote:Op maandag 27 september 2010 20:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik liep langs met mijn klasgenoten, dan ga ik toch niet met een eerstejaars praten.... kom nou
jammer, maar ben geen fan, ken eigenlijk weinig van ze. Het is toch een beetje van die over the top battle-metal? (dat is altijd leuk)quote:Op maandag 27 september 2010 19:56 schreef Two het volgende:
Ah je hebt echt wat gemist, wat speelde die gasten heerlijk vrijdag zeg
Al die powermetal is altijd een parodie op powermetal, wat op zichzelf al een parodie is tochquote:Op maandag 27 september 2010 20:18 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
jammer, maar ben geen fan, ken eigenlijk weinig van ze. Het is toch een beetje van die over the top battle-metal? (dat is altijd leuk)
Ja beetje van die powermetal meets speedmetal, net als Gamma Ray, Iced Earth en Rhapsody of Fire etcquote:Op maandag 27 september 2010 20:18 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
jammer, maar ben geen fan, ken eigenlijk weinig van ze. Het is toch een beetje van die over the top battle-metal? (dat is altijd leuk)
Hahaha ja rhapsody is sowieso niet één van mijn favoriete bands eerlijk gezegd. Mja een dwerg die je nummers inleidt is imo dan wel weer heel erg baasquote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef oompaloompa het volgende:
volgens mij neemt rhapsody zichzelf heel serieus. Vriend was er een aantal jaar geleden heen gegaan in 013, hadden ze die dwerg uit de clips ingehuurd om hun nummers in te leiden met die extreem slechte cliche verhalen
zeker, ik wil er graag een keer heenquote:Op maandag 27 september 2010 20:37 schreef Two het volgende:
[..]
Hahaha ja rhapsody is sowieso niet één van mijn favoriete bands eerlijk gezegd. Mja een dwerg die je nummers inleidt is imo dan wel weer heel erg baas
Ja bij mij is het vrij breed allemaal wat betreft muziek genre's. Mijn favoriete genres blijven Powermetal en DnB. Maar daarnaast luister ik een hoop andere metal soorten (van NWOBHM tot melodeath), hiphop (als in de Jeugd van Tegenwoordig) en wat dance-genres (als in het eerder genoemde DnB en dubstep).quote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
zeker, ik wil er graag een keer heen
Ik ben eigenlijk niet zo van de speedmetal etc. maar zo nu en dan wel zin in.
Ben persoonlijk meer van de punk & hardcore (de punk variant niet de house), en de grenzen daarvan met metal (dillinger escape plan, converge etc.) Soms een beetje tool, maar dan houdt het qua metal denk ik wel op.
Vind ik persoonlijk niets, ten eerste vind ik progressive metal niet heel tof (enkele bands uitgezonderd, denk aan Tool), ten tweede heeft het wat metalcore achtigs en dat verafschuw ik.quote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef Impressie het volgende:
Op een schaal van 9 tot 10, hoe tof vinden jullie Protest the Hero dan? Dat zou wel een beetje in jullie straatje moeten liggen
Jammer!quote:Op maandag 27 september 2010 20:50 schreef Two het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk niets, ten eerste vind ik progressive metal niet heel tof (enkele bands uitgezonderd, denk aan Tool), ten tweede heeft het wat metalcore achtigs en dat verafschuw ik.
damn voor de rest komen we best overeen. (of zijn we beiden extreem cliche). Ga je ook naar pendulum in 013 dan? Vind het nieuwe album niet echt goed, maar die oude platen zijn toch wel erg lekker nog steeds.quote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef Two het volgende:
[..]
Ja bij mij is het vrij breed allemaal wat betreft muziek genre's. Mijn favoriete genres blijven Powermetal en DnB. Maar daarnaast luister ik een hoop andere metal soorten (van NWOBHM tot melodeath), hiphop (als in de Jeugd van Tegenwoordig) en wat dance-genres (als in het eerder genoemde DnB en dubstep).
Maar hoofdzakelijk is het bij mij dus Powermetal en DnB
Van het weekend waren hier in de buurt nog wat optredens van punkbandjes (The Apers en Drugsmokkel). Heb ze niet gezien overigens, punk is niet echt mijn ding.
Ken ik niet, doe eens een linkje naar het beste nummer volgens jou?quote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef Impressie het volgende:
Op een schaal van 9 tot 10, hoe tof vinden jullie Protest the Hero dan? Dat zou wel een beetje in jullie straatje moeten liggen
oh nee, daar gaat de matchquote:Op maandag 27 september 2010 20:50 schreef Two het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk niets, ten eerste vind ik progressive metal niet heel tof (enkele bands uitgezonderd, denk aan Tool), ten tweede heeft het wat metalcore achtigs en dat verafschuw ik.
Ik heb er gewoon zin inquote:
Ik niet, en dat wilde ik even op iemand afreageren.quote:
Haha. Ik hoef maar 2 (en soms 3) keer in de week, dus dat is te doenquote:Op maandag 27 september 2010 21:08 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ik niet, en dat wilde ik even op iemand afreageren.
Goed, dat je zin hebt. Nu ik nog. Sommige vakken zijn niet leuk.
Je vroeg het wel niet aan mij, maar verdomme al uitverkocht! Ik zag het een paar dagen terugquote:Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
damn voor de rest komen we best overeen. (of zijn we beiden extreem cliche). Ga je ook naar pendulum in 013 dan? Vind het nieuwe album niet echt goed, maar die oude platen zijn toch wel erg lekker nog steeds.
[..]
Die maar dan, al zijn 'Plateful of our dead' en 'She who mars the skin of gods' ook favorieten! Eigenlijk allemaal welquote:Ken ik niet, doe eens een linkje naar het beste nummer volgens jou?
[..]
Dat is weinigquote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik hoef maar 2 (en soms 3) keer in de week, dus dat is te doen
Wat voor flutopleiding doe je dan?quote:
Zeg! Bij ons kunnen ze tenminste goed plannen (en ik ben ook goed in mijn werkcolleges te plannen, haha)quote:Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Wat voor flutopleiding doe je dan?
edit: lama 't staat in de OP natuurlijk
Het ging me meer om de gedachte aan de zelfstudie-uren, vind het zelf wel fijn om de colleges te spreiden, meer dan 2 op een dag sloopt me. Lees en bereid je dingen thuis voor? Dat doen de meeste mensen volgens mij, kan me dat echt moeilijk voorstellen.quote:Op maandag 27 september 2010 21:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeg! Bij ons kunnen ze tenminste goed plannen (en ik ben ook goed in mijn werkcolleges te plannen, haha)
Bij ons in het gebouw zijn veel leslokalen die niet vaak gebruikt worden. Ik weet van een aantal medestudenten dat ze daar wel eens gaan zitten. Mischien ook een idee voor jou?quote:Op maandag 27 september 2010 21:25 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Het ging me meer om de gedachte aan de zelfstudie-uren, vind het zelf wel fijn om de colleges te spreiden, meer dan 2 op een dag sloopt me. Lees en bereid je dingen thuis voor? Dat doen de meeste mensen volgens mij, kan me dat echt moeilijk voorstellen.
De bieb is anderzijds ook niet bepaald een stilteplek zeg. Elke 10seconde klapt er weer zo'n deur dicht of piept ie als iemand em opent, hoor je mensen telefoneren op de wc, fluisteren, ratelen op toetsenborden, stelletje herriemakers. Jammer dat er geen echte stilteruimte is.
Net msn hierquote:Op maandag 27 september 2010 21:26 schreef automatic_ het volgende:
Nee, dat doe ik ook niet zoveel![]()
Voorgaande jaren ook niet echt gedaan. Het is bij mij meer dat ik geen zin heb om telkens voor één college naar Tilburg te rijden.
Oh, welk gebouw is dat dan? Ik overdrijf een beetje in m'n post, want je went wel aan al die geluiden, maar ik had het me romantischer voorgesteld de bieb.quote:Op maandag 27 september 2010 21:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Bij ons in het gebouw zijn veel leslokalen die niet vaak gebruikt worden. Ik weet van een aantal medestudenten dat ze daar wel eens gaan zitten. Mischien ook een idee voor jou?
Leuk hč?quote:Op maandag 27 september 2010 21:29 schreef Complexiteit het volgende:
Net msn hier. Moet je ver reizen dan?
Ja, wow ik vond dat echt zo supernice daar, echt perfect.quote:Op maandag 27 september 2010 21:29 schreef GlowMouse het volgende:
De benedenverdieping in de bieb geprobeerd?
De halve metalscene neemt zichzelf sowieso veels te serieus. Verschrikkelijke lui zijn dat meestal, met hun pretentieuze "oh onze muziek heeft zoveel klassieke elementen" instelling.quote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef oompaloompa het volgende:
volgens mij neemt rhapsody zichzelf heel serieus. Vriend was er een aantal jaar geleden heen gegaan in 013, hadden ze die dwerg uit de clips ingehuurd om hun nummers in te leiden met die extreem slechte cliche verhalen
Serieus, dat is de verschrikkelijkste muziek die er bestaat.quote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef Two het volgende:
[..]
Mijn favoriete genres blijven Powermetal [..]
Jep ik ga 12 oktober naar Pendulum in 013! Sterker nog 11 oktober ga ik ook naar Pendulum in de Melkweg! Oftewel ik vind het wel aardig jaquote:Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
damn voor de rest komen we best overeen. (of zijn we beiden extreem cliche). Ga je ook naar pendulum in 013 dan? Vind het nieuwe album niet echt goed, maar die oude platen zijn toch wel erg lekker nog steeds.
[..]
oh nee, daar gaat de match
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:13 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik zit er! Heb je nog niet gespot. Vorige week hield je de deur voor mij open.
deze dan:quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind haar wel leuk.... En de stof ook eigenlijk.
Vorige week was dat tussen pdo en nadJe moet je alleen niet teveel focussen op die hoofdfoto in mijn fotoboek
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef Messenga het volgende:
automatic_ die de tina leest in haar ajax ondergoed.
Bunker in C is ook wel lekker stil.quote:Op maandag 27 september 2010 21:25 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Het ging me meer om de gedachte aan de zelfstudie-uren, vind het zelf wel fijn om de colleges te spreiden, meer dan 2 op een dag sloopt me. Lees en bereid je dingen thuis voor? Dat doen de meeste mensen volgens mij, kan me dat echt moeilijk voorstellen.
De bieb is anderzijds ook niet bepaald een stilteplek zeg. Elke 10seconde klapt er weer zo'n deur dicht of piept ie als iemand em opent, hoor je mensen telefoneren op de wc, fluisteren, ratelen op toetsenborden, stelletje herriemakers. Jammer dat er geen echte stilteruimte is.
Ik zal me focussen op de bijna naakte Ajax foto. Ik trek het niet als er zo geforceerd interactief college wordt gegeven. En ook vind ik het belachelijk om Nederlandse woorden in een Engels college te gebruiken. Alsof wij compleet achterlijk zijn..quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind haar wel leuk.... En de stof ook eigenlijk.
Vorige week was dat tussen pdo en nadJe moet je alleen niet teveel focussen op die hoofdfoto in mijn fotoboek
Is een vak uit een andere bachelor aan de FEB ook goed?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:12 schreef oompaloompa het volgende:
& gerelateerd (want voor bovenstaande ben ik waarschijnlijk sowieso al te laat)
Zijn er interessante vakken in de 1-2 jaar bachelor economie die iemand me kan aanraden? Ik wil iets meer doen
tuurlijk, maar gaarne wel een relevant vakquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Is een vak uit een andere bachelor aan de FEB ook goed?
Ik betwijfel het, heb er een stuk of 3 globale die alledrie werken en daar binnen kan ik per route ongeveer nog 10 verschillende paden kiezen. Misschien een matrixje bouwen?quote:
Ik wil vooral zaken leren die direct relevant voor me zijn. Experimentele economie zou ik denken, echter is dat een derdejaarsvak waarbij je, neem ik aan, wat voorkennis nodig hebt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:27 schreef GlowMouse het volgende:
Een graaf ziet er mooier uit.
Ik ben bang dat je veel vakken niet kunt volgen. Als je nog wat met kansrekenen wilt doen, start er in het voorjaar een leuke cursus.
Ook eerste jaars bedrijfseconomie?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:06 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Bunker in C is ook wel lekker stil.
en m'n eerste cijfer, een 8, geďncasseerd voor Wi1 ^^
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
tuurlijk, maar gaarne wel een relevant vak
Heb nog even naar een soort logica vak van jullie gekeken, weet zo niet meer welke...
Heb overigens net met Arjo mee naar huis gefietst
Alleen jammer dat halverwege de eerste zin hij al thuis claimde te zijn
Zozoquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:31 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
![]()
ja ik kan bijna naar huis kruipen vanuit de uni
Dus woonachtige aan de hogesschoollaanquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:31 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
![]()
ja ik kan bijna naar huis kruipen vanuit de uni
nee toch nog net iets verderquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:34 schreef BaasD het volgende:
[..]
Dus woonachtige aan de hogesschoollaan
stap maar uit op Westquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh. Als je nu naar CS komt kan je me spotten.
over 5min vertrekt er een trein naar West!quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk met een bus die niet stopt in West...
Niet waar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:39 schreef GlowMouse het volgende:
iedereen woont bij elkaar in de buurt
in dit topic zijn er al 3 die bij elkaar in de buurt wonenquote:
Breng jij me thuis dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
over 5min vertrekt er een trein naar West!
Haha, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:40 schreef Wokkel1982 het volgende:
Eerstejaars Bedrijfseconomie bsc. hier :p 8 voor wiskunde, toch nog in een paar instinkers getrapt :p
3 != iedereen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
in dit topic zijn er al 3 die bij elkaar in de buurt wonen
Ja GM!quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, gefeliciteerd!
GM: De OP moet echt aangepast worden met al die nieuwe mensen
Alleen Two heeft zich nog maar toegevoegd aan de wikiquote:
Dan doe jij de restquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Alleen Two heeft zich nog maar toegevoegd aan de wiki
Jij kan dat ook toch.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Alleen Two heeft zich nog maar toegevoegd aan de wiki
als je een maaltijdsalade bij de AH haaltquote:
Je kan niet koken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:48 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
als je een maaltijdsalade bij de AH haalt
ojquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh. Dat is wel een vereiste eigenlijk.
want de OP is weer bijgewerktquote:
Je praat tegen jezelfquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
want de OP is weer bijgewerkt
Er zijn users met 862 posts per pagina.quote:
Wat?!quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Er zijn users met 862 posts per pagina.
Met F5'en krijg je de OP niet omdat het topic nu op pag. 5 zit, of bedoelde je dat niet met de tegenspraak?quote:
Nee, en hoezo 862?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Met F5'en krijg je de OP niet omdat het topic nu op pag. 5 zit, of bedoelde je dat niet met de tegenspraak?
999 kan ook, maar er is een user die veel met het getal 862 heeft.quote:
Gewoon doen alsof ze er niet zijn, dan worden ze al minder engquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef Complexiteit het volgende:
Best intimiderend, die economen. Moet je die OP zien
Ik kom bijna elke dag wel een keer in gebouw C, dus ik kan er niet omheemquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:03 schreef Impressie het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof ze er niet zijn, dan worden ze al minder eng
Ik ben er nog niet binnen geweestquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:07 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ik kom bijna elke dag wel een keer in gebouw C, dus ik kan er niet omheem. Maar ja, hier op fok gaat het misschien wat beter.
Dat kan echt niet. Je moet de tekst eens lezen op die ruiten, in die muffe gang.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:11 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet binnen geweest
Erg lastig idd, ook handig dat de uitwerkingen van de WC-opgaven op internet staanquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef daankes het volgende:
heujj, ook een 8 voor Wiskunde.
Ben alleen bang dat micro morgen een stuk lager gaat uitvallen. Niet zo heel veel vertrouwen in :$.
Wat heb ik ook een kut instelling, kan me zelf er nooit toe zetten om te gaan leren. Bah.
Oke, ik zal het onthouden!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:34 schreef Complexiteit het volgende:
Btw fokkers, als je ooit iemand naar je ziet zwaaien, die je niet kent, dan zal ik dat wel zijn.
Inderdaad, wat een bullshit is dat. Gelukkig wel alle wc geweest dus heb alle uitwerkingen wel redelijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:30 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Erg lastig idd, ook handig dat de uitwerkingen van de WC-opgaven op internet staan
Wat een instellingquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:37 schreef daankes het volgende:
Ik hoop maar op een slimme mede student in mijn buurt, zou alles een stuk makkelijker maken.
Als er zo´n hele mooie mede studente langs me zit, word ik alleen maar afgeleid. Doe dan maar een slimme.quote:
Ik ga binnenkort wel op verkenning. Dan kan ik ook gelijk kijken hoe je nou via de parkeerplaats rechtstreeks P inloopt zonder eerst rond W te lopenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:26 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Dat kan echt niet. Je moet de tekst eens lezen op die ruiten, in die muffe gang.
Beetje van beide? En snel zorgen dat je iets hebt waar je heel goed in bent zodat je elkaar kan helpen met dingenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:39 schreef daankes het volgende:
[..]
Als er zo´n hele mooie mede studente langs me zit, word ik alleen maar afgeleid. Doe dan maar een slimmen.
Komt niet heel vaak voor bij economische opleiding.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:41 schreef Impressie het volgende:
[..]
Beetje van beide? En snel zorgen dat je iets hebt waar je heel goed in bent zodat je elkaar kan helpen met dingen
Whahaha. Achteraan bij P heb je hekken staan en daar kan je doorheen lopenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:39 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel op verkenning. Dan kan ik ook gelijk kijken hoe je nou via de parkeerplaats rechtstreeks P inloopt zonder eerst rond W te lopen
Dat moet je dan ook slim aanpakken, en nét na het eerstvolgende werkcollege naar haar toe gaan met de vraag 'hee, wij hebben toch samen college?'. Bonuspunten als je nog in het lokaal bent en naar buiten aan het lopen bent.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:46 schreef daankes het volgende:
[..]
Komt niet heel vaak voor bij economische opleiding.
Helaasch x(. Al had ik er wel 1 bij mijn presentatie groepje. Weet alleen der naam niet meer, dus kan der niet hyven.
Ooh maar daar staan allemaal bosjes enzo dus ik durfde het niet, plus dat ik meestal nét op tijd ben dus ik wil het niet riskerenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Whahaha. Achteraan bij P heb je hekken staan en daar kan je doorheen lopen
Ja, maar daar moet je langsquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:52 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ooh maar daar staan allemaal bosjes enzo dus ik durfde het niet, plus dat ik meestal nét op tijd ben dus ik wil het niet riskerenIk probeer het binnenkort wel een keer
En is het alleen de achterste waar je langs kan? Want ik zie altijd meerdere paadjes en ik loop ook constant te gluren maar ik zie er nooit iemand inlopen.. Dus ik vind het een beetje eng, misschien ligt er daar iemand me op te wachten ofzoquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar daar moet je langsDan kom je in P uit bij de receptie / kopieerapparaat
Ideaal en scheelt je heeel veel lopen
Ehm.... Het is een weggetje met allerlei bomen en dan links, voor, rechts van je heb je dan P & er is ook een fietsenhok. Je moet wel echt door het hek heen en dan zie je de schuifdeuren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:55 schreef Impressie het volgende:
[..]
En is het alleen de achterste waar je langs kan? Want ik zie altijd meerdere paadjes en ik loop ook constant te gluren maar ik zie er nooit iemand inlopen.. Dus ik vind het een beetje eng, misschien ligt er daar iemand me op te wachten ofzo
Ja nee, want dan zit half fok precies in dat ene lokaal en dan komen er opmerkingen in dit topicquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm.... Het is een weggetje met allerlei bomen en dan links, voor, rechts van je heb je dan P & er is ook een fietsenhok. Je moet wel echt door het hek heen en dan zie je de schuifdeuren.
Gewoon proberen, watje
Hahahaquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:58 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ja nee, want dan zit half fok precies in dat ene lokaal en dan komen er opmerkingen in dit topic
Dan maak ik een filmpje en gooi ik het op joewjoep, heel Nederland gaat je dan uitlachenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:58 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ja nee, want dan zit half fok precies in dat ene lokaal en dan komen er opmerkingen in dit topic
Cool!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:00 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Dan maak ik een filmpje en gooi ik het op joewjoep, heel Nederland gaat je dan uitlachen
Denk dat het wellicht verstandiger is om na een HC naar haar toe te gaan om te vragen of ze dadelijk ook WC heeft, en waar we dan wel niet zitten. Zelfde werkgroep dus als het goed is zelfde tijd WC.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:52 schreef Impressie het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook slim aanpakken, en nét na het eerstvolgende werkcollege naar haar toe gaan met de vraag 'hee, wij hebben toch samen college?'. Bonuspunten als je nog in het lokaal bent en naar buiten aan het lopen bent.
Disclaimer: Impressie is single dus de tactiek kan falen
In havo2 vroeg ik weleens of een klasgenote wist waar we zo les hadden en toen deed ik alsof ik niet wist waar het was en of ik mee kon lopenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:03 schreef daankes het volgende:
[..]
Denk dat het wellicht verstandiger is om na een HC naar haar toe te gaan om te vragen of ze dadelijk ook WC heeft, en waar we dan wel niet zitten. Zelfde werkgroep dus als het goed is zelfde tijd WC.
Kan ik ook meteen haar naam nog even vragen.
Tenzij je aan een of andere gekke geestesziekte lijdt natuurlijk, misschien een idee om te doen alsof? Vinden vrouwen misschien wel interessant, er zijn genoeg gekken (vrouwen).quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef Impressie het volgende:
Lijkt me vrij doorzichtig als alle colleges in WZ1 zijn
Probeer de zin uit op 37 seconden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:05 schreef Impressie het volgende:
[..]
In havo2 vroeg ik weleens of een klasgenote wist waar we zo les hadden en toen deed ik alsof ik niet wist waar het was en of ik mee kon lopen
I'll die alone
je kunt ook achter de kantine uitkomen als je een andere deur neemt. Gind ik vroeger stiekem roken tijdens social cognitionquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:55 schreef Impressie het volgende:
[..]
En is het alleen de achterste waar je langs kan? Want ik zie altijd meerdere paadjes en ik loop ook constant te gluren maar ik zie er nooit iemand inlopen.. Dus ik vind het een beetje eng, misschien ligt er daar iemand me op te wachten ofzo
Lijkt me weinig werken maar volgens mij wordt dat weer gecounterd door de eerste regel van Jokertjequote:Op woensdag 29 september 2010 12:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Probeer de zin uit op 37 seconden.
Ooh, ik ga wel een keer een gedetailleerde plattegrond maken met vluchtroutes, rookruimtes, zijingangen etc.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
je kunt ook achter de kantine uitkomen als je een andere deur neemt. Gind ik vroeger stiekem roken tijdens social cognition
Klinkt alsof je een 13jarige bent die stiekem gaat roken in de bosjes, terwijl ze spijbeltquote:Op woensdag 29 september 2010 15:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
je kunt ook achter de kantine uitkomen als je een andere deur neemt. Gind ik vroeger stiekem roken tijdens social cognition
Ligt een beetje aan wat je er van verwacht. Ik heb het boek van ons jaar (weet niet of dat dezelfde is) eigenlijk nooit echt gebruikt, ik vond het vak vooral leuk omdat de docent er toen met veel plezier over vertelde. Ik vond persoonlijk vooral de verwonderlijke zaken het itneressantste, als je daar wt over wilt weten kun je beter iets van oliver sacks lezen...quote:Op woensdag 29 september 2010 18:36 schreef Complexiteit het volgende:
Zeg, ik zag functieleer in paar keer voorbij komen in dit topic.
Volgens blackboard gebruiken jullie daarvoor het boek Psychologie van Brysbaert. Is het wat, dat boek?
Hmm ik heb geen tijd/zin om het vak te volgen maar het lijkt me wel wat om er toch wat elementaire kennis van op te doen. Denk dat het boek dan inderdaad wel geschikt is. Musicofilia van Sacks lijkt me ook wel interessant.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan wat je er van verwacht. Ik heb het boek van ons jaar (weet niet of dat dezelfde is) eigenlijk nooit echt gebruikt, ik vond het vak vooral leuk omdat de docent er toen met veel plezier over vertelde. Ik vond persoonlijk vooral de verwonderlijke zaken het itneressantste, als je daar wt over wilt weten kun je beter iets van oliver sacks lezen...
als je daarentegen een overzicht wilt van de positie / ideeen binnen de functieleer is het boek weer veel geschikter.
ik was in Nijmegen!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:42 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb Brysbaert nog, omdat ik het zo'n leuk boek vond. Staat vanalles wat in, altijd leuk om later 's terug te bladeren dacht ik. Maar voor het tentamen heb je voldoende aan colleges volgen
.
Ja ik. Ik zag het somber in van tevoren, maar achteraf viel het wel mee vond ik. Het was wel lastig, maar ik heb wel hoop op een redelijk resultaat. Morgen 11.00 uur antwoorden op BB, ben benieuwdquote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef BaasD het volgende:
Nog meer mensen toets microeconomie gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |