Zo lastig is functieleer toch niet? Ik skip het vandaag maar, weinig zin om voor 1 college door die barre kou te moeten fietsen. Het is verdomme toch niet meer normaal, zo'n weer in september.quote:Op maandag 27 september 2010 11:20 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij was dat meteen een onvoldoende![]()
Of naja, ik dacht dat wij Functieleer eerst hadden (onvoldoende) en daarna Inleiding en die had ik binnen
Klopt. Ik had alleen (toen) het idee "laat ik eens serieus beginnen na het HBO" en had het hele boek geleerd/gelezen, terwijl je gewoon de sheets moet stampenquote:Op maandag 27 september 2010 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo lastig is functieleer toch niet? Ik skip het vandaag maar, weinig zin om voor 1 college door die barre kou te moeten fietsen. Het is verdomme toch niet meer normaal, zo'n weer in september.
Mooi. Ik heb de sheets in een dictaatvorm gekocht, zal ze binnenkort eens lezen. Die colleges gaan echt zo ontzettend traag dus niet echt de moeite waard denk ik.quote:Op maandag 27 september 2010 11:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt. Ik had alleen (toen) het idee "laat ik eens serieus beginnen na het HBO" en had het hele boek geleerd/gelezen, terwijl je gewoon de sheets moet stampen
Barre kou?quote:Op maandag 27 september 2010 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo lastig is functieleer toch niet? Ik skip het vandaag maar, weinig zin om voor 1 college door die barre kou te moeten fietsen. Het is verdomme toch niet meer normaal, zo'n weer in september.
Toen ik met noodweer door de sneeuw moest baggeren omdat ik tentamen had? Ja vaag, probeer het te verdringen.quote:Op maandag 27 september 2010 12:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Barre kou?Heb je vorige winter wel meegemaakt? Dat was pas barre kou.
Ja, dat. Wat een drama was dat zeg. Mag hopen dat het dit jaar beter geregeld gaat worden mocht het weer zulk weer worden. Was gewoon belachelijk.quote:Op maandag 27 september 2010 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toen ik met noodweer door de sneeuw moest baggeren omdat ik tentamen had? Ja vaag, probeer het te verdringen.
Heb je niet gezienquote:Op maandag 27 september 2010 19:54 schreef Two het volgende:
Impressie heeft mij vandaag niet gevraagd hoe het was bij Blind Guardian, ik geniet van mijn anonimiteit!
Kom eens hoi zeggen dan!quote:Op maandag 27 september 2010 19:55 schreef oompaloompa het volgende:
blind guardian, ik ken wel iemand van de uvt die daarheen ging maar dat was een 5e jaars vrouw... Was er bijna zelf nog heen gegaan
Overigens heb ik impressie wel gezien vandaag!
ik liep langs met mijn klasgenoten, dan ga ik toch niet met een eerstejaars praten.... kom nouquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 20:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik liep langs met mijn klasgenoten, dan ga ik toch niet met een eerstejaars praten.... kom nou
quote:Op maandag 27 september 2010 20:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik liep langs met mijn klasgenoten, dan ga ik toch niet met een eerstejaars praten.... kom nou
jammer, maar ben geen fan, ken eigenlijk weinig van ze. Het is toch een beetje van die over the top battle-metal? (dat is altijd leuk)quote:Op maandag 27 september 2010 19:56 schreef Two het volgende:
Ah je hebt echt wat gemist, wat speelde die gasten heerlijk vrijdag zeg
Al die powermetal is altijd een parodie op powermetal, wat op zichzelf al een parodie is tochquote:Op maandag 27 september 2010 20:18 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
jammer, maar ben geen fan, ken eigenlijk weinig van ze. Het is toch een beetje van die over the top battle-metal? (dat is altijd leuk)
Ja beetje van die powermetal meets speedmetal, net als Gamma Ray, Iced Earth en Rhapsody of Fire etcquote:Op maandag 27 september 2010 20:18 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
jammer, maar ben geen fan, ken eigenlijk weinig van ze. Het is toch een beetje van die over the top battle-metal? (dat is altijd leuk)
Hahaha ja rhapsody is sowieso niet één van mijn favoriete bands eerlijk gezegd. Mja een dwerg die je nummers inleidt is imo dan wel weer heel erg baasquote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef oompaloompa het volgende:
volgens mij neemt rhapsody zichzelf heel serieus. Vriend was er een aantal jaar geleden heen gegaan in 013, hadden ze die dwerg uit de clips ingehuurd om hun nummers in te leiden met die extreem slechte cliche verhalen
zeker, ik wil er graag een keer heenquote:Op maandag 27 september 2010 20:37 schreef Two het volgende:
[..]
Hahaha ja rhapsody is sowieso niet één van mijn favoriete bands eerlijk gezegd. Mja een dwerg die je nummers inleidt is imo dan wel weer heel erg baas
Ja bij mij is het vrij breed allemaal wat betreft muziek genre's. Mijn favoriete genres blijven Powermetal en DnB. Maar daarnaast luister ik een hoop andere metal soorten (van NWOBHM tot melodeath), hiphop (als in de Jeugd van Tegenwoordig) en wat dance-genres (als in het eerder genoemde DnB en dubstep).quote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
zeker, ik wil er graag een keer heen
Ik ben eigenlijk niet zo van de speedmetal etc. maar zo nu en dan wel zin in.
Ben persoonlijk meer van de punk & hardcore (de punk variant niet de house), en de grenzen daarvan met metal (dillinger escape plan, converge etc.) Soms een beetje tool, maar dan houdt het qua metal denk ik wel op.
Vind ik persoonlijk niets, ten eerste vind ik progressive metal niet heel tof (enkele bands uitgezonderd, denk aan Tool), ten tweede heeft het wat metalcore achtigs en dat verafschuw ik.quote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef Impressie het volgende:
Op een schaal van 9 tot 10, hoe tof vinden jullie Protest the Hero dan? Dat zou wel een beetje in jullie straatje moeten liggen
Jammer!quote:Op maandag 27 september 2010 20:50 schreef Two het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk niets, ten eerste vind ik progressive metal niet heel tof (enkele bands uitgezonderd, denk aan Tool), ten tweede heeft het wat metalcore achtigs en dat verafschuw ik.
damn voor de rest komen we best overeen. (of zijn we beiden extreem cliche). Ga je ook naar pendulum in 013 dan? Vind het nieuwe album niet echt goed, maar die oude platen zijn toch wel erg lekker nog steeds.quote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef Two het volgende:
[..]
Ja bij mij is het vrij breed allemaal wat betreft muziek genre's. Mijn favoriete genres blijven Powermetal en DnB. Maar daarnaast luister ik een hoop andere metal soorten (van NWOBHM tot melodeath), hiphop (als in de Jeugd van Tegenwoordig) en wat dance-genres (als in het eerder genoemde DnB en dubstep).
Maar hoofdzakelijk is het bij mij dus Powermetal en DnB
Van het weekend waren hier in de buurt nog wat optredens van punkbandjes (The Apers en Drugsmokkel). Heb ze niet gezien overigens, punk is niet echt mijn ding.
Ken ik niet, doe eens een linkje naar het beste nummer volgens jou?quote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef Impressie het volgende:
Op een schaal van 9 tot 10, hoe tof vinden jullie Protest the Hero dan? Dat zou wel een beetje in jullie straatje moeten liggen
oh nee, daar gaat de matchquote:Op maandag 27 september 2010 20:50 schreef Two het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk niets, ten eerste vind ik progressive metal niet heel tof (enkele bands uitgezonderd, denk aan Tool), ten tweede heeft het wat metalcore achtigs en dat verafschuw ik.
Ik heb er gewoon zin inquote:
Ik niet, en dat wilde ik even op iemand afreageren.quote:
Haha. Ik hoef maar 2 (en soms 3) keer in de week, dus dat is te doenquote:Op maandag 27 september 2010 21:08 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ik niet, en dat wilde ik even op iemand afreageren.
Goed, dat je zin hebt. Nu ik nog. Sommige vakken zijn niet leuk.
Je vroeg het wel niet aan mij, maar verdomme al uitverkocht! Ik zag het een paar dagen terugquote:Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
damn voor de rest komen we best overeen. (of zijn we beiden extreem cliche). Ga je ook naar pendulum in 013 dan? Vind het nieuwe album niet echt goed, maar die oude platen zijn toch wel erg lekker nog steeds.
[..]
Die maar dan, al zijn 'Plateful of our dead' en 'She who mars the skin of gods' ook favorieten! Eigenlijk allemaal welquote:Ken ik niet, doe eens een linkje naar het beste nummer volgens jou?
[..]
Dat is weinigquote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik hoef maar 2 (en soms 3) keer in de week, dus dat is te doen
Wat voor flutopleiding doe je dan?quote:
Zeg! Bij ons kunnen ze tenminste goed plannen (en ik ben ook goed in mijn werkcolleges te plannen, haha)quote:Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Wat voor flutopleiding doe je dan?
edit: lama 't staat in de OP natuurlijk
Het ging me meer om de gedachte aan de zelfstudie-uren, vind het zelf wel fijn om de colleges te spreiden, meer dan 2 op een dag sloopt me. Lees en bereid je dingen thuis voor? Dat doen de meeste mensen volgens mij, kan me dat echt moeilijk voorstellen.quote:Op maandag 27 september 2010 21:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeg! Bij ons kunnen ze tenminste goed plannen (en ik ben ook goed in mijn werkcolleges te plannen, haha)
Bij ons in het gebouw zijn veel leslokalen die niet vaak gebruikt worden. Ik weet van een aantal medestudenten dat ze daar wel eens gaan zitten. Mischien ook een idee voor jou?quote:Op maandag 27 september 2010 21:25 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Het ging me meer om de gedachte aan de zelfstudie-uren, vind het zelf wel fijn om de colleges te spreiden, meer dan 2 op een dag sloopt me. Lees en bereid je dingen thuis voor? Dat doen de meeste mensen volgens mij, kan me dat echt moeilijk voorstellen.
De bieb is anderzijds ook niet bepaald een stilteplek zeg. Elke 10seconde klapt er weer zo'n deur dicht of piept ie als iemand em opent, hoor je mensen telefoneren op de wc, fluisteren, ratelen op toetsenborden, stelletje herriemakers. Jammer dat er geen echte stilteruimte is.
Net msn hierquote:Op maandag 27 september 2010 21:26 schreef automatic_ het volgende:
Nee, dat doe ik ook niet zoveel![]()
Voorgaande jaren ook niet echt gedaan. Het is bij mij meer dat ik geen zin heb om telkens voor één college naar Tilburg te rijden.
Oh, welk gebouw is dat dan? Ik overdrijf een beetje in m'n post, want je went wel aan al die geluiden, maar ik had het me romantischer voorgesteld de bieb.quote:Op maandag 27 september 2010 21:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Bij ons in het gebouw zijn veel leslokalen die niet vaak gebruikt worden. Ik weet van een aantal medestudenten dat ze daar wel eens gaan zitten. Mischien ook een idee voor jou?
Leuk hè?quote:Op maandag 27 september 2010 21:29 schreef Complexiteit het volgende:
Net msn hier. Moet je ver reizen dan?
Ja, wow ik vond dat echt zo supernice daar, echt perfect.quote:Op maandag 27 september 2010 21:29 schreef GlowMouse het volgende:
De benedenverdieping in de bieb geprobeerd?
De halve metalscene neemt zichzelf sowieso veels te serieus. Verschrikkelijke lui zijn dat meestal, met hun pretentieuze "oh onze muziek heeft zoveel klassieke elementen" instelling.quote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef oompaloompa het volgende:
volgens mij neemt rhapsody zichzelf heel serieus. Vriend was er een aantal jaar geleden heen gegaan in 013, hadden ze die dwerg uit de clips ingehuurd om hun nummers in te leiden met die extreem slechte cliche verhalen
Serieus, dat is de verschrikkelijkste muziek die er bestaat.quote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef Two het volgende:
[..]
Mijn favoriete genres blijven Powermetal [..]
Jep ik ga 12 oktober naar Pendulum in 013! Sterker nog 11 oktober ga ik ook naar Pendulum in de Melkweg! Oftewel ik vind het wel aardig jaquote:Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
damn voor de rest komen we best overeen. (of zijn we beiden extreem cliche). Ga je ook naar pendulum in 013 dan? Vind het nieuwe album niet echt goed, maar die oude platen zijn toch wel erg lekker nog steeds.
[..]
oh nee, daar gaat de match
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:13 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik zit er! Heb je nog niet gespot. Vorige week hield je de deur voor mij open.
deze dan:quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind haar wel leuk.... En de stof ook eigenlijk.
Vorige week was dat tussen pdo en nadJe moet je alleen niet teveel focussen op die hoofdfoto in mijn fotoboek
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef Messenga het volgende:
automatic_ die de tina leest in haar ajax ondergoed.
Bunker in C is ook wel lekker stil.quote:Op maandag 27 september 2010 21:25 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Het ging me meer om de gedachte aan de zelfstudie-uren, vind het zelf wel fijn om de colleges te spreiden, meer dan 2 op een dag sloopt me. Lees en bereid je dingen thuis voor? Dat doen de meeste mensen volgens mij, kan me dat echt moeilijk voorstellen.
De bieb is anderzijds ook niet bepaald een stilteplek zeg. Elke 10seconde klapt er weer zo'n deur dicht of piept ie als iemand em opent, hoor je mensen telefoneren op de wc, fluisteren, ratelen op toetsenborden, stelletje herriemakers. Jammer dat er geen echte stilteruimte is.
Ik zal me focussen op de bijna naakte Ajax foto. Ik trek het niet als er zo geforceerd interactief college wordt gegeven. En ook vind ik het belachelijk om Nederlandse woorden in een Engels college te gebruiken. Alsof wij compleet achterlijk zijn..quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind haar wel leuk.... En de stof ook eigenlijk.
Vorige week was dat tussen pdo en nadJe moet je alleen niet teveel focussen op die hoofdfoto in mijn fotoboek
Is een vak uit een andere bachelor aan de FEB ook goed?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:12 schreef oompaloompa het volgende:
& gerelateerd (want voor bovenstaande ben ik waarschijnlijk sowieso al te laat)
Zijn er interessante vakken in de 1-2 jaar bachelor economie die iemand me kan aanraden? Ik wil iets meer doen
tuurlijk, maar gaarne wel een relevant vakquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Is een vak uit een andere bachelor aan de FEB ook goed?
Ik betwijfel het, heb er een stuk of 3 globale die alledrie werken en daar binnen kan ik per route ongeveer nog 10 verschillende paden kiezen. Misschien een matrixje bouwen?quote:
Ik wil vooral zaken leren die direct relevant voor me zijn. Experimentele economie zou ik denken, echter is dat een derdejaarsvak waarbij je, neem ik aan, wat voorkennis nodig hebt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:27 schreef GlowMouse het volgende:
Een graaf ziet er mooier uit.
Ik ben bang dat je veel vakken niet kunt volgen. Als je nog wat met kansrekenen wilt doen, start er in het voorjaar een leuke cursus.
Ook eerste jaars bedrijfseconomie?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:06 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Bunker in C is ook wel lekker stil.
en m'n eerste cijfer, een 8, geïncasseerd voor Wi1 ^^
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
tuurlijk, maar gaarne wel een relevant vak
Heb nog even naar een soort logica vak van jullie gekeken, weet zo niet meer welke...
Heb overigens net met Arjo mee naar huis gefietst
Alleen jammer dat halverwege de eerste zin hij al thuis claimde te zijn
Zozoquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:31 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
![]()
ja ik kan bijna naar huis kruipen vanuit de uni
Dus woonachtige aan de hogesschoollaanquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:31 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
![]()
ja ik kan bijna naar huis kruipen vanuit de uni
nee toch nog net iets verderquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:34 schreef BaasD het volgende:
[..]
Dus woonachtige aan de hogesschoollaan
stap maar uit op Westquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh. Als je nu naar CS komt kan je me spotten.
over 5min vertrekt er een trein naar West!quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk met een bus die niet stopt in West...
Niet waar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:39 schreef GlowMouse het volgende:
iedereen woont bij elkaar in de buurt
in dit topic zijn er al 3 die bij elkaar in de buurt wonenquote:
Breng jij me thuis dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
over 5min vertrekt er een trein naar West!
Haha, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:40 schreef Wokkel1982 het volgende:
Eerstejaars Bedrijfseconomie bsc. hier :p 8 voor wiskunde, toch nog in een paar instinkers getrapt :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |