jammer, maar ben geen fan, ken eigenlijk weinig van ze. Het is toch een beetje van die over the top battle-metal? (dat is altijd leuk)quote:Op maandag 27 september 2010 19:56 schreef Two het volgende:
Ah je hebt echt wat gemist, wat speelde die gasten heerlijk vrijdag zeg
Al die powermetal is altijd een parodie op powermetal, wat op zichzelf al een parodie is tochquote:Op maandag 27 september 2010 20:18 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
jammer, maar ben geen fan, ken eigenlijk weinig van ze. Het is toch een beetje van die over the top battle-metal? (dat is altijd leuk)
Ja beetje van die powermetal meets speedmetal, net als Gamma Ray, Iced Earth en Rhapsody of Fire etcquote:Op maandag 27 september 2010 20:18 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
jammer, maar ben geen fan, ken eigenlijk weinig van ze. Het is toch een beetje van die over the top battle-metal? (dat is altijd leuk)
Hahaha ja rhapsody is sowieso niet één van mijn favoriete bands eerlijk gezegd. Mja een dwerg die je nummers inleidt is imo dan wel weer heel erg baasquote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef oompaloompa het volgende:
volgens mij neemt rhapsody zichzelf heel serieus. Vriend was er een aantal jaar geleden heen gegaan in 013, hadden ze die dwerg uit de clips ingehuurd om hun nummers in te leiden met die extreem slechte cliche verhalen
zeker, ik wil er graag een keer heenquote:Op maandag 27 september 2010 20:37 schreef Two het volgende:
[..]
Hahaha ja rhapsody is sowieso niet één van mijn favoriete bands eerlijk gezegd. Mja een dwerg die je nummers inleidt is imo dan wel weer heel erg baas
Ja bij mij is het vrij breed allemaal wat betreft muziek genre's. Mijn favoriete genres blijven Powermetal en DnB. Maar daarnaast luister ik een hoop andere metal soorten (van NWOBHM tot melodeath), hiphop (als in de Jeugd van Tegenwoordig) en wat dance-genres (als in het eerder genoemde DnB en dubstep).quote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
zeker, ik wil er graag een keer heen
Ik ben eigenlijk niet zo van de speedmetal etc. maar zo nu en dan wel zin in.
Ben persoonlijk meer van de punk & hardcore (de punk variant niet de house), en de grenzen daarvan met metal (dillinger escape plan, converge etc.) Soms een beetje tool, maar dan houdt het qua metal denk ik wel op.
Vind ik persoonlijk niets, ten eerste vind ik progressive metal niet heel tof (enkele bands uitgezonderd, denk aan Tool), ten tweede heeft het wat metalcore achtigs en dat verafschuw ik.quote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef Impressie het volgende:
Op een schaal van 9 tot 10, hoe tof vinden jullie Protest the Hero dan? Dat zou wel een beetje in jullie straatje moeten liggen
Jammer!quote:Op maandag 27 september 2010 20:50 schreef Two het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk niets, ten eerste vind ik progressive metal niet heel tof (enkele bands uitgezonderd, denk aan Tool), ten tweede heeft het wat metalcore achtigs en dat verafschuw ik.
damn voor de rest komen we best overeen. (of zijn we beiden extreem cliche). Ga je ook naar pendulum in 013 dan? Vind het nieuwe album niet echt goed, maar die oude platen zijn toch wel erg lekker nog steeds.quote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef Two het volgende:
[..]
Ja bij mij is het vrij breed allemaal wat betreft muziek genre's. Mijn favoriete genres blijven Powermetal en DnB. Maar daarnaast luister ik een hoop andere metal soorten (van NWOBHM tot melodeath), hiphop (als in de Jeugd van Tegenwoordig) en wat dance-genres (als in het eerder genoemde DnB en dubstep).
Maar hoofdzakelijk is het bij mij dus Powermetal en DnB
Van het weekend waren hier in de buurt nog wat optredens van punkbandjes (The Apers en Drugsmokkel). Heb ze niet gezien overigens, punk is niet echt mijn ding.
Ken ik niet, doe eens een linkje naar het beste nummer volgens jou?quote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef Impressie het volgende:
Op een schaal van 9 tot 10, hoe tof vinden jullie Protest the Hero dan? Dat zou wel een beetje in jullie straatje moeten liggen
oh nee, daar gaat de matchquote:Op maandag 27 september 2010 20:50 schreef Two het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk niets, ten eerste vind ik progressive metal niet heel tof (enkele bands uitgezonderd, denk aan Tool), ten tweede heeft het wat metalcore achtigs en dat verafschuw ik.
Ik heb er gewoon zin inquote:
Ik niet, en dat wilde ik even op iemand afreageren.quote:
Haha. Ik hoef maar 2 (en soms 3) keer in de week, dus dat is te doenquote:Op maandag 27 september 2010 21:08 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ik niet, en dat wilde ik even op iemand afreageren.
Goed, dat je zin hebt. Nu ik nog. Sommige vakken zijn niet leuk.
Je vroeg het wel niet aan mij, maar verdomme al uitverkocht! Ik zag het een paar dagen terugquote:Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
damn voor de rest komen we best overeen. (of zijn we beiden extreem cliche). Ga je ook naar pendulum in 013 dan? Vind het nieuwe album niet echt goed, maar die oude platen zijn toch wel erg lekker nog steeds.
[..]
Die maar dan, al zijn 'Plateful of our dead' en 'She who mars the skin of gods' ook favorieten! Eigenlijk allemaal welquote:Ken ik niet, doe eens een linkje naar het beste nummer volgens jou?
[..]
Dat is weinigquote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik hoef maar 2 (en soms 3) keer in de week, dus dat is te doen
Wat voor flutopleiding doe je dan?quote:
Zeg! Bij ons kunnen ze tenminste goed plannen (en ik ben ook goed in mijn werkcolleges te plannen, haha)quote:Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Wat voor flutopleiding doe je dan?
edit: lama 't staat in de OP natuurlijk
Het ging me meer om de gedachte aan de zelfstudie-uren, vind het zelf wel fijn om de colleges te spreiden, meer dan 2 op een dag sloopt me. Lees en bereid je dingen thuis voor? Dat doen de meeste mensen volgens mij, kan me dat echt moeilijk voorstellen.quote:Op maandag 27 september 2010 21:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeg! Bij ons kunnen ze tenminste goed plannen (en ik ben ook goed in mijn werkcolleges te plannen, haha)
Bij ons in het gebouw zijn veel leslokalen die niet vaak gebruikt worden. Ik weet van een aantal medestudenten dat ze daar wel eens gaan zitten. Mischien ook een idee voor jou?quote:Op maandag 27 september 2010 21:25 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Het ging me meer om de gedachte aan de zelfstudie-uren, vind het zelf wel fijn om de colleges te spreiden, meer dan 2 op een dag sloopt me. Lees en bereid je dingen thuis voor? Dat doen de meeste mensen volgens mij, kan me dat echt moeilijk voorstellen.
De bieb is anderzijds ook niet bepaald een stilteplek zeg. Elke 10seconde klapt er weer zo'n deur dicht of piept ie als iemand em opent, hoor je mensen telefoneren op de wc, fluisteren, ratelen op toetsenborden, stelletje herriemakers. Jammer dat er geen echte stilteruimte is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |