Zo lastig is functieleer toch niet? Ik skip het vandaag maar, weinig zin om voor 1 college door die barre kou te moeten fietsen. Het is verdomme toch niet meer normaal, zo'n weer in september.quote:Op maandag 27 september 2010 11:20 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij was dat meteen een onvoldoende![]()
Of naja, ik dacht dat wij Functieleer eerst hadden (onvoldoende) en daarna Inleiding en die had ik binnen
Klopt. Ik had alleen (toen) het idee "laat ik eens serieus beginnen na het HBO" en had het hele boek geleerd/gelezen, terwijl je gewoon de sheets moet stampenquote:Op maandag 27 september 2010 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo lastig is functieleer toch niet? Ik skip het vandaag maar, weinig zin om voor 1 college door die barre kou te moeten fietsen. Het is verdomme toch niet meer normaal, zo'n weer in september.
Mooi. Ik heb de sheets in een dictaatvorm gekocht, zal ze binnenkort eens lezen. Die colleges gaan echt zo ontzettend traag dus niet echt de moeite waard denk ik.quote:Op maandag 27 september 2010 11:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt. Ik had alleen (toen) het idee "laat ik eens serieus beginnen na het HBO" en had het hele boek geleerd/gelezen, terwijl je gewoon de sheets moet stampen
Barre kou?quote:Op maandag 27 september 2010 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo lastig is functieleer toch niet? Ik skip het vandaag maar, weinig zin om voor 1 college door die barre kou te moeten fietsen. Het is verdomme toch niet meer normaal, zo'n weer in september.
Toen ik met noodweer door de sneeuw moest baggeren omdat ik tentamen had? Ja vaag, probeer het te verdringen.quote:Op maandag 27 september 2010 12:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Barre kou?Heb je vorige winter wel meegemaakt? Dat was pas barre kou.
Ja, dat. Wat een drama was dat zeg. Mag hopen dat het dit jaar beter geregeld gaat worden mocht het weer zulk weer worden. Was gewoon belachelijk.quote:Op maandag 27 september 2010 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toen ik met noodweer door de sneeuw moest baggeren omdat ik tentamen had? Ja vaag, probeer het te verdringen.
Heb je niet gezienquote:Op maandag 27 september 2010 19:54 schreef Two het volgende:
Impressie heeft mij vandaag niet gevraagd hoe het was bij Blind Guardian, ik geniet van mijn anonimiteit!
Kom eens hoi zeggen dan!quote:Op maandag 27 september 2010 19:55 schreef oompaloompa het volgende:
blind guardian, ik ken wel iemand van de uvt die daarheen ging maar dat was een 5e jaars vrouw... Was er bijna zelf nog heen gegaan
Overigens heb ik impressie wel gezien vandaag!
ik liep langs met mijn klasgenoten, dan ga ik toch niet met een eerstejaars praten.... kom nouquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 20:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik liep langs met mijn klasgenoten, dan ga ik toch niet met een eerstejaars praten.... kom nou
quote:Op maandag 27 september 2010 20:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik liep langs met mijn klasgenoten, dan ga ik toch niet met een eerstejaars praten.... kom nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |