Net msn hierquote:Op maandag 27 september 2010 21:26 schreef automatic_ het volgende:
Nee, dat doe ik ook niet zoveel![]()
Voorgaande jaren ook niet echt gedaan. Het is bij mij meer dat ik geen zin heb om telkens voor één college naar Tilburg te rijden.
Oh, welk gebouw is dat dan? Ik overdrijf een beetje in m'n post, want je went wel aan al die geluiden, maar ik had het me romantischer voorgesteld de bieb.quote:Op maandag 27 september 2010 21:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Bij ons in het gebouw zijn veel leslokalen die niet vaak gebruikt worden. Ik weet van een aantal medestudenten dat ze daar wel eens gaan zitten. Mischien ook een idee voor jou?
Leuk hè?quote:Op maandag 27 september 2010 21:29 schreef Complexiteit het volgende:
Net msn hier. Moet je ver reizen dan?
Ja, wow ik vond dat echt zo supernice daar, echt perfect.quote:Op maandag 27 september 2010 21:29 schreef GlowMouse het volgende:
De benedenverdieping in de bieb geprobeerd?
De halve metalscene neemt zichzelf sowieso veels te serieus. Verschrikkelijke lui zijn dat meestal, met hun pretentieuze "oh onze muziek heeft zoveel klassieke elementen" instelling.quote:Op maandag 27 september 2010 20:31 schreef oompaloompa het volgende:
volgens mij neemt rhapsody zichzelf heel serieus. Vriend was er een aantal jaar geleden heen gegaan in 013, hadden ze die dwerg uit de clips ingehuurd om hun nummers in te leiden met die extreem slechte cliche verhalen
Serieus, dat is de verschrikkelijkste muziek die er bestaat.quote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef Two het volgende:
[..]
Mijn favoriete genres blijven Powermetal [..]
Jep ik ga 12 oktober naar Pendulum in 013! Sterker nog 11 oktober ga ik ook naar Pendulum in de Melkweg! Oftewel ik vind het wel aardig jaquote:Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
damn voor de rest komen we best overeen. (of zijn we beiden extreem cliche). Ga je ook naar pendulum in 013 dan? Vind het nieuwe album niet echt goed, maar die oude platen zijn toch wel erg lekker nog steeds.
[..]
oh nee, daar gaat de match
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:13 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik zit er! Heb je nog niet gespot. Vorige week hield je de deur voor mij open.
deze dan:quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind haar wel leuk.... En de stof ook eigenlijk.
Vorige week was dat tussen pdo en nadJe moet je alleen niet teveel focussen op die hoofdfoto in mijn fotoboek
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:02 schreef Messenga het volgende:
automatic_ die de tina leest in haar ajax ondergoed.
Bunker in C is ook wel lekker stil.quote:Op maandag 27 september 2010 21:25 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Het ging me meer om de gedachte aan de zelfstudie-uren, vind het zelf wel fijn om de colleges te spreiden, meer dan 2 op een dag sloopt me. Lees en bereid je dingen thuis voor? Dat doen de meeste mensen volgens mij, kan me dat echt moeilijk voorstellen.
De bieb is anderzijds ook niet bepaald een stilteplek zeg. Elke 10seconde klapt er weer zo'n deur dicht of piept ie als iemand em opent, hoor je mensen telefoneren op de wc, fluisteren, ratelen op toetsenborden, stelletje herriemakers. Jammer dat er geen echte stilteruimte is.
Ik zal me focussen op de bijna naakte Ajax foto. Ik trek het niet als er zo geforceerd interactief college wordt gegeven. En ook vind ik het belachelijk om Nederlandse woorden in een Engels college te gebruiken. Alsof wij compleet achterlijk zijn..quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind haar wel leuk.... En de stof ook eigenlijk.
Vorige week was dat tussen pdo en nadJe moet je alleen niet teveel focussen op die hoofdfoto in mijn fotoboek
Is een vak uit een andere bachelor aan de FEB ook goed?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:12 schreef oompaloompa het volgende:
& gerelateerd (want voor bovenstaande ben ik waarschijnlijk sowieso al te laat)
Zijn er interessante vakken in de 1-2 jaar bachelor economie die iemand me kan aanraden? Ik wil iets meer doen
tuurlijk, maar gaarne wel een relevant vakquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Is een vak uit een andere bachelor aan de FEB ook goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |