Je moeder zit nog niet in dit topicquote:
Uhuh, dat hadden wij al doorquote:Op donderdag 23 september 2010 17:11 schreef Impressie het volgende:
Met Two en Friek natuurlijk he, even voor de duidelijkheid.
Heb jij er ook "van" van gemaakt en die [ ]? Dat paste niet meer bij mijquote:Op donderdag 23 september 2010 17:17 schreef Friek_ het volgende:
Oh verrek, ik kan hem nu ook centraal maken. Yeaaaaaah!
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb jij er ook "van" van gemaakt en die [ ]? Dat paste niet meer bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb oompaloompa gezienNiet?! Waarom niet?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik kon er niet bij; ze zat te ver weg.quote:
Ahhh! Balen! Volgende keer beter!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik kon er niet bij; ze zat te ver weg.
De op staat in een wiki.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:42 schreef Ebbao het volgende:
Hoi![]()
Ik mag er ook bij in de op bij de master Marketing Management. Gebeuren er verder nog spannende dingen in dit topic?
Ho ho dit heb ik gemist, waar ging dit over?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:11 schreef Impressie het volgende:
Die moet ik nog even kijken op uitzending gemist, gister vergeten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:05 schreef Impressie het volgende:
Haha die zat gewoon Oh Oh Cherso te kijken op de uni!
Vandaar dat het gisteren zo rustig was in dit topicquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:05 schreef Impressie het volgende:
Haha die zat gewoon Oh Oh Cherso te kijken op de uni!
waarom ging je dan zo snel weg uit E?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:56 schreef oompaloompa het volgende:
Ik zat gisteren tot tien uur op de uni omdat het maar niet ophield met onweren
Ik wacht nog steeds op uitleg van Impressiequote:Op donderdag 23 september 2010 17:11 schreef Impressie het volgende:
Als het vanavond maar weer rijdt bij Tilburg, heb een concert in 013quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:05 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)til-bij-tilburg.html
Laat ik nu net weg willen voor een afspraak
Dat is natuurlijk een geheim.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:04 schreef Two het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op uitleg van Impressie
In het begin vond ik hem behoorlijk vervelend als docent, maar naarmate de jaren verstreken kreeg ik wel meer waardering voor hem. Je moet ook weten dat de beste man vrijwel niks voorbereidt; hij filosofeert gewoon op dat moment zelf en ratelt er een complete gedachtegang uit (wat wel op den duur aandoet als een kapotte grammofoonplaat). Hij schrijft wel erg leuke columns trouwens.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:56 schreef Complexiteit het volgende:
Nou Friek, de docent bij Inleiding Filosofie heeft inderdaad een, zoals jij het zei, tamme manier van uitleggen. Wat een chaotisch vak is dat zeg
Die cijfers zijn altijd een beetje natte vinger werk. Zelf had ik ook een aaneenschakeling van zevens en achten ervoor, terwijl me eigenlijk niet zo goed duidelijk werd waarom ik precies dat cijfer kreeg. Maar och, ik was allang weer tevreden ermee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:17 schreef Complexiteit het volgende:
Ja precies, hij trekt alles wat ie zegt gewoon ter plekke uit z'n hoofd. Heletijd met z'n vingers op z'n hoofd om iets duidelijk te maken.Soms verheft ie z'n stem heel plots, ook wel grappig.
Vind het wel prima, maar vandaag was toch behoorlijk onduidelijk, veel vragen uit de groep ook waar ie geen antwoord op leek te hebben, niet zo vreemd vind ik overigens.
Wel een minpuntje is dat ik geen 9 had voor m'n eerste werkstukje, maar een 8. Hij had geen commentaar bijgeschreven, enkel 1 vraagteken bij een enigzins pretentieuze uitspraak van me.
Net als mijn identiteit?quote:
Nee dat dan weer niet!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:34 schreef Impressie het volgende:
[..]
Heb het zoeken gestaakt. Weet jij al wie ik ben dan?
Welke ettertjes? Hahaha, kans i klein dat het over mij gaat. Ik chill 'm meestal een beetje bij college! Ik ga voornamelijk om met 3 van dat metal luisterende tuig. Niet die Thor overigens ik weet via Killian dat die gozer zo heet!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:56 schreef Impressie het volgende:
Ja, nu kan ik natuurlijk niet roddelen over die ettertjes omdat de kans bestaat dat ik het over jou heb.
Wie is Killian dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:25 schreef Two het volgende:
[..]
Welke ettertjes? Hahaha, kans i klein dat het over mij gaat. Ik chill 'm meestal een beetje bij college! Ik ga voornamelijk om met 3 van dat metal luisterende tuig. Niet die Thor overigens ik weet via Killian dat die gozer zo heet!
Daarom durf ik ook nooit fok te openen, waar dan ook op de uni. Stel je voor dat iemand het herkent en me aanspreekt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef oompaloompa het volgende:
haha blijken jullie gewoon elkaar al lang te kennen, dat zou grappig zijn
ik vraag altijd aan iedereen of ze FOK! kennen, dat is makkelijker.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:08 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Daarom durf ik ook nooit fok te openen, waar dan ook op de uni. Stel je voor dat iemand het herkent en me aanspreekt.
Wat moeten al die buitenlandse studenten wel niet denken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:10 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik vraag altijd aan iedereen of ze FOK! kennen, dat is makkelijker.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:08 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Daarom durf ik ook nooit fok te openen, waar dan ook op de uni. Stel je voor dat iemand het herkent en me aanspreekt.
ik kijk ook altijd extreem schichtig over mijn schouder. (sommige weten wel dat ik dat doe, maar niet veel denk ik, zou ik ook heel vervelend vinden).quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:08 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Toen je gisteren buiten stond deed je dat anders niet. Maar later ging je wel zo zitten dat je mij continu in de gaten kon houdenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik kijk ook altijd extreem schichtig over mijn schouder. (sommige weten wel dat ik dat doe, maar niet veel denk ik, zou ik ook heel vervelend vinden).
ik weet echt niet waar ik je gisteren heb moeten zien, espla?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Toen je gisteren buiten stond deed je dat anders niet. Maar later ging je wel zo zitten dat je mij continu in de gaten kon houden
Daar ja. Eerst liep je buiten, en toen je naar binnen liep ging je zo zitten dat je naar de buitendeur keek, en daar zat ik niet ver vandaan. Je keek gewoon continu mijn kant op; degenen bij mij aan tafel zeiden al dat er iemand constant naar mij zat te kijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik weet echt niet waar ik je gisteren heb moeten zien, espla?
Hahahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Daar ja. Eerst liep je buiten, en toen je naar binnen liep ging je zo zitten dat je naar de buitendeur keek, en daar zat ik niet ver vandaan. Je keek gewoon continu mijn kant op; degenen bij mij aan tafel zeiden al dat er iemand constant naar mij zat te kijkenLater ging je ergens anders zitten.
Jep, ik probeer psychologie studenten altijd te mijden. Ze weten wat je denkt, 9 van de 10 keer nog beter dan jijzelf.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:55 schreef oompaloompa het volgende:
een retrospectieve hoi dan!
(allemaal pychologen idd, we hadden je geestelijk helemaal uit elkaar getrokken in 5 minuten als en soort wereldkampioen lego-piratenschepen-uit-elkaar-halen)
Ja, we krijgen dan ook alleen maar trainingen daarin en verder geen vakkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef aardappel het volgende:
[..]
Jep, ik probeer psychologie studenten altijd te mijden. Ze weten wat je denkt, 9 van de 10 keer nog beter dan jijzelf.
Ik ben vandaag niet zeiknat geweestquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:00 schreef Impressie het volgende:
Ben ik blij dat ik vooral in WZ1 zit als ik dit zo lees. Zou met mn contactgestoorde kop helemaal doodgeanalyseerd worden in P
En regen is zeer matig! De enige troost is dat Two waarschijnlijk ook zeik en zeiknat is nu
Ja één of andere vriend van die Thor, ik weet alleen dat hij ongeveer naast me zat te slapen, vorig college functieleer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:47 schreef Impressie het volgende:
[..]
Wie is Killian dan?
En metaltuig, bwihi alto's enzo![]()
Reageren jullie trouwens allebei eens op PMs ofzo![]()
Ten eerste: ja dat maakt je autistischquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:07 schreef oompaloompa het volgende:
de halve lengte van wat?
ik vind halflang wel zo'n enorm onbegrijpelijke term :/ (maakt dat me autistisch?)
We kijken dwars door je heen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef aardappel het volgende:
[..]
Jep, ik probeer psychologie studenten altijd te mijden. Ze weten wat je denkt, 9 van de 10 keer nog beter dan jijzelf.
Bij mannen vind ik halflang ook altijd een beetje lastig te interpreteren. Je moet dat gewoon niet met vrouwen-halflang vergelijkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:07 schreef oompaloompa het volgende:
de halve lengte van wat?
ik vind halflang wel zo'n enorm onbegrijpelijke term :/ (maakt dat me autistisch?)
quote:
Eigenlijk wastie ook niet zo grappig hequote:Op zaterdag 25 september 2010 01:45 schreef oompaloompa het volgende:
dan snapte ik hem wel maar vond ik hem niet zo hilarisch :/
waarom zou hij dat nou doen?
Middag!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:40 schreef Impressie het volgende:
[..]
Eigenlijk wastie ook niet zo grappig he
En goeiemorgen allemaal
Nee, maar wel hier iemand die ook micro-economie moet lerenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:39 schreef Granaatappel het volgende:
Middag alweer, hard aan de leer voor tussentoets micro-economie, bah
P.S. Zijn er trouwens Platonen aanwezig in dit topic?
Ah, schiet het een beetje op?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:30 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee, maar wel hier iemand die ook micro-economie moet leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |