Met F5'en krijg je de OP niet omdat het topic nu op pag. 5 zit, of bedoelde je dat niet met de tegenspraak?quote:
Nee, en hoezo 862?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Met F5'en krijg je de OP niet omdat het topic nu op pag. 5 zit, of bedoelde je dat niet met de tegenspraak?
999 kan ook, maar er is een user die veel met het getal 862 heeft.quote:
Gewoon doen alsof ze er niet zijn, dan worden ze al minder engquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef Complexiteit het volgende:
Best intimiderend, die economen. Moet je die OP zien
Ik kom bijna elke dag wel een keer in gebouw C, dus ik kan er niet omheemquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:03 schreef Impressie het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof ze er niet zijn, dan worden ze al minder eng
Ik ben er nog niet binnen geweestquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:07 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ik kom bijna elke dag wel een keer in gebouw C, dus ik kan er niet omheem. Maar ja, hier op fok gaat het misschien wat beter.
Dat kan echt niet. Je moet de tekst eens lezen op die ruiten, in die muffe gang.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:11 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet binnen geweest
Erg lastig idd, ook handig dat de uitwerkingen van de WC-opgaven op internet staanquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef daankes het volgende:
heujj, ook een 8 voor Wiskunde.
Ben alleen bang dat micro morgen een stuk lager gaat uitvallen. Niet zo heel veel vertrouwen in :$.
Wat heb ik ook een kut instelling, kan me zelf er nooit toe zetten om te gaan leren. Bah.
Oke, ik zal het onthouden!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:34 schreef Complexiteit het volgende:
Btw fokkers, als je ooit iemand naar je ziet zwaaien, die je niet kent, dan zal ik dat wel zijn.
Inderdaad, wat een bullshit is dat. Gelukkig wel alle wc geweest dus heb alle uitwerkingen wel redelijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:30 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Erg lastig idd, ook handig dat de uitwerkingen van de WC-opgaven op internet staan
Wat een instellingquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:37 schreef daankes het volgende:
Ik hoop maar op een slimme mede student in mijn buurt, zou alles een stuk makkelijker maken.
Als er zo´n hele mooie mede studente langs me zit, word ik alleen maar afgeleid. Doe dan maar een slimme.quote:
Ik ga binnenkort wel op verkenning. Dan kan ik ook gelijk kijken hoe je nou via de parkeerplaats rechtstreeks P inloopt zonder eerst rond W te lopenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:26 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Dat kan echt niet. Je moet de tekst eens lezen op die ruiten, in die muffe gang.
Beetje van beide? En snel zorgen dat je iets hebt waar je heel goed in bent zodat je elkaar kan helpen met dingenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:39 schreef daankes het volgende:
[..]
Als er zo´n hele mooie mede studente langs me zit, word ik alleen maar afgeleid. Doe dan maar een slimmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |