Twijfelt ie aan Peertje's heteroïteit of twijfelt hij aan onze conclusie t.o.v. Peertje?quote:Op zondag 5 september 2010 22:56 schreef megamandy het volgende:
Mijn homovriend twijfelt aan Maurits
Ik zei van: hij is toch homo of niet!quote:Op zondag 5 september 2010 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Twijfelt ie aan Peertje's heteroïteit of twijfelt hij aan onze conclusie t.o.v. Peertje?
quote:Het is weer begonnen!
Politieke crises, interlandvoetbal, het is enkele dagen herfst, kortom: hel en verdoemenis in ons koude boerenkikkerlandje. Gelukkig was er één klein lichtpuntje in ons inktzwarte bestaan, wat zeg ik...een helder baken in deze gitzwarte tijden. Jullie raden het waarschijnlijk al, ik heb het natuurlijk over de eerste aflevering van Boer Zoekt Vrouw. Immers, wat er ook gebeurt in ons land, er blijven altijd wel een stel maffe boeren die geen vrouw kunnen vinden. En wie zijn wij om ons daarover te verkneukelen? Juist, de alleswetende modelburgers waarbij altijd alles op rolletjes loopt.
Vandaag was het weer zover. Heel Nederland verheugde zich op de aanblik van tien wanhopige boeren, arme drommels die al jaren niet meer de warme geneugtes van de vrouw hebben mogen ondervinden. Hardwerkende plattelandsmannen, die elke dag om 5.00u opstaan om Clara 12 te melken. Maar Clara 12 praat niet terug, Clara 12 zet geen koffie en met Clara 12 is het al helemaal lastig kinderen maken. De boeren willen warmte, een 'vrouwelijke vrouw', die 'van lachen houdt', ofwel: ze willen gewoon weer eens een keertje neuken. Want die laatste keer in 1987 met Gerda in die hooiberg was heerlijk, maar ook zo...lang geleden.
Lang geleden, vervlogen tijden. Boeren vreten geen teriyaki van Knorr of een ander gek gerecht uit China, boeren eten gewoon geprakte aardappelen. En die maken ze niet klaar in een kitchenette met keramische kookplaten of al die moderne onzin, maar gewoon in een 19e eeuwse keuken. Op een vuurtje. En boeren hebben al helemaal geen tijd om op zaterdag in de boer'ndisco een chickie te playen, want ook op zondagochtend dient Clara 12 gemolken te worden. En die 4800 andere Clara's ook, trouwens.
Gelukkig is er de blonde messias, de redder in nood, de vrouw-die-uitkomst-biedt: Yvon Jaspers. Ze praat dan wel tegen je alsof je een kleine kleuter bent, en ze heeft altijd zo'n vervelend brave bloemetjesjurk aan, maar ze regelt het wel allemaal. De vrouw van je dromen, nooit meer zelf koffie zetten, nooit meer even schalks wegdromen tegen de warme vacht van Clara, maar pure liefde tussen boer en vrouw. Tien boeren, hoewel, negen. Negen boeren, en één boerin. Vandaag begon voor hun de kans op een fantastisch liefdevol leven.
Althans, voor vijf dan. Want de vijf met de meeste reacties gaan door naar 'de volgende ronde' en worden, tenminste voor een half jaar, bekende Nederlanders. De andere vijf blijven waarschijnlijk hun hele leven single en slijten hun dagen alsnog in eenzaamheid. Maar ja, boeiend, niet ons probleem, wij willen gewoon mooie televisie! En dat krijgen we, want wat waren het toch weer een karakteristieke types allemaal.
Een zekerheidje wat in ieder geval door gaat is Gijsbert, een aantrekkelijke boer-van-de-wereld, 35 jaar, en op het eerste gezicht niet contactgestoord. Kortom, de droom van iedere vrouw-met-kinderwens-waarbij-de-kritieke-jaren-bijna-komen. Voor de categorie daaronder hebben we nog Frank, een boer met krulletjes. Boeren met krulletjes doen het altijd goed, zeker als ze 26 zijn. Maar verder? Spanning en sensatie!
Een noviteit in deze jaargang is dat er ook een homoseksuele boer meedoet. Leuk voor de kijkcijfers, moet de redactie gedacht hebben. Boer Maurits, paarse blouse, hippe bril, perenboer. Klein detail: Maurits weet het zelf nog niet. Hij zegt op zoek te zijn naar een leuke vrouw, terwijl bij iedereen in de huiskamer de gaydar zo hard af ging dat het olijke gekwebbel van Yvon nauwelijks te horen was. Hoe mooi zou het zijn, straks over een aantal maanden, dat Yvon bij hem thuiskomt en zegt: "Maurits, ik heb goed nieuws en slecht nieuws! Het goede nieuws is dat je 452 brieven hebt gekregen! Het slechte nieuws is dat 97% van mannen afkomstig is." Mooie tv.
Verder nog enkele interessante boeren. Drie broers, allemaal op zoek naar een vrouw. Of toch in ieder geval iemand die het huishouden doet, want daar houden ze niet zo van. De oudste heet Gradus. Gradus. Dan mag je wel single zijn op je 56e, met de naam Gradus heb je altijd een streepje voor. Gradus wil volgens de KRO-website later 'iets lekkers' voor zijn vrouw koken. Goed zo Gradus, dat willen vrouwen horen! Vrouwen houden namelijk niet zo van smerig eten. En waar kan hij altijd voor worden wakkergemaakt? "Iets lekkers". Gradus, ouwe geilneef!
Verder hebben we nog Richard, een boer die zoooo langzaaaam praaaattttt, maar wel een knappe boerendochter heeft. Moet dus door. Boer Gerhard heeft een wijngaard en zal dus wel vrouwen aantrekken die 'geleefd hebben'. Met vrouwen die geleefd hebben bedoel ik natuurlijk vrouwen die in hun leven veel teveel hebben gezopen, en nu nog denken twintig jaar gratis te kunnen sjampoepelen. Boerin Annemarie is een vrouw, met heuse borsten, en zal dus wel duuzend-en-één brieven krijgen van wanhopige mannen. Vrouwen en mannen, schrijven maar!
Het goede nieuws: het gaat weer beginnen. Het slechte nieuws? Het duurt nog máánden voordat we de eerste pijnlijke Wietse-achtige kennismakingsgesprekjes zien, de botte opmerkingen, het gesmijt met percentages, en misschien wel de ontluikende liefde waar onze sympathieke boeren al jarenlang naar op zoek zijn. Laten we hopen dat Maurits zijn droomman tegenkomt, Adriaan het ontbrekende stukje van zijn Nachtwacht-puzzel vindt, en dat Annemarie haar favoriete kaaskop tegen het lijf loopt.
Nog een paar maandjes doorbijten.
Je homovriend is niet de enige....quote:Op zondag 5 september 2010 22:56 schreef megamandy het volgende:
Mijn homovriend twijfelt aan Maurits
Nou .. die drie broers hadden een aardig moderne keuken!quote:Op zondag 5 september 2010 23:22 schreef Silenus het volgende:
En die maken ze niet klaar in een kitchenette met keramische kookplaten of al die moderne onzin, maar gewoon in een 19e eeuwse keuken.
Ja dat zijn ook niet de meest typische boerenquote:Op maandag 6 september 2010 09:17 schreef TheShadow het volgende:
[..]
Nou .. die drie broers hadden een aardig moderne keuken!
nee, kan me helemaa lvinden in de reactie van Ceequote:
quote:Nee, als m'n brief niet wordt uitgekozen krijg ik een complex. Als ie wel wordt uitgekozen krijg ik een complex omdat ik dan voor de camera's word afgewezen. Als ik niet word afgewezen krijg ik een complex omdat heel Nederland me dan in m'n pyama ziet. Als ik word uitgekozen dan...
oké dan win ik maar dan blijkt het een massamoordenaar en ligt Joop van Tellingen bij ons in de heg.
quote:Op maandag 6 september 2010 11:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Kijkcijferkanon Boer Zoekt Vrouw terug in december Dit had ik wel geopend erg flauw zeker van Meddo
Er is doorgegaan in een topic dat ouder was dan het jouwe. Nogmaals, trek het je niet aan.quote:Op maandag 6 september 2010 11:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Zou jij het leuk vinden als jij een topic eerder hebt geopend!!
Netjesquote:Op maandag 6 september 2010 11:18 schreef Remzz het volgende:
Meteen alweer 3,3 miljoen kijkers, het houd maar niet op
Ik vind em hartstikke eng!! En zo prestatie-gericht! Geloof echt niet dat je daar lekker een beschuitje mee kan eten!quote:Op maandag 6 september 2010 13:20 schreef bloodymary het volgende:
Er zullen ongetwijfeld veel vrouwen zijn, die Richard een aantrekkelijke, vlotte, geslaagde vent vinden, maar ik vind hem ook eng. Ik vind hem echt iets seriemoordenaarachtigs hebben...... (ja ik weet het, sterk overdreven natuurlijk).
Hij moet doorgaan, volgens mij gaat het hele leuke tv opleverenquote:Op maandag 6 september 2010 13:20 schreef bloodymary het volgende:
Er zullen ongetwijfeld veel vrouwen zijn, die Richard een aantrekkelijke, vlotte, geslaagde vent vinden, maar ik vind hem ook eng. Ik vind hem echt iets seriemoordenaarachtigs hebben...... (ja ik weet het, sterk overdreven natuurlijk).
Voor die dochter blijf ik wel kijken jaquote:Op maandag 6 september 2010 15:29 schreef Silenus het volgende:
Ja en ook omdat hij een blonde dochter met een stel gezellige tetten heeft. Maar dat terzijde.
We moeten natuurlijk niet 5 modelmannen krijgen, dan krijgen we een stom datingprogramma over leuke mannen en interessante vrouwen. Het gaat juist om die paar eppo's die niet kunnen communiceren en niet weten hoe dat allemaal werkt met gevoelens enzo.
Richard is van die Pool?quote:Op maandag 6 september 2010 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij moet doorgaan, volgens mij gaat het hele leuke tv opleverenHet is idd een aparte man, komt een beetje kil over, ben héél benieuwd hoe hij is
O er was zoeen boer die toch naar Polen was gereden om daar zijn chickie te hosselen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb iets gemist geloof ik, Pool zegt me niks
Welnee, Richard geeft toffe afleveringen, die krijgt brieven van die WO-dames die hun mondje wel roeren als hij zijn kille momenten gaat tonenquote:Op maandag 6 september 2010 15:29 schreef Silenus het volgende:
Het gaat juist om die paar eppo's die niet kunnen communiceren en niet weten hoe dat allemaal werkt met gevoelens enzo.
Oh dat heb ik gemist.quote:Op maandag 6 september 2010 15:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O er was zoeen boer die toch naar Polen was gereden om daar zijn chickie te hosselen.
Ayay, kap'tein.quote:
He, niets tegen Limburgersquote:Op maandag 6 september 2010 16:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ayay, kap'tein.
De boer die naar Polen was gereden was die Limburger, Marcel. (sowieso, limburgers.Je had een tijdje terug ook een serie op tv, 'buitenlandse bruid' of iets dergelijks, waar je ook een Limburger had die een bruid uit het oostblok haalde. In mijn herinnering heette hij ook Marcel
)
Overigens komt Frank oorspronkelijk uit het Limburgse Horst (volgens mijn zusje), en daar ging ik vroeger altijd stappen in dezelfde tent als hij. Hij kwam me al bekend voor, maar nu weet ik waarom.
Oh noes!!quote:Waar heb je voor het eerst gekust? Buiten bij de Vlies, jeugddisco in Horst waar ik vroeger woonde.
Mijn top 6 vind ik allemaal net zo leuk, maar die 3 broers bv....quote:Op maandag 6 september 2010 18:11 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind ze dit keer eigenlijk allemaal wel programmawaardig.
Wat is de definitie van boer dan?quote:Op maandag 6 september 2010 18:28 schreef marcodej het volgende:
Eén van die drie broers is zelfs geen boer, maar slechts een klusjesman op de boerderie.
Zolang ze maar als 1 tellen en niet als 3, maar lijkt me sterk dat ze de 3 met de meeste brieven zijnquote:Op maandag 6 september 2010 18:18 schreef bloodymary het volgende:
Ja, die zijn op zich niet zo spannend, maar het feit dat het drie broers zijn die volgens mij best wel eens kritiek op elkaar hebben en jaloers op elkaar kunnen zijn, maakt het misschien juist wel grappig.
Welnee, stel je krijgt 10 brieven, dan kun je toch buiten het programma leuk kennis maken. Wie weet zit er een leuke vrouw bij voor zequote:Op maandag 6 september 2010 18:30 schreef megamandy het volgende:
Etisch is het ook niet verantwoord dat er bijvoorbeeld maar een van de drie broers genoeg brieven krijgt om door te gaan.
Keizielig voor die andere twee broers
* Iemand die met landbouw of veeteelt zijn geld verdient.quote:
We vinden je allemaal een schijterd als je niet schrijft.quote:Op maandag 6 september 2010 19:09 schreef Cee het volgende:
Ik zoek meer redenen om niet te gaan schrijven.
quote:Op maandag 6 september 2010 19:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
We vinden je allemaal een schijterd als je niet schrijft.
Ik moest aan Cynthia denkenquote:Op maandag 6 september 2010 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat Adriaan ook door is straks, alleen puzzelen, dat verdient ook wat gezelschap
quote:
Wie wil je schrijven?quote:
GIJSBERT wacht op jequote:Op maandag 6 september 2010 19:09 schreef Cee het volgende:
Ik zoek meer redenen om niet te gaan schrijven.
Hoe oud ben jij?quote:
Oké.quote:
oh ow... you're lost...quote:Op maandag 6 september 2010 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit naar z'n jeugdfoto's en z'n video's te kijken.
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/Gijsbert/default.aspxquote:Op maandag 6 september 2010 21:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
oh ow... you're lost...\
waar staan die?
och da had ik heul nog niet gezien..quote:Op maandag 6 september 2010 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/Gijsbert/default.aspx
Hopsakeeeee.
Nee ik durf echt niet.quote:Op maandag 6 september 2010 21:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
och da had ik heul nog niet gezien..
nou pak die pen en word beroemd (en de vrouw van natuurlijk)...
Tis wel een leukerd hoorquote:Op maandag 6 september 2010 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/Gijsbert/default.aspx
Hopsakeeeee.
Ja kijk ik heb ook getwijfeld toen ik het gister zag, maar die brief schrijven is nog wel leuk, alleen er zijn consequenties aan verbonden. Stel dat je wordt uitgekozen, kom je op tv en alles.quote:
Dat dus. Al die ellende hoeft voor mij niet, stel het onmogelijke gebeurt en je komt met je kop op tv dan heeft ineens iedereen een mening over je en ik zou daar totaal niet tegen bestand zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 21:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja kijk ik heb ook getwijfeld toen ik het gister zag, maar die brief schrijven is nog wel leuk, alleen er zijn consequenties aan verbonden. Stel dat je wordt uitgekozen, kom je op tv en alles.
En wat je eerder al postte...Moeilijk moeilijk...
quote:Op maandag 6 september 2010 21:30 schreef Silenus het volgende:
We beloven dat we louter opbouwende kritiek geven op je glimlach, kont, tieten, kapsel en accent.
Je moet wel op de boerderie passen natuurlijkquote:Op maandag 6 september 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
Alhoewel ik niet echt een hele grote fan van paarden ben.
Als jij nou even op AnneMarie reageert, dan krijgen we nog leukere tvquote:Op maandag 6 september 2010 21:30 schreef Silenus het volgende:
We beloven dat we louter opbouwende kritiek geven op je glimlach, kont, tieten, kapsel en accent.
Het lijkt me dat er enigszins sprake moet zijn van fysieke aantrekkingskracht.quote:Op maandag 6 september 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij nou even op AnneMarie reageert, dan krijgen we nog leukere tv
MAARquote:Op maandag 6 september 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dus. Al die ellende hoeft voor mij niet, stel het onmogelijke gebeurt en je komt met je kop op tv dan heeft ineens iedereen een mening over je en ik zou daar totaal niet tegen bestand zijn.
Maar verder zouden we een match made in heaven zijn en ik krijg die guitige kop van 'm niet uit m'n hoofd, jammer maar helaas.
Alhoewel ik niet echt een hele grote fan van paarden ben.
Of opgevoerde auto's.
Die komen dan toch nooit door. De KRO gooit die gewoon in de prullenbak.quote:Op maandag 6 september 2010 21:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
MAAR
Je kan ook een brief schrijven met prachtige foto's erbij en dan erin zetten dat je buiten de publiciteit wil blijven. Hij ziet jouw brief en foto's en is meteen verkocht. Hij doet verder wel gewoon mee met het programma maar denkt ondertussen alleen maar aan jou. Het wordt niks met 1 van de 3 meiden..
Programma afgelopen, camera's weer naar huis en wie belt hij dan??? CEE![]()
Het is al vaker voorgekomen dat vrouwen buiten de publiciteit willen blijven maar toch een brief sturen.
Nee joh, ALLE brieven worden aan de boer gegeven.. En dus gelezen!!quote:Op maandag 6 september 2010 21:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die komen dan toch nooit door. De KRO gooit die gewoon in de prullenbak.
Dan vertrek je zodra je de kennismaking en doe-dag gehad hebtquote:Op maandag 6 september 2010 21:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het lijkt me dat er enigszins sprake moet zijn van fysieke aantrekkingskracht.
Of je ziet hem aan de keukentafel de post sorteren en met een afkeurende bakkes je brief wegleggenquote:Op maandag 6 september 2010 21:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die komen dan toch nooit door. De KRO gooit die gewoon in de prullenbak.
Mijn oom en tante hebben een boerderij, was er vroeger kind aan huis, zou willen dat het weer vroeger was, naar die tijd. Koeienstal dat grenst aan de keuken dus luid ge'moooeeeee!' aan de ontbijttafel na een logeerpartij. En daarna biggetjes aaien en doolhoven bouwen van hooibalen en katten vangen.quote:Op maandag 6 september 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet wel op de boerderie passen natuurlijk
Haha ja soms zag je wel eens zo'n camera over de schouder van een boer meekijken en dat 'ie dan de brief weglegde onder zo'n afkeurend 'hmmmmquote:Op maandag 6 september 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of je ziet hem aan de keukentafel de post sorteren en met een afkeurende bakkes je brief wegleggen
Ik vind Frank echt een schatjequote:Op maandag 6 september 2010 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hebben een boerderij, was er vroeger kind aan huis, zou willen dat het weer vroeger was, naar die tijd. Koeienstal dat grenst aan de keuken dus luid ge'moooeeeee!' aan de ontbijttafel na een logeerpartij. En daarna biggetjes aaien en doolhoven bouwen van hooibalen en katten vangen.
Wat dat betreft heeft Frank ook m'n hart gestolen vooral vanwege zijn geitjes. Mijn oom en tante hadden geitjes en toen was er Q koorts, nu zijn ze bijna alles kwijt.Dus toen Frank vertelde over zijn angst tegen Ivon deed me dat wel wat.
Oh shit ik neem dit programma te serieus.
quote:Op maandag 6 september 2010 21:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
MAAR
Je kan ook een brief schrijven met prachtige foto's erbij en dan erin zetten dat je buiten de publiciteit wil blijven. Hij ziet jouw brief en foto's en is meteen verkocht. Hij doet verder wel gewoon mee met het programma maar denkt ondertussen alleen maar aan jou. Het wordt niks met 1 van de 3 meiden..
Het is al vaker voorgekomen dat vrouwen buiten de publiciteit willen blijven maar toch een brief sturen.
Volgens mij waren dat vooral de 45+ mannen die érg afkeurend keken.quote:Op maandag 6 september 2010 21:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja soms zag je wel eens zo'n camera over de schouder van een boer meekijken en dat 'ie dan de brief weglegde onder zo'n afkeurend 'hmmmm'.
Zou mooi zijn.
Ja, da's m'n grootste angst. Stuur je een, wat jou betreft, leuke foto en vervolgens komt die vol in beeld en zitten z'n vrienden/zus/ouders op de achtergrond te giechelen, Ivon pakt de foto, zegt "Is dit wat? Kijk eens hoe leuk, daar staat ze te poseren met haar hamster!" en dan hoor je alleen gebulder en vervolgens grijpt ie snel naar een voddig briefje met een pasfotootje van een blond mokkel.quote:Op maandag 6 september 2010 21:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja soms zag je wel eens zo'n camera over de schouder van een boer meekijken en dat 'ie dan de brief weglegde onder zo'n afkeurend 'hmmmm'.
Zou mooi zijn.
Ja, die ene aap met z'n blotebillengezicht vorig jaar. Auke ofzo.quote:Op maandag 6 september 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat vooral de 45+ mannen die érg afkeurend keken.Soms ook de mannen die maar 6 brieven hadden gekregen
![]()
De jonkies kiezen gewoon heel rap de lekkere foto's uit en met een grote grijns schuiven ze de resterende post aan de kant. Niks aan het handje
Maurits is een mooier wief.quote:Op maandag 6 september 2010 21:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, die ene aap met z'n blotebillengezicht vorig jaar. Auke ofzo.Vond alle zes de brieven helemaal niks. Kerel had nog nooit geneukt, maar toch een eisenpakket.
Cee, als jij een beetje een lekker wijf bent komt dat echt wel goed.
Daar zie ik zowel Frank als Gijsbert niet voor aan.quote:Op maandag 6 september 2010 22:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Van de andere kant:
Als ze dat doen (je foto lachend aan de kant leggen) dan weet je meteen genoeg en kun je verder met je leven...
Ja, die brieven worden dan nog even vastgehouden. Komt je boer niet op tv, dan krijgt hij hem gelijk en als hij wel op tv komt, dan krijgt hij hem nadat zijn aandeel in de serie voorbij is.quote:Op maandag 6 september 2010 21:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
MAAR
Nee dat zou Gijsje nooit doen, dat is echt zo'n lieverdquote:Op maandag 6 september 2010 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, da's m'n grootste angst. Stuur je een, wat jou betreft, leuke foto en vervolgens komt die vol in beeld en zitten z'n vrienden/zus/ouders op de achtergrond te giechelen, Ivon pakt de foto, zegt "Is dit wat? Kijk eens hoe leuk, daar staat ze te poseren met haar hamster!" en dan hoor je alleen gebulder en vervolgens grijpt ie snel naar een voddig briefje met een pasfotootje van een blond mokkel.
Trust me, I know how this shit works.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:31 schreef Jane het volgende:
Over kasthomo's gesproken... Als het toch niet lukt met het boerenbedrijf en de vrouw, dan kan Maurits nog altijd besluiten een Cliff Richard tribute-act beginnen.
[ afbeelding ]
Doen!quote:Op maandag 6 september 2010 22:37 schreef Cee het volgende:
Ik ga er nog even over nadenken, heb nog 13 dagen. Ik ga dit weekend wel op vakantie naar Canada maar ach, dan ga ik wat diepgaande conversaties hierover houden met m'n beste vriendin, wik en weeg ik wat en schrijf ik als ik het toch wil doen een mailtje vanaf m'n vakantie-adres, vergezeld door een paar bazenfoto's van mezelf poserend naast een grizzly.
quote:Favoriete vakantieland: Wil nog een keer naar Canada.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:37 schreef Cee het volgende:
Ik ga er nog even over nadenken, heb nog 13 dagen. Ik ga dit weekend wel op vakantie naar Canada maar ach, dan ga ik wat diepgaande conversaties hierover houden met m'n beste vriendin, wik en weeg ik wat en schrijf ik als ik het toch wil doen een mailtje vanaf m'n vakantie-adres, vergezeld door een paar bazenfoto's van mezelf poserend naast een grizzly.
Ik ook.quote:Op maandag 6 september 2010 22:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Do it!!!
Ben ik de enige die heel erg benieuwd is hoe Cee eruit ziet??![]()
Een beetje wel, maar ja het zijn wel doorpakkers die dag en nacht met een eigen bedrijf bezig zijn natuurlijkquote:Op maandag 6 september 2010 22:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Annemarie is gewoon een kopie van Agnes. Zelfde soort type vrouw.
Je hebt in de randstad (of in de 'steden') natuurlijk ook veel 'boeren' wonen, als je met boeren mensen bedoelt die lomp zijn, niet weten hoe ze met vrouwen om moeten gaan en hun hele leven op hun eigen erf (lees: stad) blijven.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:01 schreef Jane het volgende:
Ok, Gijsbert nu ook gezien, want ik was zondag een beetje laat met inschakelen.
Ja, die is wel leuk en die verwacht ik ook wel terug te zien. Gaat ongetwijfeld genoeg brieven krijgen.
Maar ja, wees eens eerlijk. Is Gijsbert niet gewoon leuk omdat het (ondanks z'n naam) juist niet zo'n erge boer is?Vlotte babbel, niet zo'n boers accent. Woont natuurlijk ook gewoon midden in de Randstad (Abcoude, if I'm not mistaken).
Terwijl ik het opschrijf besef ik dat dat dan ook voor Pieter zou moeten gelden (onder de rook van Rotterdam), maar die komt dan weer een stuk boerser over... hmmm...
Welnee, dat is gewoon een leuke jongen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:01 schreef Jane het volgende:
Maar ja, wees eens eerlijk. Is Gijsbert niet gewoon leuk omdat het (ondanks z'n naam) juist niet zo'n erge boer is?![]()
"Je moet zaaien, anders kun je niet oogsten".quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:20 schreef bloodymary het volgende:
Gijsbert is een boer, want dat is zijn werk. Maar niet elke boer is een boer en niet-boeren kunnen ook boeren zijn. Mooie uitspraak he, had van Johan Cruijff kunnen zijn.
Hahaha, heel goed gezegd jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:20 schreef bloodymary het volgende:
Gijsbert is een boer, want dat is zijn werk. Maar niet elke boer is een boer en niet-boeren kunnen ook boeren zijn. Mooie uitspraak he, had van Johan Cruijff kunnen zijn.
Hmm....Zo waar.quote:Een poar lange poot'n onder d'n pisbak en 'n goie kop d'r op
Wat ook wel logisch was na dat gebrul van Hannekequote:Op dinsdag 7 september 2010 15:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
Of ons aller Peter:
"Hou'd oew bek en freet dien bak leeg".
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:29 schreef Silenus het volgende:
"JOA IK VIN UT ECHT KEIGEZELLIG DA'K ME JOU MEG BLIJVE PETER...EN GIJ DAN SASKIA, TOCH WEL ROAR OF NIE, DA GIJ AS ZONNE RUSTIGE MOOGT BLIJVE EN IK MET MENNE VLOTTEN BAABBEL HIER OK MAG ZEN"
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat ook wel logisch was na dat gebrul van Hanneke
"JOA IK VIN UT ECHT KEIGEZELLIG DA'K ME JOU MEG BLIJVE PETER...EN GIJ DAN SASKIA, TOCH WEL ROAR OF NIE, DA GIJ AS ZONNE RUSTIGE MOOGT BLIJVE EN IK MET MENNE VLOTTEN BAABBEL HIER OK MAG ZEN"
Saskia met een zacht lief stemmetje: Hihi ja dat had ik ook niet verwacht. Ik dacht dat ik eruit moeeesstt...Peter is wel iemand op wie ik...ja verliefd zou kunnen worden![]()
"OH JOA VEUR PETER HE'K ZEKER WEL GEVOELES JOA!!"
Godverdomme zeg, wat een verschrikkelijk wijf was dat.
Silenus is zelf een bietje boer hèquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
Kom jij uit de buurt of quote je dit van internet?
Absoluut. Het is alleen zo dat je nu weer een 'band' (ok dit klinkt heel gayquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Richard ook nog hele lompe botte opmerkingen kan gaan plaatsen met z'n zakelijke karakter, dit gaat een mooi seizoen worden
De familie van mijn moeders kant praat ook zo.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
Kom jij uit de buurt of quote je dit van internet?
Jan die z'n jas van het haakje wilde pakken, de cameracrew aan de kant dirigeerde en het land op gingquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:44 schreef Silenus het volgende:
(Schele Siepie: Ik heb het gevoel...da'k toch wat mis. Boer Jan:![]()
![]()
![]()
![]()
*loopt weg met zijn onderbroek/muts op hoofd en krijgt het buiten te kwaad*)
Dat is mijn rijtjequote:Op dinsdag 7 september 2010 15:44 schreef Silenus het volgende:
Kortom, ik hoop op
Gijsbert --> De soepele charmante dude, onze 'Henk'/jonge Jos.
Frank --> De jongste gozer, reageren hopelijk wat lekkere wijven op. De nieuwe Martijn.
Annemarie --> Vrouw, dus hopelijk weer van die mafkezen die reageren zoals die zeurderige agent
Adriaan --> Voor de Cynthia's en Anita's in ons land = mooie tv
Richard --> Blijkt uiteindelijk een maniakale seriemoordenaar.
Ik zou Pieter ook wel willen zien, die was een beetje zielig, zo liefquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Absoluut. Het is alleen zo dat je nu weer een 'band' (ok dit klinkt heel gay) moet opbouwen met de boeren. Ik hoop maar echt dat er dit jaar weer een paar contactgestoorde minkukels bijzitten, want ik vond ze over het algemeen vrij goedgebekt.
In de voorgaande twee seizoenen had je echt vijf mooie types steeds.
In seizoen 3 de charmante hoogopgeleide Henk, die af en toe heerlijk faalde met lompe opmerkingen. Daarbij de lompe no-nonsense Frans, boerin Agnes, Gerard-de-player en natuurlijk boer Jan.
(Schele Siepie: Ik heb het gevoel...da'k toch wat mis. Boer Jan:![]()
![]()
![]()
![]()
*loopt weg met zijn onderbroek/muts op hoofd en krijgt het buiten te kwaad*)
Vorig jaar natuurlijk de charmante boer/glijer Jos, die zo ongelofelijk walgelijk romantisch deed met Dycke dat ik soms onder tafel ging zitten, schreeuw-Peter met schreeuw-Hanneke, Autist-Wietse, gevoelige Hans en knuffelbeer Wim.
Daar zat van alles tussen. Dus hopelijk nu niet 5 'dezelfde soort' boeren, en daarom hoop ik ook dat er een ouwe boer doorgaat zodat er een paar van die oude maagdelijke wiefkes reageren (Cynthia, Anita, weten we nog).
Kortom, ik hoop op
Gijsbert --> De soepele charmante dude, onze 'Henk'/jonge Jos.
Frank --> De jongste gozer, reageren hopelijk wat lekkere wijven op. De nieuwe Martijn.
Annemarie --> Vrouw, dus hopelijk weer van die mafkezen die reageren zoals die zeurderige agent
Adriaan --> Voor de Cynthia's en Anita's in ons land = mooie tv
Richard --> Blijkt uiteindelijk een maniakale seriemoordenaar.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:36 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop dat er eentje van die drie broers doorgaat, en dat een vrouw (liefst diegene waar die boer dan verliefd op is) er vandoor gaat met één van zn broers...
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:36 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop dat er eentje van die drie broers doorgaat, en dat een vrouw (liefst diegene waar die boer dan verliefd op is) er vandoor gaat met één van zn broers...
'Ja euhm, ik had eigenlijk geschreven op Martin, maar euh... ik vind Gradus zo'n bazennaamquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:36 schreef marcodej het volgende:
Ik snap niet zo goed dat er zo positief gereageerd wordt op de naam Gradus.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:09 schreef Lov1 het volgende:
[..]
'Ja euhm, ik had eigenlijk geschreven op Martin, maar euh... ik vind Gradus zo'n bazennaam![]()
'
't Is zò wèrm 'tis wel zeuvenundertig gradus!quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat er zo positief gereageerd wordt op de naam Gradus.
Heb t al eerder voorbij zien komen hier.
Ik associeer die naam toch vooral met een bepaald soort volk...
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:32 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is zò wèrm 'tis wel zeuvenundertig gradus!
Foto van Cee??quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
Cee ook al zie je er niet zo tof uit....
Je hebt iig humor..
Oh my.quote:
Wees blij, des te meer kans voor jou!quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hebt ZO DUIDELIJK het begin gemist, dat kan niet anders.
Dasgoe Cee, maar dan verwachten we wel dat je Frank schrijft hèquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:41 schreef Cee het volgende:
Net nog even de uitzending terug gekeken voor verdere analyse.
Jammer dat de montage steeds wegknipt als Ivon een Hamvraag stelt "Waarom ging het uit?" "Had je veel verdriet?" Nu heb ik 't idee dat er vanalles gezegd had kunnen worden. "Ik ging vreemd en at levende puppies." "Ik heb mezelf op de platte kar door het dorp laten rijden om de scheiding te vieren."
En Gijsbertquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dasgoe Cee, maar dan verwachten we wel dat je Frank schrijft hè
Ja nee ja nee Frank of Gijs of Niemand, een van de drie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dasgoe Cee, maar dan verwachten we wel dat je Frank schrijft hè
Geef jij je benen ook namen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En Gijsbert![]()
Cee gaat haar kansen spreiden.
Dat zei ik toch, 1 van de 2quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja nee ja nee Frank of Gijs of Niemand, een van de drie.Ik beslis pas als ik op vakantie ben. Ik merkte trouwens bij de herhaling pas op dat Gijsie best wel Amsterdams klinkt, creeërt een linguistische afstand.
Amsterdams is geil.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja nee ja nee Frank of Gijs of Niemand, een van de drie.Ik beslis pas als ik op vakantie ben. Ik merkte trouwens bij de herhaling pas op dat Gijsie best wel Amsterdams klinkt, creeërt een linguistische afstand.
quote:
Met het verschil dat Pieter, ondanks zijn wereldse locatie gewoon de uitstraling van een Ligakoek heeft: degelijk maar smakeloos en kruimelig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:01 schreef Jane het volgende:
Ok, Gijsbert nu ook gezien, want ik was zondag een beetje laat met inschakelen.
Ja, die is wel leuk en die verwacht ik ook wel terug te zien. Gaat ongetwijfeld genoeg brieven krijgen.
Maar ja, wees eens eerlijk. Is Gijsbert niet gewoon leuk omdat het (ondanks z'n naam) juist niet zo'n erge boer is?Vlotte babbel, niet zo'n boers accent. Woont natuurlijk ook gewoon midden in de Randstad (Abcoude, if I'm not mistaken).
Terwijl ik het opschrijf besef ik dat dat dan ook voor Pieter zou moeten gelden (onder de rook van Rotterdam), maar die komt dan weer een stuk boerser over... hmmm...
Die is niet een beetje eng, maar heel erg eng!!quote:Op maandag 6 september 2010 12:30 schreef spearhead het volgende:
Ik vind die Richard een beetje een enge, volgens mij is het zo'n streber die over lijken gaat om zijn zin te krijgen.
Godverdorie wat een kippenhok.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:14 schreef Jane het volgende:
Dat wordt ook wat als alledrie de broers doorgaan... Dat ze 9 vrouwen tegelijk te logeren krijgen. Gezellig!
Annemarie zeker ook, lijkt me. Gewoon, omdat vrouw enzo.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:04 schreef Vancoen het volgende:
Maar Gijsbert en Frank zullen de meeste brieven krijgen, dat staat buiten kijf. Wie de resterende drie plekken krijgen, geen idee ...
Denk 't ook. Denk dat het weinig verrassende wendingen zullen zijn. Ik denk Annemarie/Gijsie/Frankert/SerialKiller/EenVanDeDrie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Annemarie zeker ook, lijkt me. Gewoon, omdat vrouw enzo.
Daar hadden wij het thuis ook al over. Ik vind het maar een nare man, maar mn mams zei al: Alleen voor dat grote bedrijf zullen er al vrouwen gaan schrijven! Ik denk dat het Frank, Gijsbert, Annemarie, Marcel en Gerhard worden. Al denk ik dat Adriaan, Richard en de broers voor leukere televisie zullen zorgenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:23 schreef Jane het volgende:
Van SerialKiller weet ik het nog zo net niet. Heb het idee dat velen hem toch al een beetje als griezelige streber zien, dus of hij dan veel brieven krijgt? Maar misschien wel een aantrekkelijke partij voor het golddiggende deel van de vrouwenpopulatie, ja.
SerialKiller: Pas Gescheiden Miss Etammers met 3 kinderenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:23 schreef Jane het volgende:
Van SerialKiller weet ik het nog zo net niet. Heb het idee dat velen hem toch al een beetje als griezelige streber zien, dus of hij dan veel brieven krijgt? Maar misschien wel een aantrekkelijke partij voor het golddiggende deel van de vrouwenpopulatie, ja.
4 toch?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
SerialKiller: Pas Gescheiden Miss Etammers met 3 kinderen
Niet doen, joh. Denk maar aan Wietze, die helemaal niet is,zoals de KRO hem graag liet uittekenen met listig knippen en plakken. En je hebt alleen nog maar die eerste uitzending gezien.quote:
Dat onmenselijk grote bedrijf zou voor mij reden zijn om er niet aan te beginnen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:24 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Daar hadden wij het thuis ook al over. Ik vind het maar een nare man, maar mn mams zei al: Alleen voor dat grote bedrijf zullen er al vrouwen gaan schrijven! Ik denk dat het Frank, Gijsbert, Annemarie, Marcel en Gerhard worden. Al denk ik dat Adriaan, Richard en de broers voor leukere televisie zullen zorgen
Sommigen hebben gewoon 15 jaar geen vrouw meer versierd he. Dan kun je wel een vrouw 'tegenkomen' (lees: je staat tegen de bar en 20 meter verderop staat het wijfje te dansen) maar dan moet je haarquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:09 schreef Teslynd het volgende:
Maar er blijven wel véél boeren volhouden dat ze geen gelegenheid hebben om vrouwen tegen te komen. Hebben ze steeds hun ogen in de zak of zijn ze te onrealistisch?
Ok, dat maakt het wat duidelijker, want bij een aantal heeft het sowieso weinig zin verwacht ikquote:
bron:telegraafquote:Boer Gijsbert favoriet!
Door Mariet Oosterwijk
AMSTERDAM - Boer Gijsbert is volgens onze peiling, vooralsnog, de leukste boer. De 35-jarige koeienboer wordt op de voet gevolgd door de jongste deelnemer, de 26-jarige geitenhouder Frank. Ook kaasmeisje Annemarie (32) is populair. Zij zoekt een boer. En daarvan verdenken veel stemmers ook de 40-jarige, zachtmoedige Maurits.
Maurits, die natuurwetenschap en perenteelt combineert, gaat vermoedelijk niet behoren tot de vijf uitverkoren boeren die uiteindelijk zullen meedoen aan dit lustrumseizoen van het KRO-programma. Want vrijwel alle reacties op deze boer hebben dezelfde strekking… „Eerlijk gezegd dacht ik ’yes, de KRO durft, onze eerste homoseksuele boer op tv!’ Groot was dan ook mijn verbazing toen Maurits zei op vrouwen te vallen.”
En al gebiedt de eerlijkheid ons te zeggen dat er ook heus wel tegengeluiden klinken als Hij is vriendelijk, zachtaardig, slim en wat roept iedereen? HOMO! Is ons beeld van mannen zo laag dat we denken dat geen enkele echte man deze kwaliteiten kan hebben? en Ik vind hem een kanjer en hartstikke leuk, lief, sociaal en ook nog eens bijzonder intelligent! Waarom nou iemand zo’n stempel opdrukken. Als één van mijn dochters met hem zou thuiskomen, hadden ze mijn zegen!, tóch hebben de meeste reacties een strekking als Hij lijkt me een lieve jongen, maar weten jullie zeker dat hij een vrouw zoekt? De KRO vindt het jammer dat hun leuke perenboer doelwit is geworden van een discussie over geaardheid. „Het is een leuke vent. En hij heeft zich zelf opgegeven voor Boer zoekt vrouw. Hij zoekt dus een vrouw. Dat is echt alles wat ik erover kan zeggen.”
Dat de discussie leeft, is de omroep overigens zelf ook niet ontgaan. Want, zo luidde gisteren de zogenaamde FanQuote op de Boer zoekt vrouw-site: Mij lijkt het ook leuk om boeren uit de kast-versies te maken met boerin zoekt boerin of boer zoekt boer.
Dat zou wel leuk zijn, dat er allemaal van die golddiggers op af komen en dat dan blijkt dat hij wel een megabedrijf heeft, maar met een nog hogere hypotheekschuld er op, zodat hij eigenlijk heel arm is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:23 schreef Jane het volgende:
Dat is precies wat ik ook dacht...quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Al denk ik dat Frank op een hockeyfeestje genoeg vrouwen kan hosselen.
Beetje raar dan om voor zoiets 'gebruikt' te worden ALS dat zo is..quote:Op woensdag 8 september 2010 10:27 schreef JohnDDD het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Maurits wel veel brieven gaat krijgen, maar ook veel van mannen en dat hij dan op TV uit de kast gaat komen, de KRO heeft dit allemaal al gepland...
Hoe vaak denk je dat deze boeren gaan stappen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sommigen hebben gewoon 15 jaar geen vrouw meer versierd he. Dan kun je wel een vrouw 'tegenkomen' (lees: je staat tegen de bar en 20 meter verderop staat het wijfje te dansen) maar dan moet je haar
Dat denk ik dus ook! Mensen denken altijd dat dit soort programma's helemaal spontaan zijn, maar volgens mij is er gewoon heel veel gescript.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:27 schreef JohnDDD het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Maurits wel veel brieven gaat krijgen, maar ook veel van mannen en dat hij dan op TV uit de kast gaat komen, de KRO heeft dit allemaal al gepland...
Er is vast veel gescript, maar iets scripten omtrent iemands seksuele geaardheid gaat wat ver.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:40 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook! Mensen denken altijd dat dit soort programma's helemaal spontaan zijn, maar volgens mij is er gewoon heel veel gescript.
Gewoon elk jaar als de kermis in het durp is.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe vaak denk je dat deze boeren gaan stappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik dan wel weer een rare conclusie. Die annemarie is ook niet op zoek naar een vrouwquote:En hij heeft zich zelf opgegeven voor Boer zoekt vrouw. Hij zoekt dus een vrouw.
Ik schakel net in, mag je raden op welk momentquote:
quote:LAREN - Ze zijn gewend om in de anonimiteit te leven, daar in het Larense Broek. Sinds zondagavond, na de KRO-uitzending 'Boer zoekt vrouw', is hun leven al veranderd.
Ja, hebben Hans, Martin en Gradus Heuvelink met hun introductie in het populaire televisieprogramma zelfs landelijke bekendheid gekregen.
Niet alleen in hun dorp, maar ook elders in de regio en in den lande zijn ze onderwerp van gesprek. Drie boeren uit één dorp, die hopen via het televisieprogramma aan een vrouw te komen. Drie boeren, die nota bene ook nog broers van elkaar zijn.
Praten met de pers mogen de drie vrijgezelle broers voorlopig niet. Is contractueel vastgelegd met de omroep KRO. Tot drie maanden na de laatste uitzending van het programma is het hen verboden de media te woord te staan. Ze kijken wel uit om die afspraak te negeren. Ze zouden hun eigen glazen ingooien.
Wie vrijelijk een beeld van de drie broers mogen schetsen, zijn bijvoorbeeld de buurtbewoners van Hans, Martin en Gradus. Zoals Johan Dijkerman, die schuin tegenover de boerderij van Hans en Gradus aan de Holterweg woont. "We wisten de hele zomer al dat ze aan het programma zouden meedoen."
Het heeft hem best verbaasd dat de drie broers op televisie op zoek gaan naar hun liefde. "Ze zijn heel erg op zichzelf. Veel contact met andere buurtbewoners hebben ze niet. Daarom vind ik het zo bewonderenswaardig dat ze meedoen aan 'Boer zoekt vrouw'."
De buurtbewoner omschrijft Gradus (56 jaar) als de vaderfiguur van de broers. "Gradus is de koeienboer, Martin (42 jaar) de varkensboer en Hans (39) is manusje-van-alles. Hans doet ook het huishouden en voert reparaties uit. Hun moeder is jaren geleden overleden en hun vader woont in Warnsveld."
Voor zover Dijkerman weet, hebben de drie broers nooit eerder een relatie met een vrouw gehad. "Ze zijn, denk ik, beschermd opgevoed. Hun leven speelt zich af op de boerderij. Gradus en Martin zullen niet gauw de boerderij opgeven. Ik vermoed dat Hans wel open staat voor een meer werelds leven."
Dat het boerenbedrijf hun lust en leven is, beaamt Henk Braakman, een andere buurtbewoner. Toch schrok hij even toen hij zondag naar 'Boer zoekt vrouw' keek. "Oeh, dacht ik, kunnen ze dit wel aan? Er wordt nu toch aan alle kanten aan hen getrokken. Ik hoop dat het allemaal voor hen positief uitpakt."
Een andere buurtbewoonster, de achttienjarige Fenneke Straalman, heeft de drie broers opgegeven. Met instemming van Hans, Martin en Gradus. "Vorig jaar wilden we hen al aanmelden. We besloten er van af te zien, omdat ze het misschien niet leuk zouden vinden. Later waren ze verbaasd dat we hen niet hadden opgegeven."
WAT een fantasie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Boer Maurits uit de kast?
Boer Maurits had in 2008 een kortstondige relatie met een man. Dat verklaart een anonieme man vandaag in Story. "Ja, ik had een relatie met Maurits. Hij valt zeker weten niet op vrouwen." Tot verbazing van velen bleek de nogal vrouwelijke boer van 40 een vrouw te zoeken. "Zoekt hij geen man?" en "Ik dacht dat hij homo was!" waren dan ook een veel gehoorde reacties op internetfora. Maar nu moet gevoelsmens Maurits misschien alsnog uit de kast. Of hij het zeker weet, vraagt Story aan de anonieme man. "Geloof me, wij homo's weten zoiets", antwoordt hij. "Onze relatie was kort, maar heftig. Ik mis Maurits nog steeds, onze liefde was prachtig en puur. Misschien schrijf ik hem wel een brief."
quote:
Alleen al voor de kassaquote:Dat verklaart een anonieme man vandaag in Story.
quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:50 schreef JohnDDD het volgende:
<<Misschien schrijf ik hem wel een brief>>
in de winter geloof ik pas, misschien zelfs pas in het voorjaar zelfsquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wanneer is de volgende aflevering? Zag zondag niks in de tv-gids staan.
Oooooooh.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:58 schreef Meddo het volgende:
[..]
in de winter geloof ik pas, misschien zelfs pas in het voorjaar zelfs
5 december een terugblik op vorig jaar, week later eerste aflevering van de nieuwe serie.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wanneer is de volgende aflevering? Zag zondag niks in de tv-gids staan.
Dat doen ze de komende maanden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, maar ze moeten dan ook nog gaan opnemen
Daarom duurt het ook zo lang.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat doen ze de komende maanden.
Annemariequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:15 schreef Hexagon het volgende:
Eindelijk de herhaling gezien
Ik zet mn geld voor doorgaan op
Annemarie
Gijsbert
Frank
Gerhard
Richard
BzV is zijn coming inquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:03 schreef Silenus het volgende:
Haha ja, de redactie van BZV gaat nu uiteraard heel schijnheilig doen maar daar werken ook geen uilskuikens hoor. Die hebben een hele middag gefilmd bij boer Maurits, zitten in hun wagen terug naar Hilversum en zeggen da ook gewoon tegen elkaar "Hij was nogal eh....vrouwelijk, he? Zou 'ie geen homo zijn?"
Jongens, wat zou dat mooie tv zijn. Boer Maurits die uiteindelijk overblijft met drie hele mannelijke potige vrouwen, en die vrouwen maar zeuren over het 'gebrek aan affectie en genegenheid' wat ze toch een beetje missen.
Dan zie je dus een interview in de perenbosjes met Gerda die zegt "Ja. Ja, ik zie 'm toch meer als broer. Een soort vriend eigenlijk. Kan héél goed met 'm praten, echt over alles, maar of ik echt verliefd op 'm kan worden, ik weet het niet."
En dan ineens 'MAAEOHEOHEOHEHE' (angstaanjagend gehuil), --> cameraman + yvon rent naar het gehuil, en daar zit Maurits op z'n knieën, zijn handen omklemd tegen de robuuste schacht van een perenboom. "Ik kan er niet meer teguhhhhhh"![]()
Yvon: "Maar Mauritsje, wat is er dan? Vertel het maar"
Maurits: "Ik...ik..*snif* *rochel* ik val op mannen."
Yvon: "Maar Maurits, waarom heb je dat dan niet gewoon gezegd? He? Aawwww...kom maarrrrrrr"
(Intussen staat de regisseur achter de cameraman veel moeite te doen om zijn boner te verbergen, hij ziet de kijkcijfers richting de 6 miljoen gaan en droomt van televizier-ringen en oscars)
Nee bij nader inzien hoop ik toch dat Maurits doorgaat. Dus Richard, Gijsbert, Frank, Annemarie, en waar ik Adriaan zei bedoel ik Maurits. Stop. Heb er vijf goed, geen jokers.
quote:Op maandag 20 september 2010 02:49 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
ja, gisteren, vanaf m'n vakantie-adres
Stoer!!! En spannend!!!quote:Op maandag 20 september 2010 02:49 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 02:49 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Neeeeeeeeequote:Op maandag 20 september 2010 02:49 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Jaaa!quote:Op maandag 20 september 2010 02:49 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
It's all about luvvvquote:
Volgens mij noem je dat "vlinders in je buik."quote:
Dat betekent natuurlijk KEIHARD dat onze adonis Gijsbert jou heeft uitgekozen! Of denk je nu werkelijk dat die twee stagiairs alle 750 brievenschrijfsters gaat bellen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:20 schreef Cee het volgende:
Vanochtend schrok ik wakker (let wel: half 7, ik ben nog op vakantie), belde de redactie om te checken of ik de mail heb ontvangen (ja) en of ik die had gelezen (jahaa) en of ik die data beschikbaar ben (eh, ja?). Oké, bedankt, dag!
Man ik krijg hier de zenuwen van.
Zeg heb jij die ene boerin nog geschreven?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk KEIHARD dat onze adonis Gijsbert jou heeft uitgekozen! Of denk je nu werkelijk dat die twee stagiairs alle 750 brievenschrijfsters gaat bellen?
(Ik heb geen idee natuurlijk, maar ik vind het wel leuk om je nog nerveuzer te maken)
Nee, waar zie je me voor aan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg heb jij die ene boerin nog geschreven?
Ze is ook rond de 1.85quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nou dat dus he.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk KEIHARD dat onze adonis Gijsbert jou heeft uitgekozen! Of denk je nu werkelijk dat die twee stagiairs alle 750 brievenschrijfsters gaat bellen?
(Ik heb geen idee natuurlijk, maar ik vind het wel leuk om je nog nerveuzer te maken)
Ja een hele team aan redactie werken aan mee. Ik ben benieuwd of Cee door is.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:30 schreef bloodymary het volgende:
Misschien maakt de redactie vooraf al een keuze.....
Ik heb haar nog nooit gezien. Maar de manier hoe is ze is op the interwebzz is alquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit gezien. Maar de manier hoe is ze is op the interwebzz is al
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:05 schreef Cee het volgende:
Jongens, jongens, laten we 't even niet over mij hebben, daar word ik nerveus, onzeker en zelfbewust van.Plus, ik ben nog steeds een van de honderden en maak nog net zoveel kans als Mien van 57 die net oma is geworden van d'r 3e kleinzoon maar na de scheiding met haar man in 2003 wel toe is aan een verzetje.
Dat denk ik niet. Wel is bekend dat ze elke brief lezen, omdat ze checken op de voorwaarden en op spam/bedreigingen/duidelijk niet serieus bedoeld.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:30 schreef bloodymary het volgende:
Misschien maakt de redactie vooraf al een keuze.....
De speeddate is over een dikke 2 weken al.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:47 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Nou Cee, jij weet nu wanneer de speeddate zijn zal. Past het een bovenstaande daar een beetje in?
Dan hopen wij wel voor je Cee'tjequote:Op donderdag 23 september 2010 03:09 schreef Cee het volgende:
alhoewel ik nog niet weet of ik nu moet hopen op 't een of 't ander.
Nee, je moet zo zien dat de redactie die brieven doorleest (en natuurlijk keihard moet lachen om de debiele brieven: "hé Maaike, moet je even komen kijken, hahaha, stel je voor dat die in de uitzending komt! Wacht, hang 'm even op bij de kantine, dan kan de redactie van Hello Goodbye ook meelachen") en uiteindelijk leest die hele Gijsbert toch maar een brief of 200 door.quote:Op donderdag 23 september 2010 03:09 schreef Cee het volgende:
[..]
De speeddate is over een dikke 2 weken al.Maar ik weet niet of het erin past. Lijkt me stug dat zo'n boerke een kleine 2 dagen na sluitingsdatum van inzendingen al een voorselectie heeft kunnen maken.
tenzij je Peertje bent![]()
Maar bedankt voor de succeswensen, alhoewel ik nog niet weet of ik nu moet hopen op 't een of 't ander.
Whut?quote:
Oke dan maarquote:Op donderdag 23 september 2010 15:43 schreef Silenus het volgende:
Gijsbert heeft van pure opwinding een boertje gelaten () toen hij de brief van Cee zag, dat bedoelde ik eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:27 schreef Teslynd het volgende:
Cee, hier staat dat iedereen per e-mail of telefonisch een bevestiging krijgt (en dat niet ieder die gekregen heeft). http://community.kro.nl/boer_zoekt_vrouw/f/1197/t/25668.aspx
Dat telefoontje van jou was dus gewoon, voor zover je het gewoon kan vinden dat je om 06:30 uur gebeld wordt. Rare werktijd.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:14 schreef Silenus het volgende:
lig ik trouwens echt van afgrijzen te kronkelen op de bank
Joah, Cee is echt een supertof wiefquote:Op donderdag 23 september 2010 15:27 schreef Silenus het volgende:
Ik ken jou ook niet maar je komt hier op FOK iig over als een leuke vrouw, en ik denk dat je ook wel een leuke brief kunt schrijven. Als je er dan ook niet uitziet als de hellehond kom je dus gewoon keihard in die uitzending.
Toch ben je een goede zoon van je vader. De keuken komt nog wel als je ouder & reumatischer bent, zodat je niet meer kan kronkelen om wat je niet verdragen kan. .quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
(Op zo'n moment denk ik altijd aan m'n ouders, mijn moeder vindt dit een heel leuk programma maar m'n pa gaat bij zulke fragmenten altijd in de keuken staan, hij trekt dat onnozele gedoe gewoon niet![]()
)
(...)
(Op zo'n moment lig ik trouwens echt van afgrijzen te kronkelen op de bank, zo pijnlijk vind ik dat)
Maargoed, dat vind ik dus altijd leuke afleveringen. Cee, ik hoop van harte dat je doorgaat en ik je met deze post wat meer gerust heb gesteld.![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:13 schreef Meddo het volgende:
Waarschijnlijk mag ze er toch niks over zeggen als het zover is
dat zal welquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:13 schreef Meddo het volgende:
Waarschijnlijk mag ze er toch niks over zeggen als het zover is
jammer dat ze uit elkaar zijn, ik vond het een erg leuk stel, 1 van de leukste uit die reeks.quote:Boer Peter weer vrijgezel door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - Hengstenfokker Peter en Hanneke hebben een punt gezet achter hun relatie. Het stel werd bekend door het vierde seizoen van het razend populaire televisieprogramma Boer zoekt vrouw.
Peter: „Het is een besluit van ons beiden, maar ik heb er toch nog wel wat problemen mee. Het is nog zo vers, en ik moet het nu aan iedereen gaan uitleggen. In het voorjaar zijn we nog gezellig op vakantie geweest. De laatste maanden zijn de problemen in een stroomversnelling geraakt.”
De 32-jarige Van den Boogaard uit Aarle-Rixtel was met 254 brieven één van de populairste boeren uit de vierde serie. Hij koos uiteindelijk voor de vrolijke, spontane blondine uit Herpen.
Dat is jammer ja..Hanneke een gezellige brabantstequote:Op woensdag 29 september 2010 10:01 schreef roos85 het volgende:
Boer Peter is weer vrijgezel!
jammer dat ze uit elkaar zijn, ik vond het een erg leuk stel, 1 van de leukste uit die reeks.
ja dat is ze zekerquote:Op woensdag 29 september 2010 11:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is jammer ja..Hanneke een gezellige brabantsteZijn hun de eerste stel die uit elkaar zijn!!
Ja eerder Wietse en Neeltjequote:Op woensdag 29 september 2010 11:31 schreef roos85 het volgende:
ja dat is ze zekervolgens mij wel, had wel verwacht dat Wietse en Neeltje uit elkaar zouden zijn
gun het ook wel, maar vind het niet zo'n leuk stelquote:Op woensdag 29 september 2010 11:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja eerder Wietse en NeeltjeNiet dat ik ze het geluk gunt,dat weer wel hoor!
dat was wel een hilarisch stukjequote:Op woensdag 29 september 2010 11:58 schreef Terreros85 het volgende:
Het hemd. 'Petegg zegt smoel houden en eet uwe bak leeg'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |