Ik heb haar nog nooit gezien. Maar de manier hoe is ze is op the interwebzz is alquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit gezien. Maar de manier hoe is ze is op the interwebzz is al
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:05 schreef Cee het volgende:
Jongens, jongens, laten we 't even niet over mij hebben, daar word ik nerveus, onzeker en zelfbewust van.Plus, ik ben nog steeds een van de honderden en maak nog net zoveel kans als Mien van 57 die net oma is geworden van d'r 3e kleinzoon maar na de scheiding met haar man in 2003 wel toe is aan een verzetje.
Dat denk ik niet. Wel is bekend dat ze elke brief lezen, omdat ze checken op de voorwaarden en op spam/bedreigingen/duidelijk niet serieus bedoeld.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:30 schreef bloodymary het volgende:
Misschien maakt de redactie vooraf al een keuze.....
De speeddate is over een dikke 2 weken al.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:47 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Nou Cee, jij weet nu wanneer de speeddate zijn zal. Past het een bovenstaande daar een beetje in?
Dan hopen wij wel voor je Cee'tjequote:Op donderdag 23 september 2010 03:09 schreef Cee het volgende:
alhoewel ik nog niet weet of ik nu moet hopen op 't een of 't ander.
Nee, je moet zo zien dat de redactie die brieven doorleest (en natuurlijk keihard moet lachen om de debiele brieven: "hé Maaike, moet je even komen kijken, hahaha, stel je voor dat die in de uitzending komt! Wacht, hang 'm even op bij de kantine, dan kan de redactie van Hello Goodbye ook meelachen") en uiteindelijk leest die hele Gijsbert toch maar een brief of 200 door.quote:Op donderdag 23 september 2010 03:09 schreef Cee het volgende:
[..]
De speeddate is over een dikke 2 weken al.Maar ik weet niet of het erin past. Lijkt me stug dat zo'n boerke een kleine 2 dagen na sluitingsdatum van inzendingen al een voorselectie heeft kunnen maken.
tenzij je Peertje bent![]()
Maar bedankt voor de succeswensen, alhoewel ik nog niet weet of ik nu moet hopen op 't een of 't ander.
Whut?quote:
Oke dan maarquote:Op donderdag 23 september 2010 15:43 schreef Silenus het volgende:
Gijsbert heeft van pure opwinding een boertje gelaten () toen hij de brief van Cee zag, dat bedoelde ik eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:27 schreef Teslynd het volgende:
Cee, hier staat dat iedereen per e-mail of telefonisch een bevestiging krijgt (en dat niet ieder die gekregen heeft). http://community.kro.nl/boer_zoekt_vrouw/f/1197/t/25668.aspx
Dat telefoontje van jou was dus gewoon, voor zover je het gewoon kan vinden dat je om 06:30 uur gebeld wordt. Rare werktijd.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:14 schreef Silenus het volgende:
lig ik trouwens echt van afgrijzen te kronkelen op de bank
Joah, Cee is echt een supertof wiefquote:Op donderdag 23 september 2010 15:27 schreef Silenus het volgende:
Ik ken jou ook niet maar je komt hier op FOK iig over als een leuke vrouw, en ik denk dat je ook wel een leuke brief kunt schrijven. Als je er dan ook niet uitziet als de hellehond kom je dus gewoon keihard in die uitzending.
Toch ben je een goede zoon van je vader. De keuken komt nog wel als je ouder & reumatischer bent, zodat je niet meer kan kronkelen om wat je niet verdragen kan. .quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
(Op zo'n moment denk ik altijd aan m'n ouders, mijn moeder vindt dit een heel leuk programma maar m'n pa gaat bij zulke fragmenten altijd in de keuken staan, hij trekt dat onnozele gedoe gewoon niet![]()
)
(...)
(Op zo'n moment lig ik trouwens echt van afgrijzen te kronkelen op de bank, zo pijnlijk vind ik dat)
Maargoed, dat vind ik dus altijd leuke afleveringen. Cee, ik hoop van harte dat je doorgaat en ik je met deze post wat meer gerust heb gesteld.![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:13 schreef Meddo het volgende:
Waarschijnlijk mag ze er toch niks over zeggen als het zover is
dat zal welquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:13 schreef Meddo het volgende:
Waarschijnlijk mag ze er toch niks over zeggen als het zover is
jammer dat ze uit elkaar zijn, ik vond het een erg leuk stel, 1 van de leukste uit die reeks.quote:Boer Peter weer vrijgezel door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - Hengstenfokker Peter en Hanneke hebben een punt gezet achter hun relatie. Het stel werd bekend door het vierde seizoen van het razend populaire televisieprogramma Boer zoekt vrouw.
Peter: „Het is een besluit van ons beiden, maar ik heb er toch nog wel wat problemen mee. Het is nog zo vers, en ik moet het nu aan iedereen gaan uitleggen. In het voorjaar zijn we nog gezellig op vakantie geweest. De laatste maanden zijn de problemen in een stroomversnelling geraakt.”
De 32-jarige Van den Boogaard uit Aarle-Rixtel was met 254 brieven één van de populairste boeren uit de vierde serie. Hij koos uiteindelijk voor de vrolijke, spontane blondine uit Herpen.
Dat is jammer ja..Hanneke een gezellige brabantstequote:Op woensdag 29 september 2010 10:01 schreef roos85 het volgende:
Boer Peter is weer vrijgezel!
jammer dat ze uit elkaar zijn, ik vond het een erg leuk stel, 1 van de leukste uit die reeks.
ja dat is ze zekerquote:Op woensdag 29 september 2010 11:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is jammer ja..Hanneke een gezellige brabantsteZijn hun de eerste stel die uit elkaar zijn!!
Ja eerder Wietse en Neeltjequote:Op woensdag 29 september 2010 11:31 schreef roos85 het volgende:
ja dat is ze zekervolgens mij wel, had wel verwacht dat Wietse en Neeltje uit elkaar zouden zijn
gun het ook wel, maar vind het niet zo'n leuk stelquote:Op woensdag 29 september 2010 11:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja eerder Wietse en NeeltjeNiet dat ik ze het geluk gunt,dat weer wel hoor!
dat was wel een hilarisch stukjequote:Op woensdag 29 september 2010 11:58 schreef Terreros85 het volgende:
Het hemd. 'Petegg zegt smoel houden en eet uwe bak leeg'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |