quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:13 schreef Meddo het volgende:
Waarschijnlijk mag ze er toch niks over zeggen als het zover is
dat zal welquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:13 schreef Meddo het volgende:
Waarschijnlijk mag ze er toch niks over zeggen als het zover is
jammer dat ze uit elkaar zijn, ik vond het een erg leuk stel, 1 van de leukste uit die reeks.quote:Boer Peter weer vrijgezel door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - Hengstenfokker Peter en Hanneke hebben een punt gezet achter hun relatie. Het stel werd bekend door het vierde seizoen van het razend populaire televisieprogramma Boer zoekt vrouw.
Peter: „Het is een besluit van ons beiden, maar ik heb er toch nog wel wat problemen mee. Het is nog zo vers, en ik moet het nu aan iedereen gaan uitleggen. In het voorjaar zijn we nog gezellig op vakantie geweest. De laatste maanden zijn de problemen in een stroomversnelling geraakt.”
De 32-jarige Van den Boogaard uit Aarle-Rixtel was met 254 brieven één van de populairste boeren uit de vierde serie. Hij koos uiteindelijk voor de vrolijke, spontane blondine uit Herpen.
Dat is jammer ja..Hanneke een gezellige brabantstequote:Op woensdag 29 september 2010 10:01 schreef roos85 het volgende:
Boer Peter is weer vrijgezel!
jammer dat ze uit elkaar zijn, ik vond het een erg leuk stel, 1 van de leukste uit die reeks.
ja dat is ze zekerquote:Op woensdag 29 september 2010 11:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is jammer ja..Hanneke een gezellige brabantsteZijn hun de eerste stel die uit elkaar zijn!!
Ja eerder Wietse en Neeltjequote:Op woensdag 29 september 2010 11:31 schreef roos85 het volgende:
ja dat is ze zekervolgens mij wel, had wel verwacht dat Wietse en Neeltje uit elkaar zouden zijn
gun het ook wel, maar vind het niet zo'n leuk stelquote:Op woensdag 29 september 2010 11:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja eerder Wietse en NeeltjeNiet dat ik ze het geluk gunt,dat weer wel hoor!
dat was wel een hilarisch stukjequote:Op woensdag 29 september 2010 11:58 schreef Terreros85 het volgende:
Het hemd. 'Petegg zegt smoel houden en eet uwe bak leeg'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |