quote:

Het is nu niet de bedoeling dat we onze Cee gerust gaan stellen he. Ze wordt gewoon uitgekozen, en we moeten onze positieve BZV-vibe gaan richten op dat moment. *zoemmmm* Cee en Gijsbert *zoemmm* *ying yang enzooo*
Sowieso, bij die 'speeddates' moet ze zeker bij zijn, dat is het mooiste van de hele reeks. Allemaal van die ontzettende Koffietijd-mutsen die bij elkaar aan zo'n hangtafel staan en van die tenenkrommende gesprekken hebben..."Ah hihi dus jij hebt ook op Gijsbert geschreven? hahahahaha jaaa ik vond 'm ook leuk! hahaha nu zijn we dus concurrenten? hihihih wel spannend hoor, ja echt leuk, ik ben heel benieuwd hoe dit gaat, ook leuk met zo'n tv-programma enzo, leuk om te zien hoe dat in z'n werk gaat hihihihiiiiiii". (Op zo'n moment denk ik altijd aan m'n ouders, mijn moeder vindt dit een heel leuk programma maar m'n pa gaat bij zulke fragmenten altijd in de keuken staan, hij trekt dat onnozele gedoe gewoon niet

)
En dan beent kleuterjuf Yvon er tussendoor, om daarna luidkeels aan te kondigen: HIER ZIJN ZE DAN...DE BOERENNNNN EN BOERIN! *giechelend gejoel*. En dan die boeren die zich totaal geen houding weten te geven, lopen een beetje met hun handen euhhh euhh waar moeten ze hun handen laten ehhhh iedereen kijkt

, ehhh haha handen over elkaar dan maarrrr

....en dan gaan ze elkaar schaapachtig een paar minuten aankijken terwijl Yvon weer haar standaardverhaaltje opdreunt.
EN DAN DIE SPEEDDATES!!! OH MY GOD CEE, DAT WORDT WAT! Zit je straks he, haha, op zo'n heerlijke tuinstoel met Gijsbert. Camerateam op 40 centimeter van je snufferd die feilloos elk trillend lipje en hapering in je stem vastlegt, waar 3,4 miljoen Nederlanders naar kijken en dat bediscussiëren op fora. "HAHA die was zenuwachtig, zag je dat! En die pukkel op haar kin, oh my god!!

"
En ja, dat gesprek, loopt dus ook 9 van de 10 keer zo stroef als wat. Dat eerste moment van stilte. Die zoekende ogen van Gijsbert, angst. "GESPREKSONDERWERP, NU!!". Cee probeert het nog met een nerveus "haha, dusssssss". "Hou je van koeien?" "Heb je hobby's?"
(Op zo'n moment lig ik trouwens echt van afgrijzen te kronkelen op de bank, zo pijnlijk vind ik dat)
Maargoed, dat vind ik dus altijd leuke afleveringen. Cee, ik hoop van harte dat je doorgaat en ik je met deze post wat meer gerust heb gesteld.