Er is doorgegaan in een topic dat ouder was dan het jouwe. Nogmaals, trek het je niet aan.quote:Op maandag 6 september 2010 11:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Zou jij het leuk vinden als jij een topic eerder hebt geopend!!
Netjesquote:Op maandag 6 september 2010 11:18 schreef Remzz het volgende:
Meteen alweer 3,3 miljoen kijkers, het houd maar niet op
Ik vind em hartstikke eng!! En zo prestatie-gericht! Geloof echt niet dat je daar lekker een beschuitje mee kan eten!quote:Op maandag 6 september 2010 13:20 schreef bloodymary het volgende:
Er zullen ongetwijfeld veel vrouwen zijn, die Richard een aantrekkelijke, vlotte, geslaagde vent vinden, maar ik vind hem ook eng. Ik vind hem echt iets seriemoordenaarachtigs hebben...... (ja ik weet het, sterk overdreven natuurlijk).
Hij moet doorgaan, volgens mij gaat het hele leuke tv opleverenquote:Op maandag 6 september 2010 13:20 schreef bloodymary het volgende:
Er zullen ongetwijfeld veel vrouwen zijn, die Richard een aantrekkelijke, vlotte, geslaagde vent vinden, maar ik vind hem ook eng. Ik vind hem echt iets seriemoordenaarachtigs hebben...... (ja ik weet het, sterk overdreven natuurlijk).
Voor die dochter blijf ik wel kijken jaquote:Op maandag 6 september 2010 15:29 schreef Silenus het volgende:
Ja en ook omdat hij een blonde dochter met een stel gezellige tetten heeft. Maar dat terzijde.
We moeten natuurlijk niet 5 modelmannen krijgen, dan krijgen we een stom datingprogramma over leuke mannen en interessante vrouwen. Het gaat juist om die paar eppo's die niet kunnen communiceren en niet weten hoe dat allemaal werkt met gevoelens enzo.
Richard is van die Pool?quote:Op maandag 6 september 2010 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij moet doorgaan, volgens mij gaat het hele leuke tv opleverenHet is idd een aparte man, komt een beetje kil over, ben héél benieuwd hoe hij is
O er was zoeen boer die toch naar Polen was gereden om daar zijn chickie te hosselen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb iets gemist geloof ik, Pool zegt me niks
Welnee, Richard geeft toffe afleveringen, die krijgt brieven van die WO-dames die hun mondje wel roeren als hij zijn kille momenten gaat tonenquote:Op maandag 6 september 2010 15:29 schreef Silenus het volgende:
Het gaat juist om die paar eppo's die niet kunnen communiceren en niet weten hoe dat allemaal werkt met gevoelens enzo.
Oh dat heb ik gemist.quote:Op maandag 6 september 2010 15:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O er was zoeen boer die toch naar Polen was gereden om daar zijn chickie te hosselen.
Ayay, kap'tein.quote:
He, niets tegen Limburgersquote:Op maandag 6 september 2010 16:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ayay, kap'tein.
De boer die naar Polen was gereden was die Limburger, Marcel. (sowieso, limburgers.Je had een tijdje terug ook een serie op tv, 'buitenlandse bruid' of iets dergelijks, waar je ook een Limburger had die een bruid uit het oostblok haalde. In mijn herinnering heette hij ook Marcel
)
Overigens komt Frank oorspronkelijk uit het Limburgse Horst (volgens mijn zusje), en daar ging ik vroeger altijd stappen in dezelfde tent als hij. Hij kwam me al bekend voor, maar nu weet ik waarom.
Oh noes!!quote:Waar heb je voor het eerst gekust? Buiten bij de Vlies, jeugddisco in Horst waar ik vroeger woonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |