Ja, da's m'n grootste angst. Stuur je een, wat jou betreft, leuke foto en vervolgens komt die vol in beeld en zitten z'n vrienden/zus/ouders op de achtergrond te giechelen, Ivon pakt de foto, zegt "Is dit wat? Kijk eens hoe leuk, daar staat ze te poseren met haar hamster!" en dan hoor je alleen gebulder en vervolgens grijpt ie snel naar een voddig briefje met een pasfotootje van een blond mokkel.quote:Op maandag 6 september 2010 21:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja soms zag je wel eens zo'n camera over de schouder van een boer meekijken en dat 'ie dan de brief weglegde onder zo'n afkeurend 'hmmmm'.
Zou mooi zijn.
Ja, die ene aap met z'n blotebillengezicht vorig jaar. Auke ofzo.quote:Op maandag 6 september 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat vooral de 45+ mannen die érg afkeurend keken.Soms ook de mannen die maar 6 brieven hadden gekregen
![]()
De jonkies kiezen gewoon heel rap de lekkere foto's uit en met een grote grijns schuiven ze de resterende post aan de kant. Niks aan het handje
Maurits is een mooier wief.quote:Op maandag 6 september 2010 21:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, die ene aap met z'n blotebillengezicht vorig jaar. Auke ofzo.Vond alle zes de brieven helemaal niks. Kerel had nog nooit geneukt, maar toch een eisenpakket.
Cee, als jij een beetje een lekker wijf bent komt dat echt wel goed.
Daar zie ik zowel Frank als Gijsbert niet voor aan.quote:Op maandag 6 september 2010 22:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Van de andere kant:
Als ze dat doen (je foto lachend aan de kant leggen) dan weet je meteen genoeg en kun je verder met je leven...
Ja, die brieven worden dan nog even vastgehouden. Komt je boer niet op tv, dan krijgt hij hem gelijk en als hij wel op tv komt, dan krijgt hij hem nadat zijn aandeel in de serie voorbij is.quote:Op maandag 6 september 2010 21:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
MAAR
Je kan ook een brief schrijven met prachtige foto's erbij en dan erin zetten dat je buiten de publiciteit wil blijven. Hij ziet jouw brief en foto's en is meteen verkocht. Hij doet verder wel gewoon mee met het programma maar denkt ondertussen alleen maar aan jou. Het wordt niks met 1 van de 3 meiden..
Programma afgelopen, camera's weer naar huis en wie belt hij dan??? CEE![]()
Het is al vaker voorgekomen dat vrouwen buiten de publiciteit willen blijven maar toch een brief sturen.
Nee dat zou Gijsje nooit doen, dat is echt zo'n lieverdquote:Op maandag 6 september 2010 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, da's m'n grootste angst. Stuur je een, wat jou betreft, leuke foto en vervolgens komt die vol in beeld en zitten z'n vrienden/zus/ouders op de achtergrond te giechelen, Ivon pakt de foto, zegt "Is dit wat? Kijk eens hoe leuk, daar staat ze te poseren met haar hamster!" en dan hoor je alleen gebulder en vervolgens grijpt ie snel naar een voddig briefje met een pasfotootje van een blond mokkel.
Trust me, I know how this shit works.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:31 schreef Jane het volgende:
Over kasthomo's gesproken... Als het toch niet lukt met het boerenbedrijf en de vrouw, dan kan Maurits nog altijd besluiten een Cliff Richard tribute-act beginnen.
[ afbeelding ]
Doen!quote:Op maandag 6 september 2010 22:37 schreef Cee het volgende:
Ik ga er nog even over nadenken, heb nog 13 dagen. Ik ga dit weekend wel op vakantie naar Canada maar ach, dan ga ik wat diepgaande conversaties hierover houden met m'n beste vriendin, wik en weeg ik wat en schrijf ik als ik het toch wil doen een mailtje vanaf m'n vakantie-adres, vergezeld door een paar bazenfoto's van mezelf poserend naast een grizzly.
quote:Favoriete vakantieland: Wil nog een keer naar Canada.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:37 schreef Cee het volgende:
Ik ga er nog even over nadenken, heb nog 13 dagen. Ik ga dit weekend wel op vakantie naar Canada maar ach, dan ga ik wat diepgaande conversaties hierover houden met m'n beste vriendin, wik en weeg ik wat en schrijf ik als ik het toch wil doen een mailtje vanaf m'n vakantie-adres, vergezeld door een paar bazenfoto's van mezelf poserend naast een grizzly.
Ik ook.quote:Op maandag 6 september 2010 22:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Do it!!!
Ben ik de enige die heel erg benieuwd is hoe Cee eruit ziet??![]()
Een beetje wel, maar ja het zijn wel doorpakkers die dag en nacht met een eigen bedrijf bezig zijn natuurlijkquote:Op maandag 6 september 2010 22:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Annemarie is gewoon een kopie van Agnes. Zelfde soort type vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |