oh ow... you're lost...quote:Op maandag 6 september 2010 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit naar z'n jeugdfoto's en z'n video's te kijken.
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/Gijsbert/default.aspxquote:Op maandag 6 september 2010 21:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
oh ow... you're lost...\
waar staan die?
och da had ik heul nog niet gezien..quote:Op maandag 6 september 2010 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/Gijsbert/default.aspx
Hopsakeeeee.
Nee ik durf echt niet.quote:Op maandag 6 september 2010 21:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
och da had ik heul nog niet gezien..
nou pak die pen en word beroemd (en de vrouw van natuurlijk)...
Tis wel een leukerd hoorquote:Op maandag 6 september 2010 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/Gijsbert/default.aspx
Hopsakeeeee.
Ja kijk ik heb ook getwijfeld toen ik het gister zag, maar die brief schrijven is nog wel leuk, alleen er zijn consequenties aan verbonden. Stel dat je wordt uitgekozen, kom je op tv en alles.quote:
Dat dus. Al die ellende hoeft voor mij niet, stel het onmogelijke gebeurt en je komt met je kop op tv dan heeft ineens iedereen een mening over je en ik zou daar totaal niet tegen bestand zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 21:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja kijk ik heb ook getwijfeld toen ik het gister zag, maar die brief schrijven is nog wel leuk, alleen er zijn consequenties aan verbonden. Stel dat je wordt uitgekozen, kom je op tv en alles.
En wat je eerder al postte...Moeilijk moeilijk...
quote:Op maandag 6 september 2010 21:30 schreef Silenus het volgende:
We beloven dat we louter opbouwende kritiek geven op je glimlach, kont, tieten, kapsel en accent.
Je moet wel op de boerderie passen natuurlijkquote:Op maandag 6 september 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
Alhoewel ik niet echt een hele grote fan van paarden ben.
Als jij nou even op AnneMarie reageert, dan krijgen we nog leukere tvquote:Op maandag 6 september 2010 21:30 schreef Silenus het volgende:
We beloven dat we louter opbouwende kritiek geven op je glimlach, kont, tieten, kapsel en accent.
Het lijkt me dat er enigszins sprake moet zijn van fysieke aantrekkingskracht.quote:Op maandag 6 september 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij nou even op AnneMarie reageert, dan krijgen we nog leukere tv
MAARquote:Op maandag 6 september 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dus. Al die ellende hoeft voor mij niet, stel het onmogelijke gebeurt en je komt met je kop op tv dan heeft ineens iedereen een mening over je en ik zou daar totaal niet tegen bestand zijn.
Maar verder zouden we een match made in heaven zijn en ik krijg die guitige kop van 'm niet uit m'n hoofd, jammer maar helaas.
Alhoewel ik niet echt een hele grote fan van paarden ben.
Of opgevoerde auto's.
Die komen dan toch nooit door. De KRO gooit die gewoon in de prullenbak.quote:Op maandag 6 september 2010 21:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
MAAR
Je kan ook een brief schrijven met prachtige foto's erbij en dan erin zetten dat je buiten de publiciteit wil blijven. Hij ziet jouw brief en foto's en is meteen verkocht. Hij doet verder wel gewoon mee met het programma maar denkt ondertussen alleen maar aan jou. Het wordt niks met 1 van de 3 meiden..
Programma afgelopen, camera's weer naar huis en wie belt hij dan??? CEE![]()
Het is al vaker voorgekomen dat vrouwen buiten de publiciteit willen blijven maar toch een brief sturen.
Nee joh, ALLE brieven worden aan de boer gegeven.. En dus gelezen!!quote:Op maandag 6 september 2010 21:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die komen dan toch nooit door. De KRO gooit die gewoon in de prullenbak.
Dan vertrek je zodra je de kennismaking en doe-dag gehad hebtquote:Op maandag 6 september 2010 21:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het lijkt me dat er enigszins sprake moet zijn van fysieke aantrekkingskracht.
Of je ziet hem aan de keukentafel de post sorteren en met een afkeurende bakkes je brief wegleggenquote:Op maandag 6 september 2010 21:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die komen dan toch nooit door. De KRO gooit die gewoon in de prullenbak.
Mijn oom en tante hebben een boerderij, was er vroeger kind aan huis, zou willen dat het weer vroeger was, naar die tijd. Koeienstal dat grenst aan de keuken dus luid ge'moooeeeee!' aan de ontbijttafel na een logeerpartij. En daarna biggetjes aaien en doolhoven bouwen van hooibalen en katten vangen.quote:Op maandag 6 september 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet wel op de boerderie passen natuurlijk
Haha ja soms zag je wel eens zo'n camera over de schouder van een boer meekijken en dat 'ie dan de brief weglegde onder zo'n afkeurend 'hmmmmquote:Op maandag 6 september 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of je ziet hem aan de keukentafel de post sorteren en met een afkeurende bakkes je brief wegleggen
Ik vind Frank echt een schatjequote:Op maandag 6 september 2010 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hebben een boerderij, was er vroeger kind aan huis, zou willen dat het weer vroeger was, naar die tijd. Koeienstal dat grenst aan de keuken dus luid ge'moooeeeee!' aan de ontbijttafel na een logeerpartij. En daarna biggetjes aaien en doolhoven bouwen van hooibalen en katten vangen.
Wat dat betreft heeft Frank ook m'n hart gestolen vooral vanwege zijn geitjes. Mijn oom en tante hadden geitjes en toen was er Q koorts, nu zijn ze bijna alles kwijt.Dus toen Frank vertelde over zijn angst tegen Ivon deed me dat wel wat.
Oh shit ik neem dit programma te serieus.
quote:Op maandag 6 september 2010 21:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
MAAR
Je kan ook een brief schrijven met prachtige foto's erbij en dan erin zetten dat je buiten de publiciteit wil blijven. Hij ziet jouw brief en foto's en is meteen verkocht. Hij doet verder wel gewoon mee met het programma maar denkt ondertussen alleen maar aan jou. Het wordt niks met 1 van de 3 meiden..
Programma afgelopen, camera's weer naar huis en wie belt hij dan??? CEE![]()
Het is al vaker voorgekomen dat vrouwen buiten de publiciteit willen blijven maar toch een brief sturen.
Volgens mij waren dat vooral de 45+ mannen die érg afkeurend keken.quote:Op maandag 6 september 2010 21:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja soms zag je wel eens zo'n camera over de schouder van een boer meekijken en dat 'ie dan de brief weglegde onder zo'n afkeurend 'hmmmm'.
Zou mooi zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |