abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 september 2010 @ 12:17:54 #126
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86159784
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:01 schreef Jane het volgende:
Ok, Gijsbert nu ook gezien, want ik was zondag een beetje laat met inschakelen.
Ja, die is wel leuk en die verwacht ik ook wel terug te zien. Gaat ongetwijfeld genoeg brieven krijgen.

Maar ja, wees eens eerlijk. Is Gijsbert niet gewoon leuk omdat het (ondanks z'n naam) juist niet zo'n erge boer is? :P Vlotte babbel, niet zo'n boers accent. Woont natuurlijk ook gewoon midden in de Randstad (Abcoude, if I'm not mistaken).
Terwijl ik het opschrijf besef ik dat dat dan ook voor Pieter zou moeten gelden (onder de rook van Rotterdam), maar die komt dan weer een stuk boerser over... hmmm...
Je hebt in de randstad (of in de 'steden') natuurlijk ook veel 'boeren' wonen, als je met boeren mensen bedoelt die lomp zijn, niet weten hoe ze met vrouwen om moeten gaan en hun hele leven op hun eigen erf (lees: stad) blijven.

Gijsbert lijkt me bijvoorbeeld (in dat opzicht) een minder grote 'boer' dan zo'n ultieme stadstokkie als 'Sterretje' uit Oh Oh Cherso.
Gourmetten of steengrillen?
pi_86160144
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:01 schreef Jane het volgende:

Maar ja, wees eens eerlijk. Is Gijsbert niet gewoon leuk omdat het (ondanks z'n naam) juist niet zo'n erge boer is? :P
Welnee, dat is gewoon een leuke jongen. :Y
Buiten een programma met boeren zouden veel vrouwen er ook warm voor lopen. Alleen de gemiddelde boer is zo druk met de boerderie dat ze amper vrouwen zien of tegenkomen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_86163431
Gijsbert is een boer, want dat is zijn werk. Maar niet elke boer is een boer en niet-boeren kunnen ook boeren zijn. Mooie uitspraak he, had van Johan Cruijff kunnen zijn.
pi_86163501
Wat een onsympathieke uitstraling had die Annemarie. Ik vond Agnes veul leuker.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 7 september 2010 @ 14:28:32 #130
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86163718
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:20 schreef bloodymary het volgende:
Gijsbert is een boer, want dat is zijn werk. Maar niet elke boer is een boer en niet-boeren kunnen ook boeren zijn. Mooie uitspraak he, had van Johan Cruijff kunnen zijn.
"Je moet zaaien, anders kun je niet oogsten".

"De stal is een essentieel onderdeel van de boerderie."

"Als Annemarie goed roert heeft ze geitenkaas".

"Je kunt beter ten onder gaan met je eigen tractor dan met die van een ander".

"Koeien melken is heel simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel koeien melken".

Ja, ik denk dat ons aller Johan ons nog wel het een en ander kan leren over het leven op de boerderie.
pi_86163721
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 14:20 schreef bloodymary het volgende:
Hahaha, heel goed gezegd ja :D En Johan had hem kunnen maken ja ;)
pi_86164417
Haha, ik herinner me ook nog een mooie uitspraak van die Gerrit (die er toen twee op na hield of zo):
Je mot de vrouw af en toe op de bill'n slaon, net als de koei'n.
  dinsdag 7 september 2010 @ 14:56:52 #133
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86164826
Of wat te denken van Boer Frans, die qua filosofische wijsheden direct op één lijn met Freud en Nietzsche kan worden geplaatst? We kunnen ons allemaal zijn intellectuele gemijmer nog wel herinneren, toen hij stond te overdenken waarin de schoonheid van de vrouw lag. "Waarin ligt de schoonheid van de vrouw", ja, dat was toch wel de hamvraag. En na lang nadenken kwam hij tot de volgende, zéér fijnzinnige oneliner, die tot in lengte der jaren zal worden gedoceerd op universiteiten:

quote:
Een poar lange poot'n onder d'n pisbak en 'n goie kop d'r op
Hmm....Zo waar. _O_
  dinsdag 7 september 2010 @ 15:24:29 #134
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_86165961
Of ons aller Peter:
"Hou'd oew bek en freet dien bak leeg". O+
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 7 september 2010 @ 15:29:13 #135
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86166149
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
Of ons aller Peter:
"Hou'd oew bek en freet dien bak leeg". O+
Wat ook wel logisch was na dat gebrul van Hanneke

"JOA IK VIN UT ECHT KEIGEZELLIG DA'K ME JOU MEG BLIJVE PETER...EN GIJ DAN SASKIA, TOCH WEL ROAR OF NIE, DA GIJ AS ZONNE RUSTIGE MOOGT BLIJVE EN IK MET MENNE VLOTTEN BAABBEL HIER OK MAG ZEN"

Saskia met een zacht lief stemmetje: Hihi ja dat had ik ook niet verwacht. Ik dacht dat ik eruit moeeesstt...Peter is wel iemand op wie ik...ja verliefd zou kunnen worden :@

"OH JOA VEUR PETER HE'K ZEKER WEL GEVOELES JOA!!"

Godverdomme zeg, wat een verschrikkelijk wijf was dat. :')
pi_86166231
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:29 schreef Silenus het volgende:

"JOA IK VIN UT ECHT KEIGEZELLIG DA'K ME JOU MEG BLIJVE PETER...EN GIJ DAN SASKIA, TOCH WEL ROAR OF NIE, DA GIJ AS ZONNE RUSTIGE MOOGT BLIJVE EN IK MET MENNE VLOTTEN BAABBEL HIER OK MAG ZEN"
_O-
pi_86166313
Ik heb zo'n gevoel dat Richard ook nog hele lompe botte opmerkingen kan gaan plaatsen met z'n zakelijke karakter, dit gaat een mooi seizoen worden *O*
  dinsdag 7 september 2010 @ 15:34:39 #138
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_86166383
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:29 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wat ook wel logisch was na dat gebrul van Hanneke

Saskia met een zacht lief stemmetje: Hihi ja dat had ik ook niet verwacht. Ik dacht dat ik eruit moeeesstt...Peter is wel iemand op wie ik...ja verliefd zou kunnen worden :@

"OH JOA VEUR PETER HE'K ZEKER WEL GEVOELES JOA!!"

Godverdomme zeg, wat een verschrikkelijk wijf was dat. :')
_O_
Kom jij uit de buurt of quote je dit van internet? :D
pi_86166612
Agnes zat ook met het probleem van de overheersende, deprimerende ouders. Dat zal de reden zijn, dat ze alleen jongens uitenodigd heeft en zo niet het risico lopen zou een tweede overheersende vaderfiguur erbij te krijgen.

Een vrouw die een boerderij drijft, zal toch haar op de tanden moeten hebben en net als de mannen die boer zijn, weinig tijd hebben voor extra's in de privésfeer.
pi_86166772
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

_O_
Silenus is zelf een bietje boer hè O-)
  dinsdag 7 september 2010 @ 15:44:15 #141
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86166800
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Richard ook nog hele lompe botte opmerkingen kan gaan plaatsen met z'n zakelijke karakter, dit gaat een mooi seizoen worden *O*
Absoluut. Het is alleen zo dat je nu weer een 'band' (ok dit klinkt heel gay :') ) moet opbouwen met de boeren. Ik hoop maar echt dat er dit jaar weer een paar contactgestoorde minkukels bijzitten, want ik vond ze over het algemeen vrij goedgebekt.

In de voorgaande twee seizoenen had je echt vijf mooie types steeds.
In seizoen 3 de charmante hoogopgeleide Henk, die af en toe heerlijk faalde met lompe opmerkingen. Daarbij de lompe no-nonsense Frans, boerin Agnes, Gerard-de-player en natuurlijk boer Jan.
(Schele Siepie: Ik heb het gevoel...da'k toch wat mis. Boer Jan: :? :o :( :( :( *loopt weg met zijn onderbroek/muts op hoofd en krijgt het buiten te kwaad*)

Vorig jaar natuurlijk de charmante boer/glijer Jos, die zo ongelofelijk walgelijk romantisch deed met Dycke dat ik soms onder tafel ging zitten, schreeuw-Peter met schreeuw-Hanneke, Autist-Wietse, gevoelige Hans en knuffelbeer Wim.

Daar zat van alles tussen. Dus hopelijk nu niet 5 'dezelfde soort' boeren, en daarom hoop ik ook dat er een ouwe boer doorgaat zodat er een paar van die oude maagdelijke wiefkes reageren (Cynthia, Anita, weten we nog :') ).

Kortom, ik hoop op
Gijsbert --> De soepele charmante dude, onze 'Henk'/jonge Jos.
Frank --> De jongste gozer, reageren hopelijk wat lekkere wijven op. De nieuwe Martijn.
Annemarie --> Vrouw, dus hopelijk weer van die mafkezen die reageren zoals die zeurderige agent :')
Adriaan --> Voor de Cynthia's en Anita's in ons land = mooie tv
Richard --> Blijkt uiteindelijk een maniakale seriemoordenaar.
  dinsdag 7 september 2010 @ 15:44:47 #142
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86166824
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

_O_
De familie van mijn moeders kant praat ook zo. :')
pi_86166996
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:44 schreef Silenus het volgende:

(Schele Siepie: Ik heb het gevoel...da'k toch wat mis. Boer Jan: :? :o :( :( :( *loopt weg met zijn onderbroek/muts op hoofd en krijgt het buiten te kwaad*)

Jan die z'n jas van het haakje wilde pakken, de cameracrew aan de kant dirigeerde en het land op ging _O-

quote:

Kortom, ik hoop op
Frank --> De jongste gozer, reageren hopelijk wat lekkere wijven op. De nieuwe Martijn.
Annemarie --> Vrouw, dus hopelijk weer van die mafkezen die reageren zoals die zeurderige agent :')
Dat is mijn rijtje :{w En Adriaan moet iemand krijgen om mee te puzzelen *;
  dinsdag 7 september 2010 @ 15:55:17 #144
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_86167233
@ Silenus: _O-
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:06:17 #145
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_86170654
quote:

[..]

Absoluut. Het is alleen zo dat je nu weer een 'band' (ok dit klinkt heel gay :') ) moet opbouwen met de boeren. Ik hoop maar echt dat er dit jaar weer een paar contactgestoorde minkukels bijzitten, want ik vond ze over het algemeen vrij goedgebekt.

In de voorgaande twee seizoenen had je echt vijf mooie types steeds.
In seizoen 3 de charmante hoogopgeleide Henk, die af en toe heerlijk faalde met lompe opmerkingen. Daarbij de lompe no-nonsense Frans, boerin Agnes, Gerard-de-player en natuurlijk boer Jan.

Vorig jaar natuurlijk de charmante boer/glijer Jos, die zo ongelofelijk walgelijk romantisch deed met Dycke dat ik soms onder tafel ging zitten, schreeuw-Peter met schreeuw-Hanneke, Autist-Wietse, gevoelige Hans en knuffelbeer Wim.

Daar zat van alles tussen. Dus hopelijk nu niet 5 'dezelfde soort' boeren, en daarom hoop ik ook dat er een ouwe boer doorgaat zodat er een paar van die oude maagdelijke wiefkes reageren (Cynthia, Anita, weten we nog :') ).

Kortom, ik hoop op
Ik zou Pieter ook wel willen zien, die was een beetje zielig, zo lief O-)
吴 曼 迪
pi_86171682
Ik hoop dat er eentje van die drie broers doorgaat, en dat een vrouw (liefst diegene waar die boer dan verliefd op is) er vandoor gaat met één van zn broers...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_86172184
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:36 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop dat er eentje van die drie broers doorgaat, en dat een vrouw (liefst diegene waar die boer dan verliefd op is) er vandoor gaat met één van zn broers...
_O-
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:57:43 #148
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_86172402
quote:
:D
had ik ook al aan gedacht haha
吴 曼 迪
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:09:16 #149
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_86172710
quote:
'Ja euhm, ik had eigenlijk geschreven op Martin, maar euh... ik vind Gradus zo'n bazennaam :7 8-) '
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_86175054
You dream it, I live it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')