abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86183477
Maar er vallen dus nog 5 boeren af? Want dan is het wel duidelijk wie lijkt me!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:14:08 #177
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_86184015
Dat wordt ook wat als alledrie de broers doorgaan... Dat ze 9 vrouwen tegelijk te logeren krijgen. Gezellig! :')
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  ESF Reporter dinsdag 7 september 2010 @ 22:15:27 #178
87554 Cee
Welluk?
pi_86184087
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:14 schreef Jane het volgende:
Dat wordt ook wat als alledrie de broers doorgaan... Dat ze 9 vrouwen tegelijk te logeren krijgen. Gezellig! :')
Godverdorie wat een kippenhok. _O-
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:15:39 #179
1986 Jane
pi_86184096
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:04 schreef Vancoen het volgende:

Maar Gijsbert en Frank zullen de meeste brieven krijgen, dat staat buiten kijf. Wie de resterende drie plekken krijgen, geen idee ...
Annemarie zeker ook, lijkt me. Gewoon, omdat vrouw enzo.
  ESF Reporter dinsdag 7 september 2010 @ 22:17:09 #180
87554 Cee
Welluk?
pi_86184176
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:15 schreef Jane het volgende:

[..]

Annemarie zeker ook, lijkt me. Gewoon, omdat vrouw enzo.
Denk 't ook. Denk dat het weinig verrassende wendingen zullen zijn. Ik denk Annemarie/Gijsie/Frankert/SerialKiller/EenVanDeDrie.
pi_86184358
Denk dat die drie er alle drie uitvliegen?
Of tellen hun brieven samen? Dan nog denk ik dat ze geen kans maken.
Denk eerder Marcel, die laatste, en Annemarie, en Richard.
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:23:09 #182
1986 Jane
pi_86184467
Van SerialKiller weet ik het nog zo net niet. Heb het idee dat velen hem toch al een beetje als griezelige streber zien, dus of hij dan veel brieven krijgt? Maar misschien wel een aantrekkelijke partij voor het golddiggende deel van de vrouwenpopulatie, ja.
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:24:38 #183
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_86184538
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:23 schreef Jane het volgende:
Van SerialKiller weet ik het nog zo net niet. Heb het idee dat velen hem toch al een beetje als griezelige streber zien, dus of hij dan veel brieven krijgt? Maar misschien wel een aantrekkelijke partij voor het golddiggende deel van de vrouwenpopulatie, ja.
Daar hadden wij het thuis ook al over. Ik vind het maar een nare man, maar mn mams zei al: Alleen voor dat grote bedrijf zullen er al vrouwen gaan schrijven! Ik denk dat het Frank, Gijsbert, Annemarie, Marcel en Gerhard worden. Al denk ik dat Adriaan, Richard en de broers voor leukere televisie zullen zorgen :')
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  ESF Reporter dinsdag 7 september 2010 @ 22:25:56 #184
87554 Cee
Welluk?
pi_86184619
quote:
SerialKiller: Pas Gescheiden Miss Etammers met 3 kinderen
Frank: jonge, net afgestudeerde deernes of boerinnen-in-spé die net uit huis zijn
EenVanDeDrie: ex-nonnen
Annemarie: mannen
Gijs: wanhopige dertigers Cee-achtigen werkende single vrouwen met een hang naar het platteland toch wanhopige dertigers en jonge deernes die Frank te Limburgs vinden
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:34:59 #185
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_86185060
Paul de Leeuw heeft schijnbaar ook gister gezegd dat hij niet geloofd dat Peertje hetero is
吴 曼 迪
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:38:26 #186
1986 Jane
pi_86185220
Whehe, Cee! :D

Gijsbert zoekt als ik het goed heb ook een vrouw met een eigen leven, wat ik interpreteer als 'een vrouw die ook gewoon een baan buiten de boerderij kan hebben'. Wat natuurlijk ook prima kan als je in Abcoude woont. Amsterdam en Utrecht zijn om de hoek. Da's natuurlijk wel een stukkie lastiger als zo'n boerderij echt midden in het boerenland staat. Dan kun je wel willen, en hij kan het wel goed vinden, maar ja...
pi_86185646
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:25 schreef Cee het volgende:

[..]

SerialKiller: Pas Gescheiden Miss Etammers met 3 kinderen

4 toch? :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_86186949
Is de naam Gradus niet een variant van Gerardus?

Richard maakt op mij de indruk een ADHD'er te zijn, beetje getemperd door de voortschrijdende leeftijd.

Frank is opgegroeid met empathie betonen. Misschien is hij empathischer geworden dan goed voor hem is, maar in elk geval is hij boer geworden en kan dus wel voor zijn belangen opkomen. Maar er blijven wel véél boeren volhouden dat ze geen gelegenheid hebben om vrouwen tegen te komen. Hebben ze steeds hun ogen in de zak of zijn ze te onrealistisch?

Wat lijkt Annemarie op Agnes zeg! Ik denk dat ze wel iets leuker en levendiger is.

En wat loopt Yvon lelijk. Dat kan ik me eigenlijk niet van vorige uitzendingen zo sterk herinneren.
pi_86187530
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:25 schreef Cee het volgende:

[..]

SerialKiller:
Niet doen, joh. Denk maar aan Wietze, die helemaal niet is,zoals de KRO hem graag liet uittekenen met listig knippen en plakken. En je hebt alleen nog maar die eerste uitzending gezien.

quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:24 schreef Lov1 het volgende:

[..]

Daar hadden wij het thuis ook al over. Ik vind het maar een nare man, maar mn mams zei al: Alleen voor dat grote bedrijf zullen er al vrouwen gaan schrijven! Ik denk dat het Frank, Gijsbert, Annemarie, Marcel en Gerhard worden. Al denk ik dat Adriaan, Richard en de broers voor leukere televisie zullen zorgen :')
Dat onmenselijk grote bedrijf zou voor mij reden zijn om er niet aan te beginnen.

Ik ben benieuwd wat ze nu doen met de ontmoeding die één afvaller pleegt te krijgen. Draaien ze wat om de drie broers heen? Een feestje van 3 mannen en 15 lieve vrouwen?
  dinsdag 7 september 2010 @ 23:24:13 #190
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86187695
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:09 schreef Teslynd het volgende:
Maar er blijven wel véél boeren volhouden dat ze geen gelegenheid hebben om vrouwen tegen te komen. Hebben ze steeds hun ogen in de zak of zijn ze te onrealistisch?
Sommigen hebben gewoon 15 jaar geen vrouw meer versierd he. Dan kun je wel een vrouw 'tegenkomen' (lees: je staat tegen de bar en 20 meter verderop staat het wijfje te dansen) maar dan moet je haar

A) aanspreken
B) het gesprek gaande houden
C) versieren

A is gewoon al veel te veel hooi op de vork (<--haha, hooi op de vork, leuk, in verband met boeren, inclusief bijpassende smiley :D _O- --> :Y) ) voor ze.

Kortom, dit is hun enige kans. Al denk ik dat Frank op een hockeyfeestje genoeg vrouwen kan hosselen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_86188391
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:04 schreef JohnDDD het volgende:
Maar er vallen dus nog 5 boeren af?
Ok, dat maakt het wat duidelijker, want bij een aantal heeft het sowieso weinig zin verwacht ik :').
sig verwijderd door FA
pi_86194427
quote:
Boer Gijsbert favoriet!
Door Mariet Oosterwijk
AMSTERDAM - Boer Gijsbert is volgens onze peiling, vooralsnog, de leukste boer. De 35-jarige koeienboer wordt op de voet gevolgd door de jongste deelnemer, de 26-jarige geitenhouder Frank. Ook kaasmeisje Annemarie (32) is populair. Zij zoekt een boer. En daarvan verdenken veel stemmers ook de 40-jarige, zachtmoedige Maurits.

Maurits, die natuurwetenschap en perenteelt combineert, gaat vermoedelijk niet behoren tot de vijf uitverkoren boeren die uiteindelijk zullen meedoen aan dit lustrumseizoen van het KRO-programma. Want vrijwel alle reacties op deze boer hebben dezelfde strekking… „Eerlijk gezegd dacht ik ’yes, de KRO durft, onze eerste homoseksuele boer op tv!’ Groot was dan ook mijn verbazing toen Maurits zei op vrouwen te vallen.”

En al gebiedt de eerlijkheid ons te zeggen dat er ook heus wel tegengeluiden klinken als Hij is vriendelijk, zachtaardig, slim en wat roept iedereen? HOMO! Is ons beeld van mannen zo laag dat we denken dat geen enkele echte man deze kwaliteiten kan hebben? en Ik vind hem een kanjer en hartstikke leuk, lief, sociaal en ook nog eens bijzonder intelligent! Waarom nou iemand zo’n stempel opdrukken. Als één van mijn dochters met hem zou thuiskomen, hadden ze mijn zegen!, tóch hebben de meeste reacties een strekking als Hij lijkt me een lieve jongen, maar weten jullie zeker dat hij een vrouw zoekt? De KRO vindt het jammer dat hun leuke perenboer doelwit is geworden van een discussie over geaardheid. „Het is een leuke vent. En hij heeft zich zelf opgegeven voor Boer zoekt vrouw. Hij zoekt dus een vrouw. Dat is echt alles wat ik erover kan zeggen.”

Dat de discussie leeft, is de omroep overigens zelf ook niet ontgaan. Want, zo luidde gisteren de zogenaamde FanQuote op de Boer zoekt vrouw-site: Mij lijkt het ook leuk om boeren uit de kast-versies te maken met boerin zoekt boerin of boer zoekt boer.
bron:telegraaf
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_86195062
quote:
Dat zou wel leuk zijn, dat er allemaal van die golddiggers op af komen en dat dan blijkt dat hij wel een megabedrijf heeft, maar met een nog hogere hypotheekschuld er op, zodat hij eigenlijk heel arm is.
  woensdag 8 september 2010 @ 09:44:28 #194
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_86195159
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Al denk ik dat Frank op een hockeyfeestje genoeg vrouwen kan hosselen.
Dat is precies wat ik ook dacht...

Maar moeten we nu hier tot december blijven speculeren?? ;( -O-
Dat duurt nog laaaahaaangggg.

Dus Cee schrijf een brief please en geef ons inside information van je avontuur!!! :*
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_86196144
Persoonlijk denk ik dat Maurits wel veel brieven gaat krijgen, maar ook veel van mannen en dat hij dan op TV uit de kast gaat komen, de KRO heeft dit allemaal al gepland...
  woensdag 8 september 2010 @ 10:41:26 #196
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_86196507
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:27 schreef JohnDDD het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Maurits wel veel brieven gaat krijgen, maar ook veel van mannen en dat hij dan op TV uit de kast gaat komen, de KRO heeft dit allemaal al gepland...
Beetje raar dan om voor zoiets 'gebruikt' te worden ALS dat zo is..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_86196916
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Sommigen hebben gewoon 15 jaar geen vrouw meer versierd he. Dan kun je wel een vrouw 'tegenkomen' (lees: je staat tegen de bar en 20 meter verderop staat het wijfje te dansen) maar dan moet je haar

Hoe vaak denk je dat deze boeren gaan stappen? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_86198358
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:27 schreef JohnDDD het volgende:
Dat denk ik dus ook! Mensen denken altijd dat dit soort programma's helemaal spontaan zijn, maar volgens mij is er gewoon heel veel gescript.
pi_86198541
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:40 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook! Mensen denken altijd dat dit soort programma's helemaal spontaan zijn, maar volgens mij is er gewoon heel veel gescript.
Er is vast veel gescript, maar iets scripten omtrent iemands seksuele geaardheid gaat wat ver.

Ze zullen vast hopen dat zoiets gebeurd (ze kiezen Peertje niet voor niets uit), maar scripten is iets heel anders.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 8 september 2010 @ 12:12:07 #200
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86199551
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hoe vaak denk je dat deze boeren gaan stappen? :D
Gewoon elk jaar als de kermis in het durp is. :P
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo