quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:03 schreef HiZ het volgende:
Ok, ruim twee jaar verder en de stand van zaken is; ik zit nog altijd stilletjes (tegen beter weten in) te hopen dat hij terugkomt. Gaat niet gebeuren, maar ik krijg het gevoel niet weg. Ga wel verder met leven en zo. Als je niet beter wist zou je denken dat ik er helemaal overheen benMaar ik behandel wel iedereen met wie ik iets verder ga eerder als een fuckbuddy dan als een potentiele nieuwe relatie. Just in case.
P.S. Laatste contact was bijna 3 maanden terug met mijn verjaardag. Om middernacht een smsje om me te feliciteren. 24 uur later een telefoontje waarin hij me met een dronken kop opbelde om 'mijn stem te horen', maar dat betekende 'helemaal niets'. Vervolgens ben ik maar weer doorgegaan met mijn politiek van geen contact opnemen. Ik wil gewoon geen details horen over zijn leen na mij.
Vorige deel: De kunst van het loslaten van je ex #118quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:11 schreef goofy_goober het volgende:
Dan kun je beter met ruzie uit elkaar gaan denk ik. Dan weet je tenminste dat hij/zij niet meer terugkomt.
Ik ken het gevoel. Heb van ellende (had last van slaap- en eetgebrek plus veel stress) maar Valdispert Feel Good gekocht. En het werkt. Voel me redelijk relaxed en mijn ex kan lekker de hoogste boom in met d'r nieuwe neukertje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:25 schreef Fee01 het volgende:
Na een relatie van heel veel jaren is het sinds kort uit... Hij heeft nu alweer een ander. Degene met wie die bij mij is vreemdgegaan. Jezus wat voelt dat kut.
Ik hou me maar vast aan de gedachte dat je eerst gelukkig moet zijn met jezelf voordat je gelukkig kunt zijn met iemand anders, en dat het daarom alleen al (er zijn nog wel 1000 andere redenen) niks gaat worden tussen hen. En gelukkig met zichzelf is ie niet. Dat staat vast. Hij heeft mij de laatste jaren ook emotioneel misbruikt heb ik 't gevoel, me laten denken dat ik niks waard was zodat ik niet bij 'm weg zou gaan, zodat ik me net zo rot zou voelen als hem. En nog steeds mis ik hem... Zit de hele dag met een knoop in mn maag, kan 's nachts niet slapen en denk alleen maar aan het feit dat hij met haar verder wil. Ik snap niet dat je dat zo kort nadat het uit is (een week) al kan. Naja pffffffffffff ik laat 't hier maar even bij
Hoe kom je aan die pillen en werkt het een beetje en waar dienen ze ongeveer voor ? (heb ook al beetje zitten googlenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Heb van ellende (had last van slaap- en eetgebrek plus veel stress) maar Valdispert Feel Good gekocht. En het werkt. Voel me redelijk relaxed en mijn ex kan lekker de hoogste boom in met d'r nieuwe neukertje.
Haha, oke ik zal het proberenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Heb van ellende (had last van slaap- en eetgebrek plus veel stress) maar Valdispert Feel Good gekocht. En het werkt. Voel me redelijk relaxed en mijn ex kan lekker de hoogste boom in met d'r nieuwe neukertje.
Misschien kun je de situatie wat beter uit leggen? Dan kunnen we wat beter reagerenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:10 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Zouden jullie misschien op mijn posts willen antwoorden
nouja de ene vroeg ik over die pillen wat ik graag wil weten en de andere zal ik even ene linkje geven naar het topic.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Misschien kun je de situatie wat beter uit leggen? Dan kunnen we wat beter reageren
Kun je gewoon bij de drogist kopen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die pillen en werkt het een beetje en waar dienen ze ongeveer voor ? (heb ook al beetje zitten googlenmaar wil het ook van een gebruiker horen)
hmm oke ja heb hier net een topic over aan gemaakt maar er komen geen reacties op binnen. Zit er over na te denken om het te testenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Kun je gewoon bij de drogist kopen.
Die Feel Good tabletten van Valdispert zorgen ervoor dat je minder schommelt tussen ups & downs en je je wat relaxter maar toch ook energieker voelt. Je maakt je iig minder druk om dingen. Ik slik ze nu een paar dagen (3x per dag) en ik merk echt dat ik niet meer met een knoop in mijn maag rondloop en beter kan relativeren. Schijnt door die combinatie van stoffen zoals Valeriaan en vitaminen B te komen.
dat lukt mij dus niet. Maar hij wil wel afspreken , leuke dingen doen, bios bowlen enzo. Doen we ook gewoon. Maar ik reageerde gestresst en sloot me op na dat me ma mij had vast gehouden en ik helemaal in paniek was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:41 schreef goofy_goober het volgende:
Yup.
Zou trouwens maar een weekje of wat geen contact hebben met je vriend. Das meestal het beste. Vooral als je zo gestresst als jou reageert (je opsluiten in de badkamer-verhaal). Vrienden blijven gaat echt niet lukken zo als de één twijfelt en de ander met zijn/haar gevoelens in de knoop zit en zo vermijd je ook die lastige gesprekken en confrontaties.
Deze gebruik ik nu: http://www.valdispert.nl/(...)spert-feel-good.aspx
Naja ik zie hem nu meer als een ex ja. Omdat hij niet weet wat hij wilt. Maar hij ziet mij nog wel als "van hem". Vooral als er andere jongens/mannen zijn gaat hij erg aanhankelijk doen..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef goofy_goober het volgende:
Ja.
Je ex wil dus meer vrienden zijn dan geliefden? Ik zou 'm zeggen dat ie maar contact moet opnemen zodra ie weet wat hij wil en je niet zo in het ongewisse moet laten.
Ik herken het wel ja, het helemaal geobsedeerd zijn door wat hij of zij doet. En dingen willen weten waarvan je ze eigenlijk niet moet willen weten omdat het dan nog meer pijn gaat doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:26 schreef Fellows het volgende:
Ze heeft me een smsje gestuurt om te vertellen dat ik lief ben en dat ze me snel weer spreekt. Heb niks terug gestuurt. Toch heb ik constant die drang om te kijken wat ze doet tot hoelaat ze nog online is. Ze was gister er tot 1 uur. Terwijl, ze elke dag altijd 11 uur naar bed gaat ze kan ook gewoon haar laptop op slaap hebben gezet maar toch krijg ik hier een knoop van in me maag. Dat ze met die gast praat.
Anyway ze gaat morgen 3 dagen weg naar duitsland dat is dan ook weer mooi mee genomen toch voel ik mij egt soms super kut en super goed. Ik denk ook maar dat ik aan die pilletjes ga.
Haha ja dat is idd best kut, je wilt het niet maar toch ga je alles uitzoekenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:44 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Ik herken het wel ja, het helemaal geobsedeerd zijn door wat hij of zij doet. En dingen willen weten waarvan je ze eigenlijk niet moet willen weten omdat het dan nog meer pijn gaat doen.
En verder.. Iedereen aan de pillen
Hoe lang hebben jullie een relatie gehad als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:57 schreef Fellows het volgende:
Kom er nu ook nog is achter dat ze constant met hem belt.
Heb geen contact met haar opgenomen dit doet egt pijn. Hoe kan iemand je nou zoiets aan doen?![]()
Ik heb haar nooit pijn of iets gedaan.
Ik denk dat ze op die manier haar verdriet wilt verdringen.. (Ik weet niet heel je verhaal maar heb deels gelezen!) Toen het met mij en mijn vriend eerst uit was deed hij allemaal super vrolijk wat ie allemaal ging doen enzo, en ik ging me er rot om voelen..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:36 schreef Fellows het volgende:
Ja want hiervoor voelde ik me nog super goed.
Ben gewoon egt heel erg teleurgesteld in haar want zo is zij egt helemaal niet. Ze was me eerste en echte liefde.. Tis soms te interessant om te stoppen met kijken wat ze aan het doen is.
Dat laatste zinnetje zeg ik ook vaakquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:15 schreef Fellows het volgende:
Vanaf het vorige deel vanaf ''Bladzijde'' 7 staat gedeelte van mijn verhaal.
We zijn al bijna 4 jaar samen. Ik heb haar door dik en dun gesteund toen het egt egt heel slecht met haar ging! Nu alles weer op rolletjes begint te lopen en ik egt alles voor haar op heb gegeven. Laat ze me nu stikken en doet aslof ze zonder me kan. Wat ook blijkt zo te zijn. Maar begin me nu wel weer wat beter te voelen zo langzamer hand hoe meer pijn ze mij doet. Hoe meer ik het van me aflaat glijden.
Bij mij probeert ze mij ook aan het lijntje te houden door te zeggen dat ze het niet zeker weet.
Ik ga er van uit dat het nooit meer goed komt. Dus kan het alleen maar meevallen!
Je moet ook nadenken over wat JIJ wil i.p.v. dat je alleen maar doet wat hij wilquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Argh het ene moment doet hij super lief en de andere moment zo chagrijnig omdat hij zo moe is en doet of zegt hij niets liefs meer
Ik wil dat hij kap met twijfelen en gewoon een standpunt maakt wat hij nu wilt
Hoe gaat het verder met je? Nog veel misselijk en kut wakker worden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:36 schreef Fellows het volgende:
Ja want hiervoor voelde ik me nog super goed.
Ben gewoon egt heel erg teleurgesteld in haar want zo is zij egt helemaal niet. Ze was me eerste en echte liefde.. Tis soms te interessant om te stoppen met kijken wat ze aan het doen is.
Ja dat zal helemaal goed komen kerel, school is net zoals werk een hele goede afleidingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:50 schreef Fellows het volgende:
Ja, ik weet het maar ik heb zelf nog geen contact met haar opgenomen.
Ik heb egt vreselijke stemmings wisselingen. Kut wakker worden ja dat nog wel. Eet wel weer wat meer begin ook wel te realiseren dat ik ook kan leven zonder haar ondanks dat ik het niet wil. Maar het is niet onmogelijk. En ja focussen op me eigen leven.. binnenkort weer naar school hele langen dagen heb ik niet de kans om aan haar te denken alleen maar beter natuurlijk!
Ik zou precies hetzelfde doen maar het is niet goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:10 schreef Fellows het volgende:
Als ik haar nu blokkeer op msn weet ik van mezelf. Dat ik haar toch weer add. Dus ik wacht nog eventjes af ik praat sowieso niet met haar via MSN. Zolang ik haar er gewoon in heb. Is er niks aan de hand.Ik heb haar inderdaad ook gezegd dat ik geen contact meer met haar wil. En op mijn eigen leven ga richten. Fijne is dat ik weet dat ze me mist. En op een bepaalde manier geeft mij dat de kracht om door te zetten. Geen contact op nemen etc.
Mn ex is online maar ik ga lekker proberen niks te zeggenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:35 schreef Fellows het volgende:
Haha ja dat klopt..Maar het lijkt me beter om haar er gewoon nog even in te laten anders heb ik een drang om contact op te nemen
Je moet maar zo denken, als ze het uit wil maken dan had ze dat al wel gedaan, toch? Misschien heeft ze nog wat tijd nodig. En join the club, ik slaap ook bijna nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:58 schreef Freek1001 het volgende:
Hallo mensen,
Ben ik weer. Ik snap er niets meer van. Mijn vriendin en ik hebben voor 1,5 jaar lang een hele goede relatie gehad. Nu heb ik afgelopen maand een paar stomme dingen gezegd die je niet mag zeggen tegen je vriendin over haar verleden.
Nu heeft ze het afgelopen donderdag uitgemaakt en ik heb afgelopen zondag 1 lange mail gestuurd met mijn gevoelens en dat zij contact op kan nemen, wanneer voor haar gevoel over of misschien weer terug is.
Nu heeft ze al bijna een week niets laten horen, ook niet hoe ze zich voelt of hoe het gaat, helemaal niets. Dit kan toch niet zomaar na 1,5 jaar of is dit normaal. Ik heb het gevoel alsof ze me meteen aan het vergeten is en de boel af wil sluiten. Ik heb op deze manier geen rust, helemaal niets...
Ik weet dat iedereen zegt dat ik geen contact op moet nemen, maar dit wordt me op deze manier toch bijna onmogelijk gemaakt...
Het is weer bijna bedtijd, verheug me alweer op de 2 uurjtes slaap die ik ga krijgen, yes...
Nog nergens, maar ik zal een samenvatting geven:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:07 schreef Fellows het volgende:
Staat je verhaal ergens waar ik hem kan lezen ben wel nieuwsgierig.
Klopt dat is ook zo, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:58 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Je moet ook nadenken over wat JIJ wil i.p.v. dat je alleen maar doet wat hij wil
Ik weet dat dat heel moeilijk is, maar geloof me, je wil niet iemand die de hele tijd twijfelt..
Als je diep in je hart kijkt weet je best wat je wil, of wat het beste is, volg je intuitiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:27 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Klopt dat is ook zo, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen
Het lijkt wel alsof mijn hart een doolhof isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:37 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Als je diep in je hart kijkt weet je best wat je wil, of wat het beste is, volg je intuitie![]()
Ik heb er spijt van dat ik dat niet eerder heb gedaan
ja die pil helpt dus tegen stemmingswisselingen en ik blijf nu gewoon neutraal, en zie het allemaal maar relaxter in enzo. (gebruik dus de Feelgood,) En niet de rust die ik verder in het topic zag staanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:46 schreef Fee01 het volgende:
Doe mij ook zo'n pil. het ene moment denk ik ach, het is beter zo, het andere moment ben ik zo wanhopig dat het triest wordt
Heb je schrijfsels gelezen op je weblog. Wat een loser die ex van je. Hopelijk vind jij dat ook. Gewoon vanaf het begin al zonder uitleg je aan je lot overlaten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:54 schreef Natalie78 het volgende:
Wat een herkenbaarheid hier. En waarom zag ik dit topic niet in maart dit jaar? Toen postte ik hier mijn verhaal. Kort gezegd: na een relatie van 10 jaar kwam mijn ex thuis met de mededeling niet meer van me te houden. Hij pakte wat spullen en vertrok. Ik heb hem nooit meer gezien. Bijna een half jaar later mag ik mezelf wel een expert op het gebied van het loslaten van je ex noemen.Het is een gruwelijke weg, maar...het is ergens goed voor. Je leert jezelf kennen en je blijkt zoveel sterker dan je dacht, ook al denk je eerst van niet. Etc. etc. En die zon, gruwel, die gaat weer schijnen.
Ik ben de dag nadat hij vertrok, een anonieme weblog bij gaan houden. Eerst op een besloten forum en later in weblogvorm. Linkje is te verkrijgen via pb, misschien geeft het wat herkenning, ik had daar toen zelf veel behoefte aan.
Nog steeds vind ik het soms lastig, zelfs na een half jaar. Overvalt me midden in een drukke supermarkt op zaterdagmiddag een vreselijk verdrietig gevoel als ik langs "zijn" spulletjes loop. Als ik zijn hagelslag zie, zijn chocola, etc. Ons weer zie giechelen bij de kassa als we ons karretje met alleen maar vreetzooi op de band leggen. Ik kan naar een andere supermarkt gaan waar we nooit kwamen. Doe ik niet, ik moet het voelen. En word er sterker van.
Voor iedereen hier.... Love hurts!
Nou je moet 't een beetje relativeren, wees blij dat het initiatief bij jou ligt. En als hij je echt mist, en echt wil dat het weer goedkomt, en jij wil dat ook, dan komt het vast wel weer een keer goed. Ik ken je verhaal verder niet, maar misschien wil je over een poosje zelfs wel niet eens meer dat 't goed komt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:33 schreef Lips het volgende:
Zo fijn dat jullie toch niet slapen, kan ik midden in de nacht m'n verhaal ff kwijt met ook nog de kans een reactie te krijgen
Zoals eerder verteld ben ik afgelopen weekend met m'n ex naar LL geweest. Dit was wel prettig maar vooral daarna heel moeilijk. Hij is vandaag hier geweest om ff samen de tenten uit te hangen en schoon te maken. Omdat ik voor hem heb gezorgd toen hij ziek was tijdens LL heeft ie me daarna nog mee uit eten genomen. Hebben veel en lang gepraat vandaag en ik heb aangegeven dat dit voor mij zo niet gaat. Hij wil graag contact houden maar als ik 'm dan zie zegt ie steeds dat ie mijn aanwezigheid mist en dat hij me zo graag een knuffel wil geven of tegen me aan wil kruipen enzo. Dingen waar ik dus helemaal niks mee kan en alleen maar hoop van krijg! Ik heb 'm gezegd dat het voor mij eigenlijk heel zwart-wit is; je mist me, je houdt van me en je wil bij me zijn => dan moet je bij me terug komen. Zoniet, dan moet je me met rust laten.
Lang over gehad en hij ziet ook wel dat het voor mij gewoon niet gaat zo. We hebben nu dus afgesproken dat we sowieso voor oktober geen contact meer hebben en daarna zien we wel wanneer het contact er wel is. Hij heeft het initiatief bij mij gelegd. Het voelt nu zo kut, alsof het weer uit is... Weet dat dit het beste is maar godverdomme dit wil ik helemaal niet!!!
Verhaal staat denk ik 2 topics terug ofzo maar kan me indenken dat je geen zin hebt dat te zoekenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:40 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Nou je moet 't een beetje relativeren, wees blij dat het initiatief bij jou ligt. En als hij je echt mist, en echt wil dat het weer goedkomt, en jij wil dat ook, dan komt het vast wel weer een keer goed. Ik ken je verhaal verder niet, maar misschien wil je over een poosje zelfs wel niet eens meer dat 't goed komt.
Ik gedraag me als een afhankelijk wijf en kom met smoesjes om hem te kunnen spreken en te controleren wat hij aan het doen is. En dan WEET ik doe dat nou niet, je schiet er niks mee op, maar dan is mn gevoel sterker dan mn verstand
t is denk ik heel natuurlijk.. omdat je dr zo mist, en altijd alles met haar hebt kunnen delen wil je je verhaal aan dr kwijt en je hart luchten bij dr.. tja of t verstandig is.. denk t niet... .. maar heb t zelf ook gedaan..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:31 schreef Fee01 het volgende:
Ik heb mn ex een mail gestuurd met hoe erg ik 'm mis.... Ik had echt het gevoel dat ik dat even kwijt wou. 't voelde wel als een opluchting maarja, komt wel weer een beetje triest over misschien.
2 jaar met ups en downsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:04 schreef Fellows het volgende:
Hoop niet dat ik het zelfde ga krijgen.![]()
Hoelang hadden jullie met elkaar?
Hey, wij reageren ook niet zo lomp op jou gejank! Beetje subtieler mag welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:42 schreef goofy_goober het volgende:
Kick jij soms op innerlijke pijn? Jezus man, het is zes(!) jaar geleden.
Het was nog subtiel. Maar Tarot is een hopeloos geval. Af en toe terugdenken aan je ex, okee... Maar om jezelf zes jaar lang in zelfmedelijden te dompelen, dan is het net alsof je niet wil loslaten. En elk jaar hoor je hetzelfde, namelijk: 'Boehoe, zij was de ware en ik krijg nooit meer een vrouw zoals zij.' Geen enkele progressie. Die meid van 'm is ook verder gegaan en misschien maar goed ook. En het is niet voor niks uitgegaan toen... Waar is je eigenwaarde?? Controleer je ook nog steeds elke dag haar Hyves/Facebook/Netlog/Sugababes/Twitter/MySpace, dat je er zo in blijft hangen? Misschien een tip: ga eens naar een psychiater.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:00 schreef Lips het volgende:
[..]
Hey, wij reageren ook niet zo lomp op jou gejank! Beetje subtieler mag wel
Misschien was zij wel een meisje die voor hem heel bijzonder was, soms heb je namelijk ook exen die toch speciaal voor je blijven zijn ook al zijn ze niet meer in je leven.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:21 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Het was nog subtiel. Maar Tarot is een hopeloos geval. Af en toe terugdenken aan je ex, okee... Maar om jezelf zes jaar lang in zelfmedelijden te dompelen, dan is het net alsof je niet wil loslaten. En elk jaar hoor je hetzelfde, namelijk: 'Boehoe, zij was de ware en ik krijg nooit meer een vrouw zoals zij.' Geen enkele progressie. Die meid van 'm is ook verder gegaan en misschien maar goed ook. En het is niet voor niks uitgegaan toen... Waar is je eigenwaarde?? Controleer je ook nog steeds elke dag haar Hyves/Facebook/Netlog/Sugababes/Twitter/MySpace, dat je er zo in blijft hangen? Misschien een tip: ga eens naar een psychiater.
Dat zeg ik toch ook? Af en toe terugdenken aan je ex: okee. Maar om jezelf nou al zes jaar lang in zelfmedelijden te dompelen en te doen alsof zij de ware was... Als dat zo zou zijn dan was het nu niet uit. Ik denk dat Tarot daar eens bij stil moet staan en die meid eens los moet laten. Want om geen enkele relatie meer aan te kunnen gaan vanwege deze breakup die zes jaar geleden plaats heeft gevonden is gewoon absurd. Een psychiater lijkt me helemaal geen gek idee als je er al zolang mee zit en niet meer normaal kan functioneren.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Misschien was zij wel een meisje die voor hem heel bijzonder was, soms heb je namelijk ook exen die toch speciaal voor je blijven zijn ook al zijn ze niet meer in je leven.
Tuurlijk is 6 jaaar lang , maar zeg nou eens heel eerlijk heb je nooit een ex gehad die ondanks dat je haar niet meer zag en je ook verder ging met je leven , je toch bijblijft ????
Je zou soms toch echt wat minder gauw met een oordeel klaar mogen staan.
Dat zeg ik helemaal niet. Ik hoop er ooit vanaf te komen, maar ik heb weinig hoop voor de toekomst. Tijd heelt alle wonden en dus wacht ik gewoon. Het duurt alleen héél lang.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:21 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
En elk jaar hoor je hetzelfde, namelijk: 'Boehoe, zij was de ware en ik krijg nooit meer een vrouw zoals zij.'
Mijn eigenwaarde is gebaseerd op het feit dat ik één keer in mn leven iemand volledig heb durven vertrouwen. Ik heb geleerd om van iemand te houden en die liefde geef ik niet op tenzij het echt niet anders kan. Sindsdien vertrouw ik mensen meer en ben ik prettiger geworden in de omgang. De lessen die daar geleerd heb pas ik nu nog steeds toe.quote:Geen enkele progressie. Die meid van 'm is ook verder gegaan en misschien maar goed ook. En het is niet voor niks uitgegaan toen... Waar is je eigenwaarde??
Nee, ik controleer niks van haar. Ik ben geen stalker en wil haar verder niet lastig vallen. Ik word er wel aan herinnerd elke keer dat ik iets voor iemand begin te voelen. Dan hou ik mezelf automatisch tegen. Ik stop pas met mezelf tegen houden, tot het echt niet meer kan. Dat is de afgelopen jaren een paar keer bijna gebeurd, maar op het laatste moment hield ik me weer in.quote:Controleer je ook nog steeds elke dag haar Hyves/Facebook/Netlog/Sugababes/Twitter/MySpace, dat je er zo in blijft hangen? Misschien een tip: ga eens naar een psychiater.
Dat doe ik zodra ik het niet langer kan volhouden. Er zijn hele moeilijke dagen tussen, maar nooit moeilijk genoeg om echt te moeten los te laten. Het lijkt alsof mijn hele liefdesleven is basseerd op deze overtuiging. Dat laat je niet zomaar los... dan is het alsof je jezelf verloochend.quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:47 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Af en toe terugdenken aan je ex: okee. Maar om jezelf nou al zes jaar lang in zelfmedelijden te dompelen en te doen alsof zij de ware was... Als dat zo zou zijn dan was het nu niet uit. Ik denk dat Tarot daar eens bij stil moet staan en die meid eens los moet laten. Want om geen enkele relatie meer aan te kunnen gaan vanwege deze breakup die zes jaar geleden plaats heeft gevonden is gewoon absurd. Een psychiater lijkt me helemaal geen gek idee als je er al zolang mee zit en niet meer normaal kan functioneren.
Ja dat is niet erg specifiek wat je daar quote.quote:
Als het voelt alsof ik het niet meer alléén kan oplossen, dan is het ook tijd om los te laten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:44 schreef goofy_goober het volgende:
@ Tarot:
Ik zou toch maar eens met een psychiater gaan babbelen.
Gelukkig heeft hij gereageerd, hij moest bijna huilen van mn mailtje, maarja, wat heb ik daar nou weer aanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:36 schreef Fellows het volgende:
Ik weet wat je door maakt FEE zit in precies dezelfde situatie .
Ehh nee, jij kunt pas verder als jij gelukkig kunt zijn met wie je bent, in dit geval als vrijgezel dus.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:50 schreef Tarot het volgende:
Ik kan pas verdergaan als ik weer iemand tegenkom die me alle zorgen doet vergeten.
Dat is tot nu toe nog niet gebeurd.
Het was inderdaad niet allemaal even leuk, maar ik idealiseer niks. Ik heb één ding gerealiseerd: verliefdheid is overmacht. Dat heb ik sindsdien niet meer gehad. Wel een paar keer bijna, maar uiteindelijk niet sterk genoeg, want ik kon het vrij snel weer loslaten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:06 schreef Fee01 het volgende:
@Tarot, idealiseer je je ex/ de relatie die je toen had niet een beetje? Het was toch ook niet allemaal even fantastisch en leuk, anders was je niet uit elkaar gegaan. Misschien verdring je onbewust de minder leuke kanten en denk je alleen aan de leuke dingen en kun je het daarom niet los laten.
Ookal is er nog veel waar ik aan wil werken, ik ben gelukkig met wie ik ben juist omdat ik zo'n mooie herinnering aan de liefde heb. Dat is het gevoel alsof ik écht geleefd heb en dat ik de rest van het leven wat er nog op me afkomt kan accepteren. Ookal is het soms moeilijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:31 schreef goofy_goober het volgende:
En Tarot moet eerst maar eens het geluk bij zichzelf gaan zoeken voordat ie zich weer aan een vrouw waagt, want volgens mij is dat het hele probleem.
Ik ben dus gelukkig zolang ik die liefde voor haar nog voel en mijn geloof dat het ooit nog goedkomt. Het is mijn enige houvast in het leven en hou het dus heel stevig vast. Alleen als een andere vrouw mij dusdanig van stuk kan brengen dat ik wel moet loslaten, dan zal ik mijn leven kunnen toewijden om samen gelukkig te zijn zoals een goede man dat hoort te doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:39 schreef MeanDutchy het volgende:
[..] Ehh nee, jij kunt pas verder als jij gelukkig kunt zijn met wie je bent, in dit geval als vrijgezel dus.
Zolang je dat niet bent, kun je andere vrouwen ook niet gelukkig maken.
Je moet wel nagaan dat het nog allemaal erg vers is (nog maar 1 week uit). Kijk over een paar weekjes maar is verder. Ik denk dat je je dan al weer een stuk beter voelt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:37 schreef Freek1001 het volgende:
Zijn we weer,
Het is nu een week uit, nog steeds helemaal niets gehoord. Ik heb geen idee hoe ze nu haar dagen vult, want ze heeft vakantie en elke avond waren we samen. Deze gedachte maakt me helemaal gek en kan gewoon nergens anders meer aan denken.
Ik weet niet eens of ze nog af en toe stilstaat bij mij, want ik hoor niets van niemand, ook niet van vrienden of kennissen. Lijkt net alsof ik ineens uit haar leven ben verdwenen. Dit wanhopig gevoel en dat je niet kan doen, vreet de hele tijd aan je.
Mensen, hoe lang gaat dit nog duren..? En waar kan je die pillen halen?
Jezus wat kan een gebroken hart pijn doen.
Werkt dit niet beter? http://www.drogisterij.net/Valdispert_rust_extra_sterk/P/2885820quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:41 schreef Fellows het volgende:
Ik heb ze hier besteld http://www.drogisterij.ne(...)ees/P/2885841/direct
Hopelijk morgen binnen.
Ja, maar we hebben 1,5 jaar intensief van elkaar gehouden. Dan interesseer je je toch nog wel hoe het met de ander gaat. Als was het maar 1 smsje, mailtje of belletje. Maar ze lijkt me compleet vergeten... Dit vergroot bij mij de neiging om te gaan sms-en en langs te gaan. Maar ja, dit is me al zo vaak afgeraden...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:46 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Je moet wel nagaan dat het nog allemaal erg vers is (nog maar 1 week uit). Kijk over een paar weekjes maar is verder. Ik denk dat je je dan al weer een stuk beter voelt.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je alleen kunt zijn, hoe sterk je in je schoenen staat als persoon, en in hoeverre zij een rol heeft gespeeld in jouw leven. Sommigen kunnen zich er vrij snel overheen stappen, terwijl de ander er wel jaren in kan blijven hangen.
Zelfherstel, geeft mij geen krachtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:54 schreef Lallend het volgende:
Tjonge, wat is dat toch met iedereen massaal aan de pillen? Weet uit ervaring dat het je kan slopen maar enigszins vind ik dit toch wel zoeken naar de makkelijke weg. Ik ben trots dat ik het puur op eigen wilskracht heb gedaan en met de steun van vrienden en familie. Sorry maar ik ben gewoon over het algemeen niet zo iemand van pilletje hiervoor, pilletje daarvoor. Zelf-herstelling geeft naar mijn idee zoveel meer kracht.
Dat werkt toch alleen voor de rust? Maar niet om je wat beter te voelen en minder druk om dingen te maken?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:08 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Werkt dit niet beter? http://www.drogisterij.net/Valdispert_rust_extra_sterk/P/2885820
Maar je weet toch helemaal niet of ze wel of niet aan je denkt! Misschien denkt ze wel net zo vaak aan jou maar gaat ze er op een andere manier mee om.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:14 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben 1,5 jaar intensief van elkaar gehouden. Dan interesseer je je toch nog wel hoe het met de ander gaat. Als was het maar 1 smsje, mailtje of belletje. Maar ze lijkt me compleet vergeten... Dit vergroot bij mij de neiging om te gaan sms-en en langs te gaan. Maar ja, dit is me al zo vaak afgeraden...
Ik kan niet alleen zijn, ga nu elke avond fitnessen, sporten, voetbal kijken, stappen, denk er de hele dag op me werk al aan, dat is erg zat.
Door deze gevoelens zou je bijna nooit meer van iemand willen houden.
Dat is idd best kut het toch willen nog steeds ondanks wat er is gebeurd.. (En je omgeving verklaard je dan zeker ook voor gekquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:24 schreef Fee01 het volgende:
Gatver ik voel me weer kut. Het liefst zou ik weer verder gaan, hoewel er veel te veel is gebeurd, ook veel erge dingen waar ik verder niet over uit wil weiden. En dan nog, wil ik het![]()
Kan er ook niet tegen dat ie nu iemand anders heeft. Voel me zo'n labiel wijf
Ja, die zeggen dan ook, je moet blij zijn dat je er vanaf bentquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dat is idd best kut het toch willen nog steeds ondanks wat er is gebeurd.. (En je omgeving verklaard je dan zeker ook voor gek) ?
Als je zelf al aangeeft dat er te veel is gebeurd in de relatie, is dit het beste voor jullie allebei.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:24 schreef Fee01 het volgende:
Gatver ik voel me weer kut. Het liefst zou ik weer verder gaan, hoewel er veel te veel is gebeurd, ook veel erge dingen waar ik verder niet over uit wil weiden. En dan nog, wil ik het![]()
Zeker, in dat soort mensen moet je ook geen energie stekenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:29 schreef Fellows het volgende:
Voel mij ook vreselijk.
Haat aan twijfelende mensen ..
Herkenbaar, dus geloof me je gaat de goede kant opquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:24 schreef Fellows het volgende:
Ik heb ook nu sterk het gevoel dat ik het mis om iemand te hebben.. die je alles toevertrouwd en graag bij wilt zijn en waar je altijd op terug kan vallen.
Niet egt haar.Maar dit weet ik nou weer niet zeker =/
Je kunt ook de gewoonte missen. Stel je zit dagelijks bij elkaar, heb je toch een lege plek op dat moment, wat niet door precies het zelfde opgevuld word. In het begin toen jullie nog niets hadden had je dit ook , en toen jullie wat kregen was het ook wennen.. Nu is het weer zo dat je weer terug valt in je oude levenspatroontje en zul je er ook weer aan moeten wennenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:24 schreef Fellows het volgende:
Ik heb ook nu sterk het gevoel dat ik het mis om iemand te hebben.. die je alles toevertrouwd en graag bij wilt zijn en waar je altijd op terug kan vallen.
Niet egt haar.Maar dit weet ik nou weer niet zeker =/
Je hebt helemaal gelijk, ik verdien veel beter joquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:09 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Als je zelf al aangeeft dat er te veel is gebeurd in de relatie, is dit het beste voor jullie allebei.
Dat weet je zelf ook, alleen luister je nog teveel naar je hart, en niet naar je verstand.
Dit komt vanzelf wel.
Hoop hebben is dan ook doodnormaal, maar zeker onverstandig. Het kost alleen maar kostbare tijd, want het blijft toch onbeantwoord in 95 procent van de gevallen.
Maak een lijstje met z'n slechte eigenschappen en waar je je dood aan irriteerde.
Lees het vervolgens door als je hem mist, of gewoon down bent.
En wat er ook is gebeurd in jullie relatie, (zou je in sommige dingen zelf ook wel schuldig aan zijn), vreemdgaan is gewoon laag, zielig, egoïstisch, kansloos, achterbaks en ga maar even zo door.
Even doorbijten, en vanzelf kun je wel weer genieten van het vrijgezel zijn hoor. Eerst gelukkig worden met jezelf, en wie je bent. En vanzelf vind je weer een andere jongen, die jou wel waard is, en die jou wel gelukkig maakt.![]()
En mis je btw hem als persoon? Of mis je gewoon het hebben van een relatie
Klinkt misschien hard, maar wat je vriendin daar zegt is zo'n beetje een standaard cliché zin. Zoveel meiden die roepen dat het misschien later nog wel iets kan worden, maar dat ze nu haar gevoelens op een rijtje wil zetten. Heeft waarschijnlijk iets te maken met het niet willen "kwetsen" van die persoon, bang zijn om die persoon te verliezen en andere onzin argumenten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:40 schreef Freek1001 het volgende:
Ja maar ze heeft het uitgemaakt, maar daarnaast wel aangegeven heeft dat ze het misschien opnieuw wil proberen, maar dat ze nu gewoon tijd nodig heeft om voor zichzelf alles helder te krijgen en haar gevoelens op een rijtje te zetten. Misschien kan ik door middel van een brief haar gevoelens weer aanwakkeren en de goeie dingen naar boven halen uit de afgelopen 1,5 jaar.
En ik heb nog een week bedenktijd, misschien dat ze daarvoor wel iets van zichzelf laat horen.
Ik weet dat het cliché is, omdat ik dit ook tegen mijn eigen ex hiervoor gezegd heb. Maar ja, hoop doet leven zeggen ze wel eens. En heb weinig keus, hoe graag ik het ook af zou willen sluiten en gewoon door zou willen gaan... Totdat ik geen definitieve keiharde nee heb, blijf ik tijd en moeite investeren om te redden wat er te redden valt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Klinkt misschien hard, maar wat je vriendin daar zegt is zo'n beetje een standaard cliché zin. Zoveel meiden die roepen dat het misschien later nog wel iets kan worden, maar dat ze nu haar gevoelens op een rijtje wil zetten. Heeft waarschijnlijk iets te maken met het niet willen "kwetsen" van die persoon, bang zijn om die persoon te verliezen en andere onzin argumenten.
Die van mij zei precies hetzelfde (terwijl ik het had uitgemaakt, grappig), het verschil was alleen dat ik de woorden meteen als onzin herkende en me er niet te veel op vastpinde. Mijn advies: ga je nou niet vastklampen aan die zinnen van "misschien later", want daarmee stop je alleen je eigen verwerkingsproces en heb je jezelf nog langer mee.
En nee, "we hielden zo veel van elkaar" is niet een goed excuus. Wat denk je, dat de mensen die hier posten een hekel hadden aan zijn/haar relatie en dat jouw liefde 10x dieper is dan dat van de willekeurige mensen die hier posten?
Let wel: dit is geen aanval ofzo. Maar sommige mensen in dit topic moeten hun oogkleppen eens afdoen en zichzelf niet zo kwellen. Oftewel, wake up and smell the coffee.
Specifiek voor jou: een relatie/liefde moet van twee kanten komen. Als je iemand moet overhalen, dan zit er al iets niet helemaal goed. En ja, dat heb ik ooit ook geprobeerd en nee, het is geen goede basis van een relatie imo.
Hoop doet leven ja. Maar neem het heft dan ook eens in eigen handen en zeg tegen haar dat je je niet aan het lijntje laat houden. Dat is al 10x beter dan er gewoon achteraan blijven lopen, want dan kan ze doen met je wat ze wil...jij bent er toch wel. Of vind je de situatie waarin je zit prettig dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:43 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Ik weet dat het cliché is, omdat ik dit ook tegen mijn eigen ex hiervoor gezegd heb. Maar ja, hoop doet leven zeggen ze wel eens. En heb weinig keus, hoe graag ik het ook af zou willen sluiten en gewoon door zou willen gaan... Totdat ik geen definitieve keiharde nee heb, blijf ik tijd en moeite investeren om te redden wat er te redden valt.
Ik had denk ik liever gehad dat het meteen een definitieve nee was, kon ik het meteen gaan verwerken en afsluiten, nu zit je tussen de wal en het schip en blijf je maar tobben...
Maar ik ben bang als ik me op die manier opstel dat ze dan helemaal het bijltje erbij neergooit... Wat ik wel kan zeggen is dat ik niet aan het lijntje gehouden wil worden, maar dat doet ze ook niet, dat doe ik zelf meer... Ik haal hoop uit een paar woorden die ze heeft gezegd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoop doet leven ja. Maar neem het heft dan ook eens in eigen handen en zeg tegen haar dat je je niet aan het lijntje laat houden. Dat is al 10x beter dan er gewoon achteraan blijven lopen, want dan kan ze doen met je wat ze wil...jij bent er toch wel. Of vind je de situatie waarin je zit prettig dan?
Mijn exacte woorden tegen mijn vriendin waren: "Je mag het noemen wat je wil, je mag er over nadenken wat je wil en je mag doen wat je wil. Ondertussen ga ik door met mijn verwerkingsproces en maak ik me geen illusies".
Jij bent tijd en moeite aan het investeren om te redden wat er te redden valt. Vraag je je niet af waarom zij dat niet doet? Ik heb mijzelf diezelfde vraag gesteld, en kwam tot de conclusie dat ik het kennelijk meer wilde dan zij, en daarmee was voor mij de kous af. Het is graag of niet, en anders vind ik wel iemand anders die mij wel verdient.
Ik begrijp je heel goed, maar dan is ze het je gewoon niet waardquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:57 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Maar ik ben bang als ik met op die manier opstel dat ze dan helemaal het bijltje erbij neergooit...
Meer dan dit hoeft er inderdaad niet gezegd te worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:59 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Ik begrijp je heel goed, maar dan is ze het je gewoon niet waard
En waarom ben jij het dan niet waard om voor te vechten? Beetje eigenwaarde kweken jongen. Het is definitief, het doet pijn maar er is veel meer in het leven dan een meisje.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:57 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Maar ik ben bang als ik me op die manier opstel dat ze dan helemaal het bijltje erbij neergooit... Wat ik wel kan zeggen is dat ik niet aan het lijntje gehouden wil worden, maar dat doet ze ook niet, dat doe ik zelf meer... Ik haal hoop uit een paar woorden die ze heeft gezegd.
Wat ik wel kan zeggen inderdaad dat ik doorga met mijn verwerkingsproces en me geen illusies probeer te maken. Maar dat klinkt allemaal meteen weer zo definitief, dat doet zo'n pijn...
Zou heel goed kunnen, het lijkt een beetje op het verhaal hoe ik mijn vorige ex heb behandeld. Maar wees blij dat de relatie nog met respect beëindigd wordt en dat ze je niet zomaar laat zitten met niets... Dat betekent dat ze heel veel om je geeft, maar gewoon niet meer verliefd op je is. Probeer dat wel bovenwater te krijgen, anders heb je nog een lange na sleur en zul je zien dat ze opeens een anders heeft. Zo ging dat bij mij, elke keer als ik tegen haar begon te praten om haar te steunen kreeg ze weer hoop en dacht ze dat het goed kwam, totdat ik na 2 maanden een anders meisje had, mijn huidige ex...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:15 schreef Fellows het volgende:
Hoe dichterbij de waarheid komt hoe pijnlijker het word. Beter dat je nu alles over je heen laat komen. Anders zit je er nog langer mee. Mijn vriendin zegt dat ze zich nog niet wil binden en dat als ze dat wel wil dan wel weer met mij zou willen. Ben bang dat ze dat zegt om me proberen minder te kwetsen..
We zijn al definitief uit elkaar. Ze wil dat ik wacht tot dat zij klaar is met denken maar dat ga ik niet doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:11 schreef Maharbal het volgende:
Tsjah, als jij jezelf dat wilt voorhouden, prima.
Sommige mensen moeten gewoon af en toe keihard op hun bek gaan alvorens ze tot inzicht komen dat mensen ze toch wel met een reden hebben gewaarschuwd
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:19 schreef Fellows het volgende:
[..]
We zijn al definitief uit elkaar. Ze wil dat ik wacht tot dat zij klaar is met denken maar dat ga ik niet doen.
Ben al paar x op me bek gegaan dus dat wil ik egt niet nog een x laten gebeuren
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:11 schreef Maharbal het volgende:
Tsjah, als jij jezelf dat wilt voorhouden, prima.
Sommige mensen moeten gewoon af en toe keihard op hun bek gaan alvorens ze tot inzicht komen dat mensen ze toch wel met een reden hebben gewaarschuwd
Daar denk heus niet iedereen zo over hoor, ik althans nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:13 schreef Fellows het volgende:
Ik denk dat de meeste wel allemaal in zo'n positie hebben gezeten of zitten.
Sucks gewoon dat als je weet jullie gelukkig kunnen zijn en omdat het 1x rot is gegaan gelijk maar over moet zijn.
Hij houdt je ook gewoon aan het lijntje.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:11 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik voel me af en toe zo kut. Ik heb nog wel contact gehouden met hem. En dat had ik gewoon beter niet kunnen doen. Het is zo niet fijn dat ie niet weet wat ie wilt. Ja, hij wilt het rustig aan doen terwijl het uit is. maar voor mijn gevoel houdt hij mij dan aan het lijntje. Hij wilt rust om te weten of hij mij mist of dat hij gewoon iemand mist.
Ik snap echt precies wat jij bedoeld, dat heb ik ook. nog steeds. Ik zou het liefst ook zo verder willen ondanks alles. gevoelens gaan nou eenmaal niet zomaar over.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:24 schreef Fee01 het volgende:
Homeopatisch middeltje dat Valdispert, dus niet chemisch. Bestaat vooral uit valeriaan en vitaminen-b.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:46 schreef Male23 het volgende:
Ik ga mezelf niet volstouwen met chemische rotzooi om gelukkig van te worden.
Ja, dat is ook zo. Afgelopen week is het redelijk goed gegaan. Alleen gister was precies een week geleden, dus ja dan heb je het even moeilijk en wil ik gewoon IETS horen van haar. Maar nog steeds doodstil aan de andere kant van de lijn...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:40 schreef goofy_goober het volgende:
Tja, zo bevestig je haar dat je nog aan haar denkt. Het is beter om iets te gaan doen elke keer als je de neiging hebt om haar te mailen, sms'en of bellen, hoe stom en nutteloos het ook is.
Omdat ze een ander heeft, gok ik zo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:51 schreef Freek1001 het volgende:
Iemand die mijn kan vertellen waarom ze zoiets zou doen? Na 1,5 jaar wegwezen en iemand doodzwijgen?
Probeer die rust haar dan ook te geven, hoe lastig het ook is. Ik heb ook woensdag nog de fout gemaakt haar te smsen, maar heb mezelf nu echt beloofd dat niet meer te doen. Als je een aardappel poot, kun je hem ook niet direct een dag later oogsten.Laat het groeien, geef het de tijd en wellicht kun je ooit weer een goede aardappel oogsten. Klinkt zweverig, maar ik probeer mezelf dit maar even voor te houden tijdens zwakke momenten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:26 schreef Freek1001 het volgende:
Ze heeft aangegeven dat ze rust nodig had... Het zou niet zo kunnen zijn dat ze die op deze manier zoekt?
En nee, volgens mij heeft ze geen ander, we hebben heel erg close geleefd namelijk en heb helemaal niets daarvan gemerkt. Geen mailtjes gezien, geen sms-jes elke avond sliepen we samen. Maar ja, you never know...
Dit stukje van Maharbal helpt mij egt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jij bent tijd en moeite aan het investeren om te redden wat er te redden valt. Vraag je je niet af waarom zij dat niet doet? Ik heb mijzelf diezelfde vraag gesteld, en kwam tot de conclusie dat ik het kennelijk meer wilde dan zij, en daarmee was voor mij de kous af. Het is graag of niet, en anders vind ik wel iemand anders die mij wel verdient.
Je hebt helemaal gelijk, en het ergste is ik weet het zelf ook. Maar de wil om contact op te nemen is zo erg groot en dit wordt nog eens extra versterkt door het feit dat ze mij gewoon compleet negeert terwijl ik zo graag wil weten hoe ze zich voelt en of ze wat meer weet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:33 schreef Tempelaar het volgende:
[..]
Probeer die rust haar dan ook te geven, hoe lastig het ook is. Ik heb ook woensdag nog de fout gemaakt haar te smsen, maar heb mezelf nu echt beloofd dat niet meer te doen. Als je een aardappel poot, kun je hem ook niet direct een dag later oogsten.Laat het groeien, geef het de tijd en wellicht kun je ooit weer een goede aardappel oogsten. Klinkt zweverig, maar ik probeer mezelf dit maar even voor te houden tijdens zwakke momenten.
Nee, de rust bewaren in je kop is het belangrijkste. Moeilijk, maar echt, de enige manier om haar misschien nog terug te krijgen is afstand nemen. Ik ben bang dat ik het al heb verkloot door toch te smsen na tien dagen niets te laten horen, maar misschien is het boek nog niet helemaal gesloten. Geldt bij jou vast hetzelfde. Nu echt geen contact meer opnemen!! Ik wil ook weten hoe dat meisje zich voelt en waarom het uberhaupt zo is gelopen, maar probeer die antwoorden nu niet te achterhalen. Misschien komt er een dag dat je de antwoorden krijgt, misschien niet....Neem afstand. Je hebt iemand niet nodig in je leven om van die persoon te houden. Iemand (al dan niet tijdelijk) loslaten is juist een teken van grote liefde.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:44 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, en het ergste is ik weet het zelf ook. Maar de wil om contact op te nemen is zo erg groot en dit wordt nog eens extra versterkt door het feit dat ze mij gewoon compleet negeert terwijl ik zo graag wil weten hoe ze zich voelt en of ze wat meer weet.
Hoop dat ik sterk genoeg kan zijn om vol te houden geen contact meer op te nemen, en haar de gevraagde tijd geven. Ik hoop alleen niet dat ze heeft gezegd dat ze een maand tijd nodig heeft, om te kijken of ze misschien iets anders leuks tegen komt en dan weer terug komt.
Maar dit kan ik me gewoon zo hard niet voorstellen, dat ik mezelf geen gekke dingen in mijn hoofd haal.
Nu je het zegt, we hadden voor de vakantie samen nog een lot gekocht om onze gezamenlijke toekomst te financieren. Misschien hadden we wel de jackpot en is ze er vandoor met een of andere mooiboyquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:06 schreef Lips het volgende:
Freek1001, je kan de uitslag van een loterij ook niet weten voordat de prijstrekking is geweest
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:24 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, we hadden voor de vakantie samen nog een lot gekocht om onze gezamenlijke toekomst te financieren. Misschien hadden we wel de jackpot en is ze er vandoor met een of andere mooiboy![]()
Het is nu 1 week geleden en heb nog steeds ernstig behoefte om terug naar haar te gaan. Maar dat komt voornamelijk door het feit dat het zo plots is gebeurd en eerst maar eens even rustig wil praten, want daar heb ik de kans nog niet voor gehad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:17 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
![]()
OT:
Ik zie overigens niet waarom iedereen zoveel hoop blijft houden. Ik weet dat je een plaat voor je kop hebt als de relatie net voorbij is, maar na een week of 2 moet je toch wel gaan beseffen dat het niet meer goedkomt.zelfs al kan het nog wel goed komen, het is voor de meeste beter om alleen verder te gaan, want bedenk is even als het wel zou lukken om haar/hem terug te krijgen.
Zou het dan nu zoveel beter zijn dan dat het was?
Zou hij/zij nu wel ineens gelukkig zijn met jou?
Overigens kan er veel gebeurd zijn, heeft hij/zij misschien wel met een aantal mensen het bed gedeeld. Zou je daar wel mee kunnen leven, zou je haar/hem wel weer vertrouwen en ga zo maar door.
Wat voor nut heeft jullie relatie dan nog?
Accepteren is een moeilijk proces, maar toch wel erg belangrijk als je snel je leven weer wilt oppakken.
Je wilt toch niet langer in deze pijn zitten dan noodzakelijk lijkt mij?
Btw, dit bovenstaande gaat voor bijna iedereen op, natuurlijk heb je er uitzonderingen tussen waarbij de relatie wel weer een nieuw goed leven wordt ingeblazen, maar hou jezelf niet voor de gek. De kans op een succesvolle verzoening ligt dicht tegen de 0 procent aan.
Eis een gesprek als je denkt dat je je daardoor beter gaat voelen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:29 schreef Freek1001 het volgende:
Het is nu 1 week geleden en heb nog steeds ernstig behoefte om terug naar haar te gaan. Maar dat komt voornamelijk door het feit dat het zo plots is gebeurd en eerst maar eens even rustig wil praten, want daar heb ik de kans nog niet voor gehad.
Wil je echt die lijdensweg afgaan? En wilt zij dat wel? (weinig kans kerel)quote:En al die vragen, daar kan je pas antwoord op geven nadat je het geprobeerd heb,
Jij was gelukkig, zij niet.quote:maar ik heb het gevoel dat ik haar gelukkig kan maken, en dat waren we ook,
Natuurlijk verwacht je dat niet, je denkt nog steeds dat je ex dezelfde gevoelens voor jou heeft dan dat jij voor haar hebt. Wake up!quote:totdat ik een kronkel in mij hoofd kreeg... Maar ik weet wel, dat als ze met andere mensen het bed heeft gedeeld in de periode dat ze "rust" wilde, dan is het meteen klaar, maar ik verwacht dit niet.
En, verder gaan met jouw leven als individueel!quote:Er zitten nog maar 2 dingen op voor mij, dat is haar de rust geven die ze vroeg, en maar hopen dat ze me daarna nog terug wilt.
Hoezo dat is niet zo, ik heb ook een break gehad en dat kwam na een aantal weken toch goed. Heb nog met hem gepraat maar niet laten merken meer dat ik hem miste (na een aantal dagen) en ineens stond hij na paar weekjes voor me op de stoep met dat hij me terug wildequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:17 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
![]()
OT:
Ik zie overigens niet waarom iedereen zoveel hoop blijft houden. Ik weet dat je een plaat voor je kop hebt als de relatie net voorbij is, maar na een week of 2 moet je toch wel gaan beseffen dat het niet meer goedkomt.zelfs al kan het nog wel goed komen, het is voor de meeste beter om alleen verder te gaan, want bedenk is even als het wel zou lukken om haar/hem terug te krijgen.
Zou het dan nu zoveel beter zijn dan dat het was?
Zou hij/zij nu wel ineens gelukkig zijn met jou?
Overigens kan er veel gebeurd zijn, heeft hij/zij misschien wel met een aantal mensen het bed gedeeld. Zou je daar wel mee kunnen leven, zou je haar/hem wel weer vertrouwen en ga zo maar door.
Wat voor nut heeft jullie relatie dan nog?
Accepteren is een moeilijk proces, maar toch wel erg belangrijk als je snel je leven weer wilt oppakken.
Je wilt toch niet langer in deze pijn zitten dan noodzakelijk lijkt mij?
Btw, dit bovenstaande gaat voor bijna iedereen op, natuurlijk heb je er uitzonderingen tussen waarbij de relatie wel weer een nieuw goed leven wordt ingeblazen, maar hou jezelf niet voor de gek. De kans op een succesvolle verzoening ligt dicht tegen de 0 procent aan.
Kijk, hoop doet leven! Dit soort berichten stellen met een klein beetje gerust!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hoezo dat is niet zo, ik heb ook een break gehad en dat kwam na een aantal weken toch goed. Heb nog met hem gepraat maar niet laten merken meer dat ik hem miste (na een aantal dagen) en ineens stond hij na paar weekjes voor me op de stoep met dat hij me terug wilde
En waarom zit je nu dan op dit forum?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hoezo dat is niet zo, ik heb ook een break gehad en dat kwam na een aantal weken toch goed. Heb nog met hem gepraat maar niet laten merken meer dat ik hem miste (na een aantal dagen) en ineens stond hij na paar weekjes voor me op de stoep met dat hij me terug wilde
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:04 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Kijk, hoop doet leven! Dit soort berichten stellen met een klein beetje gerust!
Er staat ik heb ook een break gehad ? Maar staat er waar wanneer of wat ? Nee dus.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:04 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
En waarom zit je nu dan op dit forum?
Ik zou het zo graag accepeteren, en als ze had gezegd dat ze me definitief nooit meer wilde was ik al lang aan dat proces begonnen! Maar dat heeft ze niet en haar vriendinnen hebben gezegd dat ze er zelf nog niet uit was. Dus zolang ik dat niet weet blijf ik hopen, en ja ik ben een eigenwijze klootzak, en ja dat is waarschijnlijk ook de reden dat het uit is op het moment...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Eis een gesprek als je denkt dat je je daardoor beter gaat voelen.
[..]
Wil je echt die lijdensweg afgaan? En wilt zij dat wel? (weinig kans kerel)
[..]
Jij was gelukkig, zij niet.
[..]
Natuurlijk verwacht je dat niet, je denkt nog steeds dat je ex dezelfde gevoelens voor jou heeft dan dat jij voor haar hebt. Wake up!
[..]
En, verder gaan met jouw leven als individueel!
Ik zou over een tijd toch liever een nieuwe start maken met een andere meid, waarbij we geen verleden hebben waar we steeds op terug vallen.
Maar goed het is pas een week uit, kijk over een paar weekjes maar is hoe je erover denkt.
Komt er toch nog steeds op neer dat het niet goed is afgelopen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
[..]
Er staat ik heb ook een break gehad ? Maar staat er waar wanneer of wat ? Nee dus.
Nee ik geef alleen mijn ervaring is dat soms verboden ofzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:14 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Komt er toch nog steeds op neer dat het niet goed is afgelopen?
Besef je eigenlijk wel dat je mensen nu zit aan te moedigen om hoop te houden?
Je laat ze het verwerkingsproces uitstellen om vervolgens keihard op hun bek te gaan.
Klopt maar dat is een jaar later.. Ik vertelde ook gewoon een voorbeeld dat het ook anders kon lopen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef Tegan het volgende:
Maar jou situatie is niet beter want uiteindelijk is het toch niet goed gekomen...
Ik vind van wel 2 jaar geleden liep het goed pas sinds een tijdje niet meer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:28 schreef Tegan het volgende:
Dan is het alsnog geen voorbeeld dat het anders/goed afloopt.
We zeggen alleen maar dat je situatie er niet beter op geworden is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik vind van wel 2 jaar geleden liep het goed pas sinds een tijdje niet meer.
Of moet het gelijk goed lopen voor de rest van je leven dat zal vaak ook wel niet zijn
Ik ben blij dat je er iets aan hebtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:39 schreef Fellows het volgende:
[..]
Dit stukje van Maharbal helpt mij egt.
Ja maar als het goed is heb je lief en leed gedeeld met diegene, waarom is het dan zo vreemd om af en toe, ondanks dat je geen relatie meer hebt, nog iets te laten horen...? Het zal wel aan mij liggen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er iets aan hebt
Als andere mensen er nou ook eens wat mee deden.
Een week is niet voldoende om dingen goed te kunnen overzien. Bij mij is het nu ~2.5 maand uit en ik blijf stug, ik neem zelf geen contact op. Gevolg: ex smst mij heel sporadisch om te vragen hoe het met me is, in plaats van andersom. Vandaag was het weer zover.
Ik kan er nu zelf redelijk tot prima mee omgaan. Ik weet van mezelf dat ik op dit punt nog steeds het hebben van een relatie mis, en niet zozeer m'n ex. Haar mis ik natuurlijk nog enigszins, maar dat andere gevoel overheerst. Ik weet nog steeds waarom ik het heb uitgemaakt, en dat ging vooral om wezenlijke dingen van haar en verschillen met mij, en ik houd mij geen illusies voor dat zulke dingen kunnen veranderen, althans niet op dit moment, niet in deze fases van onze levens (en dan vooral haar leven).
Met kijken/praten/versieren/vul maar in met andere meisjes heb ik gelukkig geen probleem![]()
Ja dat begrijp ik ook wel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:37 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
We zeggen alleen maar dat je situatie er niet beter op geworden is.
Dat het nog twee jaar goed ging is uitzonderlijk, maar heb je nu niet het gevoel dat het zonde van je tijd is geweest?
Omdat ik inzie dat dat mijn verwerkingsproces hindert. Hoe minder contact, hoe beter en hoe eerder ik eroverheen ben. Ik hoef mij niet meer om haar te bekommeren op dit moment, ik heb geen relatie meer met haar en dat heeft zijn redenen. Dat betekent niet dat ik nooit meer contact met haar wil, maar op dit moment is dat gewoon niet goed voor mij. Noem het egoistisch, maar ik ga op dit moment voor op haarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:03 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Ja maar als het goed is heb je lief en leed gedeeld met diegene, waarom is het dan zo vreemd om af en toe, ondanks dat je geen relatie meer hebt, nog iets te laten horen...? Het zal wel aan mij liggen...
Ik blijf volhouden dat je - nu je hoop blijft houden - niet objectief naar je relatie kan kijken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:34 schreef Freek1001 het volgende:
Snap ik, als ik 100% zeker zou weten dat het over was, zou ik hetzelfde doen. Heb ik ook met mijn ex hiervoor gehad. Maar ik weet niet of dit al 100% definitief is en dat maakt het moeilijk. Ik weet ook niet of ze het zelf al weet, of dat ze mij nu een maand in onzekerheid laat zitten. Kan me niet voorstellen want we hebben echt lief en leed gedeeld dus kan met niet voorstellen dat ze me opzettelijk kwetst. We zullen moeten afwachten. En zolang dat het duurt zal ik hier mijn gal spuwen en hoop houden, wat er ook gezegd wordt. En ja, waarschijnlijk kom ik van een koude kermis thuis en daar houd ik ook rekening mee, maar toch.
Wat is in jouw ogen een succesvolle verzoening? Dat je daarna nooit meer ruzie hebt of nooit meer uit elkaar gaat ookal is dat voor een paar uur, dagen. weken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:04 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
En waarom zit je nu dan op dit forum?Waarschijnlijk omdat het toch fout is afgelopen of niet?
Dat is ook wat ik ermee bedoel, na een break-up is de kans op een succesvolle verzoening enorm klein.
Ik heb mezelf aangeleerd dat ik pas weer aantrekkelijk ben voor een ex als ik het accepteer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:34 schreef Freek1001 het volgende:
Snap ik, als ik 100% zeker zou weten dat het over was, zou ik hetzelfde doen. Heb ik ook met mijn ex hiervoor gehad. Maar ik weet niet of dit al 100% definitief is en dat maakt het moeilijk. Ik weet ook niet of ze het zelf al weet, of dat ze mij nu een maand in onzekerheid laat zitten. Kan me niet voorstellen want we hebben echt lief en leed gedeeld dus kan met niet voorstellen dat ze me opzettelijk kwetst. We zullen moeten afwachten. En zolang dat het duurt zal ik hier mijn gal spuwen en hoop houden, wat er ook gezegd wordt. En ja, waarschijnlijk kom ik van een koude kermis thuis en daar houd ik ook rekening mee, maar toch.
Nee, dat je nog een aanvulling voor elkaar kunt zijn, de aanwezige complicaties van de vorige relatie kunt doen verhelpen(in meeste gevallen dus een enorme verandering). Vervolgens zou je bij de geringste ruzie niet meer oude koeien uit de sloot moeten halen, en het verleden dus kunnen laten rusten. Ten slotte zou er weer enig verliefdheid in het spel moeten komen (Dat is in het begin toch ook een reden om een relatie aan te gaan? verliefdheid?)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:55 schreef Boefje. het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen een succesvolle verzoening? Dat je daarna nooit meer ruzie hebt of nooit meer uit elkaar gaat ookal is dat voor een paar uur, dagen. weken?
Ik denk dat het nu voor haar nog te vroeg is om af en toe iets van zichzelf te laten horen, dat zal echt wel loslopen dalijk. Sommige mensen willen soms echt gewoon de tijd voor zichzelf. Dat is hard omdat je lang samen bent geweest, maar soms wel beter.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:03 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Ja maar als het goed is heb je lief en leed gedeeld met diegene, waarom is het dan zo vreemd om af en toe, ondanks dat je geen relatie meer hebt, nog iets te laten horen...? Het zal wel aan mij liggen...
Ik ben meer een rustige nadenker. Lijden in stilte. Ben net ookal de deur uitgeweest en heb giga hoofdpijn door slaaptekort etc. Maar ik heb wel een film gekocht om vanavond lekker in me eentje te kijken op de bank.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:22 schreef Fellows het volgende:
Ga dan wat doen. Luister wat muziek? Ruim op?
Ga even de deur uit. Helpt je van je kut moment af!
Hoe weet je nou dat het je verwerkingsproces niet in de weg staat? Misschien was je zonder contact al een enorm stuk verder geweest dan dat je nu was. Zul je zo niet achter komen toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:26 schreef Boefje. het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu voor haar nog te vroeg is om af en toe iets van zichzelf te laten horen, dat zal echt wel loslopen dalijk. Sommige mensen willen soms echt gewoon de tijd voor zichzelf. Dat is hard omdat je lang samen bent geweest, maar soms wel beter.
Ik heb wel vanaf dat het uit is contact met mijn ex, voel ik me beter daardoor? Nee niet echt want pijn doet het toch wel. Staat het mijn verwerkingsproces in de weg? Nee dat ook niet.
En ondanks dat ik hem gister had gesmsd dat ik het contact compleet wou verbreken hebben we dat niet gedaan. Ik smste het meer uit boosheid omdat ik een antwoord wou, dat antwoord heb ik nu van hem gekregen dus kon ik er wel mee omgaan.
Zelfanalyse misschien? Ik ken mezelf toch echt behoorlijk goed.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:35 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat het je verwerkingsproces niet in de weg staat? Misschien was je zonder contact al een enorm stuk verder geweest dan dat je nu was. Zul je zo niet achter komen toch?
Wel knap dat je zo rationeel jezelf kunt analyseren zo kort nadat het uit is. Oh laat maar, je hebt het zelf uitgemaakt? Of hoe zit het bij jou? Als je het zelf uit hebt gemaakt zou dat een boel verklaren namelijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:38 schreef Boefje. het volgende:
[..]
Zelfanalyse misschien? Ik ken mezelf toch echt behoorlijk goed.
Een andere serieuze relatie was over, geen contact met ex, ik in de shit.
Nu relatie is over, wel contact met ex. en voel me toch stuk beter. Juist omdat ik bij hem mijn ei kwijt kan omdat ik het er niet met iemand anders over heb. Ook niet tegen vriendinnen. Omdat er dingen zijn gebeurd en ik hem niet in een verkeerd daglicht wil plaatsen bij anderen omdat zoveel mensen gelijk oordelen.
Ben blij dat het voor jou werktquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:38 schreef Boefje. het volgende:
[..]
Zelfanalyse misschien? Ik ken mezelf toch echt behoorlijk goed.
Een andere serieuze relatie was over, geen contact met ex, ik in de shit.
Nu relatie is over, wel contact met ex. en voel me toch stuk beter. Juist omdat ik bij hem mijn ei kwijt kan omdat ik het er niet met iemand anders over heb. Ook niet tegen vriendinnen. Omdat er dingen zijn gebeurd en ik hem niet in een verkeerd daglicht wil plaatsen bij anderen omdat zoveel mensen gelijk oordelen.
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat hij in dit topic zitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:56 schreef Boefje. het volgende:
Nee het het niet zelf uitgemaakt. Wat is in godsnaam je probleem. Is bij jou alles Zwart-wit? Alleen wat bij jou kan, want bij een ander kant het niet anders?
Natuurlijk kan het bij de ander wel goed gaan om contact te behouden, dat zou ik ook nooit zeggen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:56 schreef Boefje. het volgende:
Nee het het niet zelf uitgemaakt. Wat is in godsnaam je probleem. Is bij jou alles Zwart-wit? Alleen wat bij jou kan, want bij een ander kan het niet anders?
Ik weet hoe het voelt, mij exact hetzelfde overkomen. Wat ik heb gedaan is alle ruzies, irritaties, ergernissen opschrijven. En telkens als het verdrietige en treurige gevoel weer binnenschiet, aan dingen denken die op het lijstje staan. Werkt voor mij erg goed.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Als dit zijn manier is om een relatie van 2 jaar af te sluiten, best. Maar dan ga ik gewoon geen contact opzoeken. We zouden vandaag samen wat doen, maar hij heeft niets meer laten weten en niet meer terug gsmst sinds gistere nacht. Maarja als dit is wat hij wilt, en dat hij op deze manier zijn keuze heeft laten weten, valt er vrij weinig nog aan te doen.
Maar ga je je door die herinneringen dan niet extra kut voelen.?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:08 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voelt, mij exact hetzelfde overkomen. Wat ik heb gedaan is alle ruzies, irritaties, ergernissen opschrijven. En telkens als het verdrietige en treurige gevoel weer binnenschiet, aan dingen denken die op het lijstje staan. Werkt voor mij erg goed.
Die angst is heel normaal! 1 van de eerste dingen die ik tegen mijn ex zei toen hij het uitmaakte was "Ja maar hoe moet het dan nu met mij, nu ben ik helemaal alleen?"quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:54 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik ben net samen met mijn vriend tot de conclusie gekomen dat het gevoel weg was. Bij allebei. We hebben er lang over gepraat en eigenlijk is duidelijk dat we allebei heel erg ons best hebben gedaan maar het gewoon niet zo moest zijn.
Nu ben ik eigenlijk vooral heel verdrietig omdat het niet gelukt is met hem, en verder ben ik bang voor de eenzaamheid zonder relatie. Klinkt heel dramatisch maar die angst voelt echt zo.
Ik ben wel blij dat we op een goede manier uit elkaar gaan. Er is geen wrevel of wat dan ook en we hebben allebei ook de wens uitgesproken dat we graag vrienden blijven. Ik hoop dat dat lukt.
Hier moet ik het mee eens zijn, heb 't 4 keer gelezen maar snap er niks van. Hebben we 't nu over een telefoonrekening of is er een andere brief??quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:40 schreef Tegan het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar GeelSuperKuiken, je verhalen zijn echt te onduidelijk om te kunnen snappen. Laat staan om daadwerkelijk advies te geven. Ik snap er helemaal niets van.
Die angst is inderdaad herkenbaar. Je bent wel meerdere jaren met iemand samen geweest, en nu ben je alleen. Een gevoel van "Ik vind nooit meer zo'n meisje als zij / ik vind nooit meer zo'n meisje" bekroop mij ook aan het begin van de breuk. Het verdwijnt langzaam, maar het is inderdaad wel een beetje een aanslag op je zelfvertrouwen. Het komt vanzelf terug, maar het duurt wel even.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:11 schreef Lips het volgende:
[..]
Die angst is heel normaal! 1 van de eerste dingen die ik tegen mijn ex zei toen hij het uitmaakte was "Ja maar hoe moet het dan nu met mij, nu ben ik helemaal alleen?"
Ik ben nog steeds heel bang alleen te blijven maar wel met een andere insteek dan 2 maanden geleden. Toen was ik bang dat ik niet zou kunnen wennen aan het alleen zijn op korte termijn. Nu ben ik eerder bang dat ik de komende jaren niemand tegenkom terwijl iedereen samen gaat wonen en kinderen gaat maken en dat ik mijn kinderwens op zie lossen omdat ik te oud word voor zwangerschappen.
Sterkte de komende tijd, ookal heb je 't samen besloten lijkt het me nog niet makkelijk!
Sorry ik zal het even wat beter vertellen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:40 schreef Tegan het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar GeelSuperKuiken, je verhalen zijn echt te onduidelijk om te kunnen snappen. Laat staan om daadwerkelijk advies te geven. Ik snap er helemaal niets van. Bovendien kom je over alsof je van muggen olifanten aan het maken bent. Ik snap het niet meer, terwijl ik juist graag advies geef. Tipje, vertel eens wat meer over de situaties, zodat ik me beter kan voorstellen hoe het is gegaan.
Dat gevoel van "maar ik vind nooit meer zo'n speciaal iemand' heb ik ook heel erg. En de intimiteit van een relatie zal ik ook gaan missen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Die angst is inderdaad herkenbaar. Je bent wel meerdere jaren met iemand samen geweest, en nu ben je alleen. Een gevoel van "Ik vind nooit meer zo'n meisje als zij / ik vind nooit meer zo'n meisje" bekroop mij ook aan het begin van de breuk. Het verdwijnt langzaam, maar het is inderdaad wel een beetje een aanslag op je zelfvertrouwen. Het komt vanzelf terug, maar het duurt wel even.
Ik heb nog steeds een beetje het gevoel van "Ik ben alleen", terwijl ik toch een hoop doe met hele goede vrienden en het allemaal erg leuk is. Wat je nu mist is de intimiteit, en in mijn geval de intimiteit van een relatie
Dat gevoel is hier op dit moment bij mij erg herkenbaar. Vooral ook omdat dit mijn eerste echte breuk is (hiervoor alleen wat gescharreld). Uiteindelijk komt het vanzelf wel goed, maar die gevoelens bekruipen je inderdaad toch.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:03 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Bij eerdere keren was ik eigenlijk vooral bang om nooit meer iemand tegen te komen, en dacht ik dat ik misschien toch maar genoegen moest nemen met mijn ex.
Ik hoop dat vriendschap lukt, we hebben ook deels dezelfde vriendenkring dus dat zou het sowiezo makkelijker maken maar naast dat het mijn geliefde was was hij ook een hele goeie vriend, en iemand waar ik mee kon gaan stappen en lol kon maken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat gevoel is hier op dit moment bij mij erg herkenbaar. Vooral ook omdat dit mijn eerste echte breuk is (hiervoor alleen wat gescharreld). Uiteindelijk komt het vanzelf wel goed, maar die gevoelens bekruipen je inderdaad toch.
En in jouw geval kan ik niks anders dan clichés op je afvuren: de tijd zal het leren / de tijd zal het helen. Het is inderdaad jammer dat je je gevoelens niet kunt sturen, maar als de koek op is...
Ik hoop voor je dat je vriendschap lukt, maar ook in jouw geval zou ik denk ik het contact eerst verbreken om echt goed tot jezelf te kunnen komen.
Ik vind dat je je behoorlijk afhankelijk opstelt. Ik zou als ik jou was voor jezelf helder proberen te krijgen wat je wel en niet wil accepteren in een relatie en dat als uitgangspunt nemen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik zie wel hoe het gaat lopen nu hij niet meer heeft terug gebeld na gisteren.
Zou het aardig vinden als jullie mijn stuk kunnen lezen en kunnen oordelen.
Nou dat laatste heb ik al dus.. daar heb ik niets aanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik vind dat je je behoorlijk afhankelijk opstelt. Ik zou als ik jou was voor jezelf helder proberen te krijgen wat je wel en niet wil accepteren in een relatie en dat als uitgangspunt nemen.
Maar waarom wacht je dan af?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nou dat laatste heb ik al dus.. daar heb ik niets aan
Wat ik eerder dus al zei, hij drukt mij weg als ik hem belquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Maar waarom wacht je dan af?
Je zit met de vraag wat je met de houding van je vriend/exvriend moet doen. Maar misschien kun je hem ook bellen en vragen wat hij bedoelt met de signalen die hij uitzend?
Dan moet je misschien iets doen met die hints?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Wat ik eerder dus al zei, hij drukt mij weg als ik hem bel
Dan is het toch duidelijk dan denk ik dat het over is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
maar let je ook wel op of hij belt?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan is het toch duidelijk dan denk ik dat het over is.
Ik wil je geen rotgevoel geven maar denk dan toch inderdaad dat je het daarmee moet doen. Het is altijd jammer als je samen met iemand bent geweest en diegene ineens zo gaat doen. Zo zou ik nooit zijn. Maar mijn ex heeft daar ook een handje vol van. Als die geen zin heeft drukt die me gewoon weg of smst niet terug.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Inderdaad allemaal erg herkenbaar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:17 schreef Boefje. het volgende:
Ook ik heb de angst alleen te blijven, ik mis nu heel erg de intimiteit van een relatie. Ergens heb ik ookzoiets van stel ik kom iemand tegen, moet ik er dan wel aan beginnen? Wat als het weer zo gaat. Liefde maakt blind.
Ik was vandaag even winkelen en dan zie je stelletjes. Toen dacht ik eigenlijk waarom ik nou niet?
in ieder geval gaan mijn ex en ik nog door 1 deur, hij was behalve mijn liefste ook mijn maatje en ik ben dat dan in ieder geval niet kwijt.
Ik had het in het begin wel heel erg om zelf initiatief te nemen. Nu niet echt meer. Ik zie het nu meer zo: Ja ik heb van hem gehouden, en ja dat doet pijn, maar voor hem was ik ook gelukkig dus dat zal ik na hem ook wel weer zijn. Ook probeer ik ervan te leren, de fouten die ik heb gemaakt in onze relatie. Alles heeft een reden zo ook dit. Dus ik kan kiezen: of ik ga in een hoekje liggen doodgaan of ik pak mezelf weer op en ga verder. Want op een dag moeten we dat toch allemaal weer. Na regen komt zonneschijn. En voorlopig blijf ik denk ik lekker alleen, maarja dat riep ik vorige keer ook en toen kwam ik mijn ex tegen waar ik halsoverkop verliefd op werdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Inderdaad allemaal erg herkenbaar.
Ook dat van dat door 1 deur. Ik heb geen wrok/wroeging jegens mijn ex en ik zou, onder normale omstandigheden, nog prima met haar om kunnen gaan. Ik weet gewoon van mezelf dat het nu te vroeg is en dat ik, voor mijn eigen verwerking, geen (direct) contact wil. Ik sms best terug als zij smst, maar ik neem niet zelf snel het initiatief voor een sms of iets dergelijks.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:39 schreef Boefje. het volgende:
[..]
Ik had het in het begin wel heel erg om zelf initiatief te nemen. Nu niet echt meer. Ik zie het nu meer zo: Ja ik heb van hem gehouden, en ja dat doet pijn, maar voor hem was ik ook gelukkig dus dat zal ik na hem ook wel weer zijn. Ook probeer ik ervan te leren, de fouten die ik heb gemaakt in onze relatie. Alles heeft een reden zo ook dit. Dus ik kan kiezen: of ik ga in een hoekje liggen doodgaan of ik pak mezelf weer op en ga verder. Want op een dag moeten we dat toch allemaal weer. Na regen komt zonneschijn. En voorlopig blijf ik denk ik lekker alleen, maarja dat riep ik vorige keer ook en toen kwam ik mijn ex tegen waar ik halsoverkop verliefd op werd
Dat gevoel raak je ook wel kwijt. Ik voel me steeds beter naarmate ik mijn ex niet hoor, zie en spreek en merk dat ik al weer zoetjes aan begin te flirten en sjans heb met andere dames, ook al ben ik (nog) alleen. (tis nu 3 maanden uit tussen mij en m'n ex)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:17 schreef Boefje. het volgende:
Ook ik heb de angst alleen te blijven,
Het is meer denk ik dat ik teleurgesteld ben dat ik nu niet meer bepaalde dingen samen kan doen. Dus echt de intimiteit. Ondanks dat het de laatste tijd een rotzooi was kon ik altijd met hem lachen en gek doen. Ik zit eigenlijk echt op te kijken tegen kerst en oud en nieuw. Waarom kan ik niet precies uitleggen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:55 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat gevoel raak je ook wel kwijt. Ik voel me steeds beter naarmate ik mijn ex niet hoor, zie en spreek en merk dat ik al weer zoetjes aan begin te flirten en sjans heb met andere dames, ook al ben ik (nog) alleen. (tis nu 3 maanden uit tussen mij en m'n ex)
Is dit nou een grap of serieus?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:07 schreef Wielergek het volgende:
Woensdag heeft ze een overlijdensbericht van mij in de bus.
Serieus.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:10 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Is dit nou een grap of serieus?
Ik zou duidelijkheid vragen. Om zelf te weten waar je aan toe bent,quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:52 schreef Fellows het volgende:
Rofl waarom woensdag pas![]()
Mijn vriendinnetje doet nu weer super lief? En erkende een klein beetje een fout te hebben gemaakt?
What the hell do i need to do =(.
Ach dat denk ik nu ook.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:17 schreef Boefje. het volgende:
[..]
Ik wil je geen rotgevoel geven maar denk dan toch inderdaad dat je het daarmee moet doen. Het is altijd jammer als je samen met iemand bent geweest en diegene ineens zo gaat doen. Zo zou ik nooit zijn. Maar mijn ex heeft daar ook een handje vol van. Als die geen zin heeft drukt die me gewoon weg of smst niet terug.
Mijn update: ik laat het rusten, hij heeft me duidelijk gemaakt dat hij het er moeilijk mee heeft en het echt nu beter is zo. Ik ben redelijk rustig maar dat komt denk ik door de oxamezepam. Ben er geen voorstander van maar had gister zo een baaldag en wou niet nog zo'n dag. Ik heb besloten dat ik mijn gebroken hart wil laten helen. Ik ga werken aan de gedachtes die hem terugwillen en ik ga zorgen dat ik er bovenop kom.
Ook ik heb de angst alleen te blijven, ik mis nu heel erg de intimiteit van een relatie. Ergens heb ik ookzoiets van stel ik kom iemand tegen, moet ik er dan wel aan beginnen? Wat als het weer zo gaat. Liefde maakt blind.
Ik was vandaag even winkelen en dan zie je stelletjes. Toen dacht ik eigenlijk waarom ik nou niet?
in ieder geval gaan mijn ex en ik nog door 1 deur, hij was behalve mijn liefste ook mijn maatje en ik ben dat dan in ieder geval niet kwijt.
Zouj best kunnen door die pillen "feel goof" sta ik ook steviger in mijn schoenen, heb er vandaag maar 1 op, dus ik probeer op eigen kracht sterk te zijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 02:13 schreef Fee01 het volgende:
Nou ik ben er klaar mee. Ze mag 'm hebben. Ze komt er vanzelf wel achter hoe hij echt is. En dan rent ze waarschijnlijk gillend weg.
En als hij mij dan terug wil, want ik ben natuurlijk veel leuker, zeg ik ja daag, je hebt je kansen gehad![]()
Zou het door de Valdispert komen dat ik me nu eindelijk eens zo voel?
Nah ook al ben ik bij hem heb ik niet het idee dat hij nog iets om me geeft. Het ware aardige mensenquote:Op zondag 29 augustus 2010 02:22 schreef Catkiller het volgende:
Dat iemand het niet laat merken betekent niet dat ze het er ook makkelijk mee hebben. En leuke "schoonouders" had je die hun mening even goed laten weten over de partner van hun kind waar hun kind blijkbaar bij is. Als er iets kansloos is (in veel gevallen) dan is het dat wel.
jha hij smste me om half 7 ofzo of ik op msn kon komen maar toen was ik al weg, omdat ik niets meer had gehoord van hem en dacht dat hij langer bij zijn vriend bleef. Maar t was niet zo en hij liet dus op het allerlaatste moment iets horen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:40 schreef Catkiller het volgende:
Is hij wel degene geweest die contact op heeft genomen?
En probeer het te relativeren en kijk of je alles niet negatiever maakt dan dat het werkelijk is door de situatie waar je je in bevind met je (ex)vriend. Als er iets goed is om je (negatieve) gedachten te vergeten dan is het wel om ergens mee bezig te zijn.
Twijfelsquote:Op zondag 29 augustus 2010 02:43 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
jha hij smste me om half 7 ofzo of ik op msn kon komen maar toen was ik al weg, omdat ik niets meer had gehoord van hem en dacht dat hij langer bij zijn vriend bleef. Maar t was niet zo en hij liet dus op het allerlaatste moment iets horen.
Wat zou ik negatiever makenm? Ik ben een relatie kwijt van 2 jaar. Hij is de enige bij wie ik me thuis kan voelen en wie ik me echt gelukkig voel. Klopt heb je gelijk in, maar in de kinderopvang is het zo moeilijk. 9 uur achetr elkaar werken en je kunt geen slecht moment laten merken want met stage heb je dan gewoon een afkeuring er op
Dus daarom, ik weet het gewoon niet meer
Wat voelde jij je gelukkig ja. Je idealiseert hem teveel nu, omdat je nu beseft dat je wat mist. Gaat ook wel weer over die fase. Effe doorbijten. En lees de reacties en je antwoorden in je eigen topic eens door.quote:Wat wilt hij dan? hij wilt dat ik hem niet altijd lastig val, (dat was een tijdje zo geweest als hij ineens weg was en niets meer van zich liet horen). Dat vind ik soms nogal moeilijk. Vooral als hij mij expres gaat negeren en ik niet weet wat er op zon moment speelt kan ik er niet tegen. Ook wilt hij dat ik op houd met al zijn fouten die hij gemaakt heeft in het leven. En niet zo zeur op hem dat hij bijna alles vergeet wat ik zeg, en bijna nergens op antwoord als ik tegen hem praat. En dat ik er maar rekening mee moet houden.
Het probleem is dat ik super bang ben voor stage is omdat de voorgaande stages zo kut zijn verlopen als deze ook weer kut verlopen ben ik de sjaak. Ik moet met schoolpsycoloog gaan praten omdat ik prive moeilijk kan verdringen op mijn werk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:54 schreef Catkiller het volgende:
Dan is het goedEn je lijkt dingen die los staan van je relatie, zoals stage, negatiever te maken dan dat het misschien werkelijk is omdat je je nu klote voelt. En tjah ik weet niks te zeggen wat nog niet in dit topic staat. Gelukkig zijn kan je ook als je alleen bent en alle begin is kut
![]()
Op je stage kan je toch ook melden dat je je niet zo blij voelt om [insert redenen]? En als je het echt niet trekt kan je altijd nog vrij nemen als dat een mogelijkheid is of contact op nemen met je school dat je het niet trekt om op een later moment het aantal dagen/weken in te halen. Maar ik denk dat het niet eens zo'n probleem hoeft te zijn. Zeker niet bij een ruimte vol met schreeuwende kinderen, als je daar nog tijd hebt om na te denken over andere dingen dan het werk zelf
Ik heb ze door gelezen, maar ik weet van me zelf dat ik niet zonder hem wil. Hij is degene geweest die me echt steunt bij mijn stage en me toch de moed leert inzien, die moed ben ik nu verloren en nu voel ik me weer zo zwak als eerstquote:Op zondag 29 augustus 2010 04:53 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Twijfels
[..]
Wat voelde jij je gelukkig ja. Je idealiseert hem teveel nu, omdat je nu beseft dat je wat mist. Gaat ook wel weer over die fase. Effe doorbijten. En lees de reacties en je antwoorden in je eigen topic eens door.
Dikgedrukt: Nou nee ook niet echt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:50 schreef brunette82 het volgende:
GeelSuperKuiken, je wilt het nu niet horen. Maar je moet het zelf doen, daar heb je hem niet bij nodig!
Je komt er sterker uit dan je denkt...en wat kinderdag betreft, zet even je beste beentje voor, denk
aan leuke dingen als je bij de kids bent, dan kan je thuis treuren zoveel je wilt...
je idealiseert hem teveel idd. bedenk even de minpunten uit jullie relatie...en je had toch ook een leuk leven
voordat hij in je leven kwam?
ik ken je niet, maar kom op!
Kon ik het ook maar zo gemakkelijk afsluitenquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hij heeft net zijn spullen opgehaald. Hij was verbaasd over de hoeveelheid. Ook hebben we wat spullen verdeeld die van ons samen waren.
We hebben nog een tijdje goed gepraat en dat was wel fijn. We zijn het er over eens dat het goed is zo, ondanks dat het zo verdrietig is. En we hebben ook wat afspraken gemaakt. Dat is ook heel fijn. Eigenlijk ben ik opgelucht dat het allemaal zo gemakkelijk tussen ons gaat.
Gemakkelijk is het allerminst. Maar ik heb er wel vrede mee dat het uit is, en ik weet dat hoe verdrietig het nu ook is het beter is zo. En dat dat verdriet ook wel weer slijt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Kon ik het ook maar zo gemakkelijk afsluiten
Oh oke. Die vrede heb ik niet, en ik verdring nu mijn tranen maar ik weet dat het er toch wel uit komt en ja beter zal het niet met me gaan maar dat komt door meerdere facorenquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Gemakkelijk is het allerminst. Maar ik heb er wel vrede mee dat het uit is, en ik weet dat hoe verdrietig het nu ook is het beter is zo. En dat dat verdriet ook wel weer slijt.
Dat is moeilijk inderdaad. Als ik jou was zou ik de tranen gewoon eens lekker laten komen. Je hebt het recht om verdrietig boos en wat er al dan niet meer bij komt kijken te zijn. Verdringen heeft niet zoveel zin. Ik laat het zelf ook allemaal maak gewoon komen. En hoe het morgen op het werk gaat weet ik nog niet, al heb ik wel fijne collega's waarvan ik geloof dat ze begrip hebben dat ik verdrietig ben.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oh oke. Die vrede heb ik niet, en ik verdring nu mijn tranen maar ik weet dat het er toch wel uit komt en ja beter zal het niet met me gaan maar dat komt door meerdere facoren
Nja kijk dat is dus een voordeel voor je, dat je collegas er begrip mee hebben. Ik heb stage en die tonen daar geen begrip voor over omdat je je dan anders kunt gedragen en stiller enzoquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:59 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dat is moeilijk inderdaad. Als ik jou was zou ik de tranen gewoon eens lekker laten komen. Je hebt het recht om verdrietig boos en wat er al dan niet meer bij komt kijken te zijn. Verdringen heeft niet zoveel zin. Ik laat het zelf ook allemaal maak gewoon komen. En hoe het morgen op het werk gaat weet ik nog niet, al heb ik wel fijne collega's waarvan ik geloof dat ze begrip hebben dat ik verdrietig ben.
Ik weet dat het nu heel onlogisch klinkt maar er komt echt een dag dat je er weer bovenop bent, het is nog vers dus het is normaal dat je je nu zo voelt. Zo voelde ik me ook. Ik voelde me letterlijk alsof heel mijn wereld was ingestort en alles weg was gevallen. Nu na ong. een week gaat het beter, ik ben er nog lang niet. Heb soms van die instortmomenten. Maar over het algemeen redelijk stabiel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oh oke. Die vrede heb ik niet, en ik verdring nu mijn tranen maar ik weet dat het er toch wel uit komt en ja beter zal het niet met me gaan maar dat komt door meerdere facoren
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:44 schreef Boefje. het volgende:
Mooi is dat, belt die me met een stomme vraag, waarvan ik weet dat die het antwoord allang weet. Want bij mij liggen geen spullen meer en dat weet hij zelf ook dondersgoed.
Krijg toch lekker een dikke ik kap ermee. Contact houden vind ik prima maar ga niet bellen voor onzin. Jij wou geen relatie meer ga dan ook maar op de blaren zitten jongen.![]()
*gaat ex vervloeken*
Ik snap je heel goed hoor, maar je kunt ook te lang zwelgen in zelfmedelijden, ik heb daar zelf ook een handje van. Oh ik ben zo zielig, alles is zo kut, wat moet ik nou doen, ik wil dit helemaal niet etc.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dankje voor je lange tekst boefje ik moest even de tijd nemen om het te lezen.
Hoe jullie hier praten heb ik echt het idee dat ik zo zwak ben als wat.
ik weet hier gewoon niet mee om te gaan en aangezien dit niet het enige is wat rot gaat maakt het de situatie niet makkelijker op
En dat je dan hoop dat ie gaat zeggen, weet je wat? Ik kom ze nu wel even halen. En dat hij je dan ziet en moet huilen, en dat alles dan weer goed komt?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Pf, ik kwam net weer wat spullen van hem tegen. En we hadden alles nog zo goed nagekeken vanochtend. Zaterdag zien we elkaar nog even en dan zal ik ze geven. Maar ergens jeukte het wel om even te smsen dat ik die dingen gevonden heb. Waarom weet ik eigenlijk niet. Misschien heb ik wel gewoon behoefte aan contact, ik weet het niet.
Klopt maar dit is nu dag 1 echt van mij. Maar bij mij zijn er ook meer factoren die een rol spelen waardoor ik me zo naar de klote voel..quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:30 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Ik snap je heel goed hoor, maar je kunt ook te lang zwelgen in zelfmedelijden, ik heb daar zelf ook een handje van. Oh ik ben zo zielig, alles is zo kut, wat moet ik nou doen, ik wil dit helemaal niet etc.
Maar je schiet er niks mee op!
Nee dat denk ik niet, ik wil zelf ook niet verder in een relatie met hem.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:33 schreef Fee01 het volgende:
[..]
En dat je dan hoop dat ie gaat zeggen, weet je wat? Ik kom ze nu wel even halen. En dat hij je dan ziet en moet huilen, en dat alles dan weer goed komt?
Je bent echt niet zwak zoals ik al zei toen het mij net gebeurde voelde ik heel de grond wegzakken. Je mag je rot voelen en je mag tranen laten vallen, het is een heel proces. Je gaat dalijk zien dat je verschillende fases door gaat lopen van verdriet, boosheid en onbegrip. Soms zelfs door elkaar. Ik wist er ook niet mee om te gaan eerst maar ik ben eens rustig na gaan zitten denken. Met verstand en niet met mijn gevoel, dat is heel moeilijk. Je kan ook alles van je afschrijven, of maak een lijst. Doe iets zodat je alles weer op een rijtje kan krijgen. Nu reageer je heel erg vanuit je gevoel en dat is normaal. Probeer er gewoon rustig over na te denken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dankje voor je lange tekst boefje ik moest even de tijd nemen om het te lezen.
Hoe jullie hier praten heb ik echt het idee dat ik zo zwak ben als wat.
ik weet hier gewoon niet mee om te gaan en aangezien dit niet het enige is wat rot gaat maakt het de situatie niet makkelijker op
't komt me wel bekend voorquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:29 schreef Fellows het volgende:
x - Ze is winkelen maar de winkels zijn dicht.
x - Ze zegt dat ze op een terasje zit? Met dit weer??
x - Ze neemt niet op ze drukt der telefoon uit en even erna weer aan.
x - Daarna neemt ze weer niet op en laat niks van zich horen?
x- Opeens 2 weekenden achter elkaar is ze met een ''oude vriendin'' Winkelen?
Wtf is this? Is she meeting her internet boyfriend?
Tip:quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:29 schreef Fellows het volgende:
Klopt pff! Ze zou nooit met die gast afspreken maar ik snap het niet er klopt iets niet in haar verhaal!?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:36 schreef Xtreem het volgende:
Het is zo makkelijk om een ander goede tips te geven...... Maar om ze zelf na te leven is zo f*kking lastig...![]()
Misschien een generatiekloofje, maar: huh?! bellen of je op msn komt?!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:50 schreef Bartinhoo het volgende:
..., savonds laat belt om op msn te komen, dat soort dingen....
Ga je je beter voelen door alleen maar te denken aan wat zij nu doet? Probeer je vooral op jezelf te focussen!quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:04 schreef Fellows het volgende:
[..]
Klopt pff! Ze zou nooit met die gast afspreken maar ik snap het niet er klopt iets niet in haar verhaal!?
tja ze zit dan in de woonkamer en al bellend kan iedereen meeluisteren;)quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Misschien een generatiekloofje, maar: huh?! bellen of je op msn komt?!
sorry, geheel niet relevant verder in dit topic
Het kan heel goed dat ze dat aan het doen is. Het is tenslotte UIT.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:29 schreef Fellows het volgende:
Ja dit is natuurlijk super kut voor je, waarom meng je je dan ook zoveel in het leven van je ex? Natuurlijk gaat je ex verder met leven en zich richten op andere zaken (dus ook daten). Ze heeft het tenslotte niet voor niets uitgemaakt. Wil je nou echt weten wat je ex de hele dag uitspookt?quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:55 schreef Fellows het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ja hoor!
![]()
Heb nog geen hard bewijs maar die komt nog wel want alles richt erop..
En ja iedereen mag me er nu weer op wijzen dat ik nu wel weer de gene ben die van een koude kermis thuis komt.![]()
Ik kom ook letterljikk van de koude kermis terug het was ijskoud en kreeg ruzie met een vriendinquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:55 schreef Fellows het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ja hoor!
![]()
Heb nog geen hard bewijs maar die komt nog wel want alles richt erop..
En ja iedereen mag me er nu weer op wijzen dat ik nu wel weer de gene ben die van een koude kermis thuis komt.![]()
quote:Je moet altijd je sms lief afsluiten naar mij
Waar ben jij in godsnaam mee bezig?! Ze is geen kuthoer. Het is uit en ze mag doen wat ze wilquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:23 schreef Freek1001 het volgende:
Hallo mensen,
Gister is het onvoorkomelijke gebeurd. Ik kwam 5u snachts langs haar huis, ben gaan kijken. Toen hoorde ik haar praten met een vriendin over kerels die ze die avond tegen waren gekomen. Ik naar binnen met de sleutel, telefoon afgepakt en berichten gelezen.
Na het lezen van onderstaande heb ik haar vieze goedkope hoer genoemd, ben 3 x in mijn gezicht geslagen en naar huis gegaan. Vandaag is ze langskomen voor de sleutel en ik noemde haar weer goedkope hoer en dat haar opa zich zou omdraaien in zijn graf voor zo'n kut hoer. Nog 2 klappen in het gezicht. En nu is het dan klaar.... Heel erg pijnlijk.
BTW, onderstaande heeft ze gedaan nadat ze zei, ik wil alleen een maandje rust om mijn gevoelens voor jou op een rijtje te krijgen. Dit betekent in werkelijkheid, ik wil een maand kijken of ik een ander neukertje kan vinden, zoniet kom ik terug en anders heb je dikke pech. Wat kunnen mensen toch veranderen....
Dit kwam ik tegen van een kerel die ze die avond tegen was gekomen:
"
Hij: Sorry. Schat....... kusje
Hij: Ja serieus.......en jij.....???????zoen
Hij: Wat zou je willen.....babe.......???
Hij: Je bent echt een lekker ding........zorg......
Hij: Lieve schat, sorry maar dat kan niet....spreek ik je nog een keer..... lieve zoen
Hij: Kunnen we niet gewoon een keer afspreken.....??? maar waarom ik......???? kusje waar je wilt.......
Hij: Doe is lief........kusje
Hij: Wat gaan we doen dan.....????? zeg is iets liefs tegen me dan...............kusje
Hij: Neer sorry...... maar ik haat niet om 1 de wereld......wat zou je daarna willen dan.....????? kusje
M: Miss wel alles.....
Hij: Je moet altijd je sms lief afsluiten naar mij.....erg leuk om je te leren kennen.....maar waarom ik...........????? kusje
Hij: Omdat je een lekker ding bent.........zoen
Hij: Nee nooit......jij.....???? vond je echt lief....maar hoe heet je.....?????
Hij: Lekker........maar waarom ik en niet één van de andere 12.......?????? haha......lieve zoen
M: Zoals ik al zei..... Omdat jij jij bent....Kusje
Hij: Ok maar dat is vaag.....jij bent een lekker ding..... wanneer zie ik je weer.....????? zoen
M: Voor mij niet... Zo snel mogelijk....? Kus
Hij: Probeer het iets duidelijker te maken..........wat doe je voor de kost.......???? en hoe heet je.....?? kusje waar je wilt.....?????
M: Werken en studere.... en kan wel een plek bedenken...wat doe jij?
Hij: Ik ben directeur van een bv.....waar wil je die zoen.....dan krijg je die waar je wilt.....hoe heet je babe.....kusje
Hij: ??????xxxxxxx
Hij: Nou waarschijnlijk slaap je al.......sleep well babe......kiss"
Wat denk je zelf vent. Ze zegt tegen me dat ze een maand RUST nodig heeft om haar gevoelens op een rijtje te zetten. Ik had nog gewoon de sleutel van haar woning en het was MIJN telefoon.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waar ben jij in godsnaam mee bezig?! Ze is geen kuthoer. Het is uit en ze mag doen wat ze wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |